Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door weekenders »

ELKE BINK AMBASSADEUR!
Tijdens STVV – Moeskroen én STVV – Gent ben jij onze ambassadeur. Op vertoon van je Binkenkaart mag je één gast uitnodigen om deze wedstrijden bij te wonen. Een initiatief van de Binken zelf, waar STVV zich heel graag achter schaart voor deze belangrijke wedstrijden.

Praktische informatie:
OPTIE 1: Kies zelf uw plaats aan de STVV-receptie voor Moeskroen en Gent
1. Kom naar Stayen vóór zaterdag 3 december en kies zelf je plaats voor je gast aan de STVV-receptie.
2. Ontvang je extra ticket voor je gasten voor de wedstrijden tegen Moeskroen en Gent op vertoon van je binkenkaart.
De STVV-receptie is dagelijks open van 07.00 uur tot 22.00 uur
Wat hebben we nodig?
Naam, voornaam, e-mailadres en gsm-nummer van de persoon/personen die je meeneemt naar het stadion tegen Moeskroen en Gent (owv. veiligheidsredenen en voetbalwet).
OPTIE 2: Neem je gast mee naar het stadion tegen Moeskroen en ontvang je ticket aan de inkompoort (enkel tegen Moeskroen).
1. Kom naar het stadion met je gast.
2. Schuif aan met je genodigde in de rij aan de inkompoort.
3. Ontvang op vertoon van je binkenkaart een extra ticket voor de wedstrijd tegen Moeskroen.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/e ... mbassadeur
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Jan Bulder »

Is er iemand die mij mee wil nemen?

:grappig:
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Mobius »

Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Brusselmans »

Mobius schreef:Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt
U riskeert een gevangenisstraf wegens kindermishandeling !
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door BoemBoem »

Brusselmans schreef:
Mobius schreef:Klein vraagje: ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat je een kind tot een bepaalde leeftijd mag meenemen zonder ticket en dat hij of zij dan gewoon bij jouw op schoot mag zitten tijdens de match als je zelf een abonnement hebt. Is dit nog altijd zo en tot welke leeftijd is dit dan? Mijn zoon is 4.5 en ik zou hem graag tijdens de play-offs eens meenemen op deze manier.

Bedankt
U riskeert een gevangenisstraf wegens kindermishandeling !
Ik denk dat uw zoon zelf zijn hele school mag meebrengen met al hun ouders, om dan nog languit in de tribunes te liggen zonder ook maar iemand te storen.. plaat genoeg :lol: ..

Nee serieus, veronderstel dat dat geen enkel probleem is?!
Is het voor STVV wel een probleem, dan hoop ik dat ge u snel omdraait.. ;)

Maar nogmaals, denk niet dat er ook maar 1 iemand is die daar een opmerking op zou geven..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Mobius »

Bedankt voor de totaal nutteloze antwoorden :toppie: Ik vraag het wel eens na op het secretariaat.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door BoemBoem »

Mobius schreef:Bedankt voor de totaal nutteloze antwoorden :toppie: Ik vraag het wel eens na op het secretariaat.
Ipv op een totaal nutteloos forum een domme vraag te stellen, stel ze dan direct aan het secretariaat he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
StellaWADASWAD
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 dec 2017, 21:31

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door StellaWADASWAD »

Er zullen hier al wel mensen mee met het uitvak geweest, dus bij deze: Hoe raak je aan tickets voor de uitwedstrijden (in deze tegen KVO) en is het verplicht om met de bus mee te gaan ? Want ik heb wel interesse om die wedstrijd te gaan zien aangezien ik rond die periode daar toch in de buurt ben.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door stvv'er »

StellaWADASWAD schreef:Er zullen hier al wel mensen mee met het uitvak geweest, dus bij deze: Hoe raak je aan tickets voor de uitwedstrijden (in deze tegen KVO) en is het verplicht om met de bus mee te gaan ? Want ik heb wel interesse om die wedstrijd te gaan zien aangezien ik rond die periode daar toch in de buurt ben.
Een kijk op stvv.com leert ons dat je ginds tickets kan kopen en dat meereizen per bus niet verplicht is:

Op woensdag 26 december 2018 om 14.30 uur spelen de Kanaries in en tegen Oostende. Tickets voor deze wedstrijd zijn beschikbaar vanaf maandag 17 december via de STVV-receptie.
Er worden iets meer dan 800 overdekte zitplaatsen ter beschikking gesteld voor de STVV-supporters in de blokken E4/E5/E6.
Ticketprijzen:
Zitplaatsen (overdekt):
Volwassenen = 21 EUR
Jongeren < 16 jaar = 11 EUR
Rolstoelgebruikers kunnen deze wedstrijd gratis bijwonen. De begeleider koopt gewoon een ticket aan zoals de andere supporters aan hetzelfde tarief als de gewone supporter. Graag op voorhand te melden aan de club KV Oostende aub.
De loketten ter plaatse openen vanaf 1,5 uur voor aanvang van de wedstrijd.
Supporters kunnen steeds terecht bij onze Truiense supportersclubs die voor elke uitwedstrijd bussen inleggen. Klik hier voor de contactgegevens en meer info rondom onze supportersclubs. Verder is er een verbod op rugzakken en handtassen in Oostende. Deze worden best in de wagen/bus gelaten.
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door joost »

Er kunnen terug tickets gekocht worden in Noord.

Ik heb zondag horen vertellen van een steward dat de Noord waarschijnlijk tegen Kortrijk zal gesloten zijn.
Plaats reactie