Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 12 aug 2020, 18:58
STimVV schreef: 12 aug 2020, 18:49 Ondertussen is het officieel dat Gerkens een 3-jarig contract tekende bij Antwerp. (En Leko)

Had in ons huidige systeem in mijn ogen de perfecte speler kunnen zijn op de positie waar Durkin tegen Gent liep.
Maja... als hij ni wil... begrijpelijk ook dat hij ni wou...Terwijl buitenlanders voor de japanners belangrijker zijn dan belgen...
Ik wist het!
Ik was aan het wachten op de eerste :" Waarom namen wij Gerkens niet???!!!" post :beer: :onfire: :heil:
Gij zijt me soms toch echt ne *****.
Lees wat er staat.
Hij wou ni. Dat staat er. En das meer dan begrijpelijk. Dat staat er ook. :roll:
:end:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Jackson Muleka, waarschijnlijk naar Standard, die naam is hier ook geregeld gevallen.
Maar zal wel te duur zijn voor ons, Standard heeft net vers kapitaal gevonden.
Kanarie1987
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Kanarie1987 »

En Adriano , ex Barcelona en Sevilla tekent officieel in Eupen
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Kanarie1987 schreef: 12 aug 2020, 21:07 En Adriano , ex Barcelona en Sevilla tekent officieel in Eupen
Die in zijn thuisland maar 300 minuten van de bank kwam vorig seizoen... heb ik hore zeggen
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 12 aug 2020, 21:17
Kanarie1987 schreef: 12 aug 2020, 21:07 En Adriano , ex Barcelona en Sevilla tekent officieel in Eupen
Die in zijn thuisland maar 300 minuten van de bank kwam vorig seizoen... heb ik hore zeggen
En die is ook al 35, voor een back kan dat al tellen
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tweety »

Stvv_eng schreef: 12 aug 2020, 18:46 [
Was Boli toen hij arriveerde dan zo doelgericht?
Euh Ja..
Hij had dat seizoen er 23 gemaakt in 21 matchen bij Verviers.
Was toen ook nog maar 20. Dus potentieel was er weldegelijk.

Chris Bedia heeft de voorbije 3 seizoenen amper 5 doelpunten gemaakt in alle competities. Waarvan 3 in 22 matchen vorig jaar in de League 2.
Met alle respect maar dan geef je beter Balongo een kans of je gaat iets deftig halen.
Laatst gewijzigd door tweety op 12 aug 2020, 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Eleke, nigeriaanse spits die vandaag bij Beerschot tekende en van Luzern komt, lijkt me wel te beantwoorden aan het profiel dat wij zouden kunnen gebruiken.
Ik hoop binnenkort eenzelfde veelbelovend artikel te lezen ivm een transfer van een spits naar stvv, ter vervanging van Boli.

GVA:
“Elke club is op zoek naar een scorende spits”, vertelt technisch manager Sander Van Praet op de website van de Kielse club. “We zijn dan ook blij en trots dat we Blessing Eleke hebben aangetrokken. Hij is nog maar 24 en een complete spits: doelgericht, technisch onderlegd en hij heeft enorme fysieke kwaliteiten. Bovendien heeft hij nog een grote groeimarge. Hij kan bij ons nog beter worden.”

Eleke was de voorbije twee jaar goed voor 22 goals voor het Zwitserse FC Luzern.
Een jaar geleden probeerde Anderlecht Eleke nog los te weken, maar ondanks een bod van vijf miljoen euro - een uitleenbeurt van één miljoen met een aankoopoptie van vier miljoen - ging de deal niet door. Eleke kende daarna een minder seizoen - vier goals en 1 assist - en ook door de financiële problemen bij de Zwitserse club is de aanvaller vandaag een mooie opportuniteit.

“Alles ging heel goed in het begin. Daarna vielen de resultaten tegen, waren er enkele trainerswissels, en werd ik geconfronteerd met een blessure. Daardoor liep het wat minder en raakte het vuur uitgedoofd”.
Coach Hernán Losada is alvast opgetogen met zijn nieuwe aanwinst. “Voor zijn leeftijd heeft Eleke al behoorlijk wat ervaring, en dat in verschillende landen. Daardoor zal hij mogelijk snel wennen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie. Dat is een voordeel. Al hebben we hem uiteraard getransfereerd omwille van zijn talent en zijn kwaliteiten. Hij is zowel sterk als snel, en voor een spits van 1m90 heeft hij veel techniek in huis. Kortom, de ideale versterking van ons aanvallend compartiment”, besluit de Argentijn.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

STimVV schreef: 12 aug 2020, 21:28 Eleke, nigeriaanse spits die vandaag bij Beerschot tekende en van Luzern komt, lijkt me wel te beantwoorden aan het profiel dat wij zouden kunnen gebruiken.
Ik hoop binnenkort eenzelfde veelbelovend artikel te lezen ivm een transfer van een spits naar stvv, ter vervanging van Boli.

GVA:
“Elke club is op zoek naar een scorende spits”, vertelt technisch manager Sander Van Praet op de website van de Kielse club. “We zijn dan ook blij en trots dat we Blessing Eleke hebben aangetrokken. Hij is nog maar 24 en een complete spits: doelgericht, technisch onderlegd en hij heeft enorme fysieke kwaliteiten. Bovendien heeft hij nog een grote groeimarge. Hij kan bij ons nog beter worden.”

Eleke was de voorbije twee jaar goed voor 22 goals voor het Zwitserse FC Luzern.
Een jaar geleden probeerde Anderlecht Eleke nog los te weken, maar ondanks een bod van vijf miljoen euro - een uitleenbeurt van één miljoen met een aankoopoptie van vier miljoen - ging de deal niet door. Eleke kende daarna een minder seizoen - vier goals en 1 assist - en ook door de financiële problemen bij de Zwitserse club is de aanvaller vandaag een mooie opportuniteit.

“Alles ging heel goed in het begin. Daarna vielen de resultaten tegen, waren er enkele trainerswissels, en werd ik geconfronteerd met een blessure. Daardoor liep het wat minder en raakte het vuur uitgedoofd”.
Coach Hernán Losada is alvast opgetogen met zijn nieuwe aanwinst. “Voor zijn leeftijd heeft Eleke al behoorlijk wat ervaring, en dat in verschillende landen. Daardoor zal hij mogelijk snel wennen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie. Dat is een voordeel. Al hebben we hem uiteraard getransfereerd omwille van zijn talent en zijn kwaliteiten. Hij is zowel sterk als snel, en voor een spits van 1m90 heeft hij veel techniek in huis. Kortom, de ideale versterking van ons aanvallend compartiment”, besluit de Argentijn.
Dat ze dan noubissi maar aan ons verkopen :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 12 aug 2020, 22:59
STimVV schreef: 12 aug 2020, 21:28 Eleke, nigeriaanse spits die vandaag bij Beerschot tekende en van Luzern komt, lijkt me wel te beantwoorden aan het profiel dat wij zouden kunnen gebruiken.
Ik hoop binnenkort eenzelfde veelbelovend artikel te lezen ivm een transfer van een spits naar stvv, ter vervanging van Boli.

GVA:
“Elke club is op zoek naar een scorende spits”, vertelt technisch manager Sander Van Praet op de website van de Kielse club. “We zijn dan ook blij en trots dat we Blessing Eleke hebben aangetrokken. Hij is nog maar 24 en een complete spits: doelgericht, technisch onderlegd en hij heeft enorme fysieke kwaliteiten. Bovendien heeft hij nog een grote groeimarge. Hij kan bij ons nog beter worden.”

Eleke was de voorbije twee jaar goed voor 22 goals voor het Zwitserse FC Luzern.
Een jaar geleden probeerde Anderlecht Eleke nog los te weken, maar ondanks een bod van vijf miljoen euro - een uitleenbeurt van één miljoen met een aankoopoptie van vier miljoen - ging de deal niet door. Eleke kende daarna een minder seizoen - vier goals en 1 assist - en ook door de financiële problemen bij de Zwitserse club is de aanvaller vandaag een mooie opportuniteit.

“Alles ging heel goed in het begin. Daarna vielen de resultaten tegen, waren er enkele trainerswissels, en werd ik geconfronteerd met een blessure. Daardoor liep het wat minder en raakte het vuur uitgedoofd”.
Coach Hernán Losada is alvast opgetogen met zijn nieuwe aanwinst. “Voor zijn leeftijd heeft Eleke al behoorlijk wat ervaring, en dat in verschillende landen. Daardoor zal hij mogelijk snel wennen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie. Dat is een voordeel. Al hebben we hem uiteraard getransfereerd omwille van zijn talent en zijn kwaliteiten. Hij is zowel sterk als snel, en voor een spits van 1m90 heeft hij veel techniek in huis. Kortom, de ideale versterking van ons aanvallend compartiment”, besluit de Argentijn.
Dat ze dan noubissi maar aan ons verkopen :D
https://cooljapansoccer.wordpress.com/2 ... r-belgium/

Die kans zit dik erin
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Even een vraagje over de voetbalbelgen regel is een Noubissi zogezegd een voetbalbelg na dit seizoen? Hij start zijn 3e seizoen als 23 jarige... want midden in het seizoen wordt hij wel 24
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Smurf »

Even over die Adriano van Eupen.

Lacherig moeten we daar niet over doen. Hij is inderdaad 35. Maar hij speelde 10 jaar aan een stuk meer dan 30 wedstrijden voor Sevilla en Barcelona, waar hij zowat alles mee gewonnen heeft wat er maar te winnen valt. Laatste seizoen bij Barca (2015-16) kwam hij ook nog aan 18 wedstrijden. Vervolgens 3 jaar Besiktas waar hij als basisspeler (tot 2018-19) ook kampioen werd.
Ook goed voor 17 wedstrijden in de nationale ploeg van Brazilië. En dat in het Roberto Carlos tijdperk. Geen wereldkampioen in 2002 wegens nog maar 17 of 18 jaar oud. Twee jaar later wel Copa America gewonnen.
Zelden gezien dat zo'n speler in deze tijden naar België afzakt (en niet eerst 2 jaar USA of Japan). Al hebben ze dat in Eupen nog al eens gelapt.

Enfin, dit even terzijde.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

Stvv_eng schreef: 13 aug 2020, 05:20 Even een vraagje over de voetbalbelgen regel is een Noubissi zogezegd een voetbalbelg na dit seizoen? Hij start zijn 3e seizoen als 23 jarige... want midden in het seizoen wordt hij wel 24
Was Verheyen in extra time ook niet over Noubissi bezig over dat hij in de jeugd voor belgie speelde, toen het over die blaren op de voet ging?
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tweety »

Elgromi schreef: 13 aug 2020, 08:06
Stvv_eng schreef: 13 aug 2020, 05:20 Even een vraagje over de voetbalbelgen regel is een Noubissi zogezegd een voetbalbelg na dit seizoen? Hij start zijn 3e seizoen als 23 jarige... want midden in het seizoen wordt hij wel 24
Was Verheyen in extra time ook niet over Noubissi bezig over dat hij in de jeugd voor belgie speelde, toen het over die blaren op de voet ging?
Nee, dat ging over die gast van Beveren die er 2 gemaakt heeft van 't weekend.
Ben zijn naam kwijt..
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 13 aug 2020, 00:08
BoemBoem schreef: 12 aug 2020, 22:59
STimVV schreef: 12 aug 2020, 21:28 Eleke, nigeriaanse spits die vandaag bij Beerschot tekende en van Luzern komt, lijkt me wel te beantwoorden aan het profiel dat wij zouden kunnen gebruiken.
Ik hoop binnenkort eenzelfde veelbelovend artikel te lezen ivm een transfer van een spits naar stvv, ter vervanging van Boli.

GVA:
“Elke club is op zoek naar een scorende spits”, vertelt technisch manager Sander Van Praet op de website van de Kielse club. “We zijn dan ook blij en trots dat we Blessing Eleke hebben aangetrokken. Hij is nog maar 24 en een complete spits: doelgericht, technisch onderlegd en hij heeft enorme fysieke kwaliteiten. Bovendien heeft hij nog een grote groeimarge. Hij kan bij ons nog beter worden.”

Eleke was de voorbije twee jaar goed voor 22 goals voor het Zwitserse FC Luzern.
Een jaar geleden probeerde Anderlecht Eleke nog los te weken, maar ondanks een bod van vijf miljoen euro - een uitleenbeurt van één miljoen met een aankoopoptie van vier miljoen - ging de deal niet door. Eleke kende daarna een minder seizoen - vier goals en 1 assist - en ook door de financiële problemen bij de Zwitserse club is de aanvaller vandaag een mooie opportuniteit.

“Alles ging heel goed in het begin. Daarna vielen de resultaten tegen, waren er enkele trainerswissels, en werd ik geconfronteerd met een blessure. Daardoor liep het wat minder en raakte het vuur uitgedoofd”.
Coach Hernán Losada is alvast opgetogen met zijn nieuwe aanwinst. “Voor zijn leeftijd heeft Eleke al behoorlijk wat ervaring, en dat in verschillende landen. Daardoor zal hij mogelijk snel wennen aan een nieuwe omgeving en een nieuwe competitie. Dat is een voordeel. Al hebben we hem uiteraard getransfereerd omwille van zijn talent en zijn kwaliteiten. Hij is zowel sterk als snel, en voor een spits van 1m90 heeft hij veel techniek in huis. Kortom, de ideale versterking van ons aanvallend compartiment”, besluit de Argentijn.
Dat ze dan noubissi maar aan ons verkopen :D
https://cooljapansoccer.wordpress.com/2 ... r-belgium/

Die kans zit dik erin
Ofwel lees ik er los over, maar wat is de link tussen noubissi, stvv en uw artikel?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Stvv_eng schreef: 12 aug 2020, 18:12
BoemBoem schreef: 12 aug 2020, 17:28
Stvv_eng schreef: 12 aug 2020, 15:56 Even een leuk vraagje tussendoor :D

Chris Bedia, David Henen en Gaëtan Hendrickx mogen weg bij Charleroi.
Wie zou jij kiezen?
Een hint of een gewone vraag? :D

Die mij maar bedia..
Ik probeer te achterhalen wat nu echt de prioriteit is. Een aanvaller met gestalte als backup (Bedia). Een verdedigende middenvelder die de plaats van een De Ridder perfect zou kunnen overnemen en ook nog eens een voetbalbelg is (Hendrickx) of een goeie speler voor aanvallend op de flank die meer kracht en lengte heeft als een pakweg Lee, Ito en Nakamura en ook een voetbalbelg is (Henen)

Meestal als je hier vraagt wat de ploeg nodig heeft hoor je vanalles spits die langs is, maar als ik Bedia opnoem dan is het niet goed. We willen een middenvelder die De Ridder zou kunnen vervangen, maar Hendrickx is niet goed genoeg. We willen meer kracht en gestalte op de aanvallende flanken, maar Henen is niet goed genoeg ;)

Ik snap ook wel dat een Bedia niet genoeg scoort of een Henen misschien niet de voorbeeldigste leerling is, maar als het zo noodzakelijk is om een type speler te hebben dan zou je niet al te kieskeurig moeten zijn :D Wat Bedia betreft zou ik hem meteen halen als Back-up beter dan nog een spits van 1,83m uit Congo. Ik ben ook jaloers op Gueye van Oostende...

Alé dat was mijn mening / wijze les weer en ik wou dat er hier weer eens echt over transfers werd gesproken. Doel behaald :D
De prioriteit nu moet zijn kwaliteit ipv kwantiteit.
Je moet een stevige spits hebben, maar ook wel eentje die goals kan maken. Zowel bij Chalala, Zulte als Troyes, was het toch wat mager bij Bedia.
Hendrickx vergelijk ik niet met De Ridder, eerder met Asamoah. En dan verkies ik Asamoah.
David Henen, is Belg, maar nergens, maar dan ook nergens in zijn lange lijst van ploegen (nochtans nog maar 24) al iets gepresteerd.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie