Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Zonder corona-uitbraak had die al lang in China gezeten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Eerst anderhalve maand moeten wachten op zijn papieren en na anderhalve week is er al een probleem en traint hij (alweer) niet meer mee. Weer de schuld van de coach zeker? Meer geprul dan doelpunten die kerel. Met zo’n mentaliteit zal hij het nog ver schoppen. Geen tijd of moeite meer in investeren, gewoon verkopen bij de eerste de beste gelegenheid.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jack »

Jacques schreef:Eerst anderhalve maand moeten wachten op zijn papieren en na anderhalve week is er al een probleem en traint hij (alweer) niet meer mee. Weer de schuld van de coach zeker? Meer geprul dan doelpunten die kerel. Met zo’n mentaliteit zal hij het nog ver schoppen. Geen tijd of moeite meer in investeren, gewoon verkopen bij de eerste de beste gelegenheid.
Dan had dat wel beter net na zijn prestaties in Zweden geweest.
De volle prijs zal je er nu toch al niet meer voor krijgen.

Wat een vreemd dossier toch.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enerkey »

Zoals stvvilvoorde zegt was het normaal de bedoeling was dat hij naar China ging met een dik loon.
Daarvoor verwend geweest om voor een 30 000 tal man thuis te spelen.
En nu plotsklaps terug voor hetzelfde loon voor 5 man en een paardenkop spelen in een oefencompetitietje.
Ander en beter voor beide partijen zou ik zo zeggen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Jack schreef: 21 feb 2020, 17:32
Jacques schreef:Eerst anderhalve maand moeten wachten op zijn papieren en na anderhalve week is er al een probleem en traint hij (alweer) niet meer mee. Weer de schuld van de coach zeker? Meer geprul dan doelpunten die kerel. Met zo’n mentaliteit zal hij het nog ver schoppen. Geen tijd of moeite meer in investeren, gewoon verkopen bij de eerste de beste gelegenheid.
Dan had dat wel beter net na zijn prestaties in Zweden geweest.
De volle prijs zal je er nu toch al niet meer voor krijgen.

Wat een vreemd dossier toch.
Men had altijd moeten kiezen voor het ene (spelen) of het andere (verkopen), nu heeft men geen van beiden en verliest hij idd dagelijks een beetje marktwaarde.
Ik weet niet of China concreet was en ik weet ook niet of het coronavirus er voor iets tussenzit. Competitie is voorlopig wel uitgesteld, als ik het goed heb.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie