Geste naar de abonnees toe...

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Dreke »

Alles wat ze doen is een surplus. Ik wist perfect wat de risico's waren toen ik in een pandemie besliste om een abonnement te nemen...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door BoemBoem »

Oscar schreef: 01 mar 2021, 13:05
Jones schreef: 19 feb 2021, 17:08 Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Dit lijkt mij ook de eerlijkste oplossing, er was op ons laatste abonnement een korting van honderd euro omdat de laatste match tegen
Anderlecht en play-off 2 niet zijn doorgegaan. Dit seizoen zijn we twee keer mogen gaan kijken, tegen Antwerp en Kortrijk en dat was het.
Wij hebben een abonnement gekocht om voetbal te zien en niet voor drankbonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de waarde te bepalen
van het huidige abonnement, de prijs van een nieuwe abonnement min de restwaarde van het huidige en het is opgelost.
Ja, dat is de beste oplossing voor abonnementshouders ja.

Maar welke schuld treft STVV aan heel het gebeuren?
Op deze manier worden ze 2 x gestraft.
1 keer omdat ze zelf al een heel jaar lang geen inkomsten zien uit thuiswedstrijden en de 2e keer omdat ze alle abonnementen van vorig seizoen moeten laten doorgaan naar volgend seizoen waardoor ze weer veel inkomsten missen.

En dan moet je nog hopen dat we volgend seizoen gewoon weer naar het stadion kunnen komen, mits voorleggen van -tig vaccinatie attesten en ik weet niet wat andere voorwaarden nog.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Oscar »

BoemBoem schreef: 02 mar 2021, 14:09
Oscar schreef: 01 mar 2021, 13:05
Jones schreef: 19 feb 2021, 17:08 Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Dit lijkt mij ook de eerlijkste oplossing, er was op ons laatste abonnement een korting van honderd euro omdat de laatste match tegen
Anderlecht en play-off 2 niet zijn doorgegaan. Dit seizoen zijn we twee keer mogen gaan kijken, tegen Antwerp en Kortrijk en dat was het.
Wij hebben een abonnement gekocht om voetbal te zien en niet voor drankbonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de waarde te bepalen
van het huidige abonnement, de prijs van een nieuwe abonnement min de restwaarde van het huidige en het is opgelost.
Ja, dat is de beste oplossing voor abonnementshouders ja.

Maar welke schuld treft STVV aan heel het gebeuren?
Op deze manier worden ze 2 x gestraft.
1 keer omdat ze zelf al een heel jaar lang geen inkomsten zien uit thuiswedstrijden en de 2e keer omdat ze alle abonnementen van vorig seizoen moeten laten doorgaan naar volgend seizoen waardoor ze weer veel inkomsten missen.

En dan moet je nog hopen dat we volgend seizoen gewoon weer naar het stadion kunnen komen, mits voorleggen van -tig vaccinatie attesten en ik weet niet wat andere voorwaarden nog.
Honderd procent akkoord met uw opmerking i.v.m. mislopen van inkomsten voor STVV.
Mag ik er wel aan toevoegen dat mijn loontje van arbeider ook onder de coronacrisis geleden heeft door technische werkloosheid.
Een gulden middenweg zou natuurlijk het mooiste zijn voor de supporters en STVV.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Oscar »

BoemBoem schreef: 02 mar 2021, 14:09
Oscar schreef: 01 mar 2021, 13:05
Jones schreef: 19 feb 2021, 17:08 Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Dit lijkt mij ook de eerlijkste oplossing, er was op ons laatste abonnement een korting van honderd euro omdat de laatste match tegen
Anderlecht en play-off 2 niet zijn doorgegaan. Dit seizoen zijn we twee keer mogen gaan kijken, tegen Antwerp en Kortrijk en dat was het.
Wij hebben een abonnement gekocht om voetbal te zien en niet voor drankbonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de waarde te bepalen
van het huidige abonnement, de prijs van een nieuwe abonnement min de restwaarde van het huidige en het is opgelost.
Ja, dat is de beste oplossing voor abonnementshouders ja.

Maar welke schuld treft STVV aan heel het gebeuren?
Op deze manier worden ze 2 x gestraft.
1 keer omdat ze zelf al een heel jaar lang geen inkomsten zien uit thuiswedstrijden en de 2e keer omdat ze alle abonnementen van vorig seizoen moeten laten doorgaan naar volgend seizoen waardoor ze weer veel inkomsten missen.

En dan moet je nog hopen dat we volgend seizoen gewoon weer naar het stadion kunnen komen, mits voorleggen van -tig vaccinatie attesten en ik weet niet wat andere voorwaarden nog.
Honderd procent akkoord met uw opmerking i.v.m. mislopen van inkomsten voor STVV.
Mag ik er wel aan toevoegen dat mijn loontje van arbeider ook onder de coronacrisis geleden heeft door technische werkloosheid.
Een gulden middenweg zou natuurlijk het mooiste zijn voor de supporters en STVV.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door BoemBoem »

Oscar schreef: 02 mar 2021, 20:34
BoemBoem schreef: 02 mar 2021, 14:09
Oscar schreef: 01 mar 2021, 13:05
Jones schreef: 19 feb 2021, 17:08 Als ze het hun gemakkelijk willen maken is korting op een volgend abo (fikse korting) het beste wat men kan doen. Maar gaat iedereen nog verlengen ?
Dit lijkt mij ook de eerlijkste oplossing, er was op ons laatste abonnement een korting van honderd euro omdat de laatste match tegen
Anderlecht en play-off 2 niet zijn doorgegaan. Dit seizoen zijn we twee keer mogen gaan kijken, tegen Antwerp en Kortrijk en dat was het.
Wij hebben een abonnement gekocht om voetbal te zien en niet voor drankbonnen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om de waarde te bepalen
van het huidige abonnement, de prijs van een nieuwe abonnement min de restwaarde van het huidige en het is opgelost.
Ja, dat is de beste oplossing voor abonnementshouders ja.

Maar welke schuld treft STVV aan heel het gebeuren?
Op deze manier worden ze 2 x gestraft.
1 keer omdat ze zelf al een heel jaar lang geen inkomsten zien uit thuiswedstrijden en de 2e keer omdat ze alle abonnementen van vorig seizoen moeten laten doorgaan naar volgend seizoen waardoor ze weer veel inkomsten missen.

En dan moet je nog hopen dat we volgend seizoen gewoon weer naar het stadion kunnen komen, mits voorleggen van -tig vaccinatie attesten en ik weet niet wat andere voorwaarden nog.
Honderd procent akkoord met uw opmerking i.v.m. mislopen van inkomsten voor STVV.
Mag ik er wel aan toevoegen dat mijn loontje van arbeider ook onder de coronacrisis geleden heeft door technische werkloosheid.
Een gulden middenweg zou natuurlijk het mooiste zijn voor de supporters en STVV.
Dat snap ik, het mijne ook hoor ;).

Komt wel goed!
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Elgromi »

Van mij part doen ze niks. Heb abo genomen met gedachten dat ik ook niet veel matchen ging zien.
Speukes
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:27

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Speukes »

Sorry hoor, maar ik ben er niet voor te vinden dat er gecompenseerd wordt met drankbonnetjes. Wat ben ik met 80 plastieken pintjes of miniflesjes cola? Voor mijn part mogen ze de keuze laten, maar x-aantal wedstrijden gratis gaan kijken bij verlenging abonnement draagt mijn voorkeur weg.

Uit Het Nieuwsblad: Hoe vergoeden 1A-clubs hun abonnees voor gemiste matchen?
Genk: De abonnees hebben sowieso nog zes wedstrijden tegoed van vorig seizoen. Die mogen dus ook volgend seizoen nog opgenomen worden. In dit lopende seizoen werden er geen abonnementen verkocht.
Anderlecht: Het abonnement kan gratis verlengd worden voor de 17 wedstrijden uit de reguliere competitie van volgend seizoen.
Cercle Brugge: Het abonnement wordt gratis voor 15 wedstrijden verlengd, want Cercle liet dit seizoen al voor twee thuismatchen abonnees binnen.
OH Leuven: Voor elke match achter gesloten deuren krijgt de abonnee 5 procent van zijn geld terug. Dat wordt tussen 75 en 80 procent terugbetalen, want sommige abonnees zagen wel één thuiswedstrijd.
Club Brugge: Club gaf elke abonnee een gratis Eleven-abonnement. De abonnees kunnen nu na iedere wedstrijd, net als bij OHL, per match 5 procent van de abonnementsprijs terugvragen. Op het einde van de reguliere competitie kan zo tussen 75 en 85 procent worden teruggevraagd. In het begin van het seizoen konden de abonnees er ook voor kiezen om het geld bij de Club Foundation en de vrouwenploeg te laten. 6.000 van de 24.000 abonnees kozen daarvoor.
Oostende: Elke abonnee die zijn of haar abonnement zal verlengen, krijgt er één extra ticket per gemiste wedstrijd bij. Daarnaast zullen nog enkele compensaties volgen, onder meer gratis credits op de consumptiekaart voor het stadion.
Zulte Waregem: De abonnees krijgen een refund voor elke match die achter gesloten deuren afgewerkt wordt
AA Gent: Bij de Buffalo’s was er een keuzemogelijkheid. Fans konden kiezen voor een terugbetalingsformule waarbij een deel van het geld teruggestort werd en een ander deel op de consumptiekaart terecht kwam of de supporters konden intekenen op volgende formule: 30 procent van de compensatie wordt geparkeerd en overgedragen naar bijvoorbeeld een play-offabonnement of een seizoensabonnement 2021-2022, 25 procent wordt terugbetaald, 20 procent wordt omgezet in een horecategoed, 15 procent wordt omgezet in een fanshoptegoed en 10 procent wordt geschonken aan en gelijkmatig verdeeld onder de Gentse jeugdwerking, de vrouwenploeg, de Foundation en de erkende sfeergroepen.
De andere ploegen hebben nog niks beslist.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jacques »

Dan hebt ge pech, vrees ik, want volgens de communicatie van 16 december zit dat niet tussen de mogelijkheden.
Afbeelding

Het artikel/overzicht is trouwens wat kort door de bocht. Bij ons is er duidelijk al wel wat beslist, alleen ontbreken de details. Bij Gent hebben ze hunne kak moeten intrekken, want daar was eerst helemaal niks te kiezen, de club ging dat zelf bepalen (https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/10/13/)
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Yellow Feaver »

Kijk, dit zijn gewoon veel holle woorden, die mooi lijken omdat het we over het praktisch verloop niks meer te weten gaan komen. Moesten deze maatregelen hier toegepast worden zou er nog een pak commentaar komen

Genk: De abonnees hebben sowieso nog zes wedstrijden tegoed van vorig seizoen. Die mogen dus ook volgend seizoen nog opgenomen worden. In dit lopende seizoen werden er geen abonnementen verkocht.

Niks op aan te merken, maar hier was ook iedereen vrij om geen abo te kopen

Anderlecht: Het abonnement kan gratis verlengd worden voor de 17 wedstrijden uit de reguliere competitie van volgend seizoen.

No comment, denk dat het van te moeten is. Anderzijds toch knap!


Cercle Brugge: Het abonnement wordt gratis voor 15 wedstrijden verlengd, want Cercle liet dit seizoen al voor twee thuismatchen abonnees binnen.

Heel knap!

OH Leuven: Voor elke match achter gesloten deuren krijgt de abonnee 5 procent van zijn geld terug. Dat wordt tussen 75 en 80 procent terugbetalen, want sommige abonnees zagen wel één thuiswedstrijd.

Geld genoeg achter de Dreef precies, maar zouden ze dit echt in cash terugstorten?


Club Brugge: Club gaf elke abonnee een gratis Eleven-abonnement. De abonnees kunnen nu na iedere wedstrijd, net als bij OHL, per match 5 procent van de abonnementsprijs terugvragen. Op het einde van de reguliere competitie kan zo tussen 75 en 85 procent worden teruggevraagd. In het begin van het seizoen konden de abonnees er ook voor kiezen om het geld bij de Club Foundation en de vrouwenploeg te laten. 6.000 van de 24.000 abonnees kozen daarvoor.

Knap, maar vooral commercieel heel sterk, volgens mij kost de deal met Eleven hen juist niks


Oostende: Elke abonnee die zijn of haar abonnement zal verlengen, krijgt er één extra ticket per gemiste wedstrijd bij. Daarnaast zullen nog enkele compensaties volgen, onder meer gratis credits op de consumptiekaart voor het stadion.

Op Stayen krijg je dan "ja maar dan kan de persoon die ik meebreng niet naast mij zitten, want daar zit een ander abonnee." Gratis tickets uitdelen, ik ben er allergisch voor. Dit was de grote Peter Onckelinx-truck, waardoor je je eigen tickets gaat devalueren en op termijn een grote terugval van je toeschouwers gaat creëren.

Zulte Waregem: De abonnees krijgen een refund voor elke match die achter gesloten deuren afgewerkt wordt

Net zoals bij ons dus

AA Gent: Bij de Buffalo’s was er een keuzemogelijkheid. Fans konden kiezen voor een terugbetalingsformule waarbij een deel van het geld teruggestort werd en een ander deel op de consumptiekaart terecht kwam of de supporters konden intekenen op volgende formule: 30 procent van de compensatie wordt geparkeerd en overgedragen naar bijvoorbeeld een play-offabonnement of een seizoensabonnement 2021-2022, 25 procent wordt terugbetaald, 20 procent wordt omgezet in een horecategoed, 15 procent wordt omgezet in een fanshoptegoed en 10 procent wordt geschonken aan en gelijkmatig verdeeld onder de Gentse jeugdwerking, de vrouwenploeg, de Foundation en de erkende sfeergroepen.

We maken het zo moeilijk dat niemand er nog iets van snapt

De andere ploegen hebben nog niks beslist.

10 andere ploegen zijn er nog niet uit of hebben het net zoals wij nog niet officieel gecommuniceerd volgens bovenstaand artikel.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Oscar »

Juist brief ontvangen van STVV waarin staat dat abonnement van 20 - 21 gratis verlengt wordt.
Positief voor de supporters en mooie geste van onze club.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Oscar »

Er zijn nog meerdere voordelen aan een verlenging van uw abonnement,
-Play-off 2 is inbegrepen
-10 % cashback op verbruik (food &drinks)
-Bronnenboekje met voordelen bij lokale handelaars
-kortingen in fanshop
-vier maal per jaar gratis Kanarie Magazine
-(nieuw) verjaardagspakket voor elke abonnee (4 gratis tickets, 10 € op cashless kaart,
5 € korting bij aankoop van 25 € in fanshop)
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Yellow Feaver »

Deze regeling was inderdaad afgesproken tussen mensen van ticketing en supportersdelegatie. Voorstel kwam 100% van de club uit.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Bartman »

Oscar schreef:Er zijn nog meerdere voordelen aan een verlenging van uw abonnement,
-Play-off 2 is inbegrepen
-10 % cashback op verbruik (food &drinks)
-Bronnenboekje met voordelen bij lokale handelaars
-kortingen in fanshop
-vier maal per jaar gratis Kanarie Magazine
-(nieuw) verjaardagspakket voor elke abonnee (4 gratis tickets, 10 € op cashless kaart,
5 € korting bij aankoop van 25 € in fanshop)
Da’s een fameuze geste ... top !!


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Dreke »

:geelblauw:
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Geste naar de abonnees toe...

Bericht door Jacques »

Vandaag ook mijn brief gehad. Dit is toch wel een zeer straf pakket. Ik was al content geweest als men mijn abonnement van dit seizoen (- de 2 matchen dat we konden gaan) had omgezet in krediet op de kaart. Dat was correct geweest zonder meer, al was ik zelfs nog bereid geweest om ene stuk(je) te laten vallen als steun voor de club. Nu heb ik 2 matchen gratis gezien, is mijn abonnement ineens verlengd en krijg ik ook nog eens al die andere voordelen erbovenop. Dit is volgens mij royaler dan eender welk voorstel in deze topic en -hoewel het geen wedstrijdje om ter gulst zijn is- ik ben benieuwd welke club 'beter' doet. Chapeau voor deze regeling! Als het vorig jaar al een no brainer was om te verlengen zonder enige garantie op het zien van een wedstrijd, is het dat nu zeker.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie