Abo's 2020-2021

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Abo's 2020-2021

Bericht door Antismurf »

Ze zijn eraan begonnen, vandaag brief in de bus met de uitleg hoe je als abonnee kunt verlengen voor volgend seizoen. De weggevallen match tegen Anderlecht compenseert de club met een (kleine) korting op een nieuw abo. Als we ons zouden plaatsen voor de 'nieuwe' play-offs, zitten die matchen er niet bij. Dan moet je een nieuwe miniabo kopen aan voordeeltarief. Toch een kans laten liggen om net iets meer te bieden, lijkt me. Hoefde geen massa's te kosten, een geelblauw gadget voor wie zijn abo verlengt of nieuw koopt was toch sympathiek geweest. En zou misschien wat meer geel-blauw in het straatbeeld brengen, iets waar de club toch op hoopte dacht ik? Nieuw wordt ook cashloos betalen voor abonnees, meer info geven ze daar wel nog niet over.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door droopy »

Ik vind het toch een zeer mooi aanbod
Mijn abonnement van 250 naar 175 en voor de kids ook mooie korting

Logisch dat de play off matchen niet verrekend zijn omdat er hoogstwaarschijnlijk geen play offs zullen zijn voor STVV ...

De vraag is hoeveel matchen we niet kunnen gaan zien omwille van de Corona maatregelen

Sowieso 2 à 3 matchen die wegvallen in augustus
En daarna zal wel een 2de golf uitbreken als ik de mensen nu bezig ...

De kans bestaat dus dat we maar de helft kunnen gaan kijken ... tja dan is het wel duur maar daar kan het bestuur ook niet aan doen hè


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Timme »

Ik vind het ook niet verkeerd.

Ik sta op Noord en ga van 175€ naar 125€.

Ni twijfelen ;)
moemeke
Berichten: 120
Lid geworden op: 28 jan 2011, 15:01

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door moemeke »

400 naar 280 toch ook wel leuk
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door KNRI »

Gratis verlenging had het moeten zijn. Voor x-aantal maanden/wedstrijden of tot de corona tijd betere vooruitzichten biedt. Nu laten ze je betalen voor een onzekere toekomst zonder enige garantie op vergoeding wanneer je niet binnen mag. Over de gemiste wedstrijden van dit jaar wordt niet eens gesproken. Ik ga er toch een nachtje over slapen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Jacques »

Timme schreef: 10 jun 2020, 15:53 Ik vind het ook niet verkeerd.

Ik sta op Noord en ga van 175€ naar 125€.

Ni twijfelen ;)
Idem hier. Als je het zuiver economisch wil benaderen, ben je na 9 matchen winnaar, topmatchen niet meegerekend. Dan mogen we er al 6 missen door COVID-19. Daarnaast is er voor mij het steunkaart-aspect. Voor mij is het een "no brainer" om te verlengen.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Positivo »

KNRI schreef: 10 jun 2020, 18:40 Gratis verlenging had het moeten zijn. Voor x-aantal maanden/wedstrijden of tot de corona tijd betere vooruitzichten biedt. Nu laten ze je betalen voor een onzekere toekomst zonder enige garantie op vergoeding wanneer je niet binnen mag. Over de gemiste wedstrijden van dit jaar wordt niet eens gesproken. Ik ga er toch een nachtje over slapen.
Fout “geliked” van me.
Gratis ? Moeten de spelers dan OOK gratis spelen
? Nieuwe transfers OOK gratis ?
Het is geven en nemen. En er is ook het steunaspect. Deze man en familie verlengt !
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door KNRI »

Elders in Limburg:

"De impact van de coronacrisis zullen we nog lang voelen. Het is afwachten wat de toekomst zal brengen, ook in het voetbal. Die onzekerheid speelt ongetwijfeld ook bij onze supporters. Het voelt een beetje ongepast om te schrijven over abonnementen. Daarom vraagt KRC Genk zijn huidige abonnees om nu niet diep in de buidel te tasten voor het komende seizoen. Meer nog, de club verlengt alle abonnementen kosteloos tot de winterstop. Met andere woorden: we starten het nieuwe seizoen met meer dan 18.000 abonnees"

Slim van Genk... Klantenbinding noemen ze zoiets. Benieuw met hoeveel abo's ze op Stayen gaan starten... :roll:

En kom nu niet af dat de (+/-3000?) abo-inkomsten de grote kosten binnen de club gaan dekken. Peanuts in vergelijking met hun uitgaven. Ze zouden ze verdorie 1+1 gratis moeten uitdelen om terug aan wat volk in de tribunes te geraken.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Abo wordt gewoon aangekocht :D
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Halenaar »

KNRI schreef: 11 jun 2020, 20:44 Elders in Limburg:

"De impact van de coronacrisis zullen we nog lang voelen. Het is afwachten wat de toekomst zal brengen, ook in het voetbal. Die onzekerheid speelt ongetwijfeld ook bij onze supporters. Het voelt een beetje ongepast om te schrijven over abonnementen. Daarom vraagt KRC Genk zijn huidige abonnees om nu niet diep in de buidel te tasten voor het komende seizoen. Meer nog, de club verlengt alle abonnementen kosteloos tot de winterstop. Met andere woorden: we starten het nieuwe seizoen met meer dan 18.000 abonnees"

Slim van Genk... Klantenbinding noemen ze zoiets. Benieuw met hoeveel abo's ze op Stayen gaan starten... :roll:

En kom nu niet af dat de (+/-3000?) abo-inkomsten de grote kosten binnen de club gaan dekken. Peanuts in vergelijking met hun uitgaven. Ze zouden ze verdorie 1+1 gratis moeten uitdelen om terug aan wat volk in de tribunes te geraken.
Abo's zijn ook veel duurder in Genk, en volgens mij hoorde P01 ook in de prijs van hun abo's. De supporters daar waren dus veel harder gejost dan wij, want de competitie was voor ons in feite toch al gedaan.

Beetje appelen met peren vergelijken dit.

In plaats van negatief te zijn ben ik wel aangenaam verrast door de club. Een serieuze korting op de abo's had ik eerlijk gezegd niet verwacht met het verlies dat ze hebben geleden onder corona. Ik ga mijn abo dus ook waarschijnlijk verlengen, maar ik wacht nog even af hoe de situatie zich verder gaat ontwikkelen
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door enerkey »

Ik heb op dat gebied eigenlijk een kakkermentaliteit. Een clubeigenaar kan een club nooit echt bezitten. Die is en blijft er voor de supporters. Ja kan uit onvrede met de huiseigenaar, de ruiten van het huis dat je huurt insmijten. Maar uiteindelijk is het jijzelf die in de kou gaat zitten. Ik verleng altijd sowieso. Zelfs al was er geen korting.
Fidel
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jun 2012, 11:51
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Fidel »

Voor mij hetzelfde. Ik beschouw het abonnement als een lidkaart van een vereniging waar ik wil bijhoren / lid van zijn.
Met die kaart kan ik dan ook wedstrijden bijwonen. Ik woon op een uur rijden van St Truiden en kan niet elke wedstrijd bijwonen maar dat geeft niet, als ik kom, heb ik mijn plaats. Voor het overige beschouw ik mijn abo als steun (zie argumentatie van Jacques).

Ik beschouw mezelf niet als klant van STVV maar als een heel klein deeltje van STVV (al meer dan 45 jaar supporter). Als alle sympathisanten een abo zouden nemen (al is het één van 100 EUR) dan zou de club ook meer sponsors kunnen aantrekken, zou het aandeel van de supporters in het budget groter zijn (en zouden deze inspraak kunnen vragen), ... en zou het wellicht ook andere aantrekken om te komen (zie KV Mechelen).

Maar iedereen mag dat uiteraard voor zichzelf uitmaken.

Off topic :
storend is dat de wedstrijden niet meer op twee of drie vaste tijdstippen doorgaan (bijv. zaterdagavond of zondag latere namiddag); met de huidige wedstrijdmomenten is het nog moeilijker te plannen met andere afspraken/verplichtingen; dat zal ook wel een invloed hebben op het aantal abo's en toeschouwers.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door toyotacorolla »

Op hoeveel staat de abo teller voor de moment?
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door Vouch »

Fidel schreef: 12 jun 2020, 10:08 Voor mij hetzelfde. Ik beschouw het abonnement als een lidkaart van een vereniging waar ik wil bijhoren / lid van zijn.
Met die kaart kan ik dan ook wedstrijden bijwonen. Ik woon op een uur rijden van St Truiden en kan niet elke wedstrijd bijwonen maar dat geeft niet, als ik kom, heb ik mijn plaats. Voor het overige beschouw ik mijn abo als steun (zie argumentatie van Jacques).

Ik beschouw mezelf niet als klant van STVV maar als een heel klein deeltje van STVV (al meer dan 45 jaar supporter). Als alle sympathisanten een abo zouden nemen (al is het één van 100 EUR) dan zou de club ook meer sponsors kunnen aantrekken, zou het aandeel van de supporters in het budget groter zijn (en zouden deze inspraak kunnen vragen), ... en zou het wellicht ook andere aantrekken om te komen (zie KV Mechelen).

Maar iedereen mag dat uiteraard voor zichzelf uitmaken.

Off topic :
storend is dat de wedstrijden niet meer op twee of drie vaste tijdstippen doorgaan (bijv. zaterdagavond of zondag latere namiddag); met de huidige wedstrijdmomenten is het nog moeilijker te plannen met andere afspraken/verplichtingen; dat zal ook wel een invloed hebben op het aantal abo's en toeschouwers.
Idem, het wordt hier ook sowieso verlengd, al spelen ze een heel jaar achter gesloten deuren.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2020-2021

Bericht door weekenders »

Vouch schreef: 21 jun 2020, 18:42
Fidel schreef: 12 jun 2020, 10:08 Voor mij hetzelfde. Ik beschouw het abonnement als een lidkaart van een vereniging waar ik wil bijhoren / lid van zijn.
Met die kaart kan ik dan ook wedstrijden bijwonen. Ik woon op een uur rijden van St Truiden en kan niet elke wedstrijd bijwonen maar dat geeft niet, als ik kom, heb ik mijn plaats. Voor het overige beschouw ik mijn abo als steun (zie argumentatie van Jacques).

Ik beschouw mezelf niet als klant van STVV maar als een heel klein deeltje van STVV (al meer dan 45 jaar supporter). Als alle sympathisanten een abo zouden nemen (al is het één van 100 EUR) dan zou de club ook meer sponsors kunnen aantrekken, zou het aandeel van de supporters in het budget groter zijn (en zouden deze inspraak kunnen vragen), ... en zou het wellicht ook andere aantrekken om te komen (zie KV Mechelen).

Maar iedereen mag dat uiteraard voor zichzelf uitmaken.

Off topic :
storend is dat de wedstrijden niet meer op twee of drie vaste tijdstippen doorgaan (bijv. zaterdagavond of zondag latere namiddag); met de huidige wedstrijdmomenten is het nog moeilijker te plannen met andere afspraken/verplichtingen; dat zal ook wel een invloed hebben op het aantal abo's en toeschouwers.
Idem, het wordt hier ook sowieso verlengd, al spelen ze een heel jaar achter gesloten deuren.
hier ook al 3 verlengd
Plaats reactie