Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lindoke »

Het enige waar ik wat voor vrees is dat een club via een onderhands contract en mits en stevige compensatie Boli motiveert gewoon het seizoen uit te doen bij STVV om dan in de zomer transfervrij over te komen. Het zou niet de eerste keer dat zo'n constructie wordt opgezet en de verkopende club met nougabollen achterblijft.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Flavus Caeruleus »

Jean-Paul schreef: 10 dec 2019, 20:20
stvvilvoorde schreef: 10 dec 2019, 15:27 Moest chicpiu en gerkens in een transfer met boli betrokken kunnen worden, doen we een goede deal denk ik.
Gerkens ook al geen hoge prestaties geleverd en Chipciu heeft geen basisplaats.
Op spelers die wel een basisplaats hebben bij Anderlecht zou ik niet hopen hoor :)
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Vouch »

Flavus Caeruleus schreef: 11 dec 2019, 09:49
Jean-Paul schreef: 10 dec 2019, 20:20
stvvilvoorde schreef: 10 dec 2019, 15:27 Moest chicpiu en gerkens in een transfer met boli betrokken kunnen worden, doen we een goede deal denk ik.
Gerkens ook al geen hoge prestaties geleverd en Chipciu heeft geen basisplaats.
Op spelers die wel een basisplaats hebben bij Anderlecht zou ik niet hopen hoor :)
:lol: Sommigen dromen graag!
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Hannes Delcroix maar die jongen is nog uitgeleent, maar speelt el zen matchen daar
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Antismurf »

Zou Standard niet komen opdagen met interesse? Die kunnen als deel van de transfervergoeding met Sa een spits in ruil bieden die ze absoluut weg willen. Al moet je met diens leeftijd dan weer niet meer rekenen op doorverkoop, fysiek zal die ook wel niet meteen op de top van zijn kunnen zitten. Ook Cavanda wordt in Luik buitengezet, maar die zal met een verleden bij grotere clubs wel een behoorlijk salaris willen vangen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Standard gaat wsl Emond verkopen deze winter.
Zou me niet verbazen als die ook achter Boli gaan vissen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door tesneusdoek »

Ik weet niet of iemand deze link al postte... Als dit waar zou zijn (serieuze interesse van Brighton) dan zouden we nog ne schone frank kunnen verdienen aan Boli. :blauw: :geel:

Hopelijk komt er een opbod tussen verschillende clubs en wordt de verkregen transferprijs verstandig geherinvesteerd (een centrale verdediger en een degelijke links- en rechtsback zijn voor mij meer prioritair dan een bijkomende aanvaller).

Boli en zijn entourage zijn we natuurlijk de nodige dank verschuldigd om zich niet te verlagen tot het crapuleuze D'Onofrio-Desart-niveau en voor de goals die hij ons al deze jaren gaf, samen met zijn aanvallende werk.

https://www.thesun.co.uk/sport/football ... li-potter/

BRIGHTON are running the rule over Ivorian striker Yohan Boli.

Albion are in the market for a new forward this January and have been offered the chance to sign the 26-year-old.

Boli is out of contract this summer and his club Sint-Truiden of Belgium are keen to cash in rather than lose him for nothing.

Seagulls transfer chiefs are now assessing whether he fits the profile of attacker that they want.

Boli has two caps for his country and is the son of former Bournemouth and Walsall forward Roger Boli.

The 2019/20 campaign has been a productive one for Boli and he has found the net 10 times in 17 outings so far this season.

His goals have been pivotal to Sint-Truiden's campaign and helped them to 10th in the table after 18 games played.

Brighton have impressed at times this season and sit 12th in the Premier League with a four point cushion on the bottom three.



Nonetheless, the Seagulls will be keen to add more goals to their ranks as they continue their fight against relegation in the second half of the season.

Summer arrival Neal Maupay leads the Amex Stadium's scoring charts with six goals and has found the net in each of his last two outings, including the winner in last Thursday's 2-1 defeat of Arsenal.

Those goals represent more than a quarter of Brighton's total return in the Premier League this season.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Volstaan 2 caps vr ivoorkust voor een werkvergunning vr de premier league?
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Smurf »

Als Standard inderdaad zou afkomen voor Boli, zijn Sa en Cavanda puur qua positie uiterst interessant voor ons. Het loon zal vermoedelijk niet naar onze normen zijn.
Als het Anderlecht wordt, is Thelin zo ongeveer het enige waar we op kunnen hopen. Saief eventueel. Chipciu lijkt me onwaarschijnlijk. Gerkens zou ook nog wel kunnen natuurlijk.
Als het Club Brugge wordt, kom je al snel uit bij Vossen en Cools. Qua positie, leeftijd en nationaliteit voltreffers. Maar daar zijn ook wel enkele bemerkingen te maken bij dit tweetal.
Brighton zal vermoedelijk met het meeste centjes over de brug komen.

Benieuwd.
Flavus Caeruleus
Berichten: 131
Lid geworden op: 22 sep 2014, 07:33

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Flavus Caeruleus »

stvvilvoorde schreef: 11 dec 2019, 13:51 Volstaan 2 caps vr ivoorkust voor een werkvergunning vr de premier league?
Ik denk dat Boli ook de Franse nationaliteit heeft en een werkvergunning dus geen probleem vormt.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enrique »

Graag de statistieken van Thelin de laatste twee seizoenen !
Waarschijnlijk weer geen antwoord, zoals gewoonlijk
Vossen en Cools, nog zoiets
Op welke basis, vraag ik mij dan af !!!!
Van cijfers JAREN geleden
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Smurf »

@Enrique

Thelin is op basis van zijn ene seizoen (17-18) waarin hij het heel goed deed bij Beveren (25 competitiewedstrijden, 16 doelpunten en 8 PO2 met nog 3 doelpunten).
Maar voor alle duidelijkheid: de spelers die ik aangeef, zijn de spelers waarvan je kan verwachten dat Anderlecht of Club Brugge geneigd zou zijn om in een ruil te betrekken. Nergens zeg ik dat deze spelers ook effectief een meerwaarde zouden zijn. Ik zeg net dat er redelijk wat bemerkingen te maken vallen. Maar dit zijn nu eenmaal de spelers die op overschot zijn bij de drie genoemde clubs en toevallig ook op posities spelen waar wij vragende partij voor zijn.
Vossen en Cools hebben enkele eigenschappen van het profiel dat we heel goed kunnen gebruiken (positie, nationaliteit, leeftijd). Uiteraard zijn er zo nog honderd andere namen te noemen, maar die zijn niet overbodig bij de drie clubs die eventueel achter Boli zouden komen vissen.

Ik weet dat Vossen al twee seizoenen nauwelijks speelt (laat staan scoort).
Ik vind Cools een speler die op jonge leeftijd enorm overroepen werd en die Mmaee qua nonchalance doet verbleken.

Sa en Cavanda zou ik er graag bij willen (als die fysiek en mentaal in orde zijn), maar zoals ik al zei, zal dat een moeilijker verhaal worden.

is dit qua antwoord duidelijk genoeg?
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacobus »

Gewoon Boli verkopen zonder ruil van spelers; 2 miljoen EURO voor toch geen topspeler met nog een half jaar contract is zéér veel geld naar STVV normen. Dat is wel 80 miljoen Belgische frank, remember!
Gerkens en co daarlaten, gesteld nog dat ze willen komen.
Colidio, Ito, Lee, Balongo.... laat ze eindelijk tonen wat ze in hun mars hebben; we zijn toch bijna gered.
Wel toekomstgericht investeren in een fatsoenlijke centrale verdediger.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Jacobus schreef: 11 dec 2019, 16:18 Gewoon Boli verkopen zonder ruil van spelers; 2 miljoen EURO voor toch geen topspeler met nog een half jaar contract is zéér veel geld naar STVV normen. Dat is wel 80 miljoen Belgische frank, remember!
Gerkens en co daarlaten, gesteld nog dat ze willen komen.
Colidio, Ito, Lee, Balongo.... laat ze eindelijk tonen wat ze in hun mars hebben; we zijn toch bijna gered.
Wel toekomstgericht investeren in een fatsoenlijke centrale verdediger.

Ik zou wel nog in een spits investeren.
Colidio is weg op het einde van het seizoen.

Voor de rest akkoord met te zeggen dat je die mannen die weinig speelden nu wel kansen moogt geven om een ultiem oordeel te vellen of ze nu (op basis van door de supporter "meetbare prestaties" tijdens een match die er toe doet) effectief goed genoeg zijn.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Flavus Caeruleus schreef: 11 dec 2019, 09:49
Jean-Paul schreef: 10 dec 2019, 20:20
stvvilvoorde schreef: 10 dec 2019, 15:27 Moest chicpiu en gerkens in een transfer met boli betrokken kunnen worden, doen we een goede deal denk ik.
Gerkens ook al geen hoge prestaties geleverd en Chipciu heeft geen basisplaats.
Op spelers die wel een basisplaats hebben bij Anderlecht zou ik niet hopen hoor :)
Ik heb geen spelers van Anderlecht opgenoemd.
Lees het verslag eerst volledig.
En dromen doe ik ook nog en ik denk iedereen.
Plaats reactie