Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door miel »

Jack schreef: 09 feb 2020, 18:46
Brusselmans schreef:
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
Niet vergeten wie er allemaal doorgestuurd is ondertussen.
Ja , zonder weinig of geen speelkansen
Wat het oordeel van Brys over een aantal spelers was , sta me toe daaraan te twijfelen
Het is ook vrij normaal , wanneer een ploeg meer dan 30 spelers heeft , men er een aanzienlijk aantal laat afvloeien , zonder direkt de stempel te moeten krijgen van mislukte transfer
Maar heb jij die spelers dan aan het werk gezien , of heet het mislukt omdat een trainer ze onder geen enkel beding wilde gebruiken
Endo heeft ook weinig gespeeld en is doorgestuurd , toch ik kan hem moeilijk een mislukking noemen
Turay noemt men hier een mislukking ,maar op basis van wat ? , in Zweden zullen ze daar heel anders over denken
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef: 09 feb 2020, 17:38
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
1 match gespeeld! 1 he!!
Tegen Eupen, die niks meer te winnen of te verliezen hadden...
Zelfs Dussaut heeft ooit wel een goede match gespeeld, zelfs gescoord tegen Genk.
Timmy Brouckx heeft zelfs ooit Antwerp naar 2e klasse geshot!
Ge zit al weken te kappen op Botaka, wel die was zaterdag ook goed... dus mag die ook blijven dan ineens?
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef: 10 feb 2020, 09:47
Brusselmans schreef: 09 feb 2020, 17:38
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
1 match gespeeld! 1 he!!
Tegen Eupen, die niks meer te winnen of te verliezen hadden...
Zelfs Dussaut heeft ooit wel een goede match gespeeld, zelfs gescoord tegen Genk.
Timmy Brouckx heeft zelfs ooit Antwerp naar 2e klasse geshot!
Ge zit al weken te kappen op Botaka, wel die was zaterdag ook goed... dus mag die ook blijven dan ineens?
Er zijn hier nogal wat posters zonder enig gevoel voor nuance.
Laat je daar niet in vangen aub
Trouwens Konaté komt er nu pas terug bij na maanden blessureleed...
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 10 feb 2020, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

lakie schreef: 10 feb 2020, 09:47
Brusselmans schreef: 09 feb 2020, 17:38
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
1 match gespeeld! 1 he!!
Tegen Eupen, die niks meer te winnen of te verliezen hadden...
Zelfs Dussaut heeft ooit wel een goede match gespeeld, zelfs gescoord tegen Genk.
Timmy Brouckx heeft zelfs ooit Antwerp naar 2e klasse geshot!
Ge zit al weken te kappen op Botaka, wel die was zaterdag ook goed... dus mag die ook blijven dan ineens?
Zoals Vossen 1 match had gespeeld hè !!!! 1 match hè !!! Tegen het onnozele Beveren !!! Op Charleroi was het al allemaal veel minder !!! Maar geroepen dat ze hier hebben op dit soort spelers !!!!
En Botaka ... tsja, die kan het wel, maar blijkbaar zie jij zijn ellenlange fantasiekes die niks opbrengen echt niet. Een zeldzame flits verandert dat voor mij niet !

En altijd maar weer 'ongemotiveerde tegenstander, niks te winnen of te verliezen, blabla'.
Serieus afgezaagd, amai !!!
En uw voorbeelden ... lachwekkend !

Weet eigenlijk niet goed wat jullie bezielt :roll:
Kunt ge het nie hebben dat veel zich begint te keren tegen uwe grijze God ofwa ?
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Henri is de man »

Brusselmans schreef: 10 feb 2020, 12:59 Zoals Vossen 1 match had gespeeld hè !!!! 1 match hè !!! Tegen het onnozele Beveren !!! Op Charleroi was het al allemaal veel minder !!! Maar geroepen dat ze hier hebben op dit soort spelers !!!!
Ik raad u aan de vorige pagina's van deze topic toch nog eens te bekijken. Den eerste die commentaar leverde op Vossen...was uzelf. Voor het overige 2 meldingen dat Vossen naar Zulte ging en een post na zijn eerste wedstrijd die eigenlijk meer als reactie op STVV-fan zijn gezeur. En eigenlijk bent u nu zelf opnieuw diegene die roept. Maar geroepen dat ze hier hebben !
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef: 10 feb 2020, 12:59
lakie schreef: 10 feb 2020, 09:47
Brusselmans schreef: 09 feb 2020, 17:38
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
1 match gespeeld! 1 he!!
Tegen Eupen, die niks meer te winnen of te verliezen hadden...
Zelfs Dussaut heeft ooit wel een goede match gespeeld, zelfs gescoord tegen Genk.
Timmy Brouckx heeft zelfs ooit Antwerp naar 2e klasse geshot!
Ge zit al weken te kappen op Botaka, wel die was zaterdag ook goed... dus mag die ook blijven dan ineens?
Zoals Vossen 1 match had gespeeld hè !!!! 1 match hè !!! Tegen het onnozele Beveren !!! Op Charleroi was het al allemaal veel minder !!! Maar geroepen dat ze hier hebben op dit soort spelers !!!!
En Botaka ... tsja, die kan het wel, maar blijkbaar zie jij zijn ellenlange fantasiekes die niks opbrengen echt niet. Een zeldzame flits verandert dat voor mij niet !

En altijd maar weer 'ongemotiveerde tegenstander, niks te winnen of te verliezen, blabla'.
Serieus afgezaagd, amai !!!
En uw voorbeelden ... lachwekkend !

Weet eigenlijk niet goed wat jullie bezielt :roll:
Kunt ge het nie hebben dat veel zich begint te keren tegen uwe grijze God ofwa ?
Das hetzelfde ja...
Alleen het volgende verschil...

Vossen
Racing Genk, 200 matchen, 77 goals
Middlesbrough, 46 matchen, 8 goals
Cercle Brugge, 17 matchen, 6 goals
Club Brugge, 113 matchen, 42 goals
12 keer Rode Duivel, 2 goals
Deelname aan Uefa Cup en Champions League
3 x kampioen van België
2 x beker van België
3 x Super Cup

Konaté
enkele matchen bij de beloften van Dortmund

Das volledig vergelijkbaar inderdaad...

Wat Botaka betreft, versta mij niet verkeerd, ik ben ook geen 100% fan van Botaka, weet zelfs niet wat zijn beste positie is, maar telkens hij in de ploeg kwam als bankzitter, ging de ploeg beter spelen en hij heeft als ervaren man toch ook zijn waarde in deze groep.
Dat hij veel te veel fantasiekes heeft en te weinig rendement vind ik ook, ook op de 10 positie.

En ongemotiveerde tegenstander, is de 1e keer dat ik dit gebruik, maar het is toch ook zo??
Jij gaat oordelen over een speler die je nooit hebt zien spelen, op 1 match tegen godbetert Eupen op speeldag 25 van de competitie, terwijl beide ploegen niks meer te winnen of te verliezen hebben... komaan seg...

Ik zie niet in wat er lachwekkend is aan mijn voorbeelden? Ik zal er nog eentje bij doen voor u...
Zelfs Buvens heeft goei matchen gespeeld voor stvv!!
Ma daarom voldeed hem nog nie he...

Ik vond Konaté zeer positief meevallen trouwens zaterdag. Ma om nu te zeggen dat hij van het lijstje mislukte transfers mag is toch wat snel.
Hij stond er eigenlijk nog niet op bij mij zelfs.... want had hem nog nooit zien spelen!

En ik geef grif toe dat Brys zijn fouten had. Vooral uit koppigheid denk ik dan...
Zie Colidio, beste man opt veld zaterdag, samen met Colombatto.
Maar dat hij vorig seizoen van het beste voetbal heeft gespeeld dat op ooit op Staaien te zien is geweest ben ik nog niet vergeten. En dat hing heus niet alleen aan een Kamada en Tomiyasu. Hun aandeel was zeer groot, maar tactisch klopte het ook...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door miel »

stvvilvoorde schreef: 10 feb 2020, 12:46
lakie schreef: 10 feb 2020, 09:47
Brusselmans schreef: 09 feb 2020, 17:38
Jacques schreef: 07 feb 2020, 14:23 Ach, het gaat me niet om Lee. Vervang Lee door Lucas, Konaté of Vietnamessi en het punt blijft hetzelfde.
Die mag je ook schrappen !
Het grijze lijstje wordt serieus lang !
Er blijft nie meer veel over van de "mislukte" transfers !
1 match gespeeld! 1 he!!
Tegen Eupen, die niks meer te winnen of te verliezen hadden...
Zelfs Dussaut heeft ooit wel een goede match gespeeld, zelfs gescoord tegen Genk.
Timmy Brouckx heeft zelfs ooit Antwerp naar 2e klasse geshot!
Ge zit al weken te kappen op Botaka, wel die was zaterdag ook goed... dus mag die ook blijven dan ineens?
Er zijn hier nogal wat posters zonder enig gevoel voor nuance.
Laat je daar niet in vangen aub
Trouwens Konaté komt er nu pas terug bij na maanden blessureleed...
Wat een geluk , dat gij een overvloed van gevoel hebt voor nuance
:grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Hij heeft thans gelijk. 1 match gespeeld na 25 speeldagen en het is al een geslaagde transfer. Dat is een beetje ridicuul. Net zoals er waren die na de zege op Genk toeterden dat ze Hayen al een contract moesten aanbieden. Een maand later hoorde je ze niet meer. Een zwaluw maakt nog geen lente. Laat hem bevestigen en de kaarten liggen misschien anders, maar op dit moment kan je onmogelijk van een geslaagde transfer spreken. Hoogstens van een geslaagd debuut.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Momenteel kunnen we zelfs van een geslaagde trainerswissel spreken. Kostic haalt een 9/12, heeft ook een goede uitstraling en wil een scherpe groep zien die er steeds voor gaat. Mouwen opstropen is iets dat echt bij het DNA van de club past.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

voetballiefhebber schreef: 10 feb 2020, 17:34 Momenteel kunnen we zelfs van een geslaagde trainerswissel spreken. Kostic haalt een 9/12
Ja, maar tegen ongemotiveerde tegenstanders die niks meer te winnen of verliezen hebben !
Bron : de wijzen van het forum !
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef: 10 feb 2020, 17:39
voetballiefhebber schreef: 10 feb 2020, 17:34 Momenteel kunnen we zelfs van een geslaagde trainerswissel spreken. Kostic haalt een 9/12
Ja, maar tegen ongemotiveerde tegenstanders die niks meer te winnen of verliezen hebben !
Bron : de wijzen van het forum !
Ik had het over de prestatie van 1 speler, individueel...
Niet over de prestatie van de ploeg...
Is totaal anders... Hierin zag je zaterdag driehoekjes, looplijnen, een systeem...
Dus chapeau voor Kostic...
In tegenstelling tot het beoordelen van 1 speler, die niet op de proef werd gesteld... maar die door de (eigen)wijze op dit forum al direct bestempeld wordt als een geslaagde transfer...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STVV-fan »

lakie schreef: 10 feb 2020, 18:16
Brusselmans schreef: 10 feb 2020, 17:39
voetballiefhebber schreef: 10 feb 2020, 17:34 Momenteel kunnen we zelfs van een geslaagde trainerswissel spreken. Kostic haalt een 9/12
Ja, maar tegen ongemotiveerde tegenstanders die niks meer te winnen of verliezen hebben !
Bron : de wijzen van het forum !
In tegenstelling tot het beoordelen van 1 speler, die niet op de proef werd gesteld... maar die door de (eigen)wijze op dit forum al direct bestempeld wordt als een geslaagde transfer...
Dus dat is "not done", terwijl het algemeen geaccepteerd wordt dat een speler het label "niet geslaagde transfer" krijgt als hij zelfs die 1 match niet mág spelen?

....
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

Wat een discussie is me dees seg...
Het is toch nogal wiedes dat een nieuwe speler die hier geen matchen speelt een mislukte transfer is?
De bedoeling van een transfer is toch dat die de ploeg iets bij brengt?! Anders ga je hem toch niet halen!?

Als je Eden Hazard begin dit seizoen was gaan halen, en die zou na dit seizoen geen 300 minuten gespeeld hebben. Dan is dat toch gewoon een mislukte transfer? Dat staat los van de kwaliteiten van de speler.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef: 10 feb 2020, 19:09
lakie schreef: 10 feb 2020, 18:16
Brusselmans schreef: 10 feb 2020, 17:39
voetballiefhebber schreef: 10 feb 2020, 17:34 Momenteel kunnen we zelfs van een geslaagde trainerswissel spreken. Kostic haalt een 9/12
Ja, maar tegen ongemotiveerde tegenstanders die niks meer te winnen of verliezen hebben !
Bron : de wijzen van het forum !
In tegenstelling tot het beoordelen van 1 speler, die niet op de proef werd gesteld... maar die door de (eigen)wijze op dit forum al direct bestempeld wordt als een geslaagde transfer...
Dus dat is "not done", terwijl het algemeen geaccepteerd wordt dat een speler het label "niet geslaagde transfer" krijgt als hij zelfs die 1 match niet mág spelen?

....
Als die speler van 3 trainers niet mag spelen lijkt dat me een logische redenering ja...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door miel »

STimVV schreef: 10 feb 2020, 19:32 Wat een discussie is me dees seg...
Het is toch nogal wiedes dat een nieuwe speler die hier geen matchen speelt een mislukte transfer is?
De bedoeling van een transfer is toch dat die de ploeg iets bij brengt?! Anders ga je hem toch niet halen!?

Als je Eden Hazard begin dit seizoen was gaan halen, en die zou na dit seizoen geen 300 minuten gespeeld hebben. Dan is dat toch gewoon een mislukte transfer? Dat staat los van de kwaliteiten van de speler.
Daar ben ik het niet volledig mee eens .
Wanneer een basis speler geen concurrentie heeft voor zijn positie , is het voor hem geen noodzaak om het volle pond te geven
Goede spelers maken elkaar sterker en beter , dan moeten ze het onderling maar uitmaken wie de beste is of wie basis speler is
Zelf zonder te spelen kan een transfer de ploeg iets bij brengen , al was het maar om anderen scherp te houden
Als een trainer een systeem speelt met 1 spits , en je hebt er 3 of 4 goede in je kern , wanneer dan de titularis het uitstekend doet , zullen de anderen denk ik niet veel spelen .
Zijn ze daarom mislukt ?
Plaats reactie