Crisis op Stayen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Crisis op Stayen

Bericht door tesneusdoek »

Het negatieve, sportieve nieuws en ons ongenoegen beginnen toch precies steeds meer Tokyo en de heer Yusuke Muranaka, de man in de ivoren DMM-toren en sportieve verantwoordelijke die de heer Tateishi de hand boven het hoofd blijft houden, te naderen..

https://cooljapansoccer.wordpress.com/2 ... anagement/
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crisis op Stayen

Bericht door STimVV »

tesneusdoek schreef: 22 okt 2020, 09:26 Het negatieve, sportieve nieuws en ons ongenoegen beginnen toch precies steeds meer Tokyo en de heer Yusuke Muranaka, de man in de ivoren DMM-toren en sportieve verantwoordelijke die de heer Tateishi de hand boven het hoofd blijft houden, te naderen..

https://cooljapansoccer.wordpress.com/2 ... anagement/
Eindelijk...
Nu moeten we dus doorduwen.
Ik mis aan het einde van dit artikel: "They demand an exit of Tateishi and more local input."
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Dreke »

tesneusdoek schreef: 22 okt 2020, 09:26 Het negatieve, sportieve nieuws en ons ongenoegen beginnen toch precies steeds meer Tokyo en de heer Yusuke Muranaka, de man in de ivoren DMM-toren en sportieve verantwoordelijke die de heer Tateishi de hand boven het hoofd blijft houden, te naderen..

https://cooljapansoccer.wordpress.com/2 ... anagement/
"Sint-Truiden were taken over by well-known Japanese company DMM in November 2011." De tijd vliegt precies... :gek:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Crisis op Stayen

Bericht door tesneusdoek »

Ik heb de corporate webpage van DMM even doorgenomen en ben via hun pagina gewijd aan M&A-s (waarin ze het hebben over bedrijfsovernames, investeringen,...) bij dit redelijk verhelderend artikel terecht gekomen: https://www.footballista.jp/special/41572

Ik plaats hier de integrale Google-vertaling :

Exclusief interview met Yusuke Muranaka, voorzitter van Sint Troyden en directeur van DMM.com

Sinds de oprichting in 1999 heeft DMM.com Co., Ltd. (hierna te noemen DMM), dat een dramatische groei heeft gerealiseerd rond de internetbusiness en nu de aandacht trekt vanwege zijn talrijke innovatieve bedrijven, een Europese voetbalclub verworven en beheerd. - In november vorig jaar de beheerrechten verworven van Sintroyden, de eerste divisie van België, waarover met verbazing werd gerapporteerd. Waarom een ​​overname in plaats van een sponsorcontract? Waarom de Belgische Liga? Is het trouwens geen machtige speler als Anderlecht of Gent, maar een in Japan niet zo gekende Sinttroiden? We vroegen Yusuke Muranaka, die directeur van het bedrijf en voorzitter van Sintroyden werd, om de ware betekenis te onthullen van de beslissing die de een na de ander vragen oproept.

Niet alleen een 'reclametoren'
Kan als bedrijf volledig op schema liggen


―― Vertel ons alstublieft het doel van de overname van Sintroiden door DMM.

 "Deze keer hebben we een club gekocht, maar als we het nieuws horen, horen we vaak mensen zeggen:“ Het is geweldig om sponsor te zijn. ”Het is in Japan algemeen bekend dat we een buitenlandse club hebben gekocht. Het wordt verkeerd begrepen dat we sponsor zijn geworden in plaats van sponsor, dus we financieren niet alleen als sponsor zoals het (Japanse) moederbedrijf, maar runnen de club zelf. Ik wil dat u dat eerst begrijpt.

 Momenteel behandelt DMM ongeveer 40 bedrijven, en natuurlijk gaan we ervan uit dat ze allemaal op de goede weg zullen worden gezet als bedrijven. Met andere woorden, er is geen bedrijf dat het doet met het standpunt dat de winstgevendheid wordt verwaarloosd als het effectief kan zijn als advertentie. Ik mik op het genereren van inkomsten. Sommige bedrijven, zoals traditionele videodiensten, bevinden zich echter in de fase van verdere uitbreiding van wat al is gemaximaliseerd, terwijl andere zich in de fase bevinden waarin 0 tegen 1 wordt gecreëerd. Er zijn verschillende dingen, maar bovenal houdt ons bedrijf ervan om bedrijven opnieuw op te bouwen of nieuwe bedrijven op te richten, en ik denk dat we daar goed in zijn, dus doen we voortdurend onderzoek naar nieuwe bedrijven.

 Bij het op deze manier onderzoeken van verschillende vakgebieden heb ik natuurlijk niet gekeken naar de financiële situatie van alle voetbalclubs, maar ik kwam tot de conclusie dat ik het als bedrijf op de rails kon krijgen en besloot te investeren. "


――Zoals u zei, hebben acquisities en sponsors een totaal verschillende betekenis. Ik hoor dat sommige bedrijven die sponsoring hebben met buitenlandse clubs, niet veel verwachten dat ze een rol zullen spelen als reclametoren in Japan, en dat ze een contract hebben gesloten om hun merkimago op de wereldmarkt uit te breiden. Is dat niet fundamenteel anders?

 "Ja dat klopt"


- Waarom koos je België uit de vele competities in Europa?

 "Nu richten veel clubs in de wereldvoetbalwereld zich op het aantrekken van talent van over de hele wereld. In dat opzicht heeft de Belgische competitie bijna geen buitenlandse quota. En het hangt af van het land, maar van het systeem. Er is ook een systeem voor het accepteren van buitenlands kapitaal. Als je het wilt doen, moet je in de eerste divisie zitten. Als je het kunt betalen, wil je naar Spanje of Engeland, maar zo doe je het. Als je het vanuit meerdere hoeken bekijkt, worden de opties kleiner.

 Oostenrijk, Portugal en België, die relatief versoepelde restricties hebben voor buitenlanders (in de Europese competitie), zijn kandidaat. Daarvan is België een solide land met een EU-hoofdkantoor, en omdat het geografisch wordt omringd door Frankrijk, Duitsland en Nederland en dicht bij Engeland, komen veel scouts naar het spel kijken. Bovendien is het gemakkelijk om binnen het land te verhuizen (omdat het land relatief klein is). Alle wedstrijddagen moeten op dezelfde dag met de bus worden verplaatst en het is vrij groot dat er geen vlucht- of accommodatiekosten zijn. Omdat er geen expeditiekosten zijn, kan het teambudget laag worden gehouden en kan het beheer compact worden gedaan. "


――Het is een oordeel dat er een kans is om als bedrijf te winnen. Je koos voor een club genaamd Sintroyden in de eerste divisie van België, maar voor wat voor rol voelde je het potentieel?

 "Ik denk dat het een club is die ruimte heeft voor groei en naar de top kan mikken. Ongeveer drie jaar geleden promoveerde het van de tweede divisie naar de eerste divisie, en het stijgt zijn ranglijst elk jaar gestaag (6e plaats vanaf sectie 21). Het was moeilijk als het niet voor een club was die op die manier groeide. "


――Je zei eerder dat je goed bent in herbouwen, maar wat voor problemen heeft Sintroyden momenteel, en heb je al plannen om ze te veranderen?

 "Ja. Als het op het aspect van het veld aankomt, deed ik het vroeger op zeer kleine schaal, dus er zijn mensen zoals Hopeiro, maar er zijn geen trainers of andere mensen die eraan toegewijd zijn. Wat te doen voor de spelers Allereerst denk ik dat zo'n onderdeel goed moet worden voorbereid.

 Dan moeten we de organisatorische aspecten aanpassen van het topteam naar de jeugd. Het topteam en het tweede team zijn dezelfde organisatie, maar de suborganisaties onder de jeugd worden geleid door verschillende NPO's, en tot nu toe was er geen coördinatie tussen de twee organisaties. De top ondersteunt de jeugd financieel, maar er zijn aparte scouts voor de top en de jeugd en de communicatie met elkaar is momenteel zwak. Waar kregen de spelers die voor de jeugd kwamen? Ik wist niet echt wat jongeren zouden doen, en ik wist niet eens wie er lesgaf. De infrastructuur is van de U-6 en er zijn in totaal ongeveer 500 mensen. Waarom zou u in zo'n situatie niet meewerken?

 Met deze overname bekleedde ik de functie van clubvoorzitter, maar er was een andere functie genaamd vertegenwoordiger, en ik besloot de persoon te hebben die oorspronkelijk de vertegenwoordiger was van de NPO van de ondergeschikte organisatie. In de toekomst zal er nog een persoon worden geselecteerd als vertegenwoordiger van de NPO, maar we zijn bezig om mensen die bekend zijn met onderstaande omstandigheden aan de balie van de top toe te voegen zodat we goed kunnen samenwerken.

 Jeugdkinderen willen een topteam zijn, en ze moeten er een club en een stad van maken, maar dat is het in werkelijkheid niet. In feite is het aantal toeschouwers niet goed. Gaat het gemiddeld om 5.000 tot 7.000 mensen? Er zijn ongeveer 500 kinderen in de infrastructuur. Als u ouders meetelt, zal het aantal verdrievoudigen tot ongeveer 1.500, en als u hun familieleden meetelt, zou het aantal bezoekers nog meer moeten zijn gestegen. De oorzaak kan immers zijn dat er geen interactie is (boven en onder).

 Ik weet niet wat de norm is, maar als het bijvoorbeeld om de jeugd in Gamba Osaka gaat, denk ik dat het normaal is om naar de spelers van dat topteam te verlangen. Ik voel me eenzaam dat ik geen zin heb "ooit in het topteam". Daarom zou ik de situatie willen verbeteren waarin ik dingen doe in kleine steden. Zelfs als je een jeugdleider bent, heb je de wens om het aantal spelers in het topteam te vergroten. Maar de realiteit is dat amateurcoaches lesgeven. Hoe ver kunnen we die onderdelen veranderen? Als je het niet verandert, gaat het niveau niet omhoog.

 Bovendien hebben we geen informatie over spelers die niet in onze business area zijn. Zelfs als er bijvoorbeeld een goede speler is in Brugge op ongeveer twee uur rijden met de auto, komt de informatie niet binnen, en integendeel, er is ook de vraag of het geaccepteerd wordt als je naar zo'n speler roept. Er is veel ruimte voor verbetering als het gaat om het algehele infrastructuurgedeelte.

Lokale reactie op 'buitenlands kapitaal'
Ik ontvang elke dag vriendschapsverzoeken en berichten op Facebook


――De Belgische competitie is een competitie die gepositioneerd is als toegangspoort voor jonge spelers in Europa. Het is niet langer een droom om een ​​transfersom van 2 tot 3 miljard yen te krijgen als je een actieve rol speelt in de eerste divisie. Met name de waarde dat "hoe jonger je bent, hoe beter" zich snel verspreidt, en ik voelde dat er potentieel is voor het opbouwen van samenwerking tussen het topmanagement en de jeugd, maar de visie is om de club te laten groeien door de ontwikkeling van talent. Is er ook?

 "Natuurlijk denk ik. Het gaat niet alleen om onze club, het is een Europese norm. Ik denk dat het meteen moeilijk is, maar in de toekomst zal de toename van het aantal toeschouwers dat ik eerder noemde niet genoeg zijn." Ik hoop dat het een bron van inkomsten is. "


――Het huidige probleem is het aantal bezoekers en de hervorming van de cluborganisatie. Het verhaal verandert een beetje, maar ik zou je willen vragen naar de bedrijfsstrategie. Waarom verwierf u in juni 2017 eerst 20% van de aandelen van Sinttroyden en vervolgens in november ongeveer 99,9% exclusief het deel van sommige supporters, en ging u stapsgewijs verder met de overname? Was er?

 "Dat was de bedoeling van de vorige eigenaar. Eigenlijk mikte ik op het verwerven van het managementrecht toen ik 20% verwierf, maar dat zou betekenen dat een buitenlands bedrijf het plotseling zou komen kopen. Zelfs in Japan Het is bijvoorbeeld zoals Alibaba in China (China's grootste online verkoopbedrijf) Kashima Antlers koopt.We hadden ook tijd nodig om te leren, en we besloten dat het beter zou zijn om het stap voor stap te doen. deed"


―― Hoe reageren fans en spelers in het veld?

 "Is het op dit moment niet goed of slecht omdat er nog geen actie heeft plaatsgevonden? Op een goede manier, zelfs als er een buitenlands bedrijf komt en plots een Aziaat voorzitter wordt, Het lijkt erop dat hij na het zien van de resultaten wil beslissen wat hij gaat doen. Ik ben dankbaar dat de Belgen een groot begrip hebben. Ik solliciteer nog steeds elke dag voor vrienden op Facebook en zeg: "Doe je best. Ik krijg een bericht "alsjeblieft". Het lijkt erop dat de vorige eigenaar niet aan Facebook heeft gedaan, maar het is leuk om dit grofweg te zeggen, want ik word uitgenodigd voor een drinkfeestje (lacht). "


――Ga je regelmatig naar de site?

 "Ik kijk zelf naar een ander bedrijf, dus het is moeilijk om me op alle mogelijke manieren 100% te concentreren, maar ik zal het volgende bezoek in januari bezoeken. Daarna zal ik de lokale financiële en juridische experts bezoeken, public relations, management, We sturen ongeveer 5 medewerkers van de afdelingen verkoop en versterking. "


――Sinds 2015 is de verwerving van managementrechten voor Europese voetbalclubs door Chinese bedrijven in een stroomversnelling gekomen, tot ongeveer 15 clubs in twee jaar tijd. Afgezien daarvan, terwijl bedrijven zoals het Midden-Oosten ook investeren, was het moeilijk voor dergelijke bedrijven om uit Japan te verschijnen. Nu de schaal van de Europese voetbalmarkt snel groeit, kijk ik erg uit naar de opkomst van Japanse bedrijven die de uitdaging zullen aangaan.

 "Ik denk het echt, maar het is moeilijk, maar het is moeilijk."


――In een interview met ons magazine sprak ik met Monchi, de sportdirecteur van Tatsumi, en hij zei dat hij ook aandacht besteedt aan de Belgische competitie. Heb je geen goede keuze gemaakt?

 "Dat klopt. Naast waar ik het tot nu toe over heb gehad, is het ook aantrekkelijk dat het minimumjaarsalaris van buitenlandse spelers lager is dan dat van buurland Nederland (in Nederland is het topteam ongeveer 40 miljoen yen, en de satelliet ongeveer 20 miljoen yen). Als het laag is, zal de kans op acquisitie als team afnemen, dus ik denk dat het niet vreemd is dat er meer spelers zullen samenkomen in België. "


- Lang geleden was de Belgische Liga de eerste Afrikaanse speler waartoe hij behoorde toen hij naar Europa kwam.

 "Ik denk dat het een land is dat Engels, Nederlands en Frans spreekt. De boodschap die ik op Facebook krijg is Engels. Sintreiden spreekt Nederlands omdat het de Noord-Vlaamse regio is, maar de staf in het Engels voor teamtraining. Sommige mensen kunnen Frans spreken. Ik denk dat België een gemakkelijk land is om naar toe te reizen, omdat veel landen in Afrika Franstalig of Engelstalig zijn. "


- Overweeg je Afrikaanse spelers te werven?

 "Ik denk. Ik doe een bedrijf genaamd" DMM Africa "bij DMM. Dus ik ga nu naar Afrika in samenwerking met dat team. Het" DMM Africa "-team is in Afrika en kan Japans spreken. We nemen mensen aan en de vertegenwoordiger van Sint-Truiden is ook Belg, het is immers beter om zoveel mogelijk een lokale persoon aan te stellen. Ik wou dat ik ook verschillende dingen in Afrika kon doen. "

Standpunt voor Japanse spelers
Het is geen bedrijf dat daarmee is begonnen


――Iedereen vraagt ​​zich af of Japanse spelers na de overname worden overgeplaatst, maar hoe zit dat?

 "Ik denk dat we Japanse spelers zullen krijgen. Ik ben niet beperkt tot jonge spelers, maar indien mogelijk is het een competitie waar jonge spelers kunnen uitdagen, en ik denk dat we een team moeten zijn, dus geef jonge spelers een kans. Ik denk dat het leuk zou zijn om gegeven te worden.Japanners hebben de indruk dat ze hun lichaam iets langzamer kunnen doen dan buitenlandse spelers, dus als je vroegtijdig snelheid en botsingen (overzee) kunt ervaren, kun je het ervaren. Goed, België is sowieso een felle en botsende competitie.

 Natuurlijk hou ik van Japanse spelers als Japanners, dus ik zou graag willen dat ze naar Sintroyden komen. Aan de andere kant ben ik dit bedrijf echter niet begonnen omdat ik Japanse spelers wilde werven. Ik wil de ruwe stenen vinden en pakken en genieten van de groei van de spelers. Waar de speler ook vandaan komt, de vreugde verandert niet. Ik denk dat het beter zou zijn als je Japans was, maar wat ik het liefst wil, is dat goede spelers van over de hele wereld naar onze club komen. Is het Zuid-Amerika, Midden-Amerika, Afrika of Japan? Ik denk dat andere Aziatische spelers het prima doen. "


- Was Sintroyden al geïnteresseerd in de Japanse markt voordat DMM deze verwierf?

 "De voormalige eigenaar was de eigenaar van Standart op het moment dat Kawashima (Eiji) toetrad, maar zijn evaluatie van Kawashima is geweldig." De beste persoon "," Persoonlijkheid is geweldig "," Ik hou van je " "Ik heb nog nooit zo iemand gezien" is al geprezen. Japanners hebben dus zo'n imago, dus het moet een behoorlijke invloed hebben gehad. Yuji Ono (nu Sagan Tosu) die later bij Sinttroiden kwam ) Werd ook geprezen als een goede speler. Ik denk dat het kwam omdat Kawashima de katalysator was voor het feit dat Japanse spelers daadwerkelijk toebehoorden aan en werden geëvalueerd. "

――Je wilt er een bedrijf van maken dat ook kan bijdragen aan het Japanse voetbal, maar wat zijn je specifieke plannen?

 "Ik denk dat we taalkundige ondersteuning moeten bieden. Ik heb gehoord dat Japanse spelers in het verleden problemen hebben met taalbarrières. Een van onze bedrijven is" Als je "DMM English Conversation" gebruikt, kun je Engels leren met Skype. Je kunt het zelfs in Japan doen, dus als je besluit over te stappen, kun je meteen aan de slag. Als je geen dagelijkse conversatie kunt voeren, is dat best moeilijk. Ik denk dat dat een van onze sterke punten is. Ik denk erover om een ​​curriculum voor voetbal te maken. Het zou ideaal zijn als we eerst de termen zouden leren die nodig zijn voor voetbal en daarna de alledaagse gesprekken van daaruit leren. Ik denk dat het.

 Ik vind ook dat leiders moeten uitbreiden naar de wereld. Vorig jaar gaf dhr. Shimoda (Masahiro / voormalig technisch commissielid van de Japanse voetbalbond) les in Sintroyden als coach. Hij was de coach van het tweede team, maar hij werd zeer goed ontvangen door de lokale staf en leidde de training. Qua ideeën vonden de spelers het ook leuk als "niet moe" en "leuk". Toen ik dat verhaal hoorde, vergeleek ik het niet, maar ik had het gevoel dat Japanse mensen goed in vindingrijkheid zouden kunnen zijn, en dat Japanse leiders het zouden moeten kunnen gebruiken. Helaas zijn er licentie- en taalproblemen. Meneer Shimoda kon zowel Engels als Spaans spreken, dus er was geen probleem, maar andere mensen gaan niet dezelfde kant op. Het is misschien niet mogelijk om dit meteen te doen, maar aangezien zoveel atleten het in het buitenland proberen, zou ik willen dat de leiders deze keer de uitdaging aangaan, en daar wil ik ook aan bijdragen. "


――Ik denk dat er mensen zijn die het zich afvragen, dus ik zou het je willen vragen, maar waarom was het het Belgische team in plaats van het Japanse team?

 "Ik dacht niet echt aan Japan of aan het buitenland, dus ik koos welke beter was als bedrijf. Japan heeft een aantal goede punten in Japan en overzee heeft een aantal goede punten in het buitenland, maar deze keer. We kwamen tot de conclusie dat België zakelijk interessanter is.

 Ik vat dit ook positief op, maar in veel opzichten is België niet genoeg om te denken "Ik denk dat ik het expres doe". Maar de laatste tijd vraag ik me af of dat beter is. Kortom, er zijn veel spelers die zo snel mogelijk naar de topklasse willen, al zijn ze niet lef. Met dat in gedachten is het niet goed om een ​​hongerige geest te cultiveren, of om alles op zijn plaats te hebben. Als je naar Manchester United verhuist, kun je verhuizen naar een bevoorrechte omgeving met een belachelijk clubhuis.

 Ik denk dat Afrikaanse spelers dat gevoel vooral hebben. Wanneer je van Afrika naar Europa verhuist, ziet elk team eruit als de hemel. Aangezien de hongerige geest ons actief maakt in de wereld, denk ik dat het nutteloos zou zijn om de infrastructuur in België te veel voor te bereiden. Onvolkomenheden zijn precies goed, en ik denk dat we niet per se eersteklas faciliteiten nodig hebben.

 Ik heb het gevoel dat het niet zo goed is als in Japan. Als je het komt bekijken, zul je het begrijpen, maar ik denk dat dat soort gevoel goed is. Niet alles is voorbereid. "


-Is er een goede chemische reactie als je Japanse precisie meeneemt?

 "Ik zal introduceren wat ik absoluut nodig heb, maar ik heb ook het gevoel dat ik mijn best moet doen (met geduld). Er zijn clubs in J2 die gezegend zijn met een omgeving, maar eigenlijk is J2 ook in Japan. En J3 zou het moeten doen in een hongerige omgeving. "

Dat betekent meer dan een club
Ik was van plan om een ​​club te hebben, maar het voelt alsof ik een stad heb


―― Vertel ons alstublieft of er moeilijkheden waren of verschillen van uw verwachtingen toen u het bedrijf daadwerkelijk startte.

 "Voorlopig ligt het binnen de verwachtingen. Ik heb echter het gevoel dat ik meer van de stad moet meedoen dan ik had verwacht. Ik was van plan een voetbalclub te hebben, maar ik zei: 'Dit is niet het geval.' Het voelt als "ik heb een stad".


――Het betekent dat je erbij betrokken moet zijn, inclusief de administratie.

 "Dat klopt. Sint-Truiden is een fruitstad. Het is een productiecentrum voor appels, aardbeien en peren, en het is de belangrijkste pijler van de belastinginkomsten. Nee. Toen ik de burgemeester ontmoette, zei hij: “Vervolgens is de voetbalclub de pijler.” In feite is het land van het huidige stadion dat van de stad, en het oefenterrein wordt ook ondersteund. En de stad steunt voetbal.Vanaf hier, om het aantal bezoekers te vergroten, als het gaat om het creëren van een club die iedereen leuk vindt, moeten we van de stad veranderen. Ik ben in het stadium van studeren.Ik dacht dat als ik naar de kroeg ging, er ongeveer één persoon een uniform zou dragen, maar in werkelijkheid, als er mensen zijn die uniformen in de stad dragen, denk ik dat ze spelers zijn. Ik heb niet genoeg, ik moet mensen in de stad zover krijgen dat ze de club leuker vinden.

 Op dit moment zijn de mensen die vrienden op Facebook aanvragen enthousiaste supporters, dus het is het beste om het aantal van dergelijke mensen te vergroten. Daartoe wil ik een club worden waar elke dag over gesproken wordt. Sommige mensen zeggen dat het aantal bezoekers klein is omdat veel mensen de wedstrijd op tv kijken, maar kijken in het stadion is totaal anders dan kijken op tv. (Het stadion) is in de stad en de locatie is goed, dus het zou niet al te veel moeite moeten zijn (om te bezoeken). Dus ik ben aan het nadenken over hoe ik de stad kan verlevendigen. "


―― Er is bijvoorbeeld een trend om stadions te renoveren en er complexe commerciële voorzieningen met winkelcentra van te maken.

 "We hebben alleen de club gekocht. De voormalige eigenaar is eigenaar van de infrastructuur, inclusief het stadion, en huurt deze op basis van een jaarcontract. In de kelder van het stadion zijn parkeerterreinen, supermarkten, discountwinkels etc.). Er zijn kledingwinkels, dierenwinkels, winkels voor consumentenelektronica, hotels, cafés en kantoren worden ook verhuurd. Het winkelend publiek verzamelt zich op weekdagen en de parkeerplaats staat behoorlijk vol met auto's. Sluit vroeg op wedstrijddagen Het is een gevoel.

 Het is een goede omgeving, nietwaar? Waarom kom je het niet zien? Toen ik de tweede divisie won, was deze vol, dus het is niet dat er geen mensen in de stad zijn. Ik moet het aantal mensen dat met koorts bij me komt, verhogen. Er moet potentieel zijn om de zitplaatsen van het publiek te vullen. Als het niet toeneemt, wordt de stad niet opgewonden. De bevolking is ongeveer 40.000, maar dat maakt niet uit, want er zijn omliggende steden en ze komen daar vandaan. De capaciteit van het stadion is ongeveer 15.000, maar mensen verzamelen zich in de derbywedstrijd met Genk. Het voelt als "je kunt het"


- DMM zal in de toekomst meerdere clubs hebben, zoals de Red Bull Group, met teams in Oostenrijk, New York, Brazilië, enz. Rond RB Leipzig, en de City Football Group, die zijn clubnetwerk over de hele wereld uitbreidt, onder leiding van Manchester City. Heeft u plannen om een ​​wereldwijd netwerk op te bouwen onder de paraplu van?

 "Ik denk dat het een optie is, maar ik denk dat de kwaliteit van de mensen belangrijker is. Red Bull bouwt bijvoorbeeld een academie of heeft daar een team om goede spelers te vinden. Het is een manier om spelers te krijgen, is het echt een goede manier? Het zou mooi zijn als we goede spelers konden krijgen, maar uiteindelijk de kwaliteit van de spelers. Ik denk dat er een manier is zonder een team. Uiteindelijk hangt het ervan af wie goede spelers kan vinden. Wij zijn Japanners, dus we begrijpen informatie over Japan, maar we kennen geen jonge Koreaanse spelers. Als we daarover nadenken, zullen de lokale mensen het vinden. Is de beste.

 Veel mensen bevelen spelers aan voor wie ze makelaar zijn, maar dat is niet het geval. Er moet iemand zijn die een heel goede speler kan vinden en van daaruit in contact kan komen met wie de makelaar is, vanuit het perspectief van een derde partij. Het hebben van (meerdere) teams is een optie, maar als je weet dat je het zonder kunt, doe je het niet. Ik ga nu naar Afrika, en nu ik weet wat de huidige situatie is, denk ik dat ik het nader zal bekijken. "


―― Vertel ons alstublieft uw toekomstige plannen en doelen.

 "Ik kijk naar een 10-jarenplan, en indien mogelijk wil ik in Playoff 1 blijven (waar de beste 6 teams doorgaan) en streven naar EL-deelname binnen 5 jaar. Scheenbeen.

 Als we naar de resultaten kijken, veranderen de gezichten van de teams van de play-offs elk jaar. Het is een competitie waar spelers vaak worden weggelaten, dus er zijn momenten dat de omzet te hoog is en de ranking daalt. Het is moeilijk om stabiele resultaten te krijgen.

 Ik wil elk jaar in deze ranglijst staan ​​(6e plaats / vanaf sectie 21). Zelfs in de J League zijn er ploegen die eens in de paar jaar ineens naar de top gaan, maar die gaan volgend jaar misschien niet door. Vanuit budgetoogpunt is het niet dat ik hoger kon scoren dan ik had verwacht, maar ik hoop dat ik elk jaar zo stabiel mogelijk hoog kan scoren. Zo'n team heeft de kracht om in de hogere rangen te blijven. Als je je kracht niet geleidelijk opbouwt, kom je uit bij een liftclub.

 Er is maar één team gedegradeerd in de Belgische competitie, wat een zegen is. Het ene team heeft een goede kans. Integendeel, het is moeilijk om de tweede divisie te winnen en promotie te maken. Ik vind dat ook een interessante competitie. De club is sterk, is het niet? We moeten een team bouwen dat onze kracht niet zal verliezen, zelfs niet als de spelers veranderen.

 Ik denk dat het belangrijkste is het vermogen om te handelen. Het dynamische team wordt sterker. Een team zonder actie zal niet sterk zijn. Het is hetzelfde als de zaken van een bedrijf. Je moet altijd vooruit mikken. Als je daar wilt blijven, is het gezelschap voorbij. Je moet een bedrijf zijn dat constant in de volgende dingen investeert. In onze zin is wat we doen een bedrijf, een bedrijf. Het heeft geen zin om hetzelfde te doen als voorheen. In plaats van het bestaande scoutnetwerk over te nemen zoals het is, gaan we het verder uitbreiden.

 Momenteel kan een club als Anderlecht die deelneemt aan de Europa Cup spelers overzee verkopen, en een goede speler kan overstappen naar een buitenlandse club, zelfs als hij in de onderstaande club zit, maar het is nog steeds een minderheid. In België zijn er veel gevallen van overplaatsing naar Japan. Overstappen naar een buitenlandse club zegt: "Heb je verkocht? Ik heb het gevoel dat ik het niet verkoop. Hoewel het een lokale club is, wil ik het informatienetwerk graag uitbreiden en de beste manier vinden.

 Zoals ik al eerder zei, is het echter een feit dat de J-League-club niet is voltooid. Grote dingen doen vanaf 1 is hervorming, maar kleine dingen doen is ook hervorming. Door te doen wat ik gestaag kan doen, wil ik tot grote doelen leiden. "
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Positivo »

Het zal toch niet zijn, dat niet Tateishi/Pinto maar Muranaka de transfers beslist.
Dan heeft Tateishi/Pinto in regel niks te zeggen.
Bij het lezen krijg je toch de indruk dat Yusuke Muranaka nauw betrokken is bij Stvv.
Laat ons hopen dat Muranaka In voornoemd geval zelfkritisch is. En leert uit zijn fouten. Je kunt niet stellen dat de evolutie die Stvv momenteel door maakt strookt met de toekomstvisie van Muranaka.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crisis op Stayen

Bericht door STimVV »

Een artikel van januari 2018, net na de overname. Bijna 3 jaar geleden.
Toen was Bormans er nog. Later werd Vandenabeele zijn vervanger.
Niksbetekend dus. Althans, niks wat we nog niet wisten. Ik heb het artikel toen ook al gelezen.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Crisis op Stayen

Bericht door vdl »

En die Belgische verankering waar ze het over hebben, is er niet meer.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Franz »

Het ziet er niet goed uit.
Meer en meer ontstaat toch het gevoel dat voor DMM 'lokale verankering' onbelangrijk is.
Ze zien STVV als hun bedrijf, en daar doen ze hun goesting mee.
De enige wegen om hen te motiveren om met 'de supporters' rekening te houden is hun imago op de proef stellen (bijv door continue artikels in de pers) of financiëel (geen geld meer uitgeven aan STVV-DMM).
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Crisis op Stayen

Bericht door tesneusdoek »

Kan dit als een open sollicitatie beschouwd worden? :blauw: :geel: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/10/23/

Ik zou Guido heel graag naar hier zien terugkeren, als TD of als hoofdtrainer, samen met een TD met kennis van zaken en van de Jupiler League.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Bartman »

tesneusdoek schreef:Kan dit als een open sollicitatie beschouwd worden? :blauw: :geel: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/10/23/

Ik zou Guido heel graag naar hier zien terugkeren, als TD of als hoofdtrainer, samen met een TD met kennis van zaken en van de Jupiler League.
En een vertaler/tolk zeker ? Thx but no thx
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door weekenders »

STVV-BESTUUR GAAT MET DE FANS PRATEN
De STVV-fans kunnen hun vragen en opmerkingen doorsturen naar [email protected]
https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... baxT7NugQ8
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Jacques »

Bartman schreef: 23 okt 2020, 12:59
tesneusdoek schreef:Kan dit als een open sollicitatie beschouwd worden? :blauw: :geel: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/10/23/

Ik zou Guido heel graag naar hier zien terugkeren, als TD of als hoofdtrainer, samen met een TD met kennis van zaken en van de Jupiler League.
En een vertaler/tolk zeker ? Thx but no thx
Alsof die er nu nog niet is om de schaarse woorden van Tateishi te vertalen...
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Crisis op Stayen

Bericht door KNRI »

weekenders schreef: 23 okt 2020, 13:08 STVV-BESTUUR GAAT MET DE FANS PRATEN
De STVV-fans kunnen hun vragen en opmerkingen doorsturen naar [email protected]
https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... baxT7NugQ8
Dan is het nu zaak om zeer goed voor te bereiden, en een sterke supporterdelegatie te kiezen die zowel de die-hards als thuisblijvers/afhakers vertegenwoordigd!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Crisis op Stayen

Bericht door toyotacorolla »

Crisis op Staaien, het bestuur gazt met de supporters praten, ik denk dat met supp. praten de malaise niet wordt opgelost, enkel krachtdadige transfers kunnen het tij keren.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Crisis op Stayen

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 23 okt 2020, 15:40
Bartman schreef: 23 okt 2020, 12:59
tesneusdoek schreef:Kan dit als een open sollicitatie beschouwd worden? :blauw: :geel: https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/10/23/

Ik zou Guido heel graag naar hier zien terugkeren, als TD of als hoofdtrainer, samen met een TD met kennis van zaken en van de Jupiler League.
En een vertaler/tolk zeker ? Thx but no thx
Alsof die er nu nog niet is om de schaarse woorden van Tateishi te vertalen...
Dat is dan wel de best betaalde werknemer die op Stayen rondloopt... Reken maar eens uit hoeveel die per woord al heeft verdiend! :mrgreen:
Plaats reactie