Wintertransfers 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers 2018-2019

Bericht door Halenaar »

Bart Ramselaar was vrijdagavond te bewonderen in het Jan Louwers Stadion, waar hij met Jong PSV de stadsderby tegen FC Eindhoven speelde. De Keuken Kampioen Divisie lijkt voorlopig zijn werkterrein te blijven, aangezien een winters vertrek uit Eindhoven niet van de grond kwam.

De middenvelder mocht uitzien naar een andere werkgever, maar bleef alsnog in Eindhoven. "Er speelden een aantal dingen, maar PSV wilde mij alleen verkopen. Voor een aardig bedrag voor iemand die al een half jaar niet gespeeld heeft, denk ik." Ramselaar wil niet expliciet zeggen dat hij het bedrag te hoog vindt. "Maar misschien heeft het clubs afgeschrikt", laat hij weten aan FOX Sports.

Het Belgische Sint-Truiden was één van de gegadigden voor de Amersfoorter, die echter zelf een streep heeft gezet door een Jupiler Pro League-avontuur. "Met alle respect naar die club, maar dat was niet het niveau waar ik naartoe wilde", vertelt Ramselaar over de huidige nummer 5 in de Jupiler Pro League. "Of er nog meer heeft gespeeld? Ja, maar die clubs hebben jammer genoeg niet doorgepakt."
Ze vroegen dus een hoog bedrag voor Ramselaar, zo hoog dat geen enkele andere club geinteresseerd was in hem. Maar STVV wou en kon hem wel blijkbaar betalen. Wie zei er ook alweer dat STVV niks wilt uitgeven aan transfers?

Domme zet trouwens van die Ramselaar. Als je uzelf toch zo goed vindt moet je hier maar een paar maanden de pannen van het dak spelen, dan weet je dat ploegen als Standard en RSCA voor u staan te springen. Nu mag hem verder blijven sukkelen bij de beloften en wekelijks klagen in de pers dat hij geen kans meer krijgt :roll:

Met zo'n mentaliteit is het dus een goede zaak dat hij daar is gebleven...
Plaats reactie