Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 26 jul 2020, 12:22
Stvv_eng schreef: 26 jul 2020, 12:18 Het is en blijft een gerucht niks al te serieus nemen... Ik post hier voortaan niks meer over transfers/geruchten. Je weet me te vinden...
Thanks Voetbalbelgië
Niks van aantrekken, dat hebben die tamzakken van voeybalbelgie al vaak met mij gedaan.

Blijf maar schoon op dit forum, je bent een meerwaarde.
Het stond in Australische media al quasi vast dat hij naar Sonderjyske zou gaan (ik vertrouw erop dat het ook die ploeg wordt). Ik wou gewoon eens zien of het forum te vertrouwen was, dat is dus niet het geval :D Nu heeft die troepsite er hoogstwaarschijnlijk een fout primeurtje op staan :lol: :grappig:
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 26 jul 2020, 12:54, 2 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Het zou toch helemaal met de haren getrokken zijn dat we nog een buitenlandse keeper gaan halen, aan den andere kant van de wereld, terwijl er genoeg belgische keepers zijn die willen komen.
Terwijl er nu al buitenlanders in de tribune zullen zitten die beter zijn dan hun belgische collegas.
Dat zou er dan nog 1tje meer worden.
Ik mag veronderstellen dat dit een fopje is ...
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Yellow Feaver schreef: 26 jul 2020, 11:51 Een 18-jarig manneke die niet door de mand gevallen is in 2 oefenmatchen als 2de doelman???? De heimwee naar Roland begint zich te vertalen in het overnemen van zijn denkpistes.
Wat is daar mis mee ? Hoe gaan jongeren anders ooit een kans krijgen ? Hoe denk je dat Simon en Courtois er ooit geraakt zijn ?
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 25 jul 2020, 23:21
smol schreef: 25 jul 2020, 22:59
Stvv_eng schreef: 25 jul 2020, 22:01 HBVL: ‘Steppe bleef dan weer uit voorzorg aan de kant met lichte hinder aan de rug.‘
Gaat Steppe daar echt als derde doelman naartoe willen gaan als hij weet dat hij bij STVV nagenoeg alles gaat gaan spelen?

Ik zie Kenny nu niet op die leeftijd te zijn gekomen om nog ergens derde viool te gaan spelen, ook al is het in het Astridpark
Ik weet niet van waar je dat haalt, maar Steppe heeft hier ook zeker niet zomaar een basisplaats. Ik zie hem zomaar 2e keeper worden na Schmidt.
Steppe staat toch een trapje hoger dan Schmidt hoor qua kwaliteit.
Dat moet nog blijken als ze beide fit zijn... ik vind Schmidt persoonlijk beter dan Steppe, maarja als je die mening hebt, ben je hier een Japan Lover en een Belgen Hater :lol:
Voor mij helemaal niet hoor. Maar als ze ongeveer op gelijke hoogte staan verkies ik zeker een Belg, wat chauvinisme mag toch hé. Maar zowel met Schmidt als met Steppe ben ik momenteel tevreden. En Van Marsenille mag zeker een seizoen 3e doelman zijn, daar zitten we zeker goed.
Een nr 10 en een echte diepe spits moet er nog bij, maar dat moeten wel 2 voltreffers zijn natuurlijk.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

smol schreef: 26 jul 2020, 12:56
Yellow Feaver schreef: 26 jul 2020, 11:51 Een 18-jarig manneke die niet door de mand gevallen is in 2 oefenmatchen als 2de doelman???? De heimwee naar Roland begint zich te vertalen in het overnemen van zijn denkpistes.
Wat is daar mis mee ? Hoe gaan jongeren anders ooit een kans krijgen ? Hoe denk je dat Simon en Courtois er ooit geraakt zijn ?
Omdat ze meer talent hadden.
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Jan Bulder schreef: 26 jul 2020, 14:45
smol schreef: 26 jul 2020, 12:56
Yellow Feaver schreef: 26 jul 2020, 11:51 Een 18-jarig manneke die niet door de mand gevallen is in 2 oefenmatchen als 2de doelman???? De heimwee naar Roland begint zich te vertalen in het overnemen van zijn denkpistes.
Wat is daar mis mee ? Hoe gaan jongeren anders ooit een kans krijgen ? Hoe denk je dat Simon en Courtois er ooit geraakt zijn ?
Omdat ze meer talent hadden.
Simon kreeg tijdens zijn eerste thuiswedstrijden ook vanalles naar zijn hoofd geschreeuwd bij ieder fout die hij maakte. Gelukkig had hij toen een trainer die in hem geloofde. Waarom zijn Wim zo geen talent kunnen zijn?
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Boeckx, Mignolet,....waren op die leeftijd geen tweede doelman. Als uw eerste doelman uitvalt moet je een 18 jarige meerdere wedstrijden voor de leeuwen gooien. Kans dat het dramatisch voor ploeg en speler uitdraait is groter dan gunstig uitkomst.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Vouch »

Yellow Feaver schreef: 26 jul 2020, 15:20 Boeckx, Mignolet,....waren op die leeftijd geen tweede doelman. Als uw eerste doelman uitvalt moet je een 18 jarige meerdere wedstrijden voor de leeuwen gooien. Kans dat het dramatisch voor ploeg en speler uitdraait is groter dan gunstig uitkomst.
Mignolet was tweede doelman in 2007-2008, toen was hij 19, het seizoen ervoor speelde hij trouwens al 2 matchen (T Gent en U Roeselare). Boeckx was toen 20. Dus eerste doelman was 20, tweede doelman was 19.
Boeckx reed zijn STVV-carrière letterlijk in de gracht en Mignolet blunderde wat later tegen Roeselare: degradatie was een feit. Maar goed dat we hem toen toch nog kansen gegeven hebben, spijtig genoeg maakte Van Crombrugge zijn fouten juist in een gevoelige match, maar die jongen hadden we ook nog kansen moeten geven. Een blunder van jewelste is dat geweest.

Ik wil Van Marsenille helemaal niét vergelijken met Mignolet. Maar ik heb geen bang van een jonge gast als 2e doelman te gebruiken. Genk doet niet anders, en die hun seizoen is niet gedaan in november.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Vouch schreef: 26 jul 2020, 15:46
Yellow Feaver schreef: 26 jul 2020, 15:20 Boeckx, Mignolet,....waren op die leeftijd geen tweede doelman. Als uw eerste doelman uitvalt moet je een 18 jarige meerdere wedstrijden voor de leeuwen gooien. Kans dat het dramatisch voor ploeg en speler uitdraait is groter dan gunstig uitkomst.
Mignolet was tweede doelman in 2007-2008, toen was hij 19, het seizoen ervoor speelde hij trouwens al 2 matchen (T Gent en U Roeselare). Boeckx was toen 20. Dus eerste doelman was 20, tweede doelman was 19.
Boeckx reed zijn STVV-carrière letterlijk in de gracht en Mignolet blunderde wat later tegen Roeselare: degradatie was een feit. Maar goed dat we hem toen toch nog kansen gegeven hebben, spijtig genoeg maakte Van Crombrugge zijn fouten juist in een gevoelige match, maar die jongen hadden we ook nog kansen moeten geven. Een blunder van jewelste is dat geweest.

Ik wil Van Marsenille helemaal niét vergelijken met Mignolet. Maar ik heb geen bang van een jonge gast als 2e doelman te gebruiken. Genk doet niet anders, en die hun seizoen is niet gedaan in november.
Inderdaad en dat jaar zijn we dan ook gedegradeerd. Niet echt een succes voor het team. Als Brepoels Simon toen tegen de verwachting in niet koos als eerste doelman in tweede klas (dus niet op het hoogste niveau) kon het ook voor hem heel anders uitdraaien. Bij Genk moet je opletten met de vergelijking. Als ze voor een jonge tweede doelman kiezen zorgen ze altijd dat ze nog een extra alternatief hebben indien het nodig moest blijken.
Lukske de Lange
Berichten: 1256
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Lukske de Lange »

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... aten-.html zochten wij geen rechtsachter, die de hele flank kan bestrijken, met groeimarge ? 😉
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

Lukske de Lange schreef: 26 jul 2020, 21:22 https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... aten-.html zochten wij geen rechtsachter, die de hele flank kan bestrijken, met groeimarge ? 😉
Wij zochten idd een rechtse back.
Een échte rechtse back, gene mid die onder Leko de volledige flank moest dweilen.

Vlietinck is misschien wel een mooie naam voor de supporters, maar nu niet direct een profiel dat we echt nodig hebben in het systeem dat Muscat wil spelen.

Cavanda zou beter zijn in dat opzicht
BoemBoem
Berichten: 2965
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 26 jul 2020, 21:54
Lukske de Lange schreef: 26 jul 2020, 21:22 https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... aten-.html zochten wij geen rechtsachter, die de hele flank kan bestrijken, met groeimarge ? 😉
Wij zochten idd een rechtse back.
Een échte rechtse back, gene mid die onder Leko de volledige flank moest dweilen.

Vlietinck is misschien wel een mooie naam voor de supporters, maar nu niet direct een profiel dat we echt nodig hebben in het systeem dat Muscat wil spelen.

Cavanda zou beter zijn in dat opzicht
Cavanda?

Uitgekotst door elke ploeg waar die gezeten heeft..
Geroemd voor zijn voorbeeldig gedrag op en naast het veld..
Geen meerwaarde gebracht bij Standard..
29 jaar oud (uw stokpaardje is toch de doorverkoopwaarde op jonge spelers)..

Die zijn topjaren liggen lang achter hem..
En als men Walsh zijn loon niet wou geven wil ik nog niet weten hoe ze gaan reageren als Cavanda het zijne gaat voorleggen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 26 jul 2020, 22:01
STVV-fan schreef: 26 jul 2020, 21:54
Lukske de Lange schreef: 26 jul 2020, 21:22 https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... aten-.html zochten wij geen rechtsachter, die de hele flank kan bestrijken, met groeimarge ? 😉
Wij zochten idd een rechtse back.
Een échte rechtse back, gene mid die onder Leko de volledige flank moest dweilen.

Vlietinck is misschien wel een mooie naam voor de supporters, maar nu niet direct een profiel dat we echt nodig hebben in het systeem dat Muscat wil spelen.

Cavanda zou beter zijn in dat opzicht
Cavanda?

Uitgekotst door elke ploeg waar die gezeten heeft..
Geroemd voor zijn voorbeeldig gedrag op en naast het veld..
Geen meerwaarde gebracht bij Standard..
29 jaar oud (uw stokpaardje is toch de doorverkoopwaarde op jonge spelers)..

Die zijn topjaren liggen lang achter hem..
En als men Walsh zijn loon niet wou geven wil ik nog niet weten hoe ze gaan reageren als Cavanda het zijne gaat voorleggen.
Kwestie nutteloze Belgische namedropping kan dat tellen.

Ik wou dat ook eens gedaan hebben vóór de nieuwe competitie begon
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

:drunk:
BoemBoem schreef: 26 jul 2020, 22:01
STVV-fan schreef: 26 jul 2020, 21:54
Lukske de Lange schreef: 26 jul 2020, 21:22 https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/93 ... aten-.html zochten wij geen rechtsachter, die de hele flank kan bestrijken, met groeimarge ? 😉
Wij zochten idd een rechtse back.
Een échte rechtse back, gene mid die onder Leko de volledige flank moest dweilen.

Vlietinck is misschien wel een mooie naam voor de supporters, maar nu niet direct een profiel dat we echt nodig hebben in het systeem dat Muscat wil spelen.

Cavanda zou beter zijn in dat opzicht
Cavanda?

Uitgekotst door elke ploeg waar die gezeten heeft..
Geroemd voor zijn voorbeeldig gedrag op en naast het veld..
Geen meerwaarde gebracht bij Standard..
29 jaar oud (uw stokpaardje is toch de doorverkoopwaarde op jonge spelers)..

Die zijn topjaren liggen lang achter hem..
En als men Walsh zijn loon niet wou geven wil ik nog niet weten hoe ze gaan reageren als Cavanda het zijne gaat voorleggen.
Geen meerwaarde? Dat was toch alleen onder Preudhomme, ervoor speelde hij wel steeds en werd geroemd om zijn ruches langs de lijn.
Ze werden toen tweede en wonnen de beker.
Michel heeft wel vaker problemen met spelers hé.
Mattes
Berichten: 72
Lid geworden op: 25 jan 2017, 12:49

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Mattes »

Selectie op dit moment:

GK: Steppe-Schmidt- Vanmarsenille

LB: Matsubara

CV: Tex, Garcia, Mmaee, Konate

RB: Sankhon, Janssens, Lathouwers

CM: Colombatto, Durkin, Asamoah, Lucas, De Ridder, Van Dessel

CAM: Massoudi

Flank: Lee, Ito, Nakamura, Troonbeeckx

Aanvallers: Suzuki, Colidio, Nazon en Balongo

Hierbij zie je een duidelijk probleem qua Aanvallende middenvelder. Hopelijk wordt dat 1 van de 3 nieuwe versterkingen. Balongo uitlenen en een extra diepe spits aanwerven ( type targetspits) lijkt me ook noodzakelijk.
Plaats reactie