Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door wiekes »

Dat een club als Standard geld moet gaan lenen aan een ex speler voor hun licentie te krijgen dan is het ver gekomen, trouwens hoor je nog iets van die transfert van Edmilson allemaal een maffia nest.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door wiekes »

Hij den JuniorEdmilson en zijn makkers Carcela en Mpoku moesten er weer bij zijn met die illegale match gisteren maar ja als je het verstand hebt van een goudvis maar dat wisten we al langer, maar goed dat die mannen een beetje kunnen voetballen wat zouden ze anders wel doen nog te lomp om op den dop te staan.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door BoemBoem »

wiekes schreef: 28 mei 2020, 21:28 Hij den JuniorEdmilson en zijn makkers Carcela en Mpoku moesten er weer bij zijn met die illegale match gisteren maar ja als je het verstand hebt van een goudvis maar dat wisten we al langer, maar goed dat die mannen een beetje kunnen voetballen wat zouden ze anders wel doen nog te lomp om op den dop te staan.
Ondanks dat ik u gelijk geef, maar dan zijn er veel met het verstand van ne goudvis hoor..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Halenaar »

Heeft er eigenlijk iemand een idee wanneer we hierover een uitspraak kunnen verwachten?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Jones »

Halenaar schreef: 10 jun 2020, 13:31 Heeft er eigenlijk iemand een idee wanneer we hierover een uitspraak kunnen verwachten?
Ik vrees operatie doofpot en dat irriteert me aan het Belgisch gerecht
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Positivo »

Jones schreef: 05 jul 2020, 13:09
Halenaar schreef: 10 jun 2020, 13:31 Heeft er eigenlijk iemand een idee wanneer we hierover een uitspraak kunnen verwachten?
Ik vrees operatie doofpot en dat irriteert me aan het Belgisch gerecht
Het is hier wel geen bananenrepubliek hé Jones. Alleen , het gerecht werkt inderdaad wel traag . Dat komt, we zullen alleen geduld moeten hebben. De info waarover ik beschik is, dat op het ogenblik van de feiten (of kort daarna) het dossier is overgemaakt aan een advocatenkantoor om de mogelijkheid te onderzoeken of succes mogelijk was bij een rechtszaak. Je kunt wel vermoedens hebben, maar voor de rechtbank moet je het ook nog kunnen aantonen.

Ik kijk ongeduldig naar het moment dat die maffiosi van hier wat verder, mijnheer Venanzi als eerste het op hun kop krijgen. Een wedstrijd verliezen is altijd wat pijnlijk. Een extra 1.5 miljoen ophoesten misschien nog meer, om nog maar te zwijgen van gezichtsverlies.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door lindoke »

Dat Moeskroen zich ook maar niet laat kloten zoals bij ons gebeurt is.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/24/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Krisaias »

lindoke schreef: 24 aug 2020, 12:50 Dat Moeskroen zich ook maar niet laat kloten zoals bij ons gebeurt is.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/24/
Stel u voor, 5 miljoen voor Vojvoda, miljaar.... de wereld is om zeep :lol:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Franz »

Krisaias schreef: 24 aug 2020, 14:06
lindoke schreef: 24 aug 2020, 12:50 Dat Moeskroen zich ook maar niet laat kloten zoals bij ons gebeurt is.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/24/
Stel u voor, 5 miljoen voor Vojvoda, miljaar.... de wereld is om zeep :lol:
Zeer moeilijk voor te stellen en nog moeilijker te geloven... :beer:
Veel deals waar Standard bij betrokken is hebben toch een reukje.
Niet alleen Standard trouwens... hoeveel zwart geld wordt er in het voetbal witgewassen, welke rare geldstromen zijn er in werking???
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door stvvilvoorde »

Franz schreef: 24 aug 2020, 14:15
Veel deals waar Standard bij betrokken is hebben toch een reukje.
Die deals van de laatste jaren...
Dat komt door Venanzi.
Doet zich voor als ne grote, maar heeft niet het vermogen van een grote (en dus moet er op een extra creatieve manier fondsen gezocht worden).
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Halenaar »

Morgen kennen we het verdict, ben eens benieuwd!
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Oscar »

Het zal nog niet voor vandaag zijn.
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/10/29/
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door wiekes »

Als ze daar ooit één euro van gaan zien is de vraag, met die maffia nest weet je maar nooit.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Piana »

wiekes schreef: 29 okt 2021, 14:04 Als ze daar ooit één euro van gaan zien is de vraag, met die maffia nest weet je maar nooit.
Blijkbaar weegt dit dossier toch zeer zwaar door, veel zwaarder dan wij denken, zelfs voor potentiële investeerders. Ik las in de week nog iemand die zei: "Ik kan me goed voorstellen dat nieuwe investeerders wachten tot dit dossier afgehandeld is." Ik weet niet meer wie, ik had er beter een foto van genomen.

Het is dat Tateishi een Japanner is, en op zijn strepen staat, ik denk dat er anders al lang een "Belgische oplossing" gevonden was.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Transferschandaal: Standard/ Edmilson

Bericht door Lukske de Lange »

Piana schreef: 28 dec 2021, 14:20
wiekes schreef: 29 okt 2021, 14:04 Als ze daar ooit één euro van gaan zien is de vraag, met die maffia nest weet je maar nooit.
Blijkbaar weegt dit dossier toch zeer zwaar door, veel zwaarder dan wij denken, zelfs voor potentiële investeerders. Ik las in de week nog iemand die zei: "Ik kan me goed voorstellen dat nieuwe investeerders wachten tot dit dossier afgehandeld is." Ik weet niet meer wie, ik had er beter een foto van genomen.

Het is dat Tateishi een Japanner is, en op zijn strepen staat, ik denk dat er anders al lang een "Belgische oplossing" gevonden was.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... e-standard of je Renard nu op zijn woord geloven moet...daar steek ik mijn hand niet voor in het vuur 😉
Plaats reactie