Brys ontslagen, wie neemt over?

Alles over het beleid van onze club
darion
Berichten: 1518
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door darion »

Een onbekende Japanner aan het roer, al die Japanners in de ploeg. Hot worden op sociale media en in Japan, dat is het doel van de ivoren toren. En zo gaat onze club stilletjes ten onder...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Halenaar »

tesneusdoek schreef: 26 nov 2019, 16:42
Tompie schreef: 26 nov 2019, 16:36 Het is via via maar Mazzu zou vandaag gespot zijn op Stayen.
Als die zich ondertussen in het Engels weet te behelpen en al een beetje Nederlands begint te brabbelen, zou die optie momenteel zeker mijn voorkeur wegdragen... :clap:
Kan amper Engels en helemaal geen Nederlands. Was ook het grootste probleem in Genk. Past volgens mij absoluut niet bij onze club en het project
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4168
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door lindoke »

STimVV schreef: 26 nov 2019, 13:09 Welke trainers die de competitie kennen zijn vrij?
Mazzu
DeBoeck
Hein Vanhaezebrouck
Adnan Custovic
Gert Verheyen
Van Wijk
Mathijssen (is nu trainer bij de U19, maar daar kan die snel weg zijn)
Marc Wilmots (staat op het punt om te vertrekken in Iran)

Vul maar aan, want ik zal er nog wel vergeten...

Spijtig dat Storck al onder dak is bij Cercle.
Ik denk dat Vreven vloekt dat hij al bij Lokeren zit, was hier misschien wel een kandidaat geweest.
Van dit lijstje vind ik Verheyen veruit de beste. Maar Ik denk niet dat die zich in dit wespennest wil steken.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door STVV-fan »

Halenaar schreef: 26 nov 2019, 16:56
tesneusdoek schreef: 26 nov 2019, 16:42
Tompie schreef: 26 nov 2019, 16:36 Het is via via maar Mazzu zou vandaag gespot zijn op Stayen.
Als die zich ondertussen in het Engels weet te behelpen en al een beetje Nederlands begint te brabbelen, zou die optie momenteel zeker mijn voorkeur wegdragen... :clap:
Kan amper Engels en helemaal geen Nederlands. Was ook het grootste probleem in Genk. Past volgens mij absoluut niet bij onze club en het project
DMM biedt cursussen Engels aan.

Als dat het probleem is, is dat snel opgelost
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef: 26 nov 2019, 17:43
Halenaar schreef: 26 nov 2019, 16:56
tesneusdoek schreef: 26 nov 2019, 16:42
Tompie schreef: 26 nov 2019, 16:36 Het is via via maar Mazzu zou vandaag gespot zijn op Stayen.
Als die zich ondertussen in het Engels weet te behelpen en al een beetje Nederlands begint te brabbelen, zou die optie momenteel zeker mijn voorkeur wegdragen... :clap:
Kan amper Engels en helemaal geen Nederlands. Was ook het grootste probleem in Genk. Past volgens mij absoluut niet bij onze club en het project
DMM biedt cursussen Engels aan.

Als dat het probleem is, is dat snel opgelost
Il me court sur le haricot => He’s running on my bean
Pédaler dans la semoule => To pedal in semolina
L’habit ne fait pas le moine => The habit doesn’t make the monk
Avoir le cul bordé de nouilles => To have the ass surrounded by noodles
Avoir le cafard => To have the cockroach
Être dans de beaux draps => To be in beautiful sheets
En faire tout un fromage => To make a cheese out of it
Ça ne casse pas trois pattes à un canard => It doesn’t break three legs of a duck
Pisser dans un violon => Pissing in a violin
Mêle-toi de tes oignons! => Mind your onions!
Il pleut des cordes => It’s raining ropes
Revenons à nos moutons => Let’s come back to our sheep
Avoir le cul entre deux chaises => To have one’s ass between two chairs
Les doigts dans le nez => Fingers in the nose
Poser un lapin => To put a rabbit
Ça me fait une belle jambe => It gives me a beautiful leg
Etre rond comme une queue de pelle => To be round as a shovel handle
Chanter comme une casserole => Sing like a saucepan
Manger les pissenlits par la racine => Eat the dandelions by the root
Noyer le poisson => Drown the fish
Il ne faut pas pousser mamie dans les orties => Don’t push Granny into the nettles!

En om af te sluiten, een citaat van Louis Van Gaal: That's another cook
https://www.youtube.com/watch?v=FVVkBr_Cgwk
:mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Halenaar »

lindoke schreef: 26 nov 2019, 17:30
STimVV schreef: 26 nov 2019, 13:09 Welke trainers die de competitie kennen zijn vrij?
Mazzu
DeBoeck
Hein Vanhaezebrouck
Adnan Custovic
Gert Verheyen
Van Wijk
Mathijssen (is nu trainer bij de U19, maar daar kan die snel weg zijn)
Marc Wilmots (staat op het punt om te vertrekken in Iran)

Vul maar aan, want ik zal er nog wel vergeten...

Spijtig dat Storck al onder dak is bij Cercle.
Ik denk dat Vreven vloekt dat hij al bij Lokeren zit, was hier misschien wel een kandidaat geweest.
Van dit lijstje vind ik Verheyen veruit de beste. Maar Ik denk niet dat die zich in dit wespennest wil steken.
Je haalt de meest waardeloze eruit, jij stelt toch ook nooit teleur :love:
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Piet »

Vincent Euvrard?
Kent het huis.
Van de streek.
Haalt in Leuven toch veel uit bescheiden kern.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jean-Paul »

Ik vind het nogal verontrustend na het verslag met voorzitter Meekers dat Nicky (met alle respect) wel kans maakt om voor langere tijd de taak van hoofdcoach op zich te nemen. De beloftencoach had volgens onze voorzitter een geweldige indruk nagelaten. Ik ga er nog altijd vanuit dat goede resultaten de basis vormen van een goede coach of misschien bekijken we de zaken op een recreatieve manier van aan sport doen zoals bloso.
Het is duidelijk dat er een gebrek aan ambitie heerst en STVV blijft een chaotische club met dramatische , ondoordachte en gestoeld op een amateuristische basis.
Ik kan me voorstellen dat Brys zich niet kon verzoenen met de situatie waarin hij zich bevond.
Meekers vond dat zijn trainer niet professioneel gehandeld had, maar ik denk dat het woord professionalisme voor ieder een aparte betekenis heeft.
Ik stond ook niet altijd achter Brys zijn keuzes en waarschijnlijk hield hij vast aan zijn koppige gedrag.
Zorg er dan tenminste voor dat je een defitg alternatief achter de hand hebt dat je tenminste voor je supporters een teken geeft dat hun club toekomst heeft.
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door STVVninof »

De reactie van het bestuur en Meekers vind ik tenenkrullend.... Nu nog een beetje beginnen natrappen naar Brys! Vrij laf en ongepast. Met zijn farce grijns tegen Genk en nu dit begint hij voor mij te kandideren naar de galerij van morenne en ducha...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door STimVV »

STimVV schreef: 26 nov 2019, 13:09 Welke trainers die de competitie kennen zijn vrij?
Mazzu
DeBoeck
Hein Vanhaezebrouck
Adnan Custovic
Gert Verheyen
Van Wijk
Mathijssen (is nu trainer bij de U19, maar daar kan die snel weg zijn)
Marc Wilmots (staat op het punt om te vertrekken in Iran)

Vul maar aan, want ik zal er nog wel vergeten...

Spijtig dat Storck al onder dak is bij Cercle.
Ik denk dat Vreven vloekt dat hij al bij Lokeren zit, was hier misschien wel een kandidaat geweest.
Om mezelf nog wat aan te vullen:
Tom VanImschoot: die zal zn kandidatuur zeker wel stellen. Werd kampioen met Lommel en deed het daar vorig seizoen ook goed als T1, ze waren bij Lommel in ieder geval heel content van hem. Maar liet zich daar weglokken om T2 te worden van Mazzu bij Genk. En werd samen met Mazzu ontslaan. Ex-kanarie.

Wim Dedecker: werd kampioen met Antwerp, was de held. Maar mocht toen nog wat rijpen als T2 onder Boloni om later weer T1 te worden. Ik zie hem dat daar niet meer worden.

En hier boven al aangehaald:
Jankovic. Kent de competitie, spreekt al zn talen en traint de U20 van China momenteel. (Link Azie)

Warning: dit zijn geen trainers die ik naar voor schuif, ik geef enkel wat mogelijke opties die op tafel kunnen liggen. Dus niet schieten he! :D

De grootste vakman in deze post is met afstand Hein... zelden vertoond hoe hij Gent tot beste ploeg in Belgie heeft gemaakt. Maar die zal niet geinteresseerd zijn... :oops:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jean-Paul »

STVVninof schreef: 26 nov 2019, 18:41 De reactie van het bestuur en Meekers vind ik tenenkrullend.... Nu nog een beetje beginnen natrappen naar Brys! Vrij laf en ongepast. Met zijn farce grijns tegen Genk en nu dit begint hij voor mij te kandideren naar de galerij van morenne en ducha...
Meekers is de spreekbuis van de Japanners voor de Belgische media.
Niet meer, niet minder.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jack »

STimVV schreef:
STimVV schreef: 26 nov 2019, 13:09 Welke trainers die de competitie kennen zijn vrij?
Mazzu
DeBoeck
Hein Vanhaezebrouck
Adnan Custovic
Gert Verheyen
Van Wijk
Mathijssen (is nu trainer bij de U19, maar daar kan die snel weg zijn)
Marc Wilmots (staat op het punt om te vertrekken in Iran)

Vul maar aan, want ik zal er nog wel vergeten...

Spijtig dat Storck al onder dak is bij Cercle.
Ik denk dat Vreven vloekt dat hij al bij Lokeren zit, was hier misschien wel een kandidaat geweest.
Om mezelf nog wat aan te vullen:
Tom VanImschoot: die zal zn kandidatuur zeker wel stellen. Werd kampioen met Lommel en deed het daar vorig seizoen ook goed als T1, ze waren bij Lommel in ieder geval heel content van hem. Maar liet zich daar weglokken om T2 te worden van Mazzu bij Genk. En werd samen met Mazzu ontslaan. Ex-kanarie.

Wim Dedecker: werd kampioen met Antwerp, was de held. Maar mocht toen nog wat rijpen als T2 onder Boloni om later weer T1 te worden. Ik zie hem dat daar niet meer worden.

En hier boven al aangehaald:
Jankovic. Kent de competitie, spreekt al zn talen en traint de U20 van China momenteel. (Link Azie)

Warning: dit zijn geen trainers die ik naar voor schuif, ik geef enkel wat mogelijke opties die op tafel kunnen liggen. Dus niet schieten he! :D

De grootste vakman in deze post is met afstand Hein... zelden vertoond hoe hij Gent tot beste ploeg in Belgie heeft gemaakt. Maar die zal niet geinteresseerd zijn... :oops:
Hein wel gefaald bij Genk en Anderlecht.
En vooral een misselijke kerel, kleine meneer.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Haspengouw »

Jack schreef: 26 nov 2019, 19:09
STimVV schreef:
STimVV schreef: 26 nov 2019, 13:09 Welke trainers die de competitie kennen zijn vrij?
Mazzu
DeBoeck
Hein Vanhaezebrouck
Adnan Custovic
Gert Verheyen
Van Wijk
Mathijssen (is nu trainer bij de U19, maar daar kan die snel weg zijn)
Marc Wilmots (staat op het punt om te vertrekken in Iran)

Vul maar aan, want ik zal er nog wel vergeten...

Spijtig dat Storck al onder dak is bij Cercle.
Ik denk dat Vreven vloekt dat hij al bij Lokeren zit, was hier misschien wel een kandidaat geweest.
Om mezelf nog wat aan te vullen:
Tom VanImschoot: die zal zn kandidatuur zeker wel stellen. Werd kampioen met Lommel en deed het daar vorig seizoen ook goed als T1, ze waren bij Lommel in ieder geval heel content van hem. Maar liet zich daar weglokken om T2 te worden van Mazzu bij Genk. En werd samen met Mazzu ontslaan. Ex-kanarie.

Wim Dedecker: werd kampioen met Antwerp, was de held. Maar mocht toen nog wat rijpen als T2 onder Boloni om later weer T1 te worden. Ik zie hem dat daar niet meer worden.

En hier boven al aangehaald:
Jankovic. Kent de competitie, spreekt al zn talen en traint de U20 van China momenteel. (Link Azie)

Warning: dit zijn geen trainers die ik naar voor schuif, ik geef enkel wat mogelijke opties die op tafel kunnen liggen. Dus niet schieten he! :D

De grootste vakman in deze post is met afstand Hein... zelden vertoond hoe hij Gent tot beste ploeg in Belgie heeft gemaakt. Maar die zal niet geinteresseerd zijn... :oops:
Hein wel gefaald bij Genk en Anderlecht.
En vooral een misselijke kerel, kleine meneer.
Recht voor de raap, dat kan soms botsen... ik herinner mij dat hij de enige was die iets zinnigs vertelde over de problemen rond de derby van een aantal weken geleden. Hij haalde als enige aan dat enkel de genk-fans,met hun gedrag van afgelopen jaren, de verantwoordelijken zijn voor het bouwen van de befaamde kooi.
Hier wordt gevreesd voor een handpop, als er ene is die geen handpop zal zijn dan is het Hein. Alleen denk ik dat er langs twee kanten geen interesse is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jack »

Dat laatste denk ik ook.
Het botste ook met Coucke die meende zaken over de opstelling mee te geven. Elke iet of wat serieuze coach pikt zoiets niet.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Halenaar »

Hein houdt een sabbatjaar en heeft al diverse keren verkondigd in de pers dat hij dit seizoen analist blijft en geen trainer meer word. Heb dezelfde mening als Jack over hem, en zijn band met Hayat vind ik nu ook niet echt een voordeel.

Overigens is heel die lijst met beschikbare trainers echt armzalig. Zit nu eens werkelijk niemand bij die een meerwaarde voor ons kan beteken. Van Imschoot geef ik nog wel de voordeel van de twijfel maar is onervaren.

Jammer dat Vreven nu bezet is. Heeft ook zijn mankementen, maar zou wel terug het vuur in de tribunes krijgen.

Voor mij mag het gerust dus een buitenlandse trainer zijn...
Plaats reactie