Geste naar de abonnees toe...

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jan Bulder »

Triestig om zien hoe deze eens zo fiere club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels. We hebben ondertussen ook onze eigen betonrottribune die al enkele jaren verfraaid wordt met een spandoek. Een symptomatisch beeld dat je bij vele misbaksels de voorbije jaren terugvond.

Met dank aan de absolute voetbalonkunde van de Antwerpse zonnekoning, al zijn gatlikkers, en zijn opvolgers uit het land van de rijzende zon.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef: 16 jul 2021, 11:10 Triestig om zien hoe deze eens zo fiere club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels. We hebben ondertussen ook onze eigen betonrottribune die al enkele jaren verfraaid wordt met een spandoek. Een symptomatisch beeld dat je bij vele misbaksels de voorbije jaren terugvond.

Met dank aan de absolute voetbalonkunde van de Antwerpse zonnekoning, al zijn gatlikkers, en zijn opvolgers uit het land van de rijzende zon.
Niet alleen de club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels ? WAT DAN GEZEGD VAN VELE SUPPORTERS :mrgreen:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jan Bulder »

miel schreef: 16 jul 2021, 11:39
Jan Bulder schreef: 16 jul 2021, 11:10 Triestig om zien hoe deze eens zo fiere club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels. We hebben ondertussen ook onze eigen betonrottribune die al enkele jaren verfraaid wordt met een spandoek. Een symptomatisch beeld dat je bij vele misbaksels de voorbije jaren terugvond.

Met dank aan de absolute voetbalonkunde van de Antwerpse zonnekoning, al zijn gatlikkers, en zijn opvolgers uit het land van de rijzende zon.
Niet alleen de club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels ? WAT DAN GEZEGD VAN VELE SUPPORTERS :mrgreen:
Tuurlijk, dat hoort perfect bij het negationisme van velen hier: de supporters nog eens de schuld geven :mrgreen:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef: 16 jul 2021, 12:07
miel schreef: 16 jul 2021, 11:39
Jan Bulder schreef: 16 jul 2021, 11:10 Triestig om zien hoe deze eens zo fiere club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels. We hebben ondertussen ook onze eigen betonrottribune die al enkele jaren verfraaid wordt met een spandoek. Een symptomatisch beeld dat je bij vele misbaksels de voorbije jaren terugvond.

Met dank aan de absolute voetbalonkunde van de Antwerpse zonnekoning, al zijn gatlikkers, en zijn opvolgers uit het land van de rijzende zon.
Niet alleen de club is afgegleden naar het niveau van de misbaksels ? WAT DAN GEZEGD VAN VELE SUPPORTERS :mrgreen:
Tuurlijk, dat hoort perfect bij het negationisme van velen hier: de supporters nog eens de schuld geven :mrgreen:
Blame the victime..

Onze sympathie zijn we kwijtgeraakt onder RD,
Onze reputatie door het kunstgras,
Onze feeling met de club onder de Japanners.

Haal 1 van die 3 elementen weg en ik vrees dat we al lang niet meer over STVV spreken, zeker niet in 1A..
Was het allemaal de moeite waard?
Ik hoop van wel..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door JJR »

Ik zou graag de wedstrijd tegen Gent bijwonen. Nu probeer ik via de site tickets te kopen, maar ik kan blijkbaar enkel betalen met een cashless-kaart of code? Ik vind hier niet meer info over op de website. Moet ik deze kaart effectief gaan kopen in de fanshop? Of hoe zit dat juist in mekaar?
Plaats reactie