Abo's 2020-2021

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Elgromi

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Elgromi » 21 jun 2020, 22:08

weekenders schreef:
21 jun 2020, 19:16
Vouch schreef:
21 jun 2020, 18:42
Fidel schreef:
12 jun 2020, 10:08
Voor mij hetzelfde. Ik beschouw het abonnement als een lidkaart van een vereniging waar ik wil bijhoren / lid van zijn.
Met die kaart kan ik dan ook wedstrijden bijwonen. Ik woon op een uur rijden van St Truiden en kan niet elke wedstrijd bijwonen maar dat geeft niet, als ik kom, heb ik mijn plaats. Voor het overige beschouw ik mijn abo als steun (zie argumentatie van Jacques).

Ik beschouw mezelf niet als klant van STVV maar als een heel klein deeltje van STVV (al meer dan 45 jaar supporter). Als alle sympathisanten een abo zouden nemen (al is het één van 100 EUR) dan zou de club ook meer sponsors kunnen aantrekken, zou het aandeel van de supporters in het budget groter zijn (en zouden deze inspraak kunnen vragen), ... en zou het wellicht ook andere aantrekken om te komen (zie KV Mechelen).

Maar iedereen mag dat uiteraard voor zichzelf uitmaken.

Off topic :
storend is dat de wedstrijden niet meer op twee of drie vaste tijdstippen doorgaan (bijv. zaterdagavond of zondag latere namiddag); met de huidige wedstrijdmomenten is het nog moeilijker te plannen met andere afspraken/verplichtingen; dat zal ook wel een invloed hebben op het aantal abo's en toeschouwers.
Idem, het wordt hier ook sowieso verlengd, al spelen ze een heel jaar achter gesloten deuren.
hier ook al 3 verlengd
Mezelf en men vriendin ook verlengd, voor mij is het fingers crossed dat Colombatto wel blijft. Geweldige vechtlust en rotzakske, alleen dat is al geweldig om te zien dan heb ik het nog niet over zen passing gehad.

Positivo

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Positivo » 26 jun 2020, 16:35

Je weet nooit.
Dat de potentiële toppers die de Japanners halen allemaal tegelijkertijd ontploffen op een niveau als Jonathan David van AA Gent. Toen die 2 jaar of zowat geleden toekwam , was zijn waarde een kist appelen en peren. Nu zoiets als 25 ! Miljoen .

Ik kan mij wel vinden in die strategie..... Maar de medaille heeft méér dan een keerzijde ......
- het kan pijnlijk misgaan. Daar zullen we maar niet bij stilstaan.
- En hoe verkoop je je abo’s aan de slinkende supporters schare?

De mensen horen niets anders dan vertrekkers.
Ik zie echt geen Belgen komen. Dat zal de jeugd moeten worden.

De Japanners moeten toch beseffen dat een leeg, doods stvv stadion allesbehalve aantrekkelijk is om hun product in het oosten te Slijten .

Hier bleven de reacties mbt hernieuwing van het abo eerder vaag en erg beperkt Op de sociale media zijn ze duidelijker. Ik hou mijn hart vast.

Plaats reactie