Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Antismurf »

lakie schreef:
Ik kom zelfs aan 32 spelers....

Keeper: Steppe, Schmidt, Herbots, Wenssens
Rechts enkele flank : 0
Links enkele flank : 0
Rechtsachter puur : Lathouwers
Linksachter puur : 0
Centrale verdediger : Garcia, Teixeira, De Smedt, Mmaee
Verdedigende middenvelder : Sankhon, Konaté, Colombatto, Asamoah, Durkin, Lucas, Van Dessel, De Petter
Aanvallende middenvelder : CK 15, Masoudi, De Bruyn, De Ridder
Linkerflank puur : Acolatse, Lee, Ito
Rechterflank puur : Botaka, Troonbeeckx, Sousa
Spits : Boli, Suzuki, Colidio, Balongo, Janssens
33: spits Nazon staat ook nog op de loonlijst, is trouwens geselecteerd voor een interland met Haïti. Die is wellicht definitief afgeserveeerd, maar kan dan in de winter best verkocht/verhuurd worden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Die kicker-opstelling lijkt me ideaal voor onze kern, misschien dat de japanners zich daardoor laten inspireren hebben in hun aankoopbeleid.

We hebben alleszins een dozijn aan centrale middenvelders en aanvallende flanken.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

Geel-Blauw schreef:Brys hoopt dat ze in de winter een (centrale) verdediger kunnen gaan bijhalen stond in hbvl. Onlangs stond ook in voetbalmagazine dat ze bezig zijn met de nieuwe Tomiyasu binnen te halen, iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Ik ben Brys zelf beu .Van mij mogen ze gerust uitkijken naar een nieuwe technische staf. :yes:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jones »

Centrale verdediger, linksback, rechtsback en nr 10 nodig
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

Buya was zojuist weer trefzeker met Djurgardens. Ze komen aan kop met 62 punten en hebben nu 3 punten voor op AIK, Malmö en Hammarby. Er zijn nog 2 speeldagen te spelen in Zweden.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door toyotacorolla »

Is Buya enkel uitgeleend?
Laatst gewijzigd door toyotacorolla op 22 okt 2019, 16:17, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

toyotacorolla schreef:Is Buya enel uitgeleend?
Buya keert terug normaal
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Antismurf »

STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Is Buya enel uitgeleend?
Buya keert terug normaal
Maar hij heeft in interviews al verklaard nooit meer hier te willen voetballen en dat STVV een oplossing moet vinden voor hem. Hij verwees naar 'dingen' die gebeurd waren die echt niet oké waren, maar wou niet toelichten wat dat precies geweest is. Ik vermoed dat de Japanners hem in de winter zullen proberen te verkopen, samen met Nazon dus al minstens 2 namen op de verkooplijst. Als Buya kampioen kan spelen met zijn club en eventueel nog topschutter wordt, moet recuperatie van het transferbedrag toch mogelijk zijn? Zo komt ook weer geld vrij om inkomend iets te doen, zeker in de verdediging en op de backs.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Krisaias »

Antismurf schreef:
STVV-fan schreef:
toyotacorolla schreef:Is Buya enel uitgeleend?
Buya keert terug normaal
Maar hij heeft in interviews al verklaard nooit meer hier te willen voetballen en dat STVV een oplossing moet vinden voor hem. Hij verwees naar 'dingen' die gebeurd waren die echt niet oké waren, maar wou niet toelichten wat dat precies geweest is. Ik vermoed dat de Japanners hem in de winter zullen proberen te verkopen, samen met Nazon dus al minstens 2 namen op de verkooplijst. Als Buya kampioen kan spelen met zijn club en eventueel nog topschutter wordt, moet recuperatie van het transferbedrag toch mogelijk zijn? Zo komt ook weer geld vrij om inkomend iets te doen, zeker in de verdediging en op de backs.
Of voor nog een extra flankaanvaller, want dat is toch wel de favoriete soort transfer van Tateishi en Pinto :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enrique »

Ik zou echt nog een linkerflankaanvaller bijkopen
En die dan linksback zetten ...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door zipke373 »

enrique schreef:Ik zou echt nog een linkerflankaanvaller bijkopen
En die dan linksback zetten ...
Wat zegt gij nu? Die moet ge dan wel rechtsback zetten he...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Of nen 10 kopen met adelbrieven om hem dan in de tribune zetten, wantja hij heeft de teambuilding niet meegemaakt.

Spijtig dat Buya in de winter terugkomt, want ik denk echt wel dat het aan Brys ligt, Nazon idem.

Zoals ik al zei: 3 spelers op 2 seizoenen gekraakt door Brys (al w8 ik nog even met Lee), dat telt, zeker omdat die spelers een kapitaal van om en bij de 3 - 3,5 miljoen vertegenwoordigen. Ongezien
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Telkens Nazon vorig jaar inviel, kon zelfs een blinde zien dat hij het tempo niet aankon. Ge moet niet alles op de trainer willen steken.
Op transfermarkt staat Lee trouwens nog altijd als niet speelgerechtigd. Voor wat het waard is. De club zou daar dringend eens toelichting rond moeten geven, maar dat is -net zoals vragen over contractduur- waarschijnlijk weer prediken in de woestijn. Een cursus (crisis)communicatie blijft warm aanbevolen, want wij komen nog altijd niet verder dan aanmodderen op sociale media. Men vergeet de essentie. Maar dat is een andere discussie. https://www.transfermarkt.com/seung-woo ... ler/280239
Overdrijven is een kunst
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Jacques schreef:Telkens Nazon vorig jaar inviel, kon zelfs een blinde zien dat hij het tempo niet aankon. Ge moet niet alles op de trainer willen steken.
Op transfermarkt staat Lee trouwens nog altijd als niet speelgerechtigd. Voor wat het waard is. De club zou daar dringend eens toelichting rond moeten geven, maar dat is -net zoals vragen over contractduur- waarschijnlijk weer prediken in de woestijn. Een cursus (crisis)communicatie blijft warm aanbevolen, want wij komen nog altijd niet verder dan aanmodderen op sociale media. Men vergeet de essentie. Maar dat is een andere discussie. https://www.transfermarkt.com/seung-woo ... ler/280239
Ik was degene die een tijd gelede een koreaanse site had doorgestuurd waarin stond dat hij nog niet speelgerechtigt was, ma weet van binnenuit dat hij wel speelgerechtigt is. Zal gewoon het haantjes gedrag zijn vrees ik..
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

De beloften verloren gisteren op Stayen opnieuw zwaar tegen OHL. 1-6
OHL liep uit tot 0-6. Pas helemaal aan het einde viel de eerredder. De beloften hebben ondertussen 6 matchen gespeeld, en pakten nog geen enkel punt. Ze staan troosteloos laatste.
Op de fotos zag ik dat we nochtans speelden met oa: Lee, Cong Phuong, Durkin, Lucas, Balongo, VanDessel, Troonbeeckx etc.
Wat is er trouwens van Konaté? Loopt die hier nog rond? Want speelt nooit ergens mee.

Als we een oplijsting zouden maken van de transfers van de 3 laatste transferperiodes (onder japans bewind) dan kan je niet anders dan concluderen dat die dramatisch waren. Zowat 30 spelers gehaald waarvan er 5 geslaagd ofzo? (geen tijd voor, maar het moet zoiets zijn)
Plaats reactie