oud voorzitter weer in het Nieuws

Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

Dreke schreef:
Since '54 schreef:Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Het klopt dat er een pak mensen tewerk gesteld zijn op de site. Maar ik zou ook willen weten hoeveel van die jobs ergens anders verdwenen zijn. Als je op Stayen iets koopt, koop je het elders niet. Als je op Stayen naar de horeca gaat, doe je het ergens anders niet. Pas op, callcenters etc kunnen ze eender waar neerplanten, dat klopt. Maar het netto aantal jobs op Stayen, is niet het netto aantal jobs dat er door dat project bijgekomen zijn.
Uw redenering gaat een beetje op Dreke. Als Stayen niet zou bestaan dacht u dat er in en rond Sint-Truiden 800 à 900 jobs waren bijgekomen? Neen, ik wil er geen discussie over houden maar het is toch wel zo. Ik bedoel maar men breekt Roland Duchâtelet op dit en het vorige forum tot bij de grond af, dit is niet nodig.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jan Bulder »

Since '54 schreef:
Dreke schreef:
Since '54 schreef:Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Het klopt dat er een pak mensen tewerk gesteld zijn op de site. Maar ik zou ook willen weten hoeveel van die jobs ergens anders verdwenen zijn. Als je op Stayen iets koopt, koop je het elders niet. Als je op Stayen naar de horeca gaat, doe je het ergens anders niet. Pas op, callcenters etc kunnen ze eender waar neerplanten, dat klopt. Maar het netto aantal jobs op Stayen, is niet het netto aantal jobs dat er door dat project bijgekomen zijn.
Uw redenering gaat een beetje op Dreke. Als Stayen niet zou bestaan dacht u dat er in en rond Sint-Truiden 800 à 900 jobs waren bijgekomen? Neen, ik wil er geen discussie over houden maar het is toch wel zo. Ik bedoel maar men breekt Roland Duchâtelet op dit en het vorige forum tot bij de grond af, dit is niet nodig.
Het ontwikkelen van een bedrijvencentrum en het runnen van een netwerk van voetbalclubs zijn twee volledig van mekaar losstaande aspecten. Als jij het ene een reden vindt om het andere te vergoeilijken, lijkt me dat toch een serieus probleem in jouw redenering te zijn. Dit is nog altijd het STVV-forum, en niet dat van de VDAB.
simon
Berichten: 321
Lid geworden op: 01 sep 2012, 18:56
Supporter van: STVV

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door simon »

Since '54 schreef:
simon schreef:
Since '54 schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat wij ons moeten aantrekken van Charlton, Ujpest, Jena, Standard, enz ... én van Duchâtelet. Voor mijn part koopt hij half Europa op. Tenslotte doet hij met zijn centen wat hij wil.
Since,
Inderdaad dat hij doet met zijn centen wat hij wilt, daar heb je een punt, maar dat wij een opleidingsploegske zijn voor Standard en Charlton dat is voor mij wel een groot probleem...en circus Rolando beslist nu eenmaal met of tegen je goesting...
Voor mij mag die pipo liefst zo rap mogelijk uit het voetbal verdwijnen.
Ieder zijn gedacht zeker...
Tja Simon, iedereen heeft zo zijn gedacht over Duchâtelet. Vele supporters (niet forumgangers) dragen hem nog op handen omdat hij ons van een gewisse degradatie naar 3de klasse heeft gered. Anderen vinden hem dan weer slecht en nadelig voor STVV maar die waren al tegen hem voor dat hij naar Standard ging en zeker voordat hij Charlton enz. opkocht.

Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Tja Since,
commercieel heb je wel gelijk maar sportief is Rolando voor ons vergif geweest...en nog. Al zijn netwerkconstructies zijn toch niet in ons voordeel uitgedraaid en daar wringt voor mij het schoentje. De oude glorie jaren met een taai STVV zijn voorbij, ..., no nonsense-Haspengouwse mentaliteit, ... spijtig .
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

simon schreef:
Since '54 schreef:
simon schreef:
Since '54 schreef:Ik vraag me eigenlijk af wat wij ons moeten aantrekken van Charlton, Ujpest, Jena, Standard, enz ... én van Duchâtelet. Voor mijn part koopt hij half Europa op. Tenslotte doet hij met zijn centen wat hij wil.
Since,
Inderdaad dat hij doet met zijn centen wat hij wilt, daar heb je een punt, maar dat wij een opleidingsploegske zijn voor Standard en Charlton dat is voor mij wel een groot probleem...en circus Rolando beslist nu eenmaal met of tegen je goesting...
Voor mij mag die pipo liefst zo rap mogelijk uit het voetbal verdwijnen.
Ieder zijn gedacht zeker...
Tja Simon, iedereen heeft zo zijn gedacht over Duchâtelet. Vele supporters (niet forumgangers) dragen hem nog op handen omdat hij ons van een gewisse degradatie naar 3de klasse heeft gered. Anderen vinden hem dan weer slecht en nadelig voor STVV maar die waren al tegen hem voor dat hij naar Standard ging en zeker voordat hij Charlton enz. opkocht.

Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
Tja Since,
commercieel heb je wel gelijk maar sportief is Rolando voor ons vergif geweest...en nog. Al zijn netwerkconstructies zijn toch niet in ons voordeel uitgedraaid en daar wringt voor mij het schoentje. De oude glorie jaren met een taai STVV zijn voorbij, ..., no nonsense-Haspengouwse mentaliteit, ... spijtig .
Hierin ben ik voor 100 % akkoord met je.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Since '54 schreef:Vele supporters (niet forumgangers) dragen hem nog op handen omdat hij ons van een gewisse degradatie naar 3de klasse heeft gered. Anderen vinden hem dan weer slecht en nadelig voor STVV maar die waren al tegen hem voor dat hij naar Standard ging en zeker voordat hij Charlton enz. opkocht.

Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
En hoeveel degradaties heeft hij ons ook al bezorgd?

Ik heb de man lang geduld en zelfs verdedigd, ondanks al zijn kuren, maar na zijn vertrek naar Standard vielen voor mij de maskers af. Helaas heeft hij al mijn verwijten enkel bevestigd, keer op keer.

Zakelijk is hij even sterk als dat hij sportief zwak is. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt is een passend gezegde in deze. Zij die een loonbriefje van hem ontvangen zullen al wat meer door de vingers zien.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

Iniesta schreef:
Since '54 schreef:Vele supporters (niet forumgangers) dragen hem nog op handen omdat hij ons van een gewisse degradatie naar 3de klasse heeft gered. Anderen vinden hem dan weer slecht en nadelig voor STVV maar die waren al tegen hem voor dat hij naar Standard ging en zeker voordat hij Charlton enz. opkocht.

Wat ik goed aan de man vind is dat hij en zijn vrouw, door hun Stayen, rechtstreeks en onrechtstreeks veel werk biedt aan Haspengouwers. Voor de rest laat hij mezelf en mijn familie koud.
En hoeveel degradaties heeft hij ons ook al bezorgd?

Ik heb de man lang geduld en zelfs verdedigd, ondanks al zijn kuren, maar na zijn vertrek naar Standard vielen voor mij de maskers af. Helaas heeft hij al mijn verwijten enkel bevestigd, keer op keer.

Zakelijk is hij even sterk als dat hij sportief zwak is. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt is een passend gezegde in deze. Zij die een loonbriefje van hem ontvangen zullen al wat meer door de vingers zien.
Mijn familie heeft hem niet nodig hoor, net zoals hij ons niet nodig heeft :) Maar je hebt in één ding gelijk hij heeft na het PO I - seizoen en dus na het vertrek van Chimedza, Cantaluppi, Mignolet, Sidibé e.a. heeft hij zowel STVV àls Guido Brepoels in het moeras laten steken! Toen was ik razend op hem maar nu na zovele jaren is hij voor mij een inwoner van Sint-Truiden zoals u en ik het zijn.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Krisaias »

Jacques schreef:Bij Charlton zelf gaat alles weer goed. De coach nog maar eens vervangen door een andere Roland-getrouwe (Riga) en meteen een schokeffect: Hull-Charlton 6-0. Nog steeds voorlaatste met de slechtste verdediging uit de reeks. Een extra verdediger is precies geen overbodige luxe. :mrgreen:
Deze mail kreeg ik van een hevige Charlton fan die ik beroepshalve heb leren kennen:

Dear Kris,

Please pass on the heartfelt thanks of Charlton supporters to the good citizens of St Truiden for Roland D and Carole . Is there any chance that you can take them back any time soon? Please see the attached article from the Charlton Supporters Trust.

Carole by the way is fast establishing a reputation as the Marie Antoinette ( “let them eat cake” ) of English football. In an interview with L’Echo she described Charlton supporters as weird for believing they have an interest in the club when they only provide 1/3 of the revenue?! OK –so if your GrandFather supported Charlton, your Father supported Charlton, you support Charlton, you have a boring job if you have at all, and all you have to look forward to is the football game on Saturday-and you have no right to express an opinion on your dysfunctional football club ?? Nice one Carole.

Regards,


Ook hier weer dezelfde patronen als bij zijn andere clubs: het marginaliseren van de fans. Charlton fans zijn vreemd omdat ze geloven dat ze een belang in de club hebben terwijl ze maar voor één derde van de inkomsten zorgen... :roll:

Voor de geïnteresseerden heb ik het artikel van de Charlton Supporters Trust in bijlage toegevoegd. Ik ga het wel niet vertalen :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Als je voor eender welk normaal bedrijf voor 1/3de van de totale inkomsten zorgt, word je als klant op handen gedragen. Not so in de Roland wereld, daar ben je een marginaal die er allemaal niets van snapt. :zot: :roll:
De modus operandi in al zijn filialen is dezelfde, tot en met de fake supportersavond waar mensen leugens op de mouw gespeld worden en het schofferen en marginaliseren van iedereen die het ook maar waagt om een kritische bemerking te hebben. Het zegt misschien ook wat over de bewegingsvrijheid (of het gebrek daaraan) van de bewindvoerders. Zwijgen en ja-knikken zijn de 2 belangrijkste eigenschappen die een werknemer van Circus Rolando moet bezitten.

Die mens en zijn hele kliek zijn om van te :vomit:
En het is niet omdat je een aantal jaren in St-truiden woont en daar wat vastgoedprojecten doet, dat je een vrijbrief moet krijgen voor dit soort zaken. Ik ben eerder beschaamd dat zo iemand een Truienaar genoemd wordt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Krisaias »

Voor de geïnteresseerden, een link naar de petitie van de Charlton fans:

http://www.ourcharlton.org.uk
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Since '54 »

Krisaias schreef:Voor de geïnteresseerden, een link naar de petitie van de Charlton fans:

http://www.ourcharlton.org.uk
Ze waren zelfs in Sint-Truiden talrijker.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

De foto misschien wel, de cijfers zeggen iets anders. 5337 fans die de petitie al ondertekenden. Dat is 30% van alle supporters (gemiddeld 16 000). Iets meer dan de 20 "hard-die" waar Roland en zijn voetvegen het altijd over hebben...
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door enerkey »

Ziezo ondertekend :mrgreen:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Geel-Blauw »

http://www.cafc.co.uk//news/article/rol ... te=desktop
In zijn beste engels probeert hij de gemoederen te bedaren :lol:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Jacques »

Bij veel van zijn uitspraken heb ik het gevoel dat ik ze allemaal al een keer gehoord heb in het Nederlands (STVV) of Frans (Standard). Geen idee hoe goed zijn Duits (Jena) of Spaans (Alcorcon) is, maar waarschijnlijk zou hij daar gewoon dezelfde plaat in de lokale taal opzetten. Same (bull)shit, different day.

Ook nog wel een leuke uitsmijter: niet Arsenal, Chelsea, Tottenham of pakweg West Ham of Crystal Palace, maar wel Charlton is potentieel de beste club van Londen volgens Roland zijn logica. Zijn argumenten: de geschiedenis (terwijl hij hier de Koninklijke nog uit de naam wou laten schrappen), de fans (de 20 hard-die's van STVV of de sukkelaars van Charlton die voor ocharme 30% van de inkomsten zorgen) en het werk in de lokale gemeenschap (terwijl hij het hier nog had over STVV als een club die toevallig op Staaien speelt). Ondertussen staat de potentieel beste club van Londen wel nog altijd voorlaatste in 2de klasse. :roll:
Trouwens, ook dat verhaaltje heeft hij al eens eerder verteld, maar dan met STVV als grotere club dan Genk, dat intussen wel 3 titels en 4 bekers in de kast heeft staan. Bij de simpele zielen gaat dat er natuurlijk in als gesneden koek.
Wat een hoop onzin blijft die man toch verkondigen als het op voetbal aankomt. Keer op keer dezelfde verhaaltjes, keer op keer blijkt hij er in de praktijk niks van te bakken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: oud voorzitter weer in het Nieuws

Bericht door Iniesta »

Het hangt ervan af wat de echte boodschap is. Hij lult inderdaad maar wat en nooit komt er ook maar iets van uit, zeker op sportief gebied.

Het echte verhaal is echter dat hij er steeds een goede cent aan verdient en dat de clubs er telkens bekaaid vanaf komen of gewoon in zijn web blijven hangen. Het is als een spin die je, eens gevangen, gewoon leeg zuigt. De verhaaltjes zijn gewoon om de buitenwereld te sussen zodat het leegzuigen onverminderd verder kan gaan.
Plaats reactie