Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

miel schreef: 13 jan 2020, 15:22
Kanarie1987 schreef: 13 jan 2020, 14:20 Ik snap de negativiteit rond botaka eigenlijk niet . De meeste geven altijd maar af van hem . Maar ik blijf erbij, als hij moest vertrekken ,vervang hem maar ... gaat ni zo simpel zijn naar mijn mening
[/q
@Fruitboerke , het kan zijn dat er 13 spelers in een dozijn zitten zoals Botaka , maar dan spreken we over andere competities dan de JPL
Tja , meningen kunnen verschillen maar ik jaag mij het meeste op in Botaka en De Bruyn als ze op het veld staan en dit voor 80% van de wedstrijden . Voor mij mag hij weg , no hard feelings maar zo vind je genoeg spelers denk ik.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Louis XIV »

Geel-Blauw schreef: 13 jan 2020, 16:01 Ondertussen is Boli al een dag geleden voorgesteld bij zijn nieuwe club, maar STVV heeft er nog steeds niet over gecommuniceerd. Arme troef
Wie is troef ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Stvv_eng schreef: 13 jan 2020, 16:04
Geel-Blauw schreef: 13 jan 2020, 16:01 Ondertussen is Boli al een dag geleden voorgesteld bij zijn nieuwe club, maar STVV heeft er nog steeds niet over gecommuniceerd. Arme troef
Dat soort dingen storen mij ook erg.
En als ze een nieuwe speler voorstellen, is het met hun halve kop op een achtergrondje. Ook al heb je geen geld om ze deftig te introduceren, kan je op zijn minst toch een foto met het shirt maken?

Iemand als Boli moet je goed afscheid van nemen, als het enkel een foto wordt dan zal ik heel teleurgesteld zijn.
Voor Koike waren ze er anders wel snel bij. Niet dat ik daar iets achter zoek à la “Japanners zijn belangrijker dan de rest”, ik zie vooral een gebrek aan uniformiteit: bij de ene speler wel een bericht, bij een andere niet, de ene foto zus, de andere zo. Het lijkt alsof men maar wat doet, waarschijnlijk goedbedoeld, maar zonder veel structuur, visie en leiding, waardoor het allemaal amateuristisch overkomt. Voor een aantal events, zeker inkomende en uitgaande transfers, kan je thans perfect uitwerken wat er moet gebeuren zodat het wel gestructureerd en professioneel overkomt.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Botaka ga je wel missen hoor als hij er niet meer is. In het begin had hij het moeilijk, maar ik vind hem toch vaak een meerwaarde geworden.

Als ik nu lees dat die Bony vrij is en hunkert naar een nieuwe club, dan zou ik willen dat ze zo'n type zouden kunnen aantrekken. Hij beweert fit te zijn, maar die man woog altijd ontzettend op een verdediging en scoorde vlot. Maar, dat zal zeker een illusie zijn natuurlijk. Als je zo iemand haalt, dan is het ook niet meer om door te verkopen. Maar het is uiteraard wel een vrije transfer, waar je al niet voor moet betalen.

Buya is toch ook afwachten of hij er nu zin in heeft. Vroeger slofte hij vaak maar wat over het veld. Suzuki durft zich daar ook regelmatig aan te bezondigen. Buya heeft gezegd dat hij nooit meer terug wou naar STVV.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 13 jan 2020, 17:36
Stvv_eng schreef: 13 jan 2020, 16:04
Geel-Blauw schreef: 13 jan 2020, 16:01 Ondertussen is Boli al een dag geleden voorgesteld bij zijn nieuwe club, maar STVV heeft er nog steeds niet over gecommuniceerd. Arme troef
Dat soort dingen storen mij ook erg.
En als ze een nieuwe speler voorstellen, is het met hun halve kop op een achtergrondje. Ook al heb je geen geld om ze deftig te introduceren, kan je op zijn minst toch een foto met het shirt maken?

Iemand als Boli moet je goed afscheid van nemen, als het enkel een foto wordt dan zal ik heel teleurgesteld zijn.
Voor Koike waren ze er anders wel snel bij. Niet dat ik daar iets achter zoek à la “Japanners zijn belangrijker dan de rest”, ik zie vooral een gebrek aan uniformiteit: bij de ene speler wel een bericht, bij een andere niet, de ene foto zus, de andere zo. Het lijkt alsof men maar wat doet, waarschijnlijk goedbedoeld, maar zonder veel structuur, visie en leiding, waardoor het allemaal amateuristisch overkomt. Voor een aantal events, zeker inkomende en uitgaande transfers, kan je thans perfect uitwerken wat er moet gebeuren zodat het wel gestructureerd en professioneel overkomt.
Op onze Japanse Twitter staan de inkomende transfers altijd met "een vol gezicht" op de foto.

Ik vond de voorstelling van nieuwe spelers vorig jaar wel iets hebben met die korte filmpjes

Volledig akkoord het feit dat het allemaal gestroomlijnder mag zijn.

En Buya, had die vooral niet een probleem met Brys en co?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

STVV-fan schreef: 13 jan 2020, 17:58
Jacques schreef: 13 jan 2020, 17:36
Stvv_eng schreef: 13 jan 2020, 16:04
Geel-Blauw schreef: 13 jan 2020, 16:01 Ondertussen is Boli al een dag geleden voorgesteld bij zijn nieuwe club, maar STVV heeft er nog steeds niet over gecommuniceerd. Arme troef
Dat soort dingen storen mij ook erg.
En als ze een nieuwe speler voorstellen, is het met hun halve kop op een achtergrondje. Ook al heb je geen geld om ze deftig te introduceren, kan je op zijn minst toch een foto met het shirt maken?

Iemand als Boli moet je goed afscheid van nemen, als het enkel een foto wordt dan zal ik heel teleurgesteld zijn.
Voor Koike waren ze er anders wel snel bij. Niet dat ik daar iets achter zoek à la “Japanners zijn belangrijker dan de rest”, ik zie vooral een gebrek aan uniformiteit: bij de ene speler wel een bericht, bij een andere niet, de ene foto zus, de andere zo. Het lijkt alsof men maar wat doet, waarschijnlijk goedbedoeld, maar zonder veel structuur, visie en leiding, waardoor het allemaal amateuristisch overkomt. Voor een aantal events, zeker inkomende en uitgaande transfers, kan je thans perfect uitwerken wat er moet gebeuren zodat het wel gestructureerd en professioneel overkomt.
Op onze Japanse Twitter staan de inkomende transfers altijd met "een vol gezicht" op de foto.

Ik vond de voorstelling van nieuwe spelers vorig jaar wel iets hebben met die korte filmpjes

Volledig akkoord het feit dat het allemaal gestroomlijnder mag zijn.

En Buya, had die vooral niet een probleem met Brys en co?
Ik weet niet wat de afspraken waren, maar je merkt dat iedere transfer die gedaan werd in de zomer stilletjes aan boven water komt sinds Brys weg is. Brys is een goeie coach, maar te koppig of te kieskeurig...

Een Buya, had problemen met Brys, maar was zeker niet de enige...
Koberoosen
Berichten: 47
Lid geworden op: 11 mar 2019, 13:27

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Koberoosen »

Buya Turay kan Boli vervangen... als hij vergunning in orde maakt https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200112_048 ... achterlaat

Zou iemand het volledige artikel kunnen plaatsen , ben toch wel benieuwd , wat er nu gaat gebeuren met buya turay
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

Koberoosen schreef: 13 jan 2020, 18:22 Buya Turay kan Boli vervangen... als hij vergunning in orde maakt https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200112_048 ... achterlaat

Zou iemand het volledige artikel kunnen plaatsen , ben toch wel benieuwd , wat er nu gaat gebeuren met buya turay
Staat niks speciaals in...
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Roman »

Stvv_eng schreef: 13 jan 2020, 18:25
Koberoosen schreef: 13 jan 2020, 18:22 Buya Turay kan Boli vervangen... als hij vergunning in orde maakt https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200112_048 ... achterlaat

Zou iemand het volledige artikel kunnen plaatsen , ben toch wel benieuwd , wat er nu gaat gebeuren met buya turay
Staat niks speciaals in...
Zever in pakjes van HBvGenk : een werkvergunning voor een buitenlander kan enkel en alleen door de werkgever aangevraagd worden. Of het zou moeten zijn dat Turay een document moet aanbrengen oom de aanvraag te kunnen doen, maar dat is iets heel anders !
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Louis XIV schreef: 13 jan 2020, 17:25
Geel-Blauw schreef: 13 jan 2020, 16:01 Ondertussen is Boli al een dag geleden voorgesteld bij zijn nieuwe club, maar STVV heeft er nog steeds niet over gecommuniceerd. Arme troef
Wie is troef ?
Wie is grappig? Jij niet
Nie zievere, speile!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Stvv_eng »

Roman schreef: 13 jan 2020, 20:23
Stvv_eng schreef: 13 jan 2020, 18:25
Koberoosen schreef: 13 jan 2020, 18:22 Buya Turay kan Boli vervangen... als hij vergunning in orde maakt https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200112_048 ... achterlaat

Zou iemand het volledige artikel kunnen plaatsen , ben toch wel benieuwd , wat er nu gaat gebeuren met buya turay
Staat niks speciaals in...
Zever in pakjes van HBvGenk : een werkvergunning voor een buitenlander kan enkel en alleen door de werkgever aangevraagd worden. Of het zou moeten zijn dat Turay een document moet aanbrengen oom de aanvraag te kunnen doen, maar dat is iets heel anders !
Werkgever moet het doen, maar het is Buya die zijn Politiecertificaat van Zweden moet aanvragen. Ik denk dat dat al in orde is intussen...
stvvrules
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvrules »

Koberoosen schreef: 13 jan 2020, 18:22 Buya Turay kan Boli vervangen... als hij vergunning in orde maakt https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200112_048 ... achterlaat

Zou iemand het volledige artikel kunnen plaatsen , ben toch wel benieuwd , wat er nu gaat gebeuren met buya turay
In het zoeken naar alternatieven voor de naar Qatar vertrokken Yohan Boli kan mogelijk ene Buya Turay oplossing bieden. De spits uit Sierra Leone werd persona non grata onder Marc Brys en werd daarom uitgeleend aan Djurgarden. In Zweden pakte hij de landstitel en werd hij topschutter. Aanvankelijk wilde Turay absoluut niet terugkeren naar STVV. Maar de man ligt wel nog onder contract bij de Kanaries en dus traint hij sinds vorige week in België mee met de beloften. Normaal sluit hij maandag aan bij de A-kern voor de eerste sessie van de Kanaries in 2020 op Belgische bodem. Na het ontslag van Brys en het vertrek van Boli lonken er kansen voor de verguisde aanvaller. Die moet wel zélf de nodige stappen zetten om zijn werkvergunning in orde te maken. Zolang dat niet gebeurt, is hij niet speelgerechtigd. De bal ligt dus in zijn kamp. Er is behoorlijk wat interesse voor de aanvaller maar het gaat daarbij vooral om clubs die Turay willen huren. STVV is enkel bereid de spits te laten gaan mits er een goed bod op tafel komt voor een definitieve overgang.

Koike naar Cerezo Osaka

Yuta Koike zien ze dan weer niet terug in Sint-Truiden. De 23-jarige Japanner tekende in 2018 een contract, maar kon zich onder Brys nooit doorzetten en werd een half seizoen later uitgeleend aan Kashima Antlers in Japan. Daar wekte hij de interesse van Cerezo Osaka. Het nummer vijf uit de Japanse J1 League werft de linkerflankspeler nu definitief aan. (pivan)
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Crazy Horse »

Boli, Turay, Koike, ... Zoals elders reeds te lezen viel : STVV is een handelshuis.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Crazy Horse schreef: 13 jan 2020, 23:14 Boli, Turay, Koike, ... Zoals elders reeds te lezen viel : STVV is een handelshuis.
Bij uitbreiding : elke ploeg ter wereld is een handelshuis.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Brusselmans schreef: 13 jan 2020, 23:40
Crazy Horse schreef: 13 jan 2020, 23:14 Boli, Turay, Koike, ... Zoals elders reeds te lezen viel : STVV is een handelshuis.
Bij uitbreiding : elke ploeg ter wereld is een handelshuis.
Met als grote verschil dat we nu onze waar aan goede prijzen verkopen.

In tegenstelling tot vroeger, want onder Duchatelet waren het altijd grote solden. Daar was Boli niet voor 3 miljoen verkocht, maar voor 300.000.
Plaats reactie