Interview Tateishi

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Interview Tateishi

Bericht door tesneusdoek »

Conclusie: We zullen het met :yes: Tateishi moeten doen, zolang we niet degraderen en de grote baas in Tokyo de rekening voorgeschoteld krijgt en besluit de boel te verkopen omdat DMM serieus zijn broek heeft gescheurd aan hun escapade in de Jupiler Pro League. Hopelijk beseft hij wat zijn sportieve beperkingen zijn en krijgt PM (of een soortgelijk figuur; niets is eeuwig in de voetballerij) de volledige, sportieve verantwoordelijkheid, volgens Engels model (manager - coach). :beer: :geel: :blauw:
Prettige feestdagen!
song
Berichten: 16
Lid geworden op: 08 jul 2013, 23:28
Supporter van: STVV

Re: Interview Tateishi

Bericht door song »

Yellow Feaver schreef: 28 dec 2020, 10:26
lindoke schreef: 26 dec 2020, 16:23 Een spits, een 10 en een rechterflank is toch wat weinig hoor. Voor mij had er nog een rijzige 6 en een linkerflankspeler mogen bijkomen. Garcia is beter dan Cacace op de linksachter en Cacace is niet goed genoeg voor op de linkerflank. Moet mij nog altijd overtuigen.
Cacace, Matshubara en Garcia kunnen er spelen. Er zijn andere noden. BTW op Cacace komen we nog terug ;).
Dat laatste volg ik inderdaad. Garcia is uw 3e optie op de linksback, die moet imo altijd centraal staan. De voetballende CV naast de CV die af en toe eens ne bal naar voren keilt. Te traag & te weinig loopvermogen om de flank te doen. Ik snap overigens niet zo goed waar de kritiek op Cacace vandaan komt. Ok, aanvallend nog te weinig, maar gezien leeftijd & vorige competitie vind ik dat die gast zich serieus snel aangepast heeft. We hebben er al veeeeeel slechtere op de back gehad ;)
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Interview Tateishi

Bericht door voetballiefhebber »

Ik vind het vooral raar dat de grote baas van DMM een voetbalclub koopt, terwijl hij er niet in geïnteresseerd is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Interview Tateishi

Bericht door tesneusdoek »

voetballiefhebber schreef: 28 dec 2020, 22:56 Ik vind het vooral raar dat de grote baas van DMM een voetbalclub koopt, terwijl hij er niet in geïnteresseerd is.
Dat is gewoon iets "cool" om te zeggen binnen bepaalde kringen...net zoals Arabische prinsen en Maleisische, Chinese ...miljardairs ...graag racepaarden kopen of prijsduiven, een formule-1 team, een luxejacht de zoveelste Ferrari, Lamborghini... Dan ben je de man en weet je onmiddelijk wat je moet zeggen om indruk te maken op de volgende, bevallige dame op één of andere cocktailparty... Ik kom via mijn job heel vaak in contact met dit soort personen en ken hun grillen...en mag ook dikwijls achteraf (als ze het nieuwe speeltje beu zijn of de kosten te hoog worden) de rommel gaan opruimen. :roll:
Plaats reactie