Brys ontslagen, wie neemt over?

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Halenaar »

Ongelooflijk dat in deze strontcompetitie altijd dezelfde namen vallen van trainers die overal al gebuisd zijn. Een beetje bekend bij het grote publiek en op een goed blaadje staan met de pers, meer heb je in dit land blijkbaar niet nodig om interesse te wekken van een eerste klasse club.

Waanzin
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door ertee »

Halenaar schreef: 06 dec 2019, 11:27
Ongelooflijk dat in deze strontcompetitie altijd dezelfde namen vallen van trainers die overal al gebuisd zijn. Een beetje bekend bij het grote publiek en op een goed blaadje staan met de pers, meer heb je in dit land blijkbaar niet nodig om interesse te wekken van een eerste klasse club.

Waanzin
De man wiens grootste prestatie een (gedeelde) vierde plaats met Lierse is, en dat slechts 16 jaar geleden. Voor de rest bij letterlijk iedere andere club aan de deur gezet wegens uitblijven van resultaten. Die moeten we hebben.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door enrique »

Wat een belachelijke reacties alweer
Die man heeft meer kennis in zijn pink dan jullie allemaal tesamen
Bijna of andere trainers niet buiten vliegen
Over de resultaten spreek ik mij niet uit
Dat hangt af van het beschikbare materiaal
Of waarom denk je dat Jacky M. hier zo succesvol was ?
Of toch een paar seizoenen

Ik blijf bij het oude gezegde, als je geen materiaal hebt, kan je niks bereiken als trainer

Jullie mogen reageren
Ik zal geen tegenreactie posten
Laatst gewijzigd door enrique op 06 dec 2019, 13:24, 2 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door STVV-fan »

Waarom is die eigenlijk bij Dudelange buitengesmeten?

Die deden het toch vrij goed?
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Mikman »

STVV-fan schreef: 06 dec 2019, 13:22 Waarom is die eigenlijk bij Dudelange buitengesmeten?

Die deden het toch vrij goed?
Competitie gestart met 4 op 15.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Tompie »

STVV-fan schreef: 06 dec 2019, 13:22 Waarom is die eigenlijk bij Dudelange buitengesmeten?

Die deden het toch vrij goed?
In de eigen competitie namen die een dramatische start met 4 op 15:

https://sporza.be/nl/2019/09/17/emilio- ... dudelange/

Daarnaast waren er problemen tussen Emilio en een aantal spelers. Iets wat ook bij zijn andere clubs wel zorgde voor een snelle exit.
Ik zou dit een vreemde keuze vonden, maar in alle eerlijkheid: dat vond ik van Brys ook. En die man heeft mij enorm verbaasd.

Geen idee of Emilio dat ook zou kunnen.

Alles begint met het beschikbare materiaal. Als de Japanners met miljoenen blijven smijten en dat kunnen doen resulteren in een evenwichtige kern, moet je geen tovenaar zijn om resultaten te halen. Maar dat is een grote als, uiteraard.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jacques »

Moet men dat gerucht m.b.t. Ferrera serieus nemen of niet? Oorspronkelijke bron was SudPresse, nadien overgenomen door een hoop clickbait- en baggersites. Hoe goed is SudPresse doorgaans op de hoogte van onze interne keuken (of die van Ferrera)?
Het is in ieder geval niet de persoon waar ik op zit te wachten. Hij straalt geen begeestering uit, maar dat is niet het ergste, ik vind vooral dat zijn voetbal geen begeestering uitstraalt. Hij wordt overal geroemd om zijn vakkennis, maar warm krijg ik het er niet van. Hij oogt meer leerkracht dan inspirator. Misschien kunnen we hem wel bij de beloften gebruiken.

Terzijde, ik heb wel zitten denken aan een andere trainer met links naar Dudelange nl. Dino Toppmöller.
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door fruitboerke »

Wat in godsnaam kan iemand als Emilio Ferreira hier komen doen.Ik heb helemaal niets tegen die man , en het is een voetbaldier in hart en nieren maar welke meerwaarde kan hij bieden ten opzichte van de huidige Nicky Hayen ?.........Juist , geen . :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Missé-Missé »

Jacques schreef: 06 dec 2019, 13:50 Moet men dat gerucht m.b.t. Ferrera serieus nemen of niet? Oorspronkelijke bron was SudPresse, nadien overgenomen door een hoop clickbait- en baggersites. Hoe goed is SudPresse doorgaans op de hoogte van onze interne keuken (of die van Ferrera)?
Het is in ieder geval niet de persoon waar ik op zit te wachten. Hij straalt geen begeestering uit, maar dat is niet het ergste, ik vind vooral dat zijn voetbal geen begeestering uitstraalt. Hij wordt overal geroemd om zijn vakkennis, maar warm krijg ik het er niet van. Hij oogt meer leerkracht dan inspirator. Misschien kunnen we hem wel bij de beloften gebruiken.

Terzijde, ik heb wel zitten denken aan een andere trainer met links naar Dudelange nl. Dino Toppmöller.
Dan zie ik veel liever een andere telg uit de familie naar Haspengouw afzakken..
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Elgromi »

Als de supporters liefst willen dat Nicky zou coach blijven is zen naam scanderen ook een optie, merk op forum meer sint truidens getinte berichten voor Nicky te steunen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Brusselmans »

Doe maar Nicky !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jacques »

Ik ga niet voor Hayen roepen. Op dit moment zie ik daar geen reden toe.
Ik ga ook niet tegen Hayen roepen. Op dit moment zie ik daar geen reden toe.
Als men iemand eerst wil evalueren alvorens een beslissing te nemen, moet men daar ook de tijd voor nemen en niet na 2 niet of weinig representatieve wedstrijden snel snel de ene of de andere beslissing erdoor duwen. Dat is niet serieus. De 4 punten die we deze week tegen Genk behaalden, hebben ons tijd gekocht. Gebruik die tijd dan ook en neem een weloverwogen beslissing.
Overdrijven is een kunst
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door fruitboerke »

Als je alles een beetje nuchter bekijkt zit het seizoen er eigenlijk op voor STVV en is een nieuwe coach nu halen gewoon weggesmeten geld . STVV gaat echt niet meer in degradatiegevaar komen en ook geen play off 1 spelen . Laat Nicky Hayen gewoon het seizoen volmaken en geef die man dan een eerlijke evaluatie. Dat de japanners hun tijd nu eens eindelijk en deftig steken in het scouten en contacteren van versterkingen naar volgend seizoen toe.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door enrique »

Dat is juist het slechtste wat je kan doen
Als je toch van plan bent om een nieuwe coach te halen, moet je het nu doen
De voorbereiding op volgend seizoen begint nu
Het huidige is zo als afgelopen
Als je Hayen houdt tot einde seizoen, heeft de nieuwe coach weer niks gezien...
Plaats reactie