Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Je gaat Belgen uitlenen, zodat je transfers Belgen moeten zijn :gek:

Over die Indonesiër, lijkt me een verschil met Vietnamessi te zijn
voetballiefhebber
Berichten: 2694
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Buya Turay heeft meteen na zijn vertrek bij STVV gezegd dat hij nooit nog voor die club wil voetballen. Misschien is het gewoon geen speler voor het fysiekere Belgische voetbal. Als ze die voor heel veel geld kunnen verkopen, dan zou ik dat doen. Misschien daalt zijn waarde weer snel als hij toch bij STVV zou komen voetballen.
We weten nog goed hoe hij bij STVV slofte over het veld, de weinige matchen die hij mocht spelen. Herinner me zo nog een invalbeurt tegen Club Brugge op Stayen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

(Ivm dat makelaarsgerucht over die Indonesier)
Nja... ne "leftwing"...
Want als er iets zou gebeuren met Acolatse, Sousa, Ito, Debruyn én Lee hebben we op die positie niemand meer natuurlijk. ;)
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

STVV-fan schreef: 25 dec 2019, 20:01 Je gaat Belgen uitlenen, zodat je transfers Belgen moeten zijn :gek:

Over die Indonesiër, lijkt me een verschil met Vietnamessi te zijn
Die kwalitatief inkomende "Belgentransfers" dienen toch om de definitief uitgaande "Belgentransfers" op te vangen.

Herbots maakt helemaal niets uit aangezien hij toch nummer 3 is in de rangorde. De tweede doelman is toch zowieso een Belg. Als Steppe er niet is kan Wenssens ook nog plaatsnemen op de bank. De enigste Belg van belang voor de 18 is Van Dessel. Deze jongen heeft al laten zien dat hij iets kan maar zal niet veel spelen bij ons. Dan is het toch beter voor beide partijen dat hij uitgeleend wordt aan pakweg Lommel of Westerlo. Daar heeft hij meer kans om te spelen en zich te tonen om zo een stap vooruit te zetten. Dan heb je nog Masoudi maar hij haalt bitter weinig de 18. Hem kan je met een gerust gemoed uitlenen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef: 25 dec 2019, 20:01 Je gaat Belgen uitlenen, zodat je transfers Belgen moeten zijn :gek:

Over die Indonesiër, lijkt me een verschil met Vietnamessi te zijn
Geen Indonesiers , Vietnamezen , Cowboy's of Indianen meer he zeg . Godverdomme kunnen die nu echt niet eens normaal gaan beginnen te doen .Daar laten die brol aub :rood: :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

fruitboerke schreef: 26 dec 2019, 11:33
STVV-fan schreef: 25 dec 2019, 20:01 Je gaat Belgen uitlenen, zodat je transfers Belgen moeten zijn :gek:

Over die Indonesiër, lijkt me een verschil met Vietnamessi te zijn
Geen Indonesiers , Vietnamezen , Cowboy's of Indianen meer he zeg . Godverdomme kunnen die nu echt niet eens normaal gaan beginnen te doen .Daar laten die brol aub :rood: :headbang:
Want als het geen Belgen zijn die de competitie kennen, dan zijn ze automatisch geen flikker waard?

Uw beste voetballende veldspeler van de laatste 10 jaar is..... een Japanner.

De speler die het meest de "spirit van STVV toonde" de laatste 5 - 10 jaar is.... een Japanner.

Meer nog dan de De Bruyns van deze wereld.

Een beetje dimmen is dus wel op zijn plaats. Het wil niet zeggen dat de trainer ze niet opstelt, ze niks waard zijn.
Ik heb bijvoorbeeld de internationale matchen van Vietnamessi gevolgd en voetballend stak hij boven alles en iedereen uit, dieje jong miste gewoon zelfvertrouwen en matchritme.

Er is trouwens een Thai die in Japanse eerste klasse speelt, die ze mij hier ook altijd mogen komen afzetten. Die zie ik meer en beter voetbal brengen dan een Jelle Vossen die al 3 seizoenen niks meer presteert buiten wat penalty's binnentrappen :cool: :beer: :party:
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

STVV-fan schreef: 26 dec 2019, 13:24
fruitboerke schreef: 26 dec 2019, 11:33
STVV-fan schreef: 25 dec 2019, 20:01 Je gaat Belgen uitlenen, zodat je transfers Belgen moeten zijn :gek:

Over die Indonesiër, lijkt me een verschil met Vietnamessi te zijn
Geen Indonesiers , Vietnamezen , Cowboy's of Indianen meer he zeg . Godverdomme kunnen die nu echt niet eens normaal gaan beginnen te doen .Daar laten die brol aub :rood: :headbang:
Want als het geen Belgen zijn die de competitie kennen, dan zijn ze automatisch geen flikker waard?

Uw beste voetballende veldspeler van de laatste 10 jaar is..... een Japanner.

De speler die het meest de "spirit van STVV toonde" de laatste 5 - 10 jaar is.... een Japanner.

Meer nog dan de De Bruyns van deze wereld.

Een beetje dimmen is dus wel op zijn plaats. Het wil niet zeggen dat de trainer ze niet opstelt, ze niks waard zijn.
Ik heb bijvoorbeeld de internationale matchen van Vietnamessi gevolgd en voetballend stak hij boven alles en iedereen uit, dieje jong miste gewoon zelfvertrouwen en matchritme.

Er is trouwens een Thai die in Japanse eerste klasse speelt, die ze mij hier ook altijd mogen komen afzetten. Die zie ik meer en beter voetbal brengen dan een Jelle Vossen die al 3 seizoenen niks meer presteert buiten wat penalty's binnentrappen :cool: :beer: :party:
Dan moet gij mij toch eens echt zeggen welke japanner dat dan wel is menne brave jong :zot: En trouwens waar heb ik iets over een Japanner in mijn post gezet ? Wat ik wil zeggen is dat er hier momenteel meer dan genoeg spelers op de Belgische markt te koop of te huur zijn die voor STVV zeer bruikbaar zouden zijn , en dat ze het weer niet moeten gaan zoeken ergens in verwegistan.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

38 (!!!!) doelpunten tegen :o
Dat betekent een zeer zware buis.
Conclusie : wat er nu staat, is niet genoeg en dient vervangen te worden.

22 doelpunten gemaakt :roll:
Waarvan de 2 spitsen er 15 gemaakt hebben, en aan een behoorlijk percentage afgewerkt hebben.
Dat wil zeggen dat de aanvoer te wensen overlaat, zowel van de flanken als centraal, die daarenboven ook niet scoren.
Hierbij wil ik nog enig excuus aanvaarden, want dat kwam er toch in hoofdzaak door de processie-taktiek van Brijs, waardoor je altijd tegen een organisatie en overtal komt te staan.
Maar toch blijft het te weinig vanuit de tweede lijn.

En aub deze keer eens 1 speler per positie, ipv van weer een hoop middenmoot, die ge ook allemaal moet betalen en te frette geven.
Kwaliteit ipv kwantiteit !
Ja maakt nergens iets klaar !
Je zou zeggen dat je met 3 achterin overschot zou moeten hebben op het middenveld, het tegendeel is waar.
Uiteraard door het gebrei en getaffel !
Dus doe maar terug een 442 of 433, dat lijkt me een stuk zinvoller !
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Crazy Horse »

Is er nu werkelijk iemand die denkt dat er serieuze inkomende transfers zullen worden gedaan door dit STVV-bestuur? Versterkingen? Die dus geld kosten? Of die als witte raaf worden ontdekt? Door dit bestuur??
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Tompie »

Crazy Horse schreef: 26 dec 2019, 22:47 Is er nu werkelijk iemand die denkt dat er serieuze inkomende transfers zullen worden gedaan door dit STVV-bestuur? Versterkingen? Die dus geld kosten? Of die als witte raaf worden ontdekt? Door dit bestuur??
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Versterkingen en geld kosten zijn sinds de komst van de Japanners twee totaal aparte begrippen.

Versterkingen kwamen er (te) weinig, maar dat het geen geld mag kosten is zever. Er zitten er in de kern van 1,5 miljoen en meer die nog geen minuut mochten spelen.

Ze besteden het geld totaal verkeerd. En dat is een groot probleem.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef: 26 dec 2019, 21:17 38 (!!!!) doelpunten tegen :o
Dat betekent een zeer zware buis.
Conclusie : wat er nu staat, is niet genoeg en dient vervangen te worden.

22 doelpunten gemaakt :roll:
Waarvan de 2 spitsen er 15 gemaakt hebben, en aan een behoorlijk percentage afgewerkt hebben.
Dat wil zeggen dat de aanvoer te wensen overlaat, zowel van de flanken als centraal, die daarenboven ook niet scoren.
Hierbij wil ik nog enig excuus aanvaarden, want dat kwam er toch in hoofdzaak door de processie-taktiek van Brijs, waardoor je altijd tegen een organisatie en overtal komt te staan.
Maar toch blijft het te weinig vanuit de tweede lijn.

En aub deze keer eens 1 speler per positie, ipv van weer een hoop middenmoot, die ge ook allemaal moet betalen en te frette geven.
Kwaliteit ipv kwantiteit !
Ja maakt nergens iets klaar !
Je zou zeggen dat je met 3 achterin overschot zou moeten hebben op het middenveld, het tegendeel is waar.
Uiteraard door het gebrei en getaffel !
Dus doe maar terug een 442 of 433, dat lijkt me een stuk zinvoller !

Ik voel het Brusselmans ....
Het is aan het komen...
Binnenkort post ge dat het in de tijd van RD andere koek was.
Die haalde wél kwaliteit en het koste NIKS !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef: 27 dec 2019, 09:02
Crazy Horse schreef: 26 dec 2019, 22:47 Is er nu werkelijk iemand die denkt dat er serieuze inkomende transfers zullen worden gedaan door dit STVV-bestuur? Versterkingen? Die dus geld kosten? Of die als witte raaf worden ontdekt? Door dit bestuur??
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Versterkingen en geld kosten zijn sinds de komst van de Japanners twee totaal aparte begrippen.

Versterkingen kwamen er (te) weinig, maar dat het geen geld mag kosten is zever. Er zitten er in de kern van 1,5 miljoen en meer die nog geen minuut mochten spelen.

Ze besteden het geld totaal verkeerd. En dat is een groot probleem.
2 verdedigers en een spits.,
Of ene, indien Tex klaar is na nieuwjaar ?
Wel in de orde van Tomi.
Zou dat geen goed begin zijn ?
Is toch niet onoverkomelijk denk ik ...

En vooral na nieuwjaar de spelers eens een pak harder aanpakken na wanprestaties zoals in Zulte en Beveren. Ik heb zo de indruk dat de heren er te makkelijk vanaf komen elke keer. De lat mag best een stuk hoger !

STVV - Kortrijk
Moeskroen - STVV
Oostende - STVV
STVV - Eupen
STVV - Cercle
Gent - STVV
STVV - Mechelen
Standard - STVV
STVV - Anderlecht

Minstens 15 op 24 als doelstelling. Dat is geen wonder dat er moet verricht worden, is zelfs een absoluut minimum. Minstens 11 van die punten moeten er al zijn na de eerste 5 matchen.
Maar ook effectief ingrijpen als dit niet gehaald wordt !
Gedaan met lanterfanten !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Tompie schreef: 27 dec 2019, 09:02
Crazy Horse schreef: 26 dec 2019, 22:47 Is er nu werkelijk iemand die denkt dat er serieuze inkomende transfers zullen worden gedaan door dit STVV-bestuur? Versterkingen? Die dus geld kosten? Of die als witte raaf worden ontdekt? Door dit bestuur??
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Versterkingen en geld kosten zijn sinds de komst van de Japanners twee totaal aparte begrippen.

Versterkingen kwamen er (te) weinig, maar dat het geen geld mag kosten is zever. Er zitten er in de kern van 1,5 miljoen en meer die nog geen minuut mochten spelen.

Ze besteden het geld totaal verkeerd. En dat is een groot probleem.
2 verdedigers en een spits.,
Of ene, indien Tex klaar is na nieuwjaar ?
Wel in de orde van Tomi.
Zou dat geen goed begin zijn ?
Is toch niet onoverkomelijk denk ik ...

En vooral na nieuwjaar de spelers eens een pak harder aanpakken na wanprestaties zoals in Zulte en Beveren. Ik heb zo de indruk dat de heren er te makkelijk vanaf komen elke keer. De lat mag best een stuk hoger !

STVV - Kortrijk
Moeskroen - STVV
Oostende - STVV
STVV - Eupen
STVV - Cercle
Gent - STVV
STVV - Mechelen
Standard - STVV
STVV - Anderlecht

Minstens 15 op 24 als doelstelling. Dat is geen wonder dat er moet verricht worden, is zelfs een absoluut minimum. Minstens 11 van die punten moeten er al zijn na de eerste 5 matchen.
Maar ook effectief ingrijpen als dit niet gehaald wordt !
Gedaan met lanterfanten !
De nieuwe trainer kan in principe in zeer makkelijke omstandigheden aan het werk met dit programma !

Probeer dit eens, van het andere weten we dat het niks is met de De Bruyn's, Botaka's, MMaee's en co.

--------------------------------Schmidt/Steppe-----------------------
Shankhon-----------xxxxxxxxxx----Tex/xxxxxxxxxx--------Garcia
----------------------Colombatto/Asamoah/Durkin-----------------
----Acolatse--------------------------------------------Ito/Souza-----
---------------------------------------Lee-------------------------------
----------------------Suzuki-------------Turay/xxxxxxxxx------------

En zie wat het geeft ....
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jack »

Tompie schreef:
Crazy Horse schreef: 26 dec 2019, 22:47 Is er nu werkelijk iemand die denkt dat er serieuze inkomende transfers zullen worden gedaan door dit STVV-bestuur? Versterkingen? Die dus geld kosten? Of die als witte raaf worden ontdekt? Door dit bestuur??
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Versterkingen en geld kosten zijn sinds de komst van de Japanners twee totaal aparte begrippen.

Versterkingen kwamen er (te) weinig, maar dat het geen geld mag kosten is zever. Er zitten er in de kern van 1,5 miljoen en meer die nog geen minuut mochten spelen.

Ze besteden het geld totaal verkeerd. En dat is een groot probleem.
Dit dus.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

Een jaar geleden hadden wij zelfs geen interesse in Moriaka ter vervanging van Bezus. Ondertussen staat Charleroi 2e (of straks 3e) met Morioka als draaischijf. Morioka moest toen weg bij Anderlecht.

Ook Omar Govea had een optie kunnen zijn voor Bezus te vervangen. Zulte doet mee voor PO1 met Govea als draaischijf. Govea mocht weg bij Antwerp.

Wij hebben het in 75% vd competitie moeten doen met DeBruyn op die positie. :gek: Het verschil is duidelijk. En de investeringen die gedaan werden zijn dramatisch uitgepakt. Als je ziet dat wij miljoen uitgaven aan Lee, Ito, Lucas... dan waren Govea of Morioka zeker haalbaar geweest.

Onze sterkte vorig jaar was de 3hoek Bezus-Kamada-Boli. Tesamen met een sterk trio achteraan Tomi-Teix-Garcia. Van die 6 schiet er met Pol maar 1tje over momenteel.

Ik heb de hoop al lang opgegeven dat ze ons deze winterstop wél in positieve zin gaan verbazen. Net zoals ze er niet in slaagden om de evenwaardige vervangers binnen te halen lijkt het nu ook geen evidentie om een goeie T1 te kunnen overtuigen. Die moet hier toch ten laatste maandag staan... anderhalve maand de tijd gehad. Zou het kunnen dat ze het moeilijk hebben om een goeie T1 te kunnen overtuigen?
Plaats reactie