Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5302
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Net het loon van Odoi bij Fullham opgezocht: blijkbaar verdient die per jaar maar zo'n 510.000 euro!

Da's geen geld, als je Lee zijn loon vergelijkt! Serieus batje hier hoor @Tateishi en co !

:mrgreen:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Yellow Feaver schreef: 15 jul 2020, 15:56
Vouch schreef: 15 jul 2020, 15:52 Is dat iets? Ik kan de man zijn kwaliteiten niet direct voor de geest halen.
Cijfers zijn vrij rampzalig...
Past toch perfect in de strategie van Tateishi. Belgisch, goedkoop, perfect om aan het aantal voetbalbelgen te komen. Bankvulsel dus en dan boeit het hen niet of ze voldoende kwaliteit hebben.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Typ "Dennis Odoi salary" in op google en je krijgt een gedetailleerd overzicht van de lonen van hem en zijn ploegmaats. Zot dat dit daar zo gewoon gepubliceerd is. Maar in Engeland is dat blijkbaar normaal.
Odoi strijkt er 462.800 britse pond per jaar op.
Das iets meer dan 500.00 euro per jaar.
Blijkbaar zijn er op stayen aziatische spelers die meer verdienen...
Puntengeld zal daar wel hoger zijn. Maar financieel moet dat dus wel mogelijk zijn. (Zeker als je hem een contract geeft van 3 jaar)

Het is niet meer nodig om bij al die spelers meteen te denken "stvv kan die ni betalen". Die tijd is voorbij.
Stvv kan er heeeel veel wél betalen. Maar ofwel WIL stvv ze niet betalen. Ofwel wil de speler niet naar deze club komen.
Daarentegen voor spelers waarvan we niet weten of ze een meerwaarde kunnen zijn maar van de andere kant van de wereld komen kan er op Stayen héél veel.
Laatst gewijzigd door STimVV op 15 jul 2020, 16:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Mijn gat dat die daar voetbalt aan minder dan 1 miljoen EUR per jaar.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

Halenaar schreef: 15 jul 2020, 15:48 Buatu word hoogstwaarschijnlijk een kanarie!


https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200715_949 ... JOQKAEs0RY

Exit Walsh denk ik dan :cool:
Ik hoop van niet als ik de keuze zou hebben tussen 2 Buatu's en Walsh neem ik nog Walsh .Buatu komaan , zeg zo hebben we er hier al 15 van dat niveau rondlopen men jongens :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

fruitboerke schreef: 15 jul 2020, 16:47
Halenaar schreef: 15 jul 2020, 15:48 Buatu word hoogstwaarschijnlijk een kanarie!


https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200715_949 ... JOQKAEs0RY

Exit Walsh denk ik dan :cool:
Ik hoop van niet als ik de keuze zou hebben tussen 2 Buatu's en Walsh neem ik nog Walsh .Buatu komaan , zeg zo hebben we er hier al 15 van dat niveau rondlopen men jongens :headbang:
Zoals al een paar keer aangehaald... Buatu is GEEN rechtsachter. Is dus geen alternatief voor Walsh.

Mogen van mij allebei komen. Al heb ik dan zo'n vermoeden dat Konaté wel eens kan vertrekken.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Franz »

AirMontella schreef: 15 jul 2020, 16:49
fruitboerke schreef: 15 jul 2020, 16:47
Halenaar schreef: 15 jul 2020, 15:48 Buatu word hoogstwaarschijnlijk een kanarie!


https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200715_949 ... JOQKAEs0RY

Exit Walsh denk ik dan :cool:
Ik hoop van niet als ik de keuze zou hebben tussen 2 Buatu's en Walsh neem ik nog Walsh .Buatu komaan , zeg zo hebben we er hier al 15 van dat niveau rondlopen men jongens :headbang:
Zoals al een paar keer aangehaald... Buatu is GEEN rechtsachter. Is dus geen alternatief voor Walsh.

Mogen van mij allebei komen. Al heb ik dan zo'n vermoeden dat Konaté wel eens kan vertrekken.
Buatu lijkt eerder een vervanger voor Pol, het is geweten dat die graag weg wil...
Staat dus denkelijk los van al-dan-niet Walsh.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Buatu is veel tr groot en breed om rechtachter te zijn :lol: De gazet zegt weer iets en het moet waar zijn...

Het wordt niet kiezen tussen Buatu en Walsh want die ander traint nog steeds mee. 4 verdedigers (Tex, Konaté, Sankhon en Mmaee) gaan hun laatste jaar in. Zoveel verdedigers hebben we dan niet meer. Zou me ook niet verbazen moest er iemand vertrekken...
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Als Buata komt ter vervanging van Pol, Yes of Sankhon zou het echt wel dramatisch zijn.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Er moeten sowieso belgen bij komen. Dus dan is Buatu een betere keuze dan een buitenlander die misschien niet beter is en op de tribune komt te zitten omdat we nu al te veel buitenlanders hebben.
In de kern van 18 kunnen maar 12 buitenlanders opgenomen worden.
Schmidt, Sankhon, Teixeira, Garcia, Konate, Matsubara, Durkin, Colombatto, Ito, Lee, Nakamuro, Lucas, Nazon, Buya, Suzuki, Colidio.
Dat zijn er nu al 16. 4 van hen halen dus wekelijks zelfs de bank niet en zitten thuis of op de tribune.
Dat zullen Nazon + Lucas + Konaté + Matsubara OF Ito OF Lee worden.
Elke buitenlander die je haalt wil zeggen dat er een buitenlander extra op de tribune komt te zitten. Terwijl een mindere belg momenteel de voorkeur zal krijgen.
Laatst gewijzigd door STimVV op 15 jul 2020, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jack »

Hoe komen ze bij zo'n speler vraag ik me dan af. En op basis van wat halen ze die dan binnen?
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door davy »

Halenaar schreef: 15 jul 2020, 16:03
Vouch schreef: 15 jul 2020, 15:52 Is dat iets? Ik kan de man zijn kwaliteiten niet direct voor de geest halen.
Moeilijk te zeggen. Deed het goed bij Waasland-Beveren, heeft daardoor een mooie transfer naar Rio Ave gedaan. Daar dan weer weinig gespeeld, is dan verhuurd aan Moeskroen maar kwam ook daar niet aan speeltijd toe. Nu is het zo wel dat je bij een makelaarsclub als Moeskroen niet persé de beste speler moet zijn om te mogen spelen. Na een half seizoen Moeskroen vertrok hij afgelopen winter naar Desportivo waar hij wel basisspeler werd.

Zijn laatste match dateerde trouwens van gisteren volgens transfermarkt?

Edit: nog tot eind deze maand een contract bij Desportivo, die hem huren van Rio Ave.
Dat klopt in grote lijnen, maar zijn vertrek bij Waasland-Beveren kwam er niet zozeer door goede prestaties, wel doordat hij er z'n laatste seizoen vooral op de bank doorbracht. Bij Moeskroen haalde hij de bank vaak niet, maar hij heeft nu wel een basisplaats bij Desportivo, al is de waarde daarvan moeilijk in te schatten: ze staan hopeloos laatst en hun doelpuntensaldo laat niet meteen het beste vermoeden over hun verdediging ...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Inderdaad.
Buatu werd bankzitter bij Beveren, werd bankzitter in Portugal, was bank of-tribunezitter bij Moeskroen.
Het zou me verwonderen dat die op zijn 27e hier uitgroeit tot een sterkhouder en basisspeler.
Dan zit je dus met Mmaee en Buatu. 2 centrale verdedigers die niet goed genoeg zijn als vaste waarde. Maar je kan ook geen 2 pure centrale verdedigers op de bank zetten. Trainers doen dat nooit omdat éne voldoende is. Omdat dit een positie is waarbij je enkel wisselt omwille van blessure en je liever frisse aanvallers , middenvelders en flanken als reserve hebt.
Ik mag hopen dat Muscat Mmaee niet als kapitein en vaste basisspeler ziet... :roll:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

STimVV schreef: 15 jul 2020, 17:41 Inderdaad.
Buatu werd bankzitter bij Beveren, werd bankzitter in Portugal, was bank of-tribunezitter bij Moeskroen.
Het zou me verwonderen dat die op zijn 27e hier uitgroeit tot een sterkhouder en basisspeler.
Dan zit je dus met Mmaee en Buatu. 2 centrale verdedigers die niet goed genoeg zijn als vaste waarde. Maar je kan ook geen 2 pure centrale verdedigers op de bank zetten. Trainers doen dat nooit omdat éne voldoende is. Omdat dit een positie is waarbij je enkel wisselt omwille van blessure en je liever frisse aanvallers , middenvelders en flanken als reserve hebt.
Ik mag hopen dat Muscat Mmaee niet als kapitein en vaste basisspeler ziet... :roll:
Speelde toch 2 seizoenen zo goed als alles bij Beveren.
Scoorde ook tegen ons en onder andere Genk, laten we zeggen dat Limburg hem ligt.
Zou nu zijn beste jaren moeten hebben, maar het zijn nog maar geruchten, een tijd geleden vond men hier Arslanagic ook niet goed genoeg,die heeft twee topjaren bij Antwerp opzitten en nu naar Gent.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

vdl schreef: 15 jul 2020, 18:11
Speelde toch 2 seizoenen zo goed als alles bij Beveren.
Toch niet echt...
Zijn 2e seizoen bij Beveren:
29 matchen: 7 keer in de basis, 3 keer ingevallen, 19x bij de selectie zonder minuten.

Ik heb vooral het gevoel dat dit plan C of misschien al D is.
Bushiri plan A?
Vandenbergh plan B? (Verkiest OHL of Beerschot)
Buatu plan C?
In Van den Buijs en Arslanagic hadden ze blijkbaar geen interesse? Dat waren wél opties geweest die hier een basisplaats zouden hebben.
Plaats reactie