Student night STVV

Alles over het beleid van onze club
Plaats reactie
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Student night STVV

Bericht door Jones »

Waarom niet eens (als het terug mag) studenten uit Leuven en het hoger onderwijs in Hasselt uitnodigen om gratis naar de match te komen en ze per bus ophalen en te zetten op de bovenste ring van de west-tribune met nadien een fuif in de revue ? Getuige hiervan dit filmpje van toen men dit nog eens deed : https://www.youtube.com/watch?v=J2k1lFmzXCM
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Student night STVV

Bericht door Yellow Feaver »

Voor mij NEE NEE NEE en nog eens NEE! Dat was toen de wedstrijd waarbij ondanks het verlies al een feestje los barste in de Rvue terwijl de wedstrijd op zijn einde liep. Staat haaks op de voetbalbeleving die bij Stayen past. Het eigen volk moest even wijken voor een leuk avondje uit van studenten waarvan meer dan de helft helemaal niks met STVV of Sint-Truiden te maken had.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Student night STVV

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 04 jan 2021, 09:19 Voor mij NEE NEE NEE en nog eens NEE! Dat was toen de wedstrijd waarbij ondanks het verlies al een feestje los barste in de Rvue terwijl de wedstrijd op zijn einde liep. Staat haaks op de voetbalbeleving die bij Stayen past. Het eigen volk moest even wijken voor een leuk avondje uit van studenten waarvan meer dan de helft helemaal niks met STVV of Sint-Truiden te maken had.
.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Student night STVV

Bericht door Jones »

Jonge, nieuwe twintigers aantrekken, hoe zouden jullie het doen ? Resultaten ok maar hoe nog ?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Student night STVV

Bericht door Jones »

Jonge, nieuwe twintigers aantrekken, hoe zouden jullie het doen ? Resultaten ok maar hoe nog ?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Student night STVV

Bericht door Stvv_eng »

Als student kan ik u heel eerlijk zeggen dat geen enkele student komt voor die match te zien, maar om te drinken achteraf 😉 dus neen ge wint er geen enkele supporter mee. Wel krijg je wat sfeer in het stadion, maar dan kunde evengoed die gratis tickets aan eender wie geven 😅
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Student night STVV

Bericht door Henri is de man »

Jones schreef: 04 jan 2021, 14:42 Jonge, nieuwe twintigers aantrekken, hoe zouden jullie het doen ? Resultaten ok maar hoe nog ?
Ik denk dat ze vooral moeten proberen jonge tieners aan te trekken. Als die de microbe te pakken hebben, blijven die komen, ook als student !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Student night STVV

Bericht door pat@ »

Jones schreef: 04 jan 2021, 14:41 Jonge, nieuwe twintigers aantrekken, hoe zouden jullie het doen ? Resultaten ok maar hoe nog ?
Wachten op het faillissement van Standard. ;)

Volgens mij gaat na de Corona het merendeel van de stadions terug voller lopen. Dan is het moment daar om dat ijzer te smeden.
Stel dat het in april mogelijk is om terug te gaan kijken zonder masker en bijbehorende social distancing en we zitten dan met een uitzonderlijke reeks. Je zal terug mogen aanschuiven voor een ticket.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Student night STVV

Bericht door Halenaar »

Stvv_eng schreef: 04 jan 2021, 15:15 Als student kan ik u heel eerlijk zeggen dat geen enkele student komt voor die match te zien, maar om te drinken achteraf 😉 dus neen ge wint er geen enkele supporter mee. Wel krijg je wat sfeer in het stadion 😅
Je hebt zonet het grote merendeel van de Malinwa supporters omschreven :P

Het initiatief van Jones is prima. Misschien meer thema avonden, een degelijk voorprogramma van de match met eindelijk eens andere muziek, en een wat meer jeugdigere variant van de Rvue mag er ook wel bij. Je kan ook brigadia hesbania ermee betrekken.

Alleszins heeft deze club nood aan verjonging op de tribunes, en elk initiatief kan daarmee helpen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Student night STVV

Bericht door Jacques »

Henri is de man schreef: 04 jan 2021, 15:41
Jones schreef: 04 jan 2021, 14:42 Jonge, nieuwe twintigers aantrekken, hoe zouden jullie het doen ? Resultaten ok maar hoe nog ?
Ik denk dat ze vooral moeten proberen jonge tieners aan te trekken. Als die de microbe te pakken hebben, blijven die komen, ook als student !
Inderdaad, hoe jonger je ze kan binden, hoe sterker de band. Op 20 jaar voor het eerst naar het voetbal gaan, is eigenlijk minstens 5 jaar te laat. Uiteindelijk begint alles bij een goede opvoeding. Mijn ouders namen mij al zo vroeg mee naar Staaien dat niemand thuis weet wat eigenlijk mijn eerste match was. :cool:
Ik weet quasi zeker: zolang STVV er is, zal ik blijven gaan.
Overdrijven is een kunst
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Student night STVV

Bericht door Vouch »

Met lukraak wat studenten uit te nodigen gaat ge er niet komen. Daar moet een deftig plan achter zitten, gecoördineerd, maar vooral met véél geduld. Want op 1-2-3 gaat het tij niet keren.

Nu, de beste reclame om mensen naar de voetbal te krijgen zijn resultaten, goed voetbal, en daaraan verbonden spelers waar mensen zich mee kunnen identificeren. Dat was de kracht onder Brepoels, veel Belgen, wat Limburgers, enkele jeugdspelers, én goede resultaten. Guido was dan, als volksmens, het ideale uithangbord voor de typische, volkse Haspengouwer die liever dialect spreekt dan Nederlands.

Maar beginnen doe je bij het begin en dat is de basis: die 2.500 abonnementen die je voor het seizoen 2019-2020 nog had, daar mag je er géén enkele meer van verliezen. Die moet je opwaarderen naar STVV-ambassadeur. Voor de toekomst: 3 jaar na mekaar een abonnee? Dan maak je promotie naar ambassadeur. Die verwen je, acties van sponsors, extra korting in de fanshop of bij bonnetjes, af en toe een ticket om iemand gratis mee te nemen naar Stayen,... en van daaruit bouw je.

Het moet gewoon terug plezant zijn om naar de voetbal te gaan. Tegenwoordig bekijken ze u héél raar als je zegt dat je je geamuseerd hebt op Stayen, de boel is zo negatief geworden dat dat voor veel mensen haast onmogelijk lijkt en daar moeten we terug vanaf.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Student night STVV

Bericht door Jones »

Vouch schreef: 06 jan 2021, 14:38 Met lukraak wat studenten uit te nodigen gaat ge er niet komen. Daar moet een deftig plan achter zitten, gecoördineerd, maar vooral met véél geduld. Want op 1-2-3 gaat het tij niet keren.

Nu, de beste reclame om mensen naar de voetbal te krijgen zijn resultaten, goed voetbal, en daaraan verbonden spelers waar mensen zich mee kunnen identificeren. Dat was de kracht onder Brepoels, veel Belgen, wat Limburgers, enkele jeugdspelers, én goede resultaten. Guido was dan, als volksmens, het ideale uithangbord voor de typische, volkse Haspengouwer die liever dialect spreekt dan Nederlands.

Maar beginnen doe je bij het begin en dat is de basis: die 2.500 abonnementen die je voor het seizoen 2019-2020 nog had, daar mag je er géén enkele meer van verliezen. Die moet je opwaarderen naar STVV-ambassadeur. Voor de toekomst: 3 jaar na mekaar een abonnee? Dan maak je promotie naar ambassadeur. Die verwen je, acties van sponsors, extra korting in de fanshop of bij bonnetjes, af en toe een ticket om iemand gratis mee te nemen naar Stayen,... en van daaruit bouw je.

Het moet gewoon terug plezant zijn om naar de voetbal te gaan. Tegenwoordig bekijken ze u héél raar als je zegt dat je je geamuseerd hebt op Stayen, de boel is zo negatief geworden dat dat voor veel mensen haast onmogelijk lijkt en daar moeten we terug vanaf.
Daar zit potentie in Vouch
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Student night STVV

Bericht door STVV1924 »

Elke truieneer en inwoner van de deelgemeentes die geen 6x per jaar naar de voetbal is gaan zien, betaalt dubbele gemeentetaksen. :P
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Student night STVV

Bericht door BoemBoem »

STVV1924 schreef: 13 jan 2021, 14:52 Elke truieneer en inwoner van de deelgemeentes die geen 6x per jaar naar de voetbal is gaan zien, betaalt dubbele gemeentetaksen. :P
Hmm, misschien dat ik zelfs goedkoper uitkom met die dubbele gemeente taksen dan 6 x naar staaien te komen :lol: ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie