Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Kanarie1987 »

BoemBoem schreef: 07 jan 2020, 03:14
STVV-fan schreef: 06 jan 2020, 23:34
Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Sidibé kreeg geen deuk in een pak boter gestampt en Cantaluppi verzoop mee achteraan.
Echt succesvol kon je ze dus niet noemen, zeker als we alsnog gedegradeerd zijn....
Het is enkel omdat ze daarna gepresteerd hebben dat je nu die uitspraak doet, maar op DAT moment mocht je ze gerust "geflopt noemen".
Met de kleine nuance dat Cantaluppi een klasse of 3 sterker was dan alles wat hier toen rondliep..
Ik dacht dat er die winter een hele karrenvracht aan transfers gedaan hadden trouwens? Ik kan mij enkel posposil nog herinneren, de rest heb ik geen idee meer van..
Wilmet was ook een wintertransfer toen , als ik mij niet vergis
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door smol »

Volgens zijn interview in HbvL komt Bushiri dus zonder aankoopoptie. Daar ben je dus totaal niks mee. Indien we nu nog echt in strijd waren om gered te worden oké, maar nu in dit geval moet je bouwen aan een team richting volgend seizoen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Bartman »

STVV-fan schreef:
Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Sidibé kreeg geen deuk in een pak boter gestampt en Cantaluppi verzoop mee achteraan.
Echt succesvol kon je ze dus niet noemen, zeker als we alsnog gedegradeerd zijn....
Het is enkel omdat ze daarna gepresteerd hebben dat je nu die uitspraak doet, maar op DAT moment mocht je ze gerust "geflopt noemen".
Cantaluppi stak er vanaf dag 1 met kop en schouders bovenuit.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Denk maar dat er niks komt, dan kan je niet teveel ontgoocheld zijn.
Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Chidi Nwanu was toch een goede transfer
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

smol schreef: 07 jan 2020, 07:44 Volgens zijn interview in HbvL komt Bushiri dus zonder aankoopoptie. Daar ben je dus totaal niks mee. Indien we nu nog echt in strijd waren om gered te worden oké, maar nu in dit geval moet je bouwen aan een team richting volgend seizoen.
Inderdaad. Voor ocharme 9 competitiematchen en 10 matchen bezigheidstherapie in PO2. Gewoon weggegooid geld dit. Wat een transferbeleid (weer).
Overdrijven is een kunst
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Willy Roelands »

:stvv: daar ben je totaal niets mee!
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

De club moet voor mij deze winter niet te veel transfers doen...
Enkel als er vooraan van het trio - Suzuki, Boli, Turay - 2 spelers verrekken, moet er een vervanger komen.
Voor de rest moet je eerlijk zijn als club en zeggen dat je NU aan de voorbereiding begint op volgend seizoen.
Gebruik de rest van de competitie om de kern te evalueren en te kijken waar er versterking nodig is. (als dat nog niet duidelijk is)
Spelers zijn nu vaak ook duurder dan in de zomer. Dus best niet te veel geld uitgeven aan tijdelijke oplossingen of twijfelgevallen.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Bartman »

lakie schreef:De club moet voor mij deze winter niet te veel transfers doen...
Enkel als er vooraan van het trio - Suzuki, Boli, Turay - 2 spelers verrekken, moet er een vervanger komen.
Voor de rest moet je eerlijk zijn als club en zeggen dat je NU aan de voorbereiding begint op volgend seizoen.
Gebruik de rest van de competitie om de kern te evalueren en te kijken waar er versterking nodig is. (als dat nog niet duidelijk is)
Spelers zijn nu vaak ook duurder dan in de zomer. Dus best niet te veel geld uitgeven aan tijdelijke oplossingen of twijfelgevallen.
Akkoord, voor zover dat die nieuwe spelers er staan bij de START van de voorbereiding en niet einde augustus ...


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Rocky is vergelijkbaar met de drie mannen van Club Brugge die hier toen arriveerden en Mechele één van was. Leuk om te hebben, maar enkel nuttig op zeer korte termijn.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door the fan »

Akkoord..;

Zo doen we het altijd, hè...
Verkopen, cashen bij Kerst en dan aanmodderen
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door AirMontella »

stvvilvoorde schreef: 07 jan 2020, 08:56
Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Denk maar dat er niks komt, dan kan je niet teveel ontgoocheld zijn.
Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Chidi Nwanu was toch een goede transfer
Sinds dat seizoen dat jij opnoemt, kan ik toch wel een paar winteraanwinsten opnoemen die zeker hun waarde gehad hebben voor STVV.
Onder meer Brandon Mechele, Chuba Akpom, Alexis De Sart, Tomiyasu, Wim Mennes,... Zelfs een Erichot heeft zijn waarde gehad in de ploeg die promoveerde.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jack »

smol schreef:Volgens zijn interview in HbvL komt Bushiri dus zonder aankoopoptie. Daar ben je dus totaal niks mee. Indien we nu nog echt in strijd waren om gered te worden oké, maar nu in dit geval moet je bouwen aan een team richting volgend seizoen.
Als dat waar is...WAAR-DE-LOOS!

Wat heb je hieraan?
We hebben niks meer te winnen of verliezen. Werk naar volgend seizoen toe, om je kern semi klaar te hebben bij start van de stage.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Wintertransfers zijn zowiezo een overbodige nota want dan heb je in feite je huiswerk slecht afgewerkt.
Je kan wel je kern aanvullen en inderdaad met het oog op volgend seizoen mits je al weet hebt van uitgaande transfers.
En zoals gezegd is Bushiri eigenlijk overbodig tenzij je met de mensen van Norwich een optie hebt om de speler definitief binnen te halen.
En in tweede instantie zou de ambitie van Tateishi nog bestaan om play off 1 te halen als ik de intenties van onze nieuwe coach als waarheid interpreteer dan is deze transfer natuurlijjk niet overbodig.
Maar het kan ook een promo stunt zijn om de indruk te wekken bij de sups dat men die ambitie beoogd.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Tompie »

BoemBoem schreef: 07 jan 2020, 03:14
STVV-fan schreef: 06 jan 2020, 23:34
Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Sidibé kreeg geen deuk in een pak boter gestampt en Cantaluppi verzoop mee achteraan.
Echt succesvol kon je ze dus niet noemen, zeker als we alsnog gedegradeerd zijn....
Het is enkel omdat ze daarna gepresteerd hebben dat je nu die uitspraak doet, maar op DAT moment mocht je ze gerust "geflopt noemen".
Met de kleine nuance dat Cantaluppi een klasse of 3 sterker was dan alles wat hier toen rondliep..
Ik dacht dat er die winter een hele karrenvracht aan transfers gedaan hadden trouwens? Ik kan mij enkel posposil nog herinneren, de rest heb ik geen idee meer van..
Acht stuks: Collen, Cantaluppi, Gobec, Pospisil, Sidibé, Godoi Pereira, Wilmet, Valentin Mascula
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

AirMontella schreef: 07 jan 2020, 10:33
stvvilvoorde schreef: 07 jan 2020, 08:56
Jones schreef: 06 jan 2020, 23:04 Denk maar dat er niks komt, dan kan je niet teveel ontgoocheld zijn.
Stvv heeft nog nooit een deftige wintertransfer gedaan behalve et seizoen toen we degradeerden toen we Cantaluppi en Sidibé inhaalden.
Chidi Nwanu was toch een goede transfer
Sinds dat seizoen dat jij opnoemt, kan ik toch wel een paar winteraanwinsten opnoemen die zeker hun waarde gehad hebben voor STVV.
Onder meer Brandon Mechele, Chuba Akpom, Alexis De Sart, Tomiyasu, Wim Mennes,... Zelfs een Erichot heeft zijn waarde gehad in de ploeg die promoveerde.
Tuurlijk er zijn er zeker meer, zelfs een Rocky Peeters had hier zijn onmiddelijke toegevoegde waarde als wintertransfer.
De brugse huurlingen Mechele, Bolingoli en Bruzzese hadden een paar seizoenen terug ook meteen een toegvoegde waarde.
Net zoals Wim Mennes en Akpom die je ook opnoemt, maar ook oa een Greg Dufer, Thomas Caers, Danny Boffin .
De andere namen uit je lijstje waren niet echt meteen versterkingen, hun waarde werd pas later merkbaar. Voeg gerust Gerkens ook nog maar toe aan dat lijstje. Oa Sidibe, Cantaluppi, Wilmet, Erichot, De Sart passen ook in dat rijtje.

Recente mishits dat waren bvb vorig jaar Kinoshita en Gliha (al kan die laatste nu ms weer boven water komen)
Rai Vloet kan je bezwaarlijk een echte wintertransfer noemen, want die kwam een week na het sluiten van de mercato als vrije speler.

Verder denk ik ook nog aan illjustere mishits tijdens de wintermercato zoals Ishiaku, Posposil, Gobec, Collen, Valdo, Proschwitz, Tchenkoua, Dussaut, Soumahoro, Berezovsky, Rojo, Yagan, Novak, Zaris, Rossini, Chatelle, Thijs, Godoi, Muscalu, Hegelmeers.

Als je alles in balans zou brengen helt deze toch eerder door naar het negatieve voor wintertransfers.
Plaats reactie