Wintertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RE: Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door Jack »

BoemBoem schreef:
Vouch schreef:Een contract tot half '19 dus.

Soit, als hij ons richting PO I knalt heeft deze transfer natuurlijk wél zijn nut. Is het om in PO II te prutsen tegen Lierse, dan is dat iets anders.
Feit is dat als we écht richting PO I willen, we doelgerichter moeten zijn. Of hij de oplossing is zullen we zien.

Als je ziet welke problemen een organisatie als Anderlecht heeft met een overname, kan je je wel indenken wat voor problemen er zijn bij een éénmanszaak (Bormans) als STVV. Dat er dus weinig te verwachten viel tijdens deze transferperiode is wel te begrijpen. We zijn in ieder geval niét verzwakt en misschien wel versterkt in de strijd om PO I in een organisatorisch heel moeilijke periode. Ik zie het probleem dus niet.
Half '18 toch he ? :D ..
Tenzij we wel heel uitgebreide play-offs krijgen ;)
Bij Liverpool bedoelde hij.
Bij ons idd tot midden '18.
moanverke
Berichten: 314
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door moanverke »

Interview in het belang:

Na Chelsea, met Angban, Cuevas en Joao Rodriguez, zendt nu ook Arsenal zijn zonen uit naar Sint-Truiden. Woensdag zette de 22-jarige Chuba Akpom zijn handtekening onder een overeenkomst met de Kanaries. Een uitleenbeurt tot eind dit seizoen. De belangen van de spits zijn groot. Zijn contract bij de Londense club loopt af in de zomer van 2019. “Als ik ooit een echte Gunner wil worden, moet ik nu de laatste stap zetten. Ik zal er dus alles aan doen om met STVV play-off 1 te halen. Ik heb nood aan topmatchen.”

Aan motivatie dus geen gebrek, blijkbaar. Hij is zich ervan bewust dat hij moet presteren. Dat is op zich al een geruststelling. Geen "ster" die zich eventjes wil komen "amuseren", maar een jongen die beseft dat het stillaan money-time wordt.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers 2017-2018

Bericht door STVV-fan »

Ook een artikel gelezen waarin stond dat Chuba ook gekeken heeft naar onze resterende matchen (Anderslecht, Brugge, Gent)
Want hij wou matchen met inzet spelen, niet alleen voor Arsenal, maar hij wil blijkbaar ook naar het WK (met Nigeria als ik het goed heb verstaan)
Plaats reactie