Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef:Yuta Koike zou waarschijnlijk eerst aansluiten bij de kern van de beloften.
In juli was hij op proef bij Portimonense. De ploeg waar ook ex-kanarie Ruben Fernandes speelt.
In deze link scoort hij de 3e goal in een oefenmatch van hen.

http://www.portimonense.pt/sad/noticia.php?id=10771
Zéér snel, lijkt zowel uit zijn assist voor goal drie en zijn eigen doelpunt
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Jacques »

Louis XIV schreef:https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/83 ... zich-.html
Lokeren begot ...benieuwd wat hij daar zou willen gaan zoeken...dan moet hij ofwel hier het zout op zijn patatten niet verdienen ofwel moet zo'n nen bandenhandel goed te doen hebben..misschien heeft Lambrechts hem wel een jobke in zijn bandencentrale beloofd voor na zijn voetbalcarriere gezien zijn ervaring met garages in't algemeen
In het verleden was het effectief zo dat Lokeren gemiddeld beter betaalde dan STVV (en nog een reeks andere clubs van hetzelfde kaliber). Hoe het nu zit met DMM weet ik niet.
Ik heb er een gemengd gevoel bij. Legaer hoeft niet weg voor mij, maar als hij zelf wil en iemand het gevraagde bedrag (>500 000) op tafel legt, zou ik hem laten gaan. Wie gaat er nog ooit zo'n bedrag neertellen voor een 31-jarige die geen 90 min meer aankan en waar vorig jaar rond deze tijd iedereen met een boog om heen liep? Er is ook nog voldoende tijd om evt. een vervanger te zoeken.

Met Lokeren (Lambrecht) en Antwerp (D'Onofrio) staan wel twee van de meest gewiekste onderhandelaars in het Belgisch voetbal tegenover VDAB, Tateishi en (vooral) Pinto (de man van de cijfers en contracten). Ik ben er vrij zeker van dat in dezelfde situatie Roland en Bormans Legaer al lang voor 50 000 euro (ja, vijftig) verlapt zouden hebben, want zo ging dat, effen tegenpruttelen en je kreeg vrije baan onder het mom dat je geen ontevreden speler kan houden. Benieuwd hoe dit verhaal nu zal aflopen.
Overdrijven is een kunst
Louis XIV
Berichten: 1238
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Louis XIV »

Vandaag stond er in Het Nieuwsblad dat Legaer naar een andere club wil omdat hem geen basisplaats meer wordt 'gegarandeerd'...dat is volgens HNB dus de reden waarom hij naar alternatieven aan het uitkijken is ...
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef:
STimVV schreef:Yuta Koike zou waarschijnlijk eerst aansluiten bij de kern van de beloften.
In juli was hij op proef bij Portimonense. De ploeg waar ook ex-kanarie Ruben Fernandes speelt.
In deze link scoort hij de 3e goal in een oefenmatch van hen.

http://www.portimonense.pt/sad/noticia.php?id=10771
Zéér snel, lijkt zowel uit zijn assist voor goal drie en zijn eigen doelpunt
Die assist werd gegeven door een andere japanner. :D Dat was een rechtsvoetige die zo te zien als linksbuiten speelde. Koike komt enkel in beeld bij z'n doelpuntje.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door STimVV »

Als Lokeren graag Legear wil halen mogen ze altijd een ruil voorstellen met Ari Skulason…
Heb ik altijd een goede linksback gevonden. Tegen ons speelde hij een rij hoger, als linkshalf. Dat is dan ook meteen de reden waarom ze Legear daar waarschijnlijk een basisplaats zullen aanbieden.

Skulason is ijslands international. (60-tal interlands) Hij speelde op het EK en het voorbije WK. Op het EK was hij basisspeler toen ze de kwartfinales haalden. Op het WK in Rusland invaller. Heeft dus internationale ervaring, kent onze competitie. Geen aanpassingsperiode nodig. En is een speler die wel de grinta heeft die hier zou passen.

Zijn contract loopt af aan het einde van dit seizoen, dus Lokeren kan op die manier nog iets vangen. (zijnde de vraagprijs van Legear)
Ruil Legear-Skulason: direct akkoord.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Vouch »

STimVV schreef:Yuta Koike zou waarschijnlijk eerst aansluiten bij de kern van de beloften.
In juli was hij op proef bij Portimonense. De ploeg waar ook ex-kanarie Ruben Fernandes speelt.
In deze link scoort hij de 3e goal in een oefenmatch van hen.

http://www.portimonense.pt/sad/noticia.php?id=10771
Je vind artikels terug dat hij eind juli mocht tekenen bij Portimonense, ze hadden zelfs een andere tester doorgestuurd omdat ze zo tevreden waren over Koike. Maar na 27 juli stopt de info plots... (Ik moet wel zeggen dat mijn Portugees en Japans niet goed genoeg zijn om heel nauwkeurig te zoeken op Google :) en Japanse artikels vertalen via Google Translater.... dan ben je meer met het Japans zelf :D ).
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door voetballiefhebber »

Dat is waar een kanarie hoort hé: In zijn Koike :grappig:

Alle gekheid op zijn stokje hoop ik dat het een meerwaarde wordt. Valt altijd af te wachten natuurlijk.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door mourinho »

Is een totaal overbodige transfer want Antunes , Thallysson en De Norre kunnen of spelen linksachter. Dus nu reeds een driedubelle bezetting :gek:
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef:
STimVV schreef:Yuta Koike zou waarschijnlijk eerst aansluiten bij de kern van de beloften.
In juli was hij op proef bij Portimonense. De ploeg waar ook ex-kanarie Ruben Fernandes speelt.
In deze link scoort hij de 3e goal in een oefenmatch van hen.

http://www.portimonense.pt/sad/noticia.php?id=10771
Zéér snel, lijkt zowel uit zijn assist voor goal drie en zijn eigen doelpunt
Zijn 2 verschillende spelers..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door AirMontella »

mourinho schreef:Is een totaal overbodige transfer want Antunes , Thallysson en De Norre kunnen of spelen linksachter. Dus nu reeds een driedubelle bezetting :gek:

Antunes bewijst al een jaar niet het vereiste niveau te halen en zal ook wel nog vertrekken.
Thallysson heeft moeite om aan te pikken met het niveau, mede doordat hij geen woord Engels of Nederlands spreekt. Deze heeft tijd nodig om te zien of hij dit kan inhalen.(Is trouwens ook gezegd bij zijn aanwerving, daarom maar 1 jaar contract)
De Norre speelt tegen zijn voet en dat is in dit systeem nefast, zal eerder de concurrentie met Botaka moeten aangaan.

Plus sluit deze jongen eerst aan bij de beloftenkern, zal een opportuniteit zijn met mogelijk potentieel voor de toekomst.

Met andere woorden, wel degelijk voldoende argumenten pro om deze transfer te doen. Wie dat niet wil zien, is toch vooral wat kortzichtig aan het klagen om te klagen (vind ik).
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Positivo »

vdl schreef:Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Positivo schreef:
vdl schreef:Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door Halenaar »

vdl schreef:
Positivo schreef:
vdl schreef:Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2018-2019: De eerste Japanse transferzomer

Bericht door vdl »

Halenaar schreef:
vdl schreef:
Positivo schreef:
vdl schreef:Die Koike is ook weer zo een dwerg, ga dan toch voor Touba, die heeft snelheid en gestalte en is een Belg, maar dat is niet meer belangrijk.
Roberto Carlos (voorheen Real Madrid)
1,68
Marcelo (Real Madrid)
1,73
Vleugelverdedigers .....Toch ook niet van de minsten en niet groot .
Ja maar de rest van de kern is ook al niet van de grootste, dat bedoel ik ermee .
Je kan een kleine speler hebben maar wij hebben er wel veel.
Hoe vaak heb jij Touba zien spelen?
Meer dan dat jij Koike hebt zien spelen
Plaats reactie