Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enrique »

Smurf schreef: 11 dec 2019, 15:50 @Enrique

Thelin is op basis van zijn ene seizoen (17-18) waarin hij het heel goed deed bij Beveren (25 competitiewedstrijden, 16 doelpunten en 8 PO2 met nog 3 doelpunten).
Maar voor alle duidelijkheid: de spelers die ik aangeef, zijn de spelers waarvan je kan verwachten dat Anderlecht of Club Brugge geneigd zou zijn om in een ruil te betrekken. Nergens zeg ik dat deze spelers ook effectief een meerwaarde zouden zijn. Ik zeg net dat er redelijk wat bemerkingen te maken vallen. Maar dit zijn nu eenmaal de spelers die op overschot zijn bij de drie genoemde clubs en toevallig ook op posities spelen waar wij vragende partij voor zijn.
Vossen en Cools hebben enkele eigenschappen van het profiel dat we heel goed kunnen gebruiken (positie, nationaliteit, leeftijd). Uiteraard zijn er zo nog honderd andere namen te noemen, maar die zijn niet overbodig bij de drie clubs die eventueel achter Boli zouden komen vissen.

Ik weet dat Vossen al twee seizoenen nauwelijks speelt (laat staan scoort).
Ik vind Cools een speler die op jonge leeftijd enorm overroepen werd en die Mmaee qua nonchalance doet verbleken.

Sa en Cavanda zou ik er graag bij willen (als die fysiek en mentaal in orde zijn), maar zoals ik al zei, zal dat een moeilijker verhaal worden.

is dit qua antwoord duidelijk genoeg?
Niet persoonlijk aan u gericht
Ik vraag alleen antwoord in het algemeen ;)
Waarvoor dank
Thelin op basis van '17-'18 : direct
Maar ... we zijn '19-'20
Vossen en Cools : Hoe ga je die mannen nog motiveren, Vossen vooral, al lang gesetteld
excusa
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Smurf »

Absoluut geen probleem.

Thelin heeft nu ook niet veel kansen meer gekregen bij Anderlecht en het is niet dat ik 'm bij Beveren echt in het oog hield. Dus ik heb er geen idee over. Als je Kums nu weer bezig ziet bij Gent, snap je ook niet waarom die bij Anderlecht niet mocht meespelen.

Bij Vossen lijkt motivatie me niet het probleem, ik denk eigenlijk dat die zich wel nog eens wil tonen. Die is nog maar 30! Maar welk niveau hij nog kan halen is uiteraard een raadsel.

Als er een ploeg effectief 2 miljoen of meer zou geven voor Boli, moet je inderdaad eieren voor je geld kiezen. In de zomer is hij gratis weg. En waar gaat het bij ons dit seizoen nog om? PO1 halen we meer dan waarschijnlijk niet. Degraderen zie ik ons zonder Boli nu toch ook niet meteen doen. Dus het is deze winter te doen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

Ik snap echt niet dat hier een aantal forumleden spelers van Anderlecht zouden willen in een ruil en /of geld met Boli . Awel ik wil geen enkele speler van die suggels want daar loopt gene bij die beter is dan wat hier nu al is.De enige speler die iets of wat de moeite zou zijn is Chadli maar die is zelf niet van hen.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Smurf »

Verschaeren, Roofe, Sandler, Lucassen, Doku, Van Crombrugge, kunnen we dus niks mee beginnen? Kompany, Bakkali en Nasri mogen ze wat mij betreft ook geblesseerd komen droppen. Allemaal meer dan welkom.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door KNRI »

fruitboerke schreef: 11 dec 2019, 19:22 Ik snap echt niet dat hier een aantal forumleden spelers van Anderlecht zouden willen in een ruil en /of geld met Boli . Awel ik wil geen enkele speler van die suggels want daar loopt gene bij die beter is dan wat hier nu al is.De enige speler die iets of wat de moeite zou zijn is Chadli maar die is zelf niet van hen.
Boli verwijderen uit deze kern is momenteel hetzelfde als uw hoofd op het kapblok leggen. De enige goaltjesdief die we momenteel hebben rondlopen...
Zoek maar een vervanger... :|
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Smurf schreef: 11 dec 2019, 20:31 Verschaeren, Roofe, Sandler, Lucassen, Doku, Van Crombrugge, kunnen we dus niks mee beginnen? Kompany, Bakkali en Nasri mogen ze wat mij betreft ook geblesseerd komen droppen. Allemaal meer dan welkom.
Lee niet willen, maar dan wel roepen om een geblesseerde Bakkali :beer: :end: :yes: :gek: :zot:
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Smurf »

Laatste poging, maar ge moet het ook willen verstaan.

Ik ben fan van Boli, altijd geweest. Tot ergernis van sommige forumleden zelfs. Als hij wil bijtekenen, graag! Maar zijn contract loopt af! Dan krijg je er niks meer voor. Dus moeten we hem in de winter laten gaan en er zo veel mogelijk voor krijgen. Maar een speler die ze in de zomer gratis kunnen hebben, gaan ze geen zotte prijzen voor geven. Dus als Anderlecht geld en eventueel geschikte spelers aanbiedt, moet je daar toch eens over nadenken. Want gaat Boli ons nu nog aan PO1 helpen? Of gaan we zonder hem degraderen? Als iemand dat echt gelooft, is dat je goed recht. Want dat is de enige reden waarom je hem deze winter niet zou laten vertrekken.

Maak ik het hier nu echt te moeilijk? Klopt er iets niet aan bovenstaand betoog? Iemand?

Ik geef zelf aan dat een aantal spelers van Brugge of Anderlecht niet volstaan of geschikt zijn als ruilmiddel. Om daarvan te maken dat er geen enkele goed genoeg is?! Beetje serieus blijven.

En stoppen met mensen hun woorden te verdraaien aub STVV-fan. Ik heb al meermaals gezegd dat ik Lee wel aan het werk wil zien. Maar ik vraag me echt af of hij wel zo goed is. Als het enkel aan Brys lag, had Hayen hem toch al een kans kunnen geven. Maar ik hoop van harte dat hij na nieuwjaar alles kapot speelt en ons binnen een paar jaar ettelijke miljoenen oplevert.
En neen, ik roep niet om Bakkali, maar zou je hem weigeren als ze hem komen afzetten?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef: 11 dec 2019, 21:10
Smurf schreef: 11 dec 2019, 20:31 Verschaeren, Roofe, Sandler, Lucassen, Doku, Van Crombrugge, kunnen we dus niks mee beginnen? Kompany, Bakkali en Nasri mogen ze wat mij betreft ook geblesseerd komen droppen. Allemaal meer dan welkom.
Lee niet willen, maar dan wel roepen om een geblesseerde Bakkali :beer: :end: :yes: :gek: :zot:
Volgens mij hebt gij aandelen in Lee
Is da familie van Bruce Lee?
In dat geval kunnen we hem misschien voor iets anders gebruiken...
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door tweety »

Smurf schreef: 11 dec 2019, 22:06 En neen, ik roep niet om Bakkali, maar zou je hem weigeren als ze hem komen afzetten?
Euh ja, want het laatste wat we nodig hebben is nog een vleugelspits die er al heel zijn carrière de kantjes afloopt..
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Amadou Dia N'Diaye interessante speler
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

enrique schreef: 11 dec 2019, 22:41
STVV-fan schreef: 11 dec 2019, 21:10
Smurf schreef: 11 dec 2019, 20:31 Verschaeren, Roofe, Sandler, Lucassen, Doku, Van Crombrugge, kunnen we dus niks mee beginnen? Kompany, Bakkali en Nasri mogen ze wat mij betreft ook geblesseerd komen droppen. Allemaal meer dan welkom.
Lee niet willen, maar dan wel roepen om een geblesseerde Bakkali :beer: :end: :yes: :gek: :zot:
Volgens mij hebt gij aandelen in Lee
Is da familie van Bruce Lee?
In dat geval kunnen we hem misschien voor iets anders gebruiken...
't Is bijna een Vietnamees op Facebook. :lol:
Overdrijven is een kunst
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: 11 dec 2019, 22:41
STVV-fan schreef: 11 dec 2019, 21:10
Smurf schreef: 11 dec 2019, 20:31 Verschaeren, Roofe, Sandler, Lucassen, Doku, Van Crombrugge, kunnen we dus niks mee beginnen? Kompany, Bakkali en Nasri mogen ze wat mij betreft ook geblesseerd komen droppen. Allemaal meer dan welkom.
Lee niet willen, maar dan wel roepen om een geblesseerde Bakkali :beer: :end: :yes: :gek: :zot:
Volgens mij hebt gij aandelen in Lee
Is da familie van Bruce Lee?
In dat geval kunnen we hem misschien voor iets anders gebruiken...
Ik heb het gewoon stillekes gehad met de: jama, de trainer stelt hem niet op, dus is hij niet goed genoeg" argumenten.

Stilletjes kotsbeu aan het worden.
Zeker als er uitspraken volgen als: "er is alles uit de kern gehaald" en "de kern is zelfs te zwak voor 1B".

Om dan te eindigen met: "Ja, eigenlijk zouden er in de winter 6 nieuwe spelers moeten komen ofzo".

Ik maak gewoon een simpele telsom met zeer simpele gevolgen.
Ik weet dat ik sowieso niet al te populair ben hier en dan nog minder populair wordt omdat ik de trainer die willens en wetens tegen de kar van den Japanners bleef stoten, zijn beweringen in vraag stel.

Doe gewoon gelijk Wijnants in Sportcafé zegt: "Zet Lee erop zodat we nu eindelijk eens kunnen zien wat die waard is in competitieverband". Met Lee nog (sporadisch) spelers als Ito, Konaté, lucas, Vietnamessi....
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Wat zicht hebben wij daar als supporters op?
Hebben we dan nog een technische staf nodig als supporters/bestuur weten of een speler goed genoeg is zonder daar dagelijks mee te werken?

Het is een vaststelling dat hij nu bij de tweede trainer ook niet aan spelen toekomt;
Je kan hem er zeker op zetten en zien wat hij waard is, maar meestal weet een technische staf/trainer dat ook wel zonder.
Zeker Nicky moet daar goed zicht op hebben, want hij heeft al die jongens al heel de tijd bij de beloften onder zijn hoede.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Elgromi »

Dat we niet zo een speler hadden kunnen halen toen we een 10 nodig hadden en toen prijs nog meeviel
https://www.transfermarkt.nl/evander/pr ... ler/323874
Ze zijn toch vaker bezig met brazilianen, nu weliswaar te duur
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Henri is de man »

STVV-fan schreef: 12 dec 2019, 12:12 Ik heb het gewoon stillekes gehad met de: jama, de trainer stelt hem niet op, dus is hij niet goed genoeg" argumenten.

Stilletjes kotsbeu aan het worden.
Zeker als er uitspraken volgen als: "er is alles uit de kern gehaald" en "de kern is zelfs te zwak voor 1B".

Om dan te eindigen met: "Ja, eigenlijk zouden er in de winter 6 nieuwe spelers moeten komen ofzo".

Ik maak gewoon een simpele telsom met zeer simpele gevolgen.
Ik weet dat ik sowieso niet al te populair ben hier en dan nog minder populair wordt omdat ik de trainer die willens en wetens tegen de kar van den Japanners bleef stoten, zijn beweringen in vraag stel.

Doe gewoon gelijk Wijnants in Sportcafé zegt: "Zet Lee erop zodat we nu eindelijk eens kunnen zien wat die waard is in competitieverband". Met Lee nog (sporadisch) spelers als Ito, Konaté, lucas, Vietnamessi....
Dit is eigenlijk hetzelfde is als zeggen dat we nu eindelijk eens moeten starten met Herbots, Wenssens, Troonbeeckx en Lathouwers. Die hebben zich nog niet kunnen tonen op het veld. Vreemd wel dat ge alleen de buitenlanders aan het werk wilt zien en niet de eigen jeugd.

Eerst was het Brys zijn fout, nu heeft ook Hayen de boter gegeten. Er is nog een vacature voor trainer van de A-kern - ik zou zeggen stel u kandidaat.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie