Zomertransfers 2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door enrique »

bert1924 schreef:Enrique,van u als slimste van dit forum aanvaardt ik die kritiek.
Maar mij met mijn voeten laten spelen door een speler die aast op een vrije transfert,na wat de club voor hem heeft gedaan ,zou met mij niet pakken.
De slimste van dit forum is geen referentie, Bert
Trouwens ik heb gezegd da gij zijt ne slimme zijt
Met u zou da nie pakken, maar gelukkig beslist gij dan niet he
Ik ook niet, maar ik kies voor Boli en Suzuki vooraan
En ik zit niet de hele tijd zondebokken te zoeken
Enige kritiek, nogmaals, bestuur is 2 maanden te laat met zijn spelers
YoDo
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2019, 08:24

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door YoDo »

ivm Boli, kunnen ze geen win-win contractverlenging voorstellen ?

geef hem een nieuw, verlengd contract aan verbeterde voorwaarden.
Zet er ook in dat hij weg kan dmv een afkoopsom van 2,5 miljoen (of zelfs minder gezien hij einde seizoen transsfervrij is)
Zet er ook bij dat als er een transfer komt waarbij de transfersom hoger ligt dan de afkoopsom het verschil helemaal of gedeeltelijk (bvb 80%) voor hem is.

Dus: hij verlengt z'n contract, speelt dit seizoen samen met Suzuki de pannen van het dak.
Een club koopt hem voor 7,5 mio euro.
dat is dan 2,5 voor STVV (ipv niks) en 5 mio voor Boli - evt die 5 mio te splitsen in 80-20 zijnde 1 mio voor STVV en 4 mio voor Boli


als dat geen goed plan is :-)
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Koberoosen »

Buya turay was in Brussel, stond om zijn instagram verhaal ? Mss word hij dan gewoon de vervanger van boli in de winterperiode , en krijgt hij een 2de kans
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

Koberoosen schreef:Buya turay was in Brussel, stond om zijn instagram verhaal ? Mss word hij dan gewoon de vervanger van boli in de winterperiode , en krijgt hij een 2de kans
Een snelle counterspits in plaats van een balvaste targetman denk ik niet dat Brys zal willen. :)

Ik snap de commotie eigenlijk niet rond het contract van Boli. Hij heeft een contract tot in de zomer. Daarna is hij vrij. Is toch zijn goed recht en geeft imo geen enkel blijk van niet loyaal te zijn naar STVV ofzo. Boli heeft zijn loyaliteit naar STVV al meer dan eens bewezen. In tegendeel tot de De Sarts van deze wereld.

Als de club goed rondkijkt, gaan er evengoed alternatieven contractvrij komen in juni. Nu is het kwestie van te anticiperen. Situatie is op die manier toch klaar en helder?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door AirMontella »

YoDo schreef:ivm Boli, kunnen ze geen win-win contractverlenging voorstellen ?

geef hem een nieuw, verlengd contract aan verbeterde voorwaarden.
Zet er ook in dat hij weg kan dmv een afkoopsom van 2,5 miljoen (of zelfs minder gezien hij einde seizoen transsfervrij is)
Zet er ook bij dat als er een transfer komt waarbij de transfersom hoger ligt dan de afkoopsom het verschil helemaal of gedeeltelijk (bvb 80%) voor hem is.

Dus: hij verlengt z'n contract, speelt dit seizoen samen met Suzuki de pannen van het dak.
Een club koopt hem voor 7,5 mio euro.
dat is dan 2,5 voor STVV (ipv niks) en 5 mio voor Boli - evt die 5 mio te splitsen in 80-20 zijnde 1 mio voor STVV en 4 mio voor Boli


als dat geen goed plan is :-)
Welke club zou er 7,5 miljoen geven voor een speler die in zijn contract een afkoopsom van 2,5 miljoen heeft staan?
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Positivo »

Ik ben hier een tijdje maar sporadisch komen kijken.
Die bijna 300 pg gaan lezen , is me wat veel.
Het kan dus zijn dat ik hier iets schrijf wat al 20 keer gezegd is ....

Uit betrouwbare bron :
Er zouden 2 spelers getekend hebben ... die komen tijdens de winter.
Nog Iemand die daarvan weet heeft ?
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Anneke »

Dan wil ik toch een gok wagen op Doi, einde contract januari 2020. :blauw: :geel:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Jones »

Anneke schreef:Dan wil ik toch een gok wagen op Doi, einde contract januari 2020. :blauw: :geel:
Anneke zou hem zelf gaan halen als ze kon, he Anneke. :D
Zou een goede optie zijn
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door vdl »

Positivo schreef:Ik ben hier een tijdje maar sporadisch komen kijken.
Die bijna 300 pg gaan lezen , is me wat veel.
Het kan dus zijn dat ik hier iets schrijf wat al 20 keer gezegd is ....

Uit betrouwbare bron :
Er zouden 2 spelers getekend hebben ... die komen tijdens de winter.
Nog Iemand die daarvan weet heeft ?
Dan denk ik die Braziliaanse verdediger Bauerman
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Halenaar »

Het gaat niet over ons, maar wel een interessant artikel voor sommigen hier:

https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 1568207830

Van de toptalenten van Genk, die miljoenen hebben gekost, verwacht het bestuur daar dat ze pas echt een meerwaarde kunnen zijn binnen 4 a 6 maanden....

En dan denken er hier dat een Colidio of Lucas een basisplaats mogen krijgen na een paar dagen trainen :lol:

Je ziet, het is niet alleen bij Brys dat talenten zich moeten inwerken :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Hier worden beweringen nogal serieus scheef getrokken en verdraaid om de eigen eer toch maar hoog te houden !
Tamas
Berichten: 110
Lid geworden op: 29 jun 2017, 19:07

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Tamas »

Als dit alles, jonge talentvolle spelers die de tijd krijgen zich in te werken om klaar te zijn tegen einde dit of aanvang volgend seizoen, deel uitmaakt van een weloverwogen plan dan is dat alleen maar toe te juichen. Op die manier kan er iets opgebouwd worden en kan er sprake zijn van continuïteit.
Alles moet dan ook kloppen aan dit verhaal en er moet zoals gezegd een degelijk plan achter zitten op vlak van contracten en dies meer.
Maar … dit plan had men ook kunnen ontvouwen en tegelijk had men eerder dan nu de ploeg kunnen versterken met enkele onmiddellijk inzetbare spelers. Dan was het werkbaarder geweest voor de trainersstaf én beter onthaald door de supporters.
Afwachten dus of er inderdaad een degelijke strategie achter dit verhaal zit !
KrisP
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 jan 2011, 08:58

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door KrisP »

enrique schreef:
bert1924 schreef:Enrique,van u als slimste van dit forum aanvaardt ik die kritiek.
Maar mij met mijn voeten laten spelen door een speler die aast op een vrije transfert,na wat de club voor hem heeft gedaan ,zou met mij niet pakken.
De slimste van dit forum is geen referentie, Bert
Trouwens ik heb gezegd da gij zijt ne slimme zijt
Met u zou da nie pakken, maar gelukkig beslist gij dan niet he
Ik ook niet, maar ik kies voor Boli en Suzuki vooraan
En ik zit niet de hele tijd zondebokken te zoeken
Enige kritiek, nogmaals, bestuur is 2 maanden te laat met zijn spelers
Aanvaard ik *
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: U hebt de voorbije 4 seizoenen onder een steen gewoond of in het buitenland verbleven zonder toegang tot internet?
Gij hebt precies toch ook veel gemist ...
net als ...
:cool:
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2019

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Halenaar schreef:Het gaat niet over ons, maar wel een interessant artikel voor sommigen hier:

https://sportmagazine.knack.be/sport/vo ... 1568207830

Van de toptalenten van Genk, die miljoenen hebben gekost, verwacht het bestuur daar dat ze pas echt een meerwaarde kunnen zijn binnen 4 a 6 maanden....

En dan denken er hier dat een Colidio of Lucas een basisplaats mogen krijgen na een paar dagen trainen :lol:

Je ziet, het is niet alleen bij Brys dat talenten zich moeten inwerken :mrgreen:
Nog erger .....
Dan hebben ze die talenten een dik half jaar te laat gehaald !! die moesten in de winterstop al hier geweest zijn om in aanmerking te komen als deftige vervangers van de .......vertrekkers. :mrgreen:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie