STVV DNA

Alles over het beleid van onze club
Plaats reactie
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

STVV DNA

Bericht door STVV1924 »

Van trainers, tot spelers en bestuur kregen we dit seizoen als feedback dit seizoen frequent de feedback dat de opkomst te laag was, dit is niet zonder reden, want de sportieve prestaties waren er om gemiddeld 7000-8000 toeschouwers per wedstrijd te hebben, wat zijn volgens jullie de grootste aandachtspunten voor spelersgroep en bestuur om weer meer binding te krijgen met de club die onder het beleid van RD wat verdwenen is?

Ik doe alvast de aftrap met een aandachts- en werkpunt:
- aandachtspunt:
0 Elke week een bezoekmoment aan ziekenhuis, sponsor, school, vereniging of benefiet actie in de stad op een vaste avond. Bijvoorbeeld maandag om 18u00 met TD, sportieve staf medewerker en drie spelers (2 a-kern/ 2 beloften)
0 Sfeerliederen:
Verzamelen met Brigada Hesbania, TSG, Gran Kanaria ism met lokale artiesten/deejays. Mellemans, Lassie FM, Kristof Duchateau en online streamen. Mp3 formaat, ringtones, ed.

- werkpunt:
O Benefiet actie vanuit de spelersgroep en club richting sfeergroep om de tifo en sfeeracties te sponsoren. Minimaal 5K in kas hier door.
O Socio-club STVV JEUGD: voor de weekend werkende mensen is er niet altijd ruimte om naar de wedstrijden te komen, maar toch willen deze mensen a la Binkenkaart dan wel geld investeren in de jeugd werking van JONG STVV vzw.
JUNIOR SOCIO 50€ of 5€ per maand (maandelijks bevriesbaar, ten alle tijden opzegbaar)
YOUTH SOCIO 100€ of 10€ pm
SENIOR SOCIO 200€ of 20€ pm
VIP SOCIO 500€ of 50€ pm

Waarvan 25% recupereerbaar is via online shopping, ticketing, drank & food bonnetjes, ed. en 45% via fiscaal attest.
Hallo-Tokyo
Berichten: 369
Lid geworden op: 14 aug 2017, 12:28
Supporter van: FC Tokyo

Re: STVV DNA

Bericht door Hallo-Tokyo »

Laten we stoppen met laat je horen.
Stoppen met alles wat opgeklopt is.
Gewoon tribunes laten doen.
Afschaffen prijscategorieen tribune oost.
Verwijder de lelijke reclames en zeker de bache.
Maak alles uniform en speel fantsoenlijke muziek.
Liever kleine originele club dan would be grote club.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV DNA

Bericht door Brusselmans »

zoek eens mensen die HET snappen voor de randaktiviteiten !
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: STVV DNA

Bericht door stvv'er »

Hallo-Tokyo schreef:Laten we stoppen met laat je horen.
Stoppen met alles wat opgeklopt is.
Gewoon tribunes laten doen.
Afschaffen prijscategorieen tribune oost.
Verwijder de lelijke reclames en zeker de bache.
Maak alles uniform en speel fantsoenlijke muziek.
Liever kleine originele club dan would be grote club.
Amai, zelden zo eens geweest met uw bijdrage, echt waar ! :hug: :toppie:
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: STVV DNA

Bericht door Mobius »

stvv'er schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Laten we stoppen met laat je horen.
Stoppen met alles wat opgeklopt is.
Gewoon tribunes laten doen.
Afschaffen prijscategorieen tribune oost.
Verwijder de lelijke reclames en zeker de bache.
Maak alles uniform en speel fantsoenlijke muziek.
Liever kleine originele club dan would be grote club.
Amai, zelden zo eens geweest met uw bijdrage, echt waar ! :hug: :toppie:
Ja. Die LAAT JE HOREN, daar kruipt mijn haar ook altijd van recht. Pfff.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: STVV DNA

Bericht door Mikman »

Als je vier voltijdse medewerkers zet op het rekruteren van sponsors in Japan, mag je ook wel eens wat meer inspanning in de omkadering en de relaties met de supporters steken. Die is al jarenlang hetzelfde en zelfs voor een topmatch zoals vorige zondag is het business as usual. Kan iemand zich de laatste tifo die heel het stadion betrok nog herinneren? Ik kom niet verder dan de vlaggetjes tegen Lierse meer dan 10 jaar geleden. Vroeger deed Het Belang af en toe nog eens iets uit eigen beweging ( klappers enz ) maar dat is ook weggevallen.


Zoals ik vorige week ook al opmerkte na de match tegen Gent: er is geen supportersschare in België die zich visueel zo weinig identificeert met de ploeg als de onze. Mensen dragen nauwelijks geel, je ziet ook bijna geen spandoeken. "Sensibiliseren" is een te groot woord, maar je mag dat als club toch wel wat aanpakken. Het begint natuurlijk met replica-shirts die op tijd gereed moeten zijn...


Voorts: wat is de meerwaarde van de supportersclubs en het Supportersverbond? Waarom zou ik als individu lid worden van een supportersclub? Terwijl ik wel geloof dat daar een deel van de sleutel ligt. Wanneer je mensen samen brengt, zijn ze ook minder snel geneigd om af te haken omdat het sociale ook een rol speelt in het voetbal. En meer leden is meer inkomsten ( BBQ, steakdag ) en meer beleving. Je kan als club mensen die lid worden van een supportersclub korting geven op hun abo. Ik zou de prijzen van de abo's met 10€ verhogen maar met 10€ verlagen voor wie lid wordt van een supportersclub. Dan heb je een incentieve om wel lid te worden.
Zo goed als alle supportersclubs zijn ook van Sint-Truiden zelf, terwijl het hinterland van STVV toch verder uitstrekt. Ik snap waarom al die andere supportersclubs afgehaakt zijn hoor, het kost handenvol geld en als je dan voor een verplaatsing maar een tiental inschrijvingen hebt en je een bus moet betalen... Al die inspanningen voor niets.
Maar als voetbalclub moet je daar dus in willen investeren. Een supportersavond met enkele spelers enz...
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV DNA

Bericht door enerkey »

stvv'er schreef:
Hallo-Tokyo schreef:Laten we stoppen met laat je horen.
Stoppen met alles wat opgeklopt is.
Gewoon tribunes laten doen.
Afschaffen prijscategorieen tribune oost.
Verwijder de lelijke reclames en zeker de bache.
Maak alles uniform en speel fantsoenlijke muziek.
Liever kleine originele club dan would be grote club.
Amai, zelden zo eens geweest met uw bijdrage, echt waar ! :hug: :toppie:
Voor mij mag die "Voetbal, Volk en Vuur" ook eens vervangen worden. Dat is iets afgezaagd van uit de jaren 90.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV DNA

Bericht door Brusselmans »

Te oud publiek, te weinig verjonging ...
Velen ook blijven hangen in de jaren stillekes, zeer moeilijk om frisse windjes er door te krijgen ...
Vastgeroest tot en met !
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: STVV DNA

Bericht door Verrekeskop »

Beste klantenbinding die er mogelijk was geweest: het eens niet verkloten als er iets op het spel staat.
En verder uw beste spelers niet verlappen aan rechtstreekse concurrenten in het tussenseizoen.

Denkt er nu echt nog iemand dat men meer volk gaat lokken met wat randactiviteiten in plaats van sportieve successen?
Plaats reactie