Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Mikman »

Acolatse mag zoals verwacht niet meespelen tegen Club. Komt naar STVV met de ambitie om PO1 te behalen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Trunekson »

Andres Pereira uitgeleend aan Valencia.
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Louis XIV »

Mikman schreef:Acolatse mag zoals verwacht niet meespelen tegen Club. Komt naar STVV met de ambitie om PO1 te behalen.
Acolatse goede transfer, maar laat ons aub ophouden over de ambitie POI ..
truieneer
Berichten: 106
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door truieneer »

Louis XIV schreef:
Mikman schreef:Acolatse mag zoals verwacht niet meespelen tegen Club. Komt naar STVV met de ambitie om PO1 te behalen.
Acolatse goede transfer, maar laat ons aub ophouden over de ambitie POI ..
Waarom erover ophouden?
Ambitie is duidelijk uitgesproken.
En ik voel dat er met deze spelers/kern wel iets mogelijk is! Blijft deze ploeg samen na de wintertransferperiode kunnen er mooie dingen gebeuren!

Greetz
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door vdl »

Jones schreef:
Halenaar schreef:Yassine Salah naar STVV, jonge flankaanvaller van Union.
http://www.transfermarkt.de/yassine-sal ... ler/451320
Inderdaad, staat al bij de kern van STVV. Ik vraag me af waarom men 2 linkerflankaanvallers huurt ? 1 is toch genoeg.
Acolatse staat met een rode kruis (geblesseerd) afgebeeld op transfermarkt.nl ?
Links of rechts maakt niks uit ,scoorde vorig seizoen twee keer tegen ons komend van de rechter kant
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Halenaar »

Leuk weetje van de vorige zomermercato:
Faris Haroun is aan een ijzersterk seizoen bezig bij Royal Antwerp FC. Afgelopen weekend nam de routinier zelfs de aanvoerdersband over van de vertrokken Frédéric Duplus.

De 31-jarige Haroun beleeft zijn tweede jeugd bij de Great Old, maar zijn carrière had vorige winter ook anders kunnen lopen. "Ivan Leko wilde Faris vorig seizoen naar Sint-Truiden halen", laat Younous Oumouri, de zaakwaarnemer van Haroun, in Sport/Voetbalmagazine verstaan.
Broze gestel

"Er was al een datum vastgelegd op Stayen, maar het bestuur van STVV blies alles af. Ze vonden een flauw excuus om hun beslissing te verantwoorden: het synthetisch veld zou niet goed zijn voor het zogenaamde broze gestel van Faris."
Haroun verhuisde uiteindelijk naar Antwerp. Op de Bosuil ligt de ex-Rode Duivel nog tot midden 2019 onder contract.


Read more: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... z4sZbF22Jf
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jebus4life »

Trouwens, is er eigenlijk enige info hoe die deal met Charisis & Kitsiou tot stand gekomen is?

Bij Charisis stel ik me weinig vragen (leek me niet echt een titularis bij PAOK, speelde z'n wedstrijden maar nu niet echt de vaste waarde); maar Kitsiou leek me toch iemand die jaar na jaar veel wedstrijden speelde (nu, dat kan natuurlijk als invaller geweest zijn; die statistieken kunnen bedriegen)
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Since '54 »

Jebus4life schreef:Trouwens, is er eigenlijk enige info hoe die deal met Charisis & Kitsiou tot stand gekomen is?

Bij Charisis stel ik me weinig vragen (leek me niet echt een titularis bij PAOK, speelde z'n wedstrijden maar nu niet echt de vaste waarde); maar Kitsiou leek me toch iemand die jaar na jaar veel wedstrijden speelde (nu, dat kan natuurlijk als invaller geweest zijn; die statistieken kunnen bedriegen)
Tja, onze Grieken zijn gehuurd dat is in feite alles wat we weten. Waarschijnlijk aangebracht door een makelaar. Ik wil ze voor geen geld meer kwijt, geen van beiden. Vraag me af of Goutas ook zo'n sterke speler is. Laat ons hopen. Eerdaags 5 x geel voor Teixeira en later voor Kotysch, dan gaan we blij zijn dat we hem hebben.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Tijdens het seizoen dat Ivan Leko T2 was bij Paok Saloniki speelden zowel Charissis als Kitsiou hun matchen daar.
Leko werd daarna T1 bij STVV en tijdens dat seizoen speelden ze beiden zo goed als niet meer bij Paok. Het zal dus wel op voorspraak van Leko geweest zijn dat ze met die jongens in contact kwamen. Hij werkte een jaar met hen en kende dus hun kwaliteiten en persoonlijkheid, en wist dat ze niet meer aan de bak kwamen bij Paok.
Voor Kitsiou is er een aankoopoptie van 1,2 miljoen euro.
Voor Charissis is dat 1,5 miljoen euro.
De kans lijkt me dus klein dat ze hier meer dan een jaar zullen spelen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef:Tijdens het seizoen dat Ivan Leko T2 was bij Paok Saloniki speelden zowel Charissis als Kitsiou hun matchen daar.
Leko werd daarna T1 bij STVV en tijdens dat seizoen speelden ze beiden zo goed als niet meer bij Paok. Het zal dus wel op voorspraak van Leko geweest zijn dat ze met die jongens in contact kwamen. Hij werkte een jaar met hen en kende dus hun kwaliteiten en persoonlijkheid, en wist dat ze niet meer aan de bak kwamen bij Paok.
Voor Kitsiou is er een aankoopoptie van 1,2 miljoen euro.
Voor Charissis is dat 1,5 miljoen euro.
De kans lijkt me dus klein dat ze hier meer dan een jaar zullen spelen.
Inderdaad, ik heb dit hier een tijdje gelden al uit de doeken gedaan.

Qua opties, ik weet het niet.
Als er interesse is van andere ploegen, zou ik toch niet twijfelen en die opties lichten.
Het zijn geen spelers van dertien in een dozijn.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

Hmm, dan zal het toch ook zijn zoals Eupen met Sylla vorig jaar deed: optie lichten om meteen met winst door te verkopen. Een zuiver zakelijke transactie dus.
De kans dat ze een jaar langer voor ons spelen, lijkt me quasi nihil. Als die prul Onana met zijn 500 000 euro 8 jaar later nog altijd als een excuus aangehaald wordt, zie ik ons niet snel +1 miljoen op tafel leggen voor een speler of Roland/DMM moet het ineens heel groots zien.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Iniesta »

Misschien dat de Japanners het anders zien, meer out of the box?
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:Hmm, dan zal het toch ook zijn zoals Eupen met Sylla vorig jaar deed: optie lichten om meteen met winst door te verkopen. Een zuiver zakelijke transactie dus.
De kans dat ze een jaar langer voor ons spelen, lijkt me quasi nihil. Als die prul Onana met zijn 500 000 euro 8 jaar later nog altijd als een excuus aangehaald wordt, zie ik ons niet snel +1 miljoen op tafel leggen voor een speler of Roland/DMM moet het ineens heel groots zien.
Op deze manier blijft ge altijd klein en ga je nooit groeien
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door enerkey »

STimVV schreef:Tijdens het seizoen dat Ivan Leko T2 was bij Paok Saloniki speelden zowel Charissis als Kitsiou hun matchen daar.
Leko werd daarna T1 bij STVV en tijdens dat seizoen speelden ze beiden zo goed als niet meer bij Paok. Het zal dus wel op voorspraak van Leko geweest zijn dat ze met die jongens in contact kwamen. Hij werkte een jaar met hen en kende dus hun kwaliteiten en persoonlijkheid, en wist dat ze niet meer aan de bak kwamen bij Paok.
Voor Kitsiou is er een aankoopoptie van 1,2 miljoen euro.
Voor Charissis is dat 1,5 miljoen euro.
De kans lijkt me dus klein dat ze hier meer dan een jaar zullen spelen.
Nooit bij stilgestaan maar idd, kan bijna niet anders dan dat dit het geval was. In de trend van Leko geeft zijn "lijstje" met voorkeurtransfers, omdat hij beide kent. Leko bolt het af. Bormans en consoorten werken gewoon verder op basis van die 2 aanbevelingen van Leko.

Kitsiou verdween uit de ploeg toen PAOK Léo Matos haalde. Ik ken hem niet. Maar dit moet zo een soort monsterverdediger zijn met superkrachten.
Charissis was slechts 4 in rang wanneer PAOK met 3 centrale middenvelders speelden. Speelden ze met minder CM's dan zat hij zelfs niet op de bank. Wat een hoog niveau moeten die 3 dan niet halen. ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

BoemBoem schreef:
Jacques schreef:Hmm, dan zal het toch ook zijn zoals Eupen met Sylla vorig jaar deed: optie lichten om meteen met winst door te verkopen. Een zuiver zakelijke transactie dus.
De kans dat ze een jaar langer voor ons spelen, lijkt me quasi nihil. Als die prul Onana met zijn 500 000 euro 8 jaar later nog altijd als een excuus aangehaald wordt, zie ik ons niet snel +1 miljoen op tafel leggen voor een speler of Roland/DMM moet het ineens heel groots zien.
Op deze manier blijft ge altijd klein en ga je nooit groeien
Deels akkoord, maar je moet ook zien waar je van komt. Ik ben bij wijze van spreken al blij als ze geen solden houden in januari... ;)
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie