Abo's 2016-2017

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.

Neemt u een abonnement voor het seizoen 2016-2017?

Ja, ik neem zeker een abonnement!
7
18%
Neen, ik neem zeker geen abonnement.
17
44%
Ik wacht nog even af (transfers, voorbereiding ...).
15
38%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Dreke »

Bwa, gezaag. Ik heb ook 18 jaar gedacht dat een STVV supporter een ras apart was. Deze week nog eens gemerkt dat de waarheid daar een stuk vanaf ligt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Bartman »

Kunnen ze hun licentie niet verkopen aan WS Woluwe ?


Sent from my iPad using Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Bartman schreef:Kunnen ze hun licentie niet verkopen aan WS Woluwe ?


Sent from my iPad using Tapatalk
?

Als je bedoelt dat Roland gaat toestaan dat White Star op zaterdag en STVV op zondag in zijn stadion gaat spelen, oke dan nog
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Since '54 »

Once a Bink, Always a Bink = Once gekloot, always gekloot (althans de laatste 3 jaren). Dus opnieuw no abo for me.
newbori
Berichten: 37
Lid geworden op: 09 jan 2014, 14:16
Supporter van: Stvv / Schalke 04

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door newbori »

Jumbo schreef:Wat een gezaag hier en over wel of niet abonnement nemen en er zal wel niemand tevreden zijn over het beleid de laatste jaren . Maar een STVV supporter blijft altijd achter zijn ploeg staan in goede en vooral kwade dagen .Ps Vandaag mijn 2 abonnementen verlengd ...............................
Welke ploeg?
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Mikman »

Iemand die hier meer info over heeft: ik wil mijn abo's niet verlengen, maar de Binkenkaarten wel. Moet ik dan een nieuwe Binkenkaart aanvragen of blijft het oude abo geldig als Binkenkaart?

De uitleg van STVV is daar niet geheel duidelijk over.
Indien je jouw abonnement niet wenst te verlengen, dan kan de Binkenkaart gewoon gebruikt worden als betaalkaart tijdens het nieuwe seizoen.

Dus ik kan met mijn huidige Binkenkaart ( abo dus ) volgend jaar online tickets kopen?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jones »

Naar verluidt zijn er al 2000 abo's verkocht. :grappig:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Bartman »

Mikman schreef:Iemand die hier meer info over heeft: ik wil mijn abo's niet verlengen, maar de Binkenkaarten wel. Moet ik dan een nieuwe Binkenkaart aanvragen of blijft het oude abo geldig als Binkenkaart?

De uitleg van STVV is daar niet geheel duidelijk over.
Indien je jouw abonnement niet wenst te verlengen, dan kan de Binkenkaart gewoon gebruikt worden als betaalkaart tijdens het nieuwe seizoen.

Dus ik kan met mijn huidige Binkenkaart ( abo dus ) volgend jaar online tickets kopen?
Zo heb ik het toch ook begrepen
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STimVV »

Jones schreef:Naar verluidt zijn er al 2000 abo's verkocht. :grappig:
Vakken I, J en K zeker ... die zijn iedere week "uitverkocht" :oops:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Jacques »

De teller staat voorlopig op 1483 abonnementen (bron: stvv fb) oftewel nog geen 25% van de abo-houders die verlengd hebben. Vorig jaar communiceerde Stan Niessen op 13 mei dat er reeds 3256 abo's verkocht waren (zie p6 topic vorig jaar), of meer dan het dubbel van het huidige aantal. De cijfers spreken boekdelen.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door stvv'er »

Jacques schreef:De teller staat voorlopig op 1483 abonnementen (bron: stvv fb) oftewel nog geen 25% van de abo-houders die verlengd hebben. Vorig jaar communiceerde Stan Niessen op 13 mei dat er reeds 3256 abo's verkocht waren (zie p6 topic vorig jaar), of meer dan het dubbel van het huidige aantal. De cijfers spreken boekdelen.
Leuk weetje! Ik was ook al aan het zoeken hoeveel abo's er vorig jaar rond dit tijdstip waren verkocht.
Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Brusselmans »

stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Louis XIV »

Brusselmans schreef:
stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Wat hadden ze verwacht , ik vind 14-honderd en een sic nog een behoorlijk aantal die hun geld aan die kwasten willen verslijten...
Marketing verhaal is opgebruikt, t'is nu letterlijk één grote lege doos ...hier houdt het dus op voor elke man (en vrouw) met een beetje zelfrespect !!
Naar de berichten die ik zie opduiken zal BL hopelijk ook beginnen inzien dat verhaal ten einde is en dat face to face naar de supporters toe wel zeer ingewikkeld wordt en anders...is hij nog een groter kieken als dat ik dacht
Van mij krijgt RD nen dikke FUCK YOU en géné cent niet meer :vomit:
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door Vouch »

Louis XIV schreef:
Brusselmans schreef:
stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Wat hadden ze verwacht , ik vind 14-honderd en een sic nog een behoorlijk aantal die hun geld aan die kwasten willen verslijten...
Marketing verhaal is opgebruikt, t'is nu letterlijk één grote lege doos ...hier houdt het dus op voor elke man (en vrouw) met een beetje zelfrespect !!
Naar de berichten die ik zie opduiken zal BL hopelijk ook beginnen inzien dat verhaal ten einde is en dat face to face naar de supporters toe wel zeer ingewikkeld wordt en anders...is hij nog een groter kieken als dat ik dacht
Van mij krijgt RD nen dikke FUCK YOU en géné cent niet meer :vomit:
9/10 zitten hier de gratis abo's van VKM en dergelijke ook al in, just zoals de abo's die de sponsors krijgen. Dus het aantal dat echt verkocht werd zal nog wel een stukje lager liggen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2016-2017

Bericht door STVV-fan »

Vouch schreef:
Louis XIV schreef:
Brusselmans schreef:
stvv'er schreef: Aan hun campagne(s) op Facebook te zien maken ze zich in den Toren blijkbaar ook zorgen over dit (voorlopige) aantal ...
Ze zouden zich nog durven afvragen hoe dat nu toch komt !!!!
Wat hadden ze verwacht , ik vind 14-honderd en een sic nog een behoorlijk aantal die hun geld aan die kwasten willen verslijten...
Marketing verhaal is opgebruikt, t'is nu letterlijk één grote lege doos ...hier houdt het dus op voor elke man (en vrouw) met een beetje zelfrespect !!
Naar de berichten die ik zie opduiken zal BL hopelijk ook beginnen inzien dat verhaal ten einde is en dat face to face naar de supporters toe wel zeer ingewikkeld wordt en anders...is hij nog een groter kieken als dat ik dacht
Van mij krijgt RD nen dikke FUCK YOU en géné cent niet meer :vomit:
9/10 zitten hier de gratis abo's van VKM en dergelijke ook al in, just zoals de abo's die de sponsors krijgen. Dus het aantal dat echt verkocht werd zal nog wel een stukje lager liggen.
Zijn nu niet enkel de verlengingen van de abo's?
Of zit ik achter? Niet dat het mij een hol interesseert, ik dacht dat het nog enkel verlengingen waren
Plaats reactie