Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door pat@ »

We zijn goed op weg om in aanmerking te komen voor minimum de 6de plaats, ook al is het vroeg om zo iets te stellen. De wintertransfers zullen in die optiek belangrijk zijn.
In de verdediging zal er kwaliteit bij moeten met Tex die waarschijnlijk kortelings op voetbal pensioen gaat en de wisselmogelijkheden die miniem zijn op die plaatsen. Dat zal volgens mij het verschil gaan maken tussen juist wel of juist niet. Het middenveld en de aanval zitten goed qua (wissel) mogelijkheden, misschien wel de sterkste kern ooit (20 goede spelers).
De kern is zo groot dat er ook wel wat spelers weg moeten als er een paar in de plaats komen. Dan moet je nog rekening houden met de (voetbal) Belgen en de gehuurde spelers zonder aankoop die toch weg zijn op het einde van het seizoen.
De spelers waar ik zeker van ben die we gewoon gehuurd hebben zijn Colidio en CP15. Suzuki, Colombatto en Lucas zijn gekocht. De rest vd belangrijke spelers is voor mij koffiedik kijken.
Om de te ruime kern wat kleiner te maken is verhuren of verkopen een noodzaak.
Troonbeeckx, Lucas en Balongo zou ik verhuren tot eind mei. De Bruyn kan verkocht worden voor een mooi bedrag. Voor die 4 komen er dan 2 goei verdedigers in de plaats en het plaatje is rond.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Afhankelijk van waar je staat bij kerstmis,
een centrale verdediger, een nr10 en een linkerflankverdediger nodig.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Esteeveevee »

miel schreef:Degradatie zal het lot zijn
Het beleid is waardeloos , de japanners halen de club leeg en het mag allemaal niks kosten
Slechte communicatie , alweer gehuurd , CP15 laten vertrekken naar een concurrent
De naïevelingen zijn rap content
Mij zien ze niet meer op Staaien :headbang:
En Genk gaat ook degraderen.
En Veerle Heeren wordt minister van onderwijs.
En Miel gaat Frank Raes vervangen.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Brys hoopt dat ze in de winter een (centrale) verdediger kunnen gaan bijhalen stond in hbvl. Onlangs stond ook in voetbalmagazine dat ze bezig zijn met de nieuwe Tomiyasu binnen te halen, iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?
Nie zievere, speile!
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Geel-Blauw schreef:Brys hoopt dat ze in de winter een (centrale) verdediger kunnen gaan bijhalen stond in hbvl. Onlangs stond ook in voetbalmagazine dat ze bezig zijn met de nieuwe Tomiyasu binnen te halen, iemand enig idee wie dat zou kunnen zijn?

pffff .. ne Messi hebben ze ook al gehaald :roll: :roll:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Laat ons aub hopen dat ze een centrale en ook linkerverdediger halen.
Hoognodig en broodnodig
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Maar ja dan worden die toch niet opgesteld omdat ze de voorbereiding gemist hebben
Jacobus
Berichten: 119
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacobus »

C4 geven tijdens winterstop aan Brys, Charaï en Verbist en vervangen door de weledelgeleerde heren Brusselmans, Johan en Verrekeskop.
In afwachting laatstgenoemd trio volop samen laten brainstormen op dit forum!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Jacobus schreef:C4 geven tijdens winterstop aan Brys, Charaï en Verbist en vervangen door de weledelgeleerde heren Brusselmans, Johan en Verrekeskop.
In afwachting laatstgenoemd trio volop samen laten brainstormen op dit forum!
Wa's uw probleem ?
Blind ?
Verrekeskop
Berichten: 435
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Verrekeskop »

Brusselmans schreef:
Jacobus schreef:C4 geven tijdens winterstop aan Brys, Charaï en Verbist en vervangen door de weledelgeleerde heren Brusselmans, Johan en Verrekeskop.
In afwachting laatstgenoemd trio volop samen laten brainstormen op dit forum!
Wa's uw probleem ?
Blind ?
Nog zo een snuggere die samen met STVV-fan de lichten mag gaan uitdoen op Staaien, excuseer 'Stayen'.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Brys heeft dus 28 spelers !!!!
Maar in zijn systeem is 1 schorsing of kwetsuur voldoende om in de problemen te geraken.

Mijn vraag is wie die 28 zijn.
En kan iemand de namen eens invullen waar de speler van nature uit het best tot zijn recht komt ?
Mij lijkt het als STVV zijnde meer dan voldoende als je er 20 hebt, uit de jeugd mag ook wat komen.
En welke 8 zijn dan puur overbodig ?
En wie mag er beschikken en wat moet er bij, uitgaande van het principe kwaliteit ipv kwantiteit en rekening houdend met de Belgenregel.

Keeper:
Rechts enkele flank :
Links enkele flank :
Rechtsachter puur :
Linksachter puur :
Centrale verdediger :
Verdedigende middenvelder :
Aanvallende middenvelder :
Linkerflank puur :
Rechterflank puur :
Spits :
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef:Brys heeft dus 28 spelers !!!!
Maar in zijn systeem is 1 schorsing of kwetsuur voldoende om in de problemen te geraken.

Mijn vraag is wie die 28 zijn.
En kan iemand de namen eens invullen waar de speler van nature uit het best tot zijn recht komt ?
Mij lijkt het als STVV zijnde meer dan voldoende als je er 20 hebt, uit de jeugd mag ook wat komen.
En welke 8 zijn dan puur overbodig ?
En wie mag er beschikken en wat moet er bij, uitgaande van het principe kwaliteit ipv kwantiteit en rekening houdend met de Belgenregel.

Keeper:
Rechts enkele flank :
Links enkele flank :
Rechtsachter puur :
Linksachter puur :
Centrale verdediger :
Verdedigende middenvelder :
Aanvallende middenvelder :
Linkerflank puur :
Rechterflank puur :
Spits :
Ik kom zelfs aan 32 spelers....

Keeper: Steppe, Schmidt, Herbots, Wenssens
Rechts enkele flank : 0
Links enkele flank : 0
Rechtsachter puur : Lathouwers
Linksachter puur : 0
Centrale verdediger : Garcia, Teixeira, De Smedt, Mmaee
Verdedigende middenvelder : Sankhon, Konaté, Colombatto, Asamoah, Durkin, Lucas, Van Dessel, De Petter
Aanvallende middenvelder : CK 15, Masoudi, De Bruyn, De Ridder
Linkerflank puur : Acolatse, Lee, Ito
Rechterflank puur : Botaka, Troonbeeckx, Sousa
Spits : Boli, Suzuki, Colidio, Balongo, Janssens
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door AirMontella »

Brusselmans schreef:
Ik kom zelfs op 32.

Keeper: Steppe, Schmidt, Herbots, Wensens
Rechts enkele flank : Botaka, Janssens
Links enkele flank : -
Rechtsachter puur : Lathouwers
Linksachter puur : De Smet
Centrale verdediger : Teixeira, Garcia, Sankhon (vind ik een openbaring op deze positie), Mmaee
Verdedigende middenvelder : Asamoah, De Petter, Colombatto, Durkin, Johny Lucas, Konaté
Aanvallende middenvelder : De Ridder, Van Dessel, De Bruyn, Massoudi, Lee, Cong Phuong Nyugen
Linkerflank puur : Acolatse, Ito
Rechterflank puur : Allan Sousa (kan op links of centraal ook), Troonbeeckx
Spits : Boli, Suzuko, Balongo, Colidio
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Afbeelding
Met deze spelers ter beschikking ...
De oplossing ligt dus altijd dichtbij voor het rapen, probleem is dat iedereen het altijd te ver zoekt !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Op papier 28 of 32, qua people management moet je die allemaal mentaal aan boord zien te houden en bij de ploeg betrekken, maar als het gaat om een basiself samen te stellen, mag je er in de praktijk 10 schrappen wegens blessure (Teixeira, Steppe, De Petter) of op dit moment niet goed genoeg om in de basis te staan (De Bruyn, Mmaee, De Smedt, Massoudi, Van Dessel, CP15, Balongo). Daarnaast heb je de spelers die nog niet klaar zijn voor het grote werk en/of nog geen kans hebben gekregen en bijgevolg niet in te schatten zijn (Lee, Durkin?, Konaté, Lucas, Troonbeeckx, Lathouwers) en de 3de en 4de doelman. De groep waaruit je je basiself kan distilleren, is met andere woorden een stuk kleiner dan 28, toch als je enige ambitie koestert.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie