Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Ik zal er ook zijn. Dit is trouwens het beste wat er nog gaat zijn. In onze regio ligt in het hol van Pluto, er zijn daardoor geen grote bedrijven. Sponsoring blijft al jaren achterwege. Zonder supporters zie ik niet in wat wij überhaupt nog in 1ste zitten te doen. Mij niet gelaten als er Japanners plezier aan beleven. Maar ik denk dat op termijn derby’s spelen tegen Tienen en hopelijk Diest dan een beter concept zou zijn.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef: 22 jul 2020, 08:36 Geen paniek mensen! STVV gaat doorstoten naar de Top 5 en dat zonder spelers. Als dit op 1 april gezegd wordt, dan denkt men aan de aprilvis. Neen neen, op Stayen is men zelfs serieus :mrgreen:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/07/22/

Als je iets vaak genoeg verteld ga je er op de duur zelf in geloven hé.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door toyotacorolla »

Jammer van de huidige gang van zaken.


“MET STVV DE KLOOF MET DE TOP 5 DICHTEN”
22 juli 2020 0 Reacties door Redactie
STVV heeft de ambitie om Play-Off 1 te halen, maar dan zal er nog fors ingekocht moeten worden. Op Stayen geloven ze er alvast in.


In Wat geloven ze???
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

toyotacorolla schreef: 22 jul 2020, 09:17 Jammer van de huidige gang van zaken.


“MET STVV DE KLOOF MET DE TOP 5 DICHTEN”
22 juli 2020 0 Reacties door Redactie
STVV heeft de ambitie om Play-Off 1 te halen, maar dan zal er nog fors ingekocht moeten worden. Op Stayen geloven ze er alvast in.


In Wat geloven ze???
Een echte klucht is het aan het worden . Ge moet niet vragen hoe wereldvreemd dat ze zijn daar zijn aan den tiense. De kloof dichten :roll: :gek: met wat ? Een bus tec 7 zekers . In hbvl stond te lezen dat "TESTER" Buatu zijn documenten niet in orde zijn en bijgevolg dus nog niet kan testen of meespelen in de oefenwedstrijd tegen Westerlo vandaag. Welke onbenullen doen daar tegenwoordig het papierwerk eigenlijk op Stayen , want dat is nog erger dan in 4 de provinciale foeifoei. Als het om te verkopen is dan is alles rap in orde . Dikke prutsers , wereldvreemde pipos :fuckyou:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

fruitboerke schreef: 22 jul 2020, 09:26
toyotacorolla schreef: 22 jul 2020, 09:17 Jammer van de huidige gang van zaken.


“MET STVV DE KLOOF MET DE TOP 5 DICHTEN”
22 juli 2020 0 Reacties door Redactie
STVV heeft de ambitie om Play-Off 1 te halen, maar dan zal er nog fors ingekocht moeten worden. Op Stayen geloven ze er alvast in.


In Wat geloven ze???
Een echte klucht is het aan het worden . Ge moet niet vragen hoe wereldvreemd dat ze zijn daar zijn aan den tiense. De kloof dichten :roll: :gek: met wat ? Een bus tec 7 zekers . In hbvl stond te lezen dat "TESTER" Buatu zijn documenten niet in orde zijn en bijgevolg dus nog niet kan testen of meespelen in de oefenwedstrijd tegen Westerlo vandaag. Welke onbenullen doen daar tegenwoordig het papierwerk eigenlijk op Stayen , want dat is nog erger dan in 4 de provinciale foeifoei. Als het om te verkopen is dan is alles rap in orde . Dikke prutsers , wereldvreemde pipos :fuckyou:
Delorge gaat dar over, die reageerde toch op het geval dat hem alles had gedaan zodat Nakamura ook op stage kan maar werkvisum geldde niet in Nederland enkel Belgie.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Dat sprookje van top 5 zal wel weer de nodige abo's verkopen.
Jones
Berichten: 3190
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Ze hadden nooit 100 % van de aandelen aan de Jappen mogen verkopen. Een deel bv. 25 % had Roland moeten houden en mensen uit de streek laten beheren. Dan was er een locale binding gebleven. Of zoals in Kortrijk met die Tan. Maar ja, wie had dat geweten dat er zelfs geen rekening werd gehouden met locale scouting ?
Enkele jaren geleden spandoeken hangen en Tateishi laat ze verwijderen. Ge hoort of ziet ze weer niet in de media he. Hadden ze niet beloofd om daar verandering in te brengen ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Ja beloftes maken, kunnen ze blijkbaar erg goed, nog beter dan Duchatelet dat kon;
BoemBoem
Berichten: 2964
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

Kan het hier eindelijk terug over transfers gaan aub?
Geruchten, nieuwtjes,...

Topics genoeg voor al die andere dingen..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Positivo schreef: 22 jul 2020, 09:01
vdl schreef: 21 jul 2020, 21:34 Wat Walsch betreft, we weten natuurlijk niet wat de eisen van de speler zijn.
Maar je weet ook dat een vrije speler alles in handen heeft en wat meer zal vragen.
Nu dus op zoek naar een valabele rechts achter, er zijn nog wel wat vrije spelers op die positie, of anders gaat het geld kosten.
Ik heb nogal een probleem met dit verhaal.
Wist men dan niet wat de looneisen waren van Walsh toen hij zich op training moest komen tonen ?
Zou het kunnen dat Walsh ineens onmogelijke eisen is gaan stellen toen hij een inzicht kreeg in het (niet aanwezige) potentieel ?
Inderdaad. Elke manager en sportief directeur weet perfect wat een speler verdient, of vroeger verdiend heeft, zeker als ze bij Belgische clubs spelen. Als ge zo iemand laat testen, weet ge op voorhand over welke bedragen er onderhandeld zal worden.

Verloren tijd dus. Alweer. Het zegt trouwens voldoende dat ge in deze fase van de voorbereiding op een dergelijke manier te werk moet gaan. Dan hebt ge gewoon geen andere duidelijke targets als alternatief. Het zal uiteindelijk weer ergens optie H of I gaan worden.

Ze hebben verdomme weer een half jaar de tijd gehad om hun lijstjes voor te bereiden voor de posities waar versterking broodnodig is. We zijn op 2 weken voor de start van de competitie, en daar is nog geen enkele positie van ingevuld.

Het is een bende dikke prutsers, die blijkbaar niet in staat zijn om te leren uit hun fouten. Ik heb het er stilaan helemaal mee gehad. Van mij krijgen ze nog enkele weken respijt, daarna zal ik na 3 jaar DMM mijn definitieve conclusie wel vormen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Jan Bulder schreef: 22 jul 2020, 12:32
Positivo schreef: 22 jul 2020, 09:01
vdl schreef: 21 jul 2020, 21:34 Wat Walsch betreft, we weten natuurlijk niet wat de eisen van de speler zijn.
Maar je weet ook dat een vrije speler alles in handen heeft en wat meer zal vragen.
Nu dus op zoek naar een valabele rechts achter, er zijn nog wel wat vrije spelers op die positie, of anders gaat het geld kosten.
Ik heb nogal een probleem met dit verhaal.
Wist men dan niet wat de looneisen waren van Walsh toen hij zich op training moest komen tonen ?
Zou het kunnen dat Walsh ineens onmogelijke eisen is gaan stellen toen hij een inzicht kreeg in het (niet aanwezige) potentieel ?
Inderdaad. Elke manager en sportief directeur weet perfect wat een speler verdient, of vroeger verdiend heeft, zeker als ze bij Belgische clubs spelen. Als ge zo iemand laat testen, weet ge op voorhand over welke bedragen er onderhandeld zal worden.

Verloren tijd dus. Alweer. Het zegt trouwens voldoende dat ge in deze fase van de voorbereiding op een dergelijke manier te werk moet gaan. Dan hebt ge gewoon geen andere duidelijke targets als alternatief. Het zal uiteindelijk weer ergens optie H of I gaan worden.

Ze hebben verdomme weer een half jaar de tijd gehad om hun lijstjes voor te bereiden voor de posities waar versterking broodnodig is. We zijn op 2 weken voor de start van de competitie, en daar is nog geen enkele positie van ingevuld.

Het is een bende dikke prutsers, die blijkbaar niet in staat zijn om te leren uit hun fouten. Ik heb het er stilaan helemaal mee gehad. Van mij krijgen ze nog enkele weken respijt, daarna zal ik na 3 jaar DMM mijn definitieve conclusie wel vormen.
Kort samengevat: Voor een beter Staaien, zonder Duchâtelet en parasiterende aanhangsels zoals DMM :lol:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

BoemBoem schreef: 22 jul 2020, 11:42 Kan het hier eindelijk terug over transfers gaan aub?
Geruchten, nieuwtjes,...

Topics genoeg voor al die andere dingen..
Dan moeten die er zijn hé. Daar blijft het windstil en als die er al zijn, dan komt er ergernis van. Papierwerk niet in orde, speler die test maar te duur blijkt na de geslaagde test, ...

Een nieuwtje is dat de hulptrainer, die bij Real Madrid heeft gewerkt STVV de G5 onder druk gaat zetten. Dan moest men toch al lang in actie zijn geschoten. Hij kan misschien zijn connecties bij Real Madrid eens aanspreken. Daar moet toch een speler zijn, nummer 25 uit de kern bijvoorbeeld die ze eventueel zouden moeten kunnen huren of zo. Alhoewel je natuurlijk beter koopt, maar soms kan het niet anders. Anders had je Kamada nooit gehad, die eerder vooral bankzitter of in de tribune moest zitten bij Frankfurt. Die maakte toch eens wat minuten in de Bundesliga meen ik me te herinneren. Stayen stoomde hem toen klaar voor de Bundesliga.
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door ertee »

fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

ertee schreef: 22 jul 2020, 13:02 1,5mio voor Buya.

https://www.voetbalbelgie.be/specials/p ... 020/07/22/
Daar zijn ze kampioen in .Spelers verkopen daar moeten ze die japanners niets meer over leren. Top 3 in Belgie :beer: Misschien is het dat wat ze eigenlijk bedoelen . Wij willen tot de top 3 van de koehandel behoren en hebben die doelstelling toch wel bereikt . Inderdaad , proficiat daarvoor bende geldwolven. :fuckyou:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

ertee schreef: 22 jul 2020, 13:02 1,5mio voor Buya.

https://www.voetbalbelgie.be/specials/p ... 020/07/22/
Geen verlies?

Die heeft zijn eerste half jaar en nu opnieuw sinds december zonder loon gezeten?

De japanners zijn totnutoe altijd heel goed geweest in het verkopen van spelers, maar met deze transfer toch wel wat minder.
Tijdens de winterstop had je er minstens 5 miljoen voor kunnen vangen, maar toen was het ineens de vervanger van Boli :zot: .
Oke, China was toen ook geen optie meer owv Corona, maar ik heb vernomen dat Rangers en Leeds toen ook geinteresseerd waren.
Nu is het bijna een nul-operatie, maar geslaagde transfer toch allerminst.
Plaats reactie