Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

Er worden sinds gisteren op Bushiri na nog een speler genoemd. Ik heb het gevoel dat ze het niet over Bushiri hadden tijdens de persconferentie.

En Kevin Bushiri volgt me sinds gisteren op Instagram, dus dat zal ook wel rond zijn.

Buya heeft gisteren zijn bio aangepast naar: Player @stvv_official. Dus denk ook niet dat hij echt weg wil hoor. Geen idee, we zien het allemaal wel
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door miel »

STimVV schreef: 03 jan 2020, 16:55
miel schreef: 03 jan 2020, 14:32
STimVV schreef: 03 jan 2020, 13:27 Bronn heeft ondertussen getekend bij Metz. Die 4 miljoen euro zouden betalen aan Gent.
Timothy Derijck is nog steeds welkom als ervaren alternatief voor Teix.
Bushiri is goed als vervanger van Tomi, op voorwaarde dat wij hem kunnen kopen.

Ik ben vooral benieuwd naar de verklaring voor de keuze van Muscat. (en Kostic)
Die mannen moeten nogal een geweldige voetbalvisie hebben dat je ze aan de andere kant van de wereld gaat halen. (Muscat) Zo een geweldige visie dat ze niemand vonden in Belgie of Europa die daar aan kon tippen.
En Kostic? 3e klasse in griekenland en jobhopper… daar kan een Belgische trainer natuurlijk niet aan tippen.
2 mannen die niks voeling hebben met de club, er zelfs nog nooit van gehoord zullen hebben, niet wisten in welke kleuren we speelden, niks kennen van de geschiedenis, de spelers niet kennen, de tegenstanders niet kennen, de competitie niet kennen, de taal van het merendeel van de spelers niet spreken (niemand in de staf spreekt frans, behalve het koeterwaals van Nicky)... Botaka zal veel vertaalwerk hebben...
Hun visie op voetbal moet dus overweldigend zijn. Ik ben benieuwd.
Trainers die dat wel weten zijn natuurlijk op de hoogte van de manier waarop hier het laatste jaar gewerkt is, die krijg je natuurlijk niet zomaar overtuigd. Het lijkt me helder dat dit een probleem zal geweest zijn. (Mazzu, Leko, Wilmots, etc wachten dan liever op een betere optie)
Dat het voor u helder lijkt , dat het een probleem zal geweest zijn , wil totaal niks zeggen , dat is één mening die uit de duim gezogen wordt , achterna gehold door een paar anderen die het graag willen geloven
Ik zeg niet dat het niet waar kan zijn , maar graag zou ik uw gedacht eens gestaafd zien aan echte feiten
Geef mij het bewijs dat zowel Mazzu , Leko , Wilmots , etc een concrete aanbieding van STVV hebben geweigerd
Ik ben vooral benieuwd welk bewijs u zal aanvoeren
Uw bronnen moeten overweldigend zijn , ik ben benieuwd .
Miel... wat een verrassing dat jij reageert op mn bericht. Zo onverwacht... :roll:
Ik heb me een half jaar geleden voorgenomen niet meer te reageren op uw berichten en je reacties op de mijne. Dat is me steeds gelukt. Nochtans is er sindsdien niet 1 bericht gepasseerd waar jij NIET op hebt gereageerd denk ik. Proficiat. Ik weet op voorhand dat alles wat ik zeg door jou zal weerlegd worden. Whatever het ook is. Geweldig irritante mens ben jij. Dat is ook de reden waarom ik al de moeite niet meer doe en hier zo veel mogelijk weg blijf. Veel te irritant.
Steek gerust verder je kop in de grond voor de zaken die er hier verkeerd lopen.
En nee, ik zuig dit niet uit mijn duim. En nee, ik hoef hier geen bewijzen te leveren. Ik kom misschien wat vaker uit mn zetel en ken hier en daar ook wat mensen uit de voetbalwereld waar ik mee spreek. NIET onder de truiense kerktoren, want daar zullen inderdaad wel wat cowboyverhalen de ronde doen.. Maar een uurtje verder. Mensen die het dan niet apprecieren dat hier zaken verschijnen.
Als je er niet van kan slapen stuur je me maar een PM, ik antwoord dan met plezier een laatste keer op woorden van je.

TAV STVVeng, als trainers net de jackpot gewonnen hebben is het financiële net van secundair belang voor hen. Stel je maar niet zo uit de hoogte op tov anderen...
De manier waarop Brys hier moest werken blijft ook in het trainerswereldje niet onbesproken. Zeker niet als het gaat over iemand als Brys die door al zn collegas heel erg hoog ingeschat word.
Zoveel indruk maakt uw post niet op mij dat ik er niet van zou kunnen slapen , toch bedankt voor de uitnodiging om uw een PM te sturen
Is er iets mis mee om iets te weerleggen wat niet strookt met de waarheid
Ik heb me voorgenomen om op elke bericht dat wordt gepost op basis van vermoedens , achter bewijzen te vragen ook al komen ze uit de voetbalwereld een uur verder op
Ik steek mijn kop niet in de grond , en ik ben er mij zeer van bewust dat er veel zaken verkeerd lopen en voor verbetering vatbaar zijn .
Maar mijne eigen nest systematisch bevuilen zonder het fijne van iets te weten doe ik niet ,
Brys werd door mij ook hoog ingeschat , maar dit seizoen heeft hij zijn ego laten primeren tov zijn vakmanschap
Om uiteindelijk te moeten vertrekken als een zeer klein mijnheerke
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Ik vind dat Brijs ondanks zijn vakkennis niet echt professioneel gereageerd heeft en vast hield aan zijn koppig enigszins begrijpelijk gedrag maar een coach dient zijn verbintenis af te werken!!
Voor de rest denk ik dat het hoofdstuk Brijs afgesloten is!
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Krisaias »

Troonbeeckx is toch mee
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

BoemBoem schreef: 04 jan 2020, 12:38
Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 12:34 Kostic wil een agressief elftal op de been brengen dan heb je wel nog wat werk me dunkt!!
Met Sankhon, Colombatto, De Ridder, Bushiri en in mindere mate Durkin heb je minstens twee vechtjassen extra nodig.
Foulon van W-B zou op de linkerflank voor de nodige panache kunnen zorgen.
Godeau van Mouscron evt een tandem met Bushiri dan ben je op de tanden bewapend
Tot er 3 spelers geschorst zijn door hun viriel spel..
En zulk spel heeft 0 effect op uw kunstgras..
Begrijp ik BoemBoem.
Viriel spel word de dag vandaag te zwaar gestraft
Pas op ik heb het op een sportieve harde maar correcte spelwijze!
En ja het kunstgras is niet bepaald weggelegd voor spelers die het enkel maar van hun fysieke kracht hebben!
Maar genoemde spelers hebben toch ook wel technische en voetbalintelecte kwaliteiten mijns inziens
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Krisaias schreef: 04 jan 2020, 13:46 Troonbeeckx is toch mee
Ga je ook mee beste vrind?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 13:38 Ik vind dat Brijs ondanks zijn vakkennis niet echt professioneel gereageerd heeft en vast hield aan zijn koppig enigszins begrijpelijk gedrag maar een coach dient zijn verbintenis af te werken!!
Bullshit.

Als ze mij beloftes doen, en er worden bepaalde afspraken gemaakt, dan verwacht ik ook dat er daaraan gehouden word.

Als de club zich dan totaal niet aan de afspraken en beloftes houdt, pas op de laatste week van de zomermercato met een allegaartje spelers afkomt, geen communicatie met het bestuur is, en geen rekening houdt met de wensen van de coach, dan snap ik dat je kwaad bent. En dit was ook niet de eerste keer dat ze dit hem lapte, denk maar aan de vorige wintermercato.

Dan mag je helemaal terecht kwaad en koppig zijn. Zeker na wat hij heeft bewezen vorig seizoen. Had die man zijn werk goed laten doen was je nu weer voor PO1 aan het spelen, als je ziet hoeveel punten hij bij mekaar gesprokkeld had met deze kern.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Alain »

Halenaar schreef: 04 jan 2020, 14:30
Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 13:38 Ik vind dat Brijs ondanks zijn vakkennis niet echt professioneel gereageerd heeft en vast hield aan zijn koppig enigszins begrijpelijk gedrag maar een coach dient zijn verbintenis af te werken!!
Bullshit.

Als ze mij beloftes doen, en er worden bepaalde afspraken gemaakt, dan verwacht ik ook dat er daaraan gehouden word.

Als de club zich dan totaal niet aan de afspraken en beloftes houdt, pas op de laatste week van de zomermercato met een allegaartje spelers afkomt, geen communicatie met het bestuur is, en geen rekening houdt met de wensen van de coach, dan snap ik dat je kwaad bent. En dit was ook niet de eerste keer dat ze dit hem lapte, denk maar aan de vorige wintermercato.

Dan mag je helemaal terecht kwaad en koppig zijn. Zeker na wat hij heeft bewezen vorig seizoen. Had die man zijn werk goed laten doen was je nu weer voor PO1 aan het spelen, als je ziet hoeveel punten hij bij mekaar gesprokkeld had met deze kern.
Ssssssst! Maak hem niet wakker! :lol:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Alain schreef: 04 jan 2020, 14:35
Halenaar schreef: 04 jan 2020, 14:30
Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 13:38 Ik vind dat Brijs ondanks zijn vakkennis niet echt professioneel gereageerd heeft en vast hield aan zijn koppig enigszins begrijpelijk gedrag maar een coach dient zijn verbintenis af te werken!!
Bullshit.

Als ze mij beloftes doen, en er worden bepaalde afspraken gemaakt, dan verwacht ik ook dat er daaraan gehouden word.

Als de club zich dan totaal niet aan de afspraken en beloftes houdt, pas op de laatste week van de zomermercato met een allegaartje spelers afkomt, geen communicatie met het bestuur is, en geen rekening houdt met de wensen van de coach, dan snap ik dat je kwaad bent. En dit was ook niet de eerste keer dat ze dit hem lapte, denk maar aan de vorige wintermercato.

Dan mag je helemaal terecht kwaad en koppig zijn. Zeker na wat hij heeft bewezen vorig seizoen. Had die man zijn werk goed laten doen was je nu weer voor PO1 aan het spelen, als je ziet hoeveel punten hij bij mekaar gesprokkeld had met deze kern.
Ssssssst! Maak hem niet wakker! :lol:
:lol: :lol: :lol:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Voor mij is het hoofdstuk Brijs afgesloten
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

Weten we ook meteen waarom Troonbeeckx mee is, Sousa was te laat terug in België dus gaat niet mee
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door BoemBoem »

Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 14:06
BoemBoem schreef: 04 jan 2020, 12:38
Jean-Paul schreef: 04 jan 2020, 12:34 Kostic wil een agressief elftal op de been brengen dan heb je wel nog wat werk me dunkt!!
Met Sankhon, Colombatto, De Ridder, Bushiri en in mindere mate Durkin heb je minstens twee vechtjassen extra nodig.
Foulon van W-B zou op de linkerflank voor de nodige panache kunnen zorgen.
Godeau van Mouscron evt een tandem met Bushiri dan ben je op de tanden bewapend
Tot er 3 spelers geschorst zijn door hun viriel spel..
En zulk spel heeft 0 effect op uw kunstgras..
Begrijp ik BoemBoem.
Viriel spel word de dag vandaag te zwaar gestraft
Pas op ik heb het op een sportieve harde maar correcte spelwijze!
En ja het kunstgras is niet bepaald weggelegd voor spelers die het enkel maar van hun fysieke kracht hebben!
Maar genoemde spelers hebben toch ook wel technische en voetbalintelecte kwaliteiten mijns inziens
Godeau kan ik niet genoeg inschatten..
Foulon gaan ze niet laten gaan in volle degradatiestrijd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Oxbow »

Stvv_eng schreef:Er worden sinds gisteren op Bushiri na nog een speler genoemd. Ik heb het gevoel dat ze het niet over Bushiri hadden tijdens de persconferentie.

En Kevin Bushiri volgt me sinds gisteren op Instagram, dus dat zal ook wel rond zijn.

Buya heeft gisteren zijn bio aangepast naar: Player @stvv_official. Dus denk ook niet dat hij echt weg wil hoor. Geen idee, we zien het allemaal wel
Bushiri was vanmorgen op de kids training met de spelers.. dus die is zeker in


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Daan Foulon 20 j marktwaarde 700.000€
Bruno Goudeau 27 j marktwaarde 900.000€
Samen goed voor 1.600.000€
Maar we gaan die spelers niet kunnen of willen aanwerven natuurlijk
Ik wou alleen aanhalen dat onze nieuwe trainer een agressief elftal wil zien maar dat zijn kern daar niet volledig voor is en deze spelers zijn wens kunnen inwilligen
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Vind het toch vreemd dat spelers als Toonbreecxk (uiteindelijk wel door Souza), Van desssel, Masoudi niet mee mogen op stage terwijl ze dit seizoen toch vaker in de kern zaten dan bv een Lathouwers die dan wel mee mag.
Nie zievere, speile!
Plaats reactie