Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef: 29 mei 2020, 11:09 Gaten blijkbaar in belangstelling van Waasland-Beveren.
Volgens mij woordenboek hebben ze belangstelling in Haten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

In beide gevallen is mijn reactie: Wie?
Overdrijven is een kunst
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Timme »

Jacques schreef: 29 mei 2020, 12:50 In beide gevallen is mijn reactie: Wie?
Nicky Hayen in beeld als trainer blijkbaar.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Oh ok. Mij niet gelaten. Zou het van beide kanten wel een opmerkelijke keuze vinden.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 29 mei 2020, 12:50 In beide gevallen is mijn reactie: Wie?
Autocorrect :lol:
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Henri is de man »

Belofte Elias Spago trekt naar Seraing
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Jacques schreef: 28 mei 2020, 10:22 Hmm, dat is natuurlijk het lot van de kleinere ploegen. De spelers die je liefst van al wil houden, kan je niet houden door de lokroep van de centen en dat zal zo blijven tot we financieel sterk genoeg staan om nee te kunnen zeggen tegen bv. de Belgische topploegen.
...
Nja, maar als je als club een stap hogerop wil dan zal je toch ook op dat vlak stappen moeten zetten. Je ziet ook dat het snel resultaat kan hebben wanneer je je overgrote deel van je basisploeg bij elkaar kan houden.
Kijk naar KV Mechelen. Van hun ploeg waarmee ze kampioen werden, inclusief technische staf (Vrancken) , vertrok nauwelijks iets en het seizoen er op staan ze op een PO1 plek bij het afsluiten vd competitie.
Kijk naar Zulte-Waregem een paar jaar geleden. Die werden ei-zo-na kampioen en haalden regelmatig PO1 mede dankzij de continuiteit qua spelers en vooral hun technische staf. (Dury)
Charleroi: die spelen ook al een paar jaar met grotendeels dezelfde namen. Enkel Osimhen en Benavente moesten ze vervangen tov vorig jaar en ze stonden nu 3e. (Haalden met Rezaei en Morioka 2 goede vervangers)
Kijk naar het STVV van Brepoels. We haalden PO1 met dezelfde ploeg en technische staf als waarmee we het jaar voordien kampioen werden.

Die continuiteit in basisploeg + coach is essentieel om te groeien.
Als je kijkt naar het STVV van nauwelijks 18 maanden geleden, en je somt de namen op van de spelers die toen wekelijks op het veld stonden en nu weg zijn....
DeNorre, Bezus, Tomi, Botaka, DePetter, DeSart, Endo, Boli, Kamada, Ceballos, Acolatse.
Er zijn er ondertussen véél meer vertrokken, maar ik beperk me tot deze die wekelijks speelden en waardevol waren. Dat zijn er dus minstens 11 die wekelijks speelden , die weg zijn tov 18 maanden geleden + de coach en de hele technische staf. Das te veel...
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Coach373 »

Dringend Pieter Gerkens terug gaan halen. :blauw: :geel:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Naar jaarlijkse traditie blijft het stil op het vlak van inkomende transfers. Binnen een goede week worden de trainingen al hervat.
Gaan ze weer wachten tot midden augustus vooraleer er iemand wordt aangeworven? Niet vergeten dat er voor aanvang van dit seizoen geen vriendschappelijke wedstrijden kunnen worden afgewerkt, tenzij op 1 of 2 augustus. De automatismen zullen dus op training moeten worden ingeoefend, maar gelukkig is dat voor alle clubs zo. Je kunt dus enkel onderling wat wedstrijdvormen inoefenen.
Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Wachten ze voor transfers ook op de veiligheidsraad of sciensano ? 😁
Voor mij Gerkens, Schoofs en nog een spits en rechtsback en centrale verdediger
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Jones schreef: 31 mei 2020, 16:55 Wachten ze voor transfers ook op de veiligheidsraad of sciensano ? 😁
Voor mij Gerkens, Schoofs en nog een spits en rechtsback en centrale verdediger
Het zou inderdaad een statement van jewelste zijn als ze Gerkens en Schoofs naar Staaien halen. Het geval Schoofs lijkt mij het moeilijkste verhaal, Gerkens moet wel lukken.
Dan zit je nog met het feit hoe de trainer wil spelen. Als ze het 4-mans middenveld in ruitvorm behouden met een 10 (voorlopig Lee, Steuckers) heb je power (duel kracht) nodig op de 3 andere plaatsen om het gebrek van de 10 daarin op te vangen. Op dat gebied schieten Schoofs en Gerkens (in mindere mate) te kort. Al is het natuurlijk wel koffiedik kijken wat de (nieuwe?) trainer wil.

Iemand eigenlijk een idee of onze Australiër wel degelijk trainer gaat zijn komend seizoen? Qua officieel nieuws daaromtrent hebben we nog niks gehoord.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

pat@ schreef: 01 jun 2020, 13:15
Jones schreef: 31 mei 2020, 16:55 Wachten ze voor transfers ook op de veiligheidsraad of sciensano ? 😁
Voor mij Gerkens, Schoofs en nog een spits en rechtsback en centrale verdediger
Het zou inderdaad een statement van jewelste zijn als ze Gerkens en Schoofs naar Staaien halen. Het geval Schoofs lijkt mij het moeilijkste verhaal, Gerkens moet wel lukken.
Dan zit je nog met het feit hoe de trainer wil spelen. Als ze het 4-mans middenveld in ruitvorm behouden met een 10 (voorlopig Lee, Steuckers) heb je power (duel kracht) nodig op de 3 andere plaatsen om het gebrek van de 10 daarin op te vangen. Op dat gebied schieten Schoofs en Gerkens (in mindere mate) te kort. Al is het natuurlijk wel koffiedik kijken wat de (nieuwe?) trainer wil.

Iemand eigenlijk een idee of onze Australiër wel degelijk trainer gaat zijn komend seizoen? Qua officieel nieuws daaromtrent hebben we nog niks gehoord.
De nieuwe trainer is geen nieuwe trainer, hij gaf vorig seizoen al de richtlijnen aan voor Kostic.
Die man was gewoon een handpop omdat de Australiër niet over de juiste papieren beschikte.
Gerkens en Schoofs komen sowieso niet terug,dus daar moet je niet op hopen.,die mannen hebben iets meer ambitie.
Dat ze inderdaad maar wat meer kracht en loopvermogen inkopen, anders kan je in deze competitie gewoon niet mee,of je moet al een uitzonderlijk talent zijn.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Timme »

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Allez, stap 1 voltooid. Nu stap 2 nog (Muscat bevestigen) en dan hebben we toch al een T1. Als de opstelling opnieuw een 4-4-2 met ruit wordt, zal een aantal posities toch (helemaal) anders ingevuld moeten worden. Het voordeel daarbij is dat Muscat vanuit de tribune zelf heeft kunnen zien waar het met deze kern in een 4-4-2 schort en wat er ontbreekt. Ik mag hopen dat het achter de schermen sneller vooruitgaat dan qua communicatie naar de buitenwereld toe.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Muscat word vrijdag voorgesteld als T1.
Plaats reactie