Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

Laat de PO1 kandidaten maar beginnen aan het opbod voor Boli. De enigste kandidaat in België om het financieel over de streep te trekken is Brugge. De Engelse teams kunnen natuurlijk ietsje meer bieden, maar dan moeten de drie partijen ook nog willen. Ik zie hem bijvoorbeeld niet naar Norwich ofzo gaan.

Een vervanger voor Boli is volgens mij niet nodig, het vertrek niet opvangen kan volgens mij een zegen zijn naar volgend seizoen toe. Een systeem met 1 diepe spits en twee hoge flanken is ook leuker om naar te kijken. Dan heb je Suzuki, Colidio, Balongo en Buya om in de spits te lopen. Die laatste kan misschien wel een vijs of vijf los hebben, voetballen zal hij toch nog wel kunnen na dat befaamde interview.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Henri is de man »

pat@ schreef: 09 dec 2019, 13:04 Laat de PO1 kandidaten maar beginnen aan het opbod voor Boli. De enigste kandidaat in België om het financieel over de streep te trekken is Brugge. De Engelse teams kunnen natuurlijk ietsje meer bieden, maar dan moeten de drie partijen ook nog willen. Ik zie hem bijvoorbeeld niet naar Norwich ofzo gaan.

Een vervanger voor Boli is volgens mij niet nodig, het vertrek niet opvangen kan volgens mij een zegen zijn naar volgend seizoen toe. Een systeem met 1 diepe spits en twee hoge flanken is ook leuker om naar te kijken. Dan heb je Suzuki, Colidio, Balongo en Buya om in de spits te lopen. Die laatste kan misschien wel een vijs of vijf los hebben, voetballen zal hij toch nog wel kunnen na dat befaamde interview.
Ik zou toch nog ALLES in het werk stellen om Boli te laten bijtekenen (maar dat zal hij waarschijnlijk niet doen)
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Mikman »

Smurf schreef: 09 dec 2019, 12:27 Toch maar Thelin in de plaats vragen dan?
Is zelfs voor Anderlecht een loon dat te zwaar weegt, laat staan dat dat voor STVV haalbaar zou zijn.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Ik hoop dus dat iedereen er rekening mee houdt dat Boli waarschijnlijk vertrekt in de winter, omdat je er dan nog geld voor krijgt.

Als Boli niet bijtekende toen ploegen uit de zandbak kwamen aankloppen, zal hij dat nu ook niet doen, nu het "sportieve plaatje" ook nog eens kan kloppen.

Ik wil hier dus, aub voor 1 keer, geen reacties meer lezen van: "Jama, nu doet dat KUTbestuur wéér winterkoopjes, het is godverdomme weer hetzelfde als 5 jaar geleden. De Jappen kennen er NIKS van".

Iedereen weet het.

Ik zou sowieso een spits dan bij op de verlanglijst zetten.

Suzuki haalt voorlopig zijn niveau niet en als je die gaat forceren ligt hij weer in de lappenmand.

Colidio is gehuurd zonder aankoopoptie dacht ik.

Buya, ALS hij wil terugkomen zal toch niets meer kunnen forceren en zal sowieso in de belangstelling staan.

Balongo moet nog bokes eten en vooral steviger worden om een echte diepe spits te worden.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lindoke »

Waar hij ook naartoe gaat. Boli is een serieuze aderlating. Velen mekkeren op hem en ook ik heb hem in het stadion soms verwenst. Maar ook heb ik hem meerdere malen specifiek in het oog gehouden en hem toch beginnen apprecieren. Buiten dat het een spits is die er zo'n 15 tal per seizoen binnen trapt drukt hij toch ook ferm op de verdediging van de tegenstander hoor. Het is weer typisch zo'n speler die je pas echt mist als hij er niet meer bij loopt. Begin maar eens een spits van zijn kaliber te zoeken?!?! Ik weet dat hij niet meer te houden is en ik gun hem zijn transfer van hrte want hij verdient het dubbel en dik, maar ik hoop tegelijkertijd ook dat onze Japanse bazen inzien dat een speler met de kwaliteiten vinden geen sinecure gaat zijn.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Esteeveevee »

Grappig
Sommigen verwensen hem
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

lindoke schreef: 09 dec 2019, 21:16 een spits is die er zo'n 15 tal per seizoen binnen trapt
5, 6, 6 en 12, en dat had minstens het dubbele MOETEN zijn !
Nie gaan romantiseren !
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door smol »

Brusselmans schreef: 10 dec 2019, 00:45
lindoke schreef: 09 dec 2019, 21:16 een spits is die er zo'n 15 tal per seizoen binnen trapt
5, 6, 6 en 12, en dat had minstens het dubbele MOETEN zijn !
Nie gaan romantiseren !
Met alle respect maar dat is zo voor elke spits … of denk je dat Mbokani geen open doelkansen laat liggen ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

STVV vraagt 2,5 miljoen vr Boli
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door zipke373 »

Brusselmans schreef: 10 dec 2019, 00:45
lindoke schreef: 09 dec 2019, 21:16 een spits is die er zo'n 15 tal per seizoen binnen trapt
5, 6, 6 en 12, en dat had minstens het dubbele MOETEN zijn !
Nie gaan romantiseren !
Je kan ook enkel afgelopen 1.5 seizoen bekijken he... zonder romantiseren, maar ook zonder er minder van te maken dan het is.

2018-2019 : 12 in de competitie, 2 in de beker.
2019-2020 : 10 in de competitie, 1 in de beker and counting...
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Vouch »

pat@ schreef: 09 dec 2019, 13:04 Laat de PO1 kandidaten maar beginnen aan het opbod voor Boli. De enigste kandidaat in België om het financieel over de streep te trekken is Brugge. De Engelse teams kunnen natuurlijk ietsje meer bieden, maar dan moeten de drie partijen ook nog willen. Ik zie hem bijvoorbeeld niet naar Norwich ofzo gaan.
Als hij niet naar een club als Norwich wil gaan, dan moet hij in België blijven want naar een grotere buitenlandse club als Norwich zal hij nooit kunnen gaan. Je doelt wss op het feit dat Norwich nooit prijzen wint. Maar voor de rest zou ik, als ik Boli was, met 2 handen tekenen bij Norwich.
Mogen spelen in de grootste stadions van Engeland, het supportersleven er rond (zelfs bij Norwich), een pak meer verdienen,... Wat met de Brexit natuurlijk, dat is iets anders.

Soit, ik kreeg hier in de zomer de volle laag toen ik stelde dat hij bij elke Belgische topclub zijn plaats zou hebben. Wel even erbij zeggen dat het bij Club eerder zal zijn als supersub, daar waar hij bij Standard en Anderlecht écht wel fanionspeler zou kunnen zijn. Ondertussen zijn die clubs zelf ook wakker geschoten. Balvast, enorm werkvermogen en ondertussen scoort hij ook nog eens 10 goals bij een middenmotor (die volgens sommigen zelfs te zwak is voor eerste klasse) op een half seizoen. Ga ze in het buitenland maar zoeken voor dat geld.

Ik lees hier 2,5 miljoen voor Boli. Zou mooi zijn, maar ik zie het niet direct gebeuren. Of Coucke moet zijne portefeuille nog eens opentrekken. Een goed miljoen, zoals bij Bezus, hangt er natuurlijk vanaf hoe smerig Roger Boli het wil spelen. Als hij, net als Bezus, met de wet van 78 begint, dan zakt de prijs rap.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enerkey »

Vouch schreef: 10 dec 2019, 09:39
Ik lees hier 2,5 miljoen voor Boli. Zou mooi zijn, maar ik zie het niet direct gebeuren. Of Coucke moet zijne portefeuille nog eens opentrekken. Een goed miljoen, zoals bij Bezus, hangt er natuurlijk vanaf hoe smerig Roger Boli het wil spelen. Als hij, net als Bezus, met de wet van 78 begint, dan zakt de prijs rap.
In Bezus waren 2 clubs geinteresseerd waarvan 1 halvelings. In Boli lijkt een hele resem clubs ervoor te willen gaan nu. Dan kan je ze natuurlijk al beter tegen elkaar uitspelen.

En Boli kennende gaat hij het absoluut niet al te smerig spelen. Vergeet niet dat STVV dezelfde fout maakte als bij Desart en Boli er toch voor koos om dit niet uit te buiten. Of al die contract verlengingen die hij hier heeft getekend terwijl al de rest ervoor koos die niet te tekenen en voor een euro meer ergens anders te gaan spelen.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: 1miljoen vragen+Gerkens
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Toch vooral pijnlijk voor die paar Boli bashers dat hij ondertussen weer 10 doelpunten heeft gemaakt bij een zwalpend STVV. Heeft het laatste anderhalf jaar enorm progressie gemaakt en is nu gewoon een topspits voor ons. Zou dan ook zijn stap hogerop verdienen.

Maar toch zou ik er als bestuur er alles aan doen om hem te houden. Hij heeft vorige week nog in HBVL aangegeven dat hij een langer verblijf ook ziet zitten met in zijn woorden 'de club van zijn hart'. Geef hem dan gewoon een vet contract in plaats van miljoenen te verspelen aan de Buya's en Lee's van deze wereld, want een veel betere spits ga je voor een club als STVV niet vinden. En laat die man dan een legende worden zoals Désiré indertijd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Ik ben altijd fan geweest, maar ik denk dat het tijd is om een stapje hogerop te zetten.
Zowel anderlecht als brugge zijn nu echt op zoek naar zo'n profiel en ik denk dat hij de kwaliteiten heeft om zich daar op korte tijd ook als titularis op te werken.
Er is geen betere moment voor hem als nu, om naar Brugge of Anderlecht te trekken.
Als hij nog stappen wil zetten in zijn carriere is het nu moneytime, als hij content is met een verdere loopbaan bij stvv, laat hem dan maar bijtekenen.
Plaats reactie