Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

Oxbow schreef: 07 jan 2020, 17:58 Wie scoorde?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Suzuki assist van Konaté op hoekschop
Oxbow
Berichten: 355
Lid geworden op: 03 nov 2010, 14:12

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Oxbow »

Dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Hoe doen de onbekendere namen het, zoals Konate en Gliha
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Trunekson »

Garcia net gekwetst gewisseld.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door BoemBoem »

Nazon en balongo samen in de spits komen nog niet tot aan de enkels van Boli..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

tesneusdoek schreef: 07 jan 2020, 15:52
Jacques schreef: 07 jan 2020, 14:43 @Mikman: Ik vind dat toch maar eerder slappe argumenten. Zo kan je elke transfer op papier verkocht krijgen als een goede zaak. Het moet al allemaal meezitten, wil je er geld aan overhouden. Of Bushiri zijn loon zou nog quasi volledig door Norwich betaald moeten worden. Volgens diezelfde redenering moeten we Boli nu ook zeker niet verkopen, want dan keldert de waarde van onze andere spelers en tv-rechten. Akkoord?

Het gaat hem trouwens niet om de kwaliteiten van de speler, die worden uitzonderlijk door quasi niemand in twijfel getrokken. Als het om een definitieve transfer ging, zou er haast applaus op alle banken klinken. Het gaat over de randvoorwaarden nl. dat het gaat over amper 9 competitiematchen waarin je nauwelijks nog wat te winnen of te verliezen hebt. Zet daar dan een speler waarmee je in functie van komend seizoen kan werken zodat je dan niet opnieuw met een halve kadettenploeg aan de competitie moet beginnen.

Oh ja, wat Colidio betreft: zou er iemand hem missen als hij morgen weg is? Ik heb niks tegen die jongen, je ziet dat er wel iets inzit, maar waarom investeren in een speler die er nu nog niet klaar voor is en binnen 6 maanden hier niet meer rondloopt? Wat mij betreft mag hij morgen terug naar Milaan.
Zoals reeds eerder vermeld, denk ik echt wel dat er al volop in functie van volgend seizoen gewerkt wordt. Bushiri nu lenen zonder aankoopoptie kan in dat opzicht absurd lijken. Niet alles is echter zwart-wit in dit soort constructies en er zijn nog vele andere juridische mogelijkheden om toch op de één of andere manier een voetje voor te hebben op de concurrentie. Ik denk bijvoorbeeld aan een mogelijke verlenging van de huur als Norwich hem niet wil verkopen maar niet direct de nodige speelminuten kan aanbieden of een preferentieel recht van aankoop als ze ooit beslissen hem te verkopen...

Ook al werd er niets in die zin op papier gezet, kan het enkele feit dat hij zich hier heeft geïnstalleerd, zich in de ploeg heeft gewerkt, zich hier goed voelt...al een argument zijn om hem proberen op langere termijn hier te houden. Als dat niet gebeurt en hij niet aan spelen toekomt, niet goed in de groep ligt...dan zal niemand erom treuren als hij terug vertrekt.
Ik hoorde hetzelfde verhaal al eerder bij Raman en Sylla. Veel als en dan om een slechte constructie toch enigszins goed te praten, maar als puntje bij paaltje komt, hebben we geen poot om op te staan. Ik geloof niet meer in dit soort sprookjes.
Overdrijven is een kunst
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door joost »

De Ridder gekwetst. Vraagt om vervanging.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door toyotacorolla »

0-1 einduitslag
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door vdl »

Twee gekwetsten bij een oefenmatch, triestige vaststelling,.
Wel een mooi resultaat als Schalke op zijn strekte speelde natuurlijk.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Doelpunt van Suzuki na voorbereidend werk van Colombatto en met het hoofd knap afgelegd door Mory Konate
Ondanks dat het om een vriendschappelijke wedstrijd ging is dit resultaat een opsteker voor de ganse kern mits iedereen speelgelegenheid kreeg.
Ben wel verheugd dat Konate eindelijk nog eens mocht opdraven na zijn entree tegen Eupen want ik vond hem toen meer dan degelijk.
Enfin het blijven natuurlijk wel oefen of testwedstrijden.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

A propos je kan het wedstrijdverslag lezen op de site van Schalke 04
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

Ik zag daarstraks in de rapte 5 minuten vd match. Ok...ik geef toe... ik zat te kakken toen. In die 5 minuten scoorde stvv.
Wat me vooral opviel was het andere spelsysteem.
Het was een 4-4-2 zoals Gent het dit jaar doet. Dus zonder echte flankspelers, maar met een ruit op het midden.
In de ruit stond Botaka op de 10, Colombatto een beetje aan de linkse kant, Durkin een beetje aan de rechtse, Asamoah centraal voor zn verdediging.
Botaka was rechtsback, Gliha linksback, centraal achteraan stonden Konaté en Mmaee.
2 spitsen: Suzuki en Colidio.
Vooral die ruit is toch iets nieuws hier.
Is trouwens ook wel een spelsysteem waar niet echt plaats is voor de echte flankaanvallers a la Acolatse, Ito... Dompé komt er bijvb bij Gent ook niet meer in door dat systeem.

Ik heb wel geen idee of ze het tactisch ook in de 2e helft op die manier deden.
De goal was trouwens typerend voor de kwaliteiten van die 3 spelers. Colombatto met een heel goede strakke vrije trap, Konaté die dankzij zn indrukwekkende postuur de bal goed met de kop tot bij Suzuki legt, en Suzuki die in de backlijn op de goede plek staat om hem binnen te trappen.
Dat zijn de grootste kwaliteiten van 3 jongens die in 1 fase de winst opleveren. Op de manier zouden we in de toekomst ook op een opportunistische manier punten kunnen pakken.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enrique »

Ik dacht dat de rechtsback nr 2 was en niet nr 10...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 07 jan 2020, 22:06 Het was een 4-4-2 zoals Gent het dit jaar doet. Dus zonder echte flankspelers, maar met een ruit op het midden.
In de ruit stond Botaka op de 10, Colombatto een beetje aan de linkse kant, Durkin een beetje aan de rechtse, Asamoah centraal voor zn verdediging.
Botaka was rechtsback, Gliha linksback, centraal achteraan stonden Konaté en Mmaee.
En dan zeggen ze nog dat Botaka niet loopt ;)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Kostic laat in hbvl optekenen dat 4-4-2 het systeem zal worden. Goed nieuws voor de flankaanvallers in onze perfect uitgebalanceerde kern zonder echte backs. :mrgreen: Verder zijn de codewoorden agressief en compact.
De geweldige Lee zou ondertussen ook gearriveerd moeten zijn, heeft maar de helft van het oefenkamp gemist. Als ik coach was zou ik hem linea recta terug naar de luchthaven sturen. Kwestie van zeker te zijn dat hij op tijd in België raakt voor de eerstvolgende competitiewedstrijd. :yes:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie