Crisis op Stayen

Alles over het beleid van onze club
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crisis op Stayen

Bericht door STimVV »

enerkey schreef: 05 nov 2020, 14:53
STimVV schreef: 05 nov 2020, 11:24 Ivm die tribune waar Halenaar het hier over heeft en mijn onderstaande post van een paar dagen geleden ben ik gisterenavond snel effe aan het tekenen gegaan. Ik had er effe zin in. Tegen morgenavond zal ik iets klaar hebben. Als mn klanten mij effe met rust laten. :cool: Ik heb wel geen idee of ik hier de 3d-rendering in een pdf kan posten.
Daar heb ik Tompie zn hulp misschien effe voor nodig.
Ik zal dat dan wel posten in een Stayen-gerelateerde topic, want dat heeft inderdaad niet rechtstreeks te maken met dit topic hier.
Wow tof. Ik kijk er al naar uit. Miss een bruibare tip of misschien niet. Maar voor de zekerheid post ik het hier toch. Als je het liever via een foto will weergeven ipv PDF.

Je kan hier ook foto's posten. Je gaat bvb naar https://imgbb.com/
Je upload daar een foto. Als embed code pak je: "BBCode full linked". Die link kan je dan hier plakken. De link geeft dan de foto weer.
Afbeelding
Is me inderdaad gelukt op deze manier. Check de stadiontopic. "Een sfeervol Stayen: voorstellen"
Daar heb ik de 3d-renderingen gepost.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Vouch »

Yellow Feaver schreef: 03 nov 2020, 13:17
pat@ schreef: 02 nov 2020, 21:51 Is op de meeting het probleem van het kunstgras en de hoge muren aangekaart? Zo ja, zijn ze bewust dat dit nefast is voor de verdere uitbouw van de club?

Zouden wij als supporters de handen niet in elkaar kunnen slaan en een podcast uit de grond stampen? Eentje die los van de club staat, een beetje zoals dit forum destijds ontstaan is. Zo kan je ook druk blijven zetten op het beleid. Zeker als er dan wat luisteraars zijn.

Als leek in de journalistiek heb ik wel geen idee van het totale kostenplaatje per eventuele aflevering.
Vraag is bewust niet gesteld omdat we daar helaas het antwoord al op kennen. Op de huidige site kan je alleen terug op natuurlijk gras spelen als je de ondergrondse parking dicht gooit. Ivm de hoge muren geef ik je volledig gelijk. Ik denk dat men hier destijds teveel naar het Nederlandse model heeft gekeken. In Gent zitten ze ook met dat probleem, het neemt zoveel beleving weg.
Dat van dat gras, ik neem aan dat gewoon het standaardantwoord is om de discussie niet opgang te brengen.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Vouch »

enrique schreef: 01 nov 2020, 17:24 Ach man
Lees wat er staat
Zolang je de gaten blijft dicht fietsen, zijt ge niet failliet
Dat is juist
Ik wil het deez jaar zien
We gaan zien wie ze van de huidige kern gaan verkopen voor veel geld
Ik hoop voor u da ge nie zakt
Want dan is de schade niet te overzien
Omzet van 25 miljoen?
Mijn omzet is mijn loon plus btw
En die van hen?
Daar zit die 9M van de 'stopper' bij dan
Maar dat was een sprookje
Elke 5 jaar gebeurt dat, met wat geluk
Als ge uw loon plus BTW (BTW!!!!) omschrijft als uw omzet, is het misschien beter dat ge u niet teveel in financiële discussies mengt..
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enrique »

Houd u maar vast wat de cijfertjes gaan zijn van 2020
Van mij moet ge u niet teveel aantrekken
Ik overleef met gemak
Mijne btw moet ik doorstorten en telt niet mee
Goed gezien jong, ongelooflijk
Ben benieuwd hoeveel nonkel DMM deze keer moet bijleggen om de linker en rechterkolom gelijk te maken
Het gaat hier trouwens niet over mij
Maar wel over ne pipo die met miljoenen van zijn baas mag spelen, zonder daarvoor verantwoording te moeten afleggen blijkbaar
Zo'n job wil iedereen

Einde
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enrique »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... n-van-stvv

De eigenaar van het stadion heeft zijn mening nog eens gegeven
Ach...
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enerkey »

enrique schreef: 08 nov 2020, 10:49 https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... n-van-stvv

De eigenaar van het stadion heeft zijn mening nog eens gegeven
Ach...
Onder de 60 jaar? Dan kun je bij STVV net zo goed geen publiek toelaten.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Dreke »

enerkey schreef: 08 nov 2020, 13:35
Onder de 60 jaar? Dan kun je bij STVV net zo goed geen publiek toelaten.
Zever.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Halenaar »

enerkey schreef: 08 nov 2020, 13:35
enrique schreef: 08 nov 2020, 10:49 https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... n-van-stvv

De eigenaar van het stadion heeft zijn mening nog eens gegeven
Ach...
Onder de 60 jaar? Dan kun je bij STVV net zo goed geen publiek toelaten.
Dan zijn we wel verlost van het merendeel van de nurkers :mrgreen:
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enrique »

Ik denk eraan om die man een persoonlijke brief te sturen
Want ik word er stilaan serieus lastig op en van
Maar eigenlijk is het verspilde energie
Dus...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door lindoke »

Benieuwd of de Japanners alsnog een trainerswissel doorvoeren tegen 23 november.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Crisis op Stayen

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 09 nov 2020, 09:19 Benieuwd of de Japanners alsnog een trainerswissel doorvoeren tegen 23 november.
Nu gaan ze echt niet van trainer wisselen. De nederlaag tegen Genk kun je de coach nu ook niet echt aanwrijven. Hij kan de ballen er ook niet intrappen hé en is niet verantwoordelijk voor de blunders van de spelers.

Ik ben nu ook geen grote fan van de trainer, maar er was wel veel inzet. Hij heeft nu 2 heel gemakkelijke matchen gehad als trainer. Motiveren moet je nauwelijks doen tegen Standard en Genk. In Leuven en andere minder grote namen zal hij zich echt moeten bewijzen.

Een trainer wisselen zorgt ook vaak niet voor een wonderoplossing. Dury had voor velen al moeten buiten liggen op Zulte-Waregem, maar hij won nu overtuigend bij Cercle dat toch een vrij goed seizoen speelt.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef: 09 nov 2020, 10:29
lindoke schreef: 09 nov 2020, 09:19 Benieuwd of de Japanners alsnog een trainerswissel doorvoeren tegen 23 november.
Nu gaan ze echt niet van trainer wisselen. De nederlaag tegen Genk kun je de coach nu ook niet echt aanwrijven. Hij kan de ballen er ook niet intrappen hé en is niet verantwoordelijk voor de blunders van de spelers.

Ik ben nu ook geen grote fan van de trainer, maar er was wel veel inzet. Hij heeft nu 2 heel gemakkelijke matchen gehad als trainer. Motiveren moet je nauwelijks doen tegen Standard en Genk. In Leuven en andere minder grote namen zal hij zich echt moeten bewijzen.

Een trainer wisselen zorgt ook vaak niet voor een wonderoplossing. Dury had voor velen al moeten buiten liggen op Zulte-Waregem, maar hij won nu overtuigend bij Cercle dat toch een vrij goed seizoen speelt.
Allé, dan zullen we hem nog een match of 5 de kans geven om zich te herpakken. Als hij daar minimum 2/15 haalt geven we hem nog een match of 5 de kans. Het zal dan wel in orde komen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enrique »

De match tegen W-B wordt cruciaal op alle vlakken
Als je die zou verliezen, kan je maar een kant meer op
Trainer(s) buiten en in januari zwaar inkopen, en daarmee bedoel ik ZWAAR

Kalender december : naar Club, naar Z-W, naar Standard, thuis Beerschot en thuis Charleroi
Ik kan mij inbeelden dat sommige mensen daar het koud zweet van krijgen
Einde december kan het gewoon over zijn

Wiskundig natuurlijk niet, genoeg matchen over, maar voetbal is geen wiskunde
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Positivo »

Ik ben wat zaken gaan opzoeken.

Vooreerst ben ik naar het seizoen gaan kijken net voor stvv door Rd aan de Japanners verkocht werd. Dat was het seizoen 2016/2017 - Begin het seizoen 2017/2018 hebben de Japanners hun intrede gedaan. Je kunt stellen dat het seizoen 2016/2017 in grote mate bepaald werd door de transfers die door RD gedaan werd. Nadien hebben de Japanners hun beleid doorgevoerd.

Even in herinnering met welke spelers dat seizoen begonnen werd ...
Djene, Desart, DePetter, Stef Peeters, Bezus , Boli, Castro-Montez, Gerkens, Kotysch, yuji Ono, Ruben Fernandez, Dutoit .... DeNorre. Ik heb dit gevonden op Wikipedia dus heel zeker ben ik niet.

Dan ben ik gaan kijken wat de loonlast was dat seizoen aan de hand van de jaarrekening en die bedroeg : 6.736.000

Verder ben ik gaan kijken wat de loonlast was voor het seizoen 2018/2019 (De jaarrekening voor het seizoen 2019/2020 komt kortelings beschikbaar ) en die bedroeg : 10.996.000
Een verhoging van méér dan 60%.

Wie denkt dat mijnheer Tateishi in de winter het probleem gaat oplossen met nog eens extra transfers ..... ik geloof dat niet meer .....
En laat ons de jaarrekening van 2019/2020 afwachten en zien hoe erg die is!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door zipke373 »

Positivo schreef: 09 nov 2020, 18:59 Ik ben wat zaken gaan opzoeken.

Vooreerst ben ik naar het seizoen gaan kijken net voor stvv door Rd aan de Japanners verkocht werd. Dat was het seizoen 2016/2017 - Begin het seizoen 2017/2018 hebben de Japanners hun intrede gedaan. Je kunt stellen dat het seizoen 2016/2017 in grote mate bepaald werd door de transfers die door RD gedaan werd. Nadien hebben de Japanners hun beleid doorgevoerd.

Even in herinnering met welke spelers dat seizoen begonnen werd ...
Djene, Desart, DePetter, Stef Peeters, Bezus , Boli, Castro-Montez, Gerkens, Kotysch, yuji Ono, Ruben Fernandez, Dutoit .... DeNorre. Ik heb dit gevonden op Wikipedia dus heel zeker ben ik niet.

Dan ben ik gaan kijken wat de loonlast was dat seizoen aan de hand van de jaarrekening en die bedroeg : 6.736.000

Verder ben ik gaan kijken wat de loonlast was voor het seizoen 2018/2019 (De jaarrekening voor het seizoen 2019/2020 komt kortelings beschikbaar ) en die bedroeg : 10.996.000
Een verhoging van méér dan 60%.

Wie denkt dat mijnheer Tateishi in de winter het probleem gaat oplossen met nog eens extra transfers ..... ik geloof dat niet meer .....
En laat ons de jaarrekening van 2019/2020 afwachten en zien hoe erg die is!
Meneer Tateishi kan dat perfect oplossen op voorwaarde dat meneer Tateishi er werk van maakt om alle overbodige ballast/rommel/miskopen/tamzakken ( schrappen wat niet past) overboord te gooien.
Plaats reactie