Uitgeleende spelers STVV 2018-2019

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Uitgeleende spelers STVV 2018-2019

Bericht door Mobius »

Timme schreef:[
Na tvl sportcafé een aantal weken geleden kort gepraat met Brys onder andere over Buya. Bottom line, Brys is er totaal geen fan van en rekent niet op hem.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat Buya had gezegd nooit nog terug te willen komen. Ander en "beter" dus.
ilovesushi
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 aug 2018, 20:52

Re: Uitgeleende spelers STVV 2018-2019

Bericht door ilovesushi »

Hier de beelden van de laatste match waarbij Djurgarden voldoende had aan één punt : https://www.youtube.com/watch?v=F-eU_TbKuPI
Precies veel volk mee op verplaatsing aan de bestorming te zien :-)

En inderdaad Buya Turay topscorer met 15 doelpunten. Misschien dat door de kwalificatie voor de Champions League volgend jaar Djurgarden wel de kans ziet hem over te nemen of een andere buitenlandse club, want een terugkeer zag hij niet zitten gaf hij aan in verschillende interviews.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Uitgeleende spelers STVV 2018-2019

Bericht door tweety »

Mobius schreef:
Timme schreef:[
Na tvl sportcafé een aantal weken geleden kort gepraat met Brys onder andere over Buya. Bottom line, Brys is er totaal geen fan van en rekent niet op hem.
Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat Buya had gezegd nooit nog terug te willen komen. Ander en "beter" dus.
Tja, Als je als speler veegt op één lid van de technische staf wordt het moeilijk..
Jammer, want dat hij kwaliteiten heeft, heeft hij in Zweden nogmaals bewezen.
In het huidige 2 spitsen systeem zou hij volgens mij ook goed tot zijn recht komen.
Alleen zal dat waarschijnlijk nooit gebeuren..

Zeer jammer...
Plaats reactie