Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3179
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Net gepraat met de vader van Jellert Van landschoot van Club Brugge. Die gast heeft nog een jaar contract bij Brugge nadat hij terugkeerde van een uitleenbeurt bij NEC in Nederland waar men hem heel graag wou inlijven totdat corona roet in het eten gooide. Voorheen nog uitleenbeurten bij fc Eindhoven en ohl. Speelde bij de nationale ploeg bij de jeugd en speelt al van zijn 7e bij Club. Hij kan op de linksback spelen en centraal op het middenveld en wil weg bij club. Is binnenkort 23. Een opportuniteit ? Scoorde afgelopen seizoen 4 keer en gaf 6 assists bij NEC in 2e klasse
Evert Maesschalk is zijn manager. Heeft vele bekende spelers in zijn portefeuille.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 07 aug 2020, 00:40 Net gepraat met de vader van Jellert Van landschoot van Club Brugge. Die gast heeft nog een jaar contract bij Brugge nadat hij terugkeerde van een uitleenbeurt bij NEC in Nederland waar men hem heel graag wou inlijven totdat corona roet in het eten gooide. Voorheen nog uitleenbeurten bij fc Eindhoven en ohl. Speelde bij de nationale ploeg bij de jeugd en speelt al van zijn 7e bij Club. Hij kan op de linksback spelen en centraal op het middenveld en wil weg bij club. Is binnenkort 23. Een opportuniteit ? Scoorde afgelopen seizoen 4 keer en gaf 6 assists bij NEC in 2e klasse
Evert Maesschalk is zijn manager. Heeft vele bekende spelers in zijn portefeuille.
Als ge op uw 23e nog geen enkele minuut in een 1A team gespeeld hebt denk ik dat die gerust nog wat mag verderzoeken. Opportuniteiten zijn voor mij net iets andere spelers dan dat..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

BoemBoem schreef: 07 aug 2020, 10:58
Jones schreef: 07 aug 2020, 00:40 Net gepraat met de vader van Jellert Van landschoot van Club Brugge. Die gast heeft nog een jaar contract bij Brugge nadat hij terugkeerde van een uitleenbeurt bij NEC in Nederland waar men hem heel graag wou inlijven totdat corona roet in het eten gooide. Voorheen nog uitleenbeurten bij fc Eindhoven en ohl. Speelde bij de nationale ploeg bij de jeugd en speelt al van zijn 7e bij Club. Hij kan op de linksback spelen en centraal op het middenveld en wil weg bij club. Is binnenkort 23. Een opportuniteit ? Scoorde afgelopen seizoen 4 keer en gaf 6 assists bij NEC in 2e klasse
Evert Maesschalk is zijn manager. Heeft vele bekende spelers in zijn portefeuille.
Als ge op uw 23e nog geen enkele minuut in een 1A team gespeeld hebt denk ik dat die gerust nog wat mag verderzoeken. Opportuniteiten zijn voor mij net iets andere spelers dan dat..
Bovendien is zijn 'natuurlijke' positie centrale middenvelder en KAN hij op de linksback spelen.
Nu ik denk dat we centraal int middenveld genoeg gestoffeerd zijn, alleen een echte meerwaarde (Dejaegere, Gerkens) mag daar nog wel bij.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Mathijssen legt de vinger nogmaals op de wonde. Van alle analisten in Vlaanderen zit wat mij betreft Mathijssen in de top 3. Dus als hij dit zegt mogen we ervan uitgaan dat het een nuchtere kijk op de situatie is:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/07/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

lindoke schreef: 07 aug 2020, 12:10 Mathijssen legt de vinger nogmaals op de wonde. Van alle analisten in Vlaanderen zit wat mij betreft Mathijssen in de top 3. Dus als hij dit zegt mogen we ervan uitgaan dat het een nuchtere kijk op de situatie is:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/07/
Aan ons om het tegendeel te bewijzen zoals we dat ieder jaar doen :D
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

Stvv_eng schreef: 07 aug 2020, 12:16
lindoke schreef: 07 aug 2020, 12:10 Mathijssen legt de vinger nogmaals op de wonde. Van alle analisten in Vlaanderen zit wat mij betreft Mathijssen in de top 3. Dus als hij dit zegt mogen we ervan uitgaan dat het een nuchtere kijk op de situatie is:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/07/
Aan ons om het tegendeel te bewijzen zoals we dat ieder jaar doen :D
Inderdaad.
Jacky heeft er ook een hand van weg om ieder préseizoen te zeggen hoe slecht het wel niet gaat op den Tiense.
Haast ieder seizoen moet hij na anderhalve maand zijn woorden terug inslikken.

Het is nu gewoon eenmaal makkelijker om kritiek op iets te leveren, dan te zeggen hoe goed iets gebeurt (al is het maar een klein beetje), zeker als je zelf al zo een instelling hebt.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Ooit zal hij wel eens gelijk hebben zeker. Das gelijk beurs experts die al 4 jaar aan een stuk ieder jaar een grote beurscrisis voorspelden. ;)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef: 07 aug 2020, 12:31
Stvv_eng schreef: 07 aug 2020, 12:16
lindoke schreef: 07 aug 2020, 12:10 Mathijssen legt de vinger nogmaals op de wonde. Van alle analisten in Vlaanderen zit wat mij betreft Mathijssen in de top 3. Dus als hij dit zegt mogen we ervan uitgaan dat het een nuchtere kijk op de situatie is:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/07/
Aan ons om het tegendeel te bewijzen zoals we dat ieder jaar doen :D
Inderdaad.
Jacky heeft er ook een hand van weg om ieder préseizoen te zeggen hoe slecht het wel niet gaat op den Tiense.
Haast ieder seizoen moet hij na anderhalve maand zijn woorden terug inslikken.

Het is nu gewoon eenmaal makkelijker om kritiek op iets te leveren, dan te zeggen hoe goed iets gebeurt (al is het maar een klein beetje), zeker als je zelf al zo een instelling hebt.
Ik heb bij elke voorbeschouwing door Jacky ivm STVV toch zo een beetje de indruk dat het om een open sollicitatie gaat voor de positie als technisch directeur. Met alle respect natuurlijk, want hij is wel goed als analyst en zou het als technisch directeur ook zeker niet slecht doen.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

Denk dat hij zich nu wel goed voelt in een trainersrol in de schaduw bij de U19 Rode Duivels, gecombineerd met het analystenwerk.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Missé-Missé »

STVV-fan schreef: 07 aug 2020, 12:31
Stvv_eng schreef: 07 aug 2020, 12:16
lindoke schreef: 07 aug 2020, 12:10 Mathijssen legt de vinger nogmaals op de wonde. Van alle analisten in Vlaanderen zit wat mij betreft Mathijssen in de top 3. Dus als hij dit zegt mogen we ervan uitgaan dat het een nuchtere kijk op de situatie is:
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/08/07/
Aan ons om het tegendeel te bewijzen zoals we dat ieder jaar doen :D
Inderdaad.
Jacky heeft er ook een hand van weg om ieder préseizoen te zeggen hoe slecht het wel niet gaat op den Tiense.
Haast ieder seizoen moet hij na anderhalve maand zijn woorden terug inslikken.

Het is nu gewoon eenmaal makkelijker om kritiek op iets te leveren, dan te zeggen hoe goed iets gebeurt (al is het maar een klein beetje), zeker als je zelf al zo een instelling hebt.
Ik ben niet extreem negatief, ook niet extreem positief.
Het zou voor velen, waaronder mezelf, wel een opsteker zijn te weten waar we (op sportief vlak) positief bejubeld zouden moeten worden?

1 back (van twijfelachtig allooi), waar je er op zijn minst 3 zou moeten hebben?
De aanwezigheid van een 5-tal spelers voor dezelfde posities?
De Ridder aanvoerder/basisspeler?
Janssens nog steeds kanarie?

Ge zou ook kunnen zeggen dat hoe negatief Jacky is, hij hier in positiviteit geëvenaard wordt door sommigen hier.. (en dan vind ik hem nog niet eens zo supernegatief).
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

Zoals al jaren aan de gang is, worden wij niet onderschat maar een aantal ploegen overschat.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door KNRI »

Mathijsen verkondigt elke jaar dezelfde zever bij de start van het seizoen... Geeuw :roll:

STVV is tegenwoordig een stabiele middenmotor. Niet meer, niet minder. De degradatiezorgen van weleer zijn verdwenen en dat is positief. Uiteraard willen we allemaal meer en beter, vooral omdat de Japanners dit als doel voorop stelden. Maar we kunnen moeilijk stellen dat we ons echte zorgen moeten maken over al de rest.
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door moanverke »

Het is misschien ver gezocht, maar dat een Lucas en een Lee progressie gemaakt hebben, als ik sommige mag geloven, kun je deze ook beschouwen als een transfer. Deze spelers waren vorig seizoen onzichtbaar. Toch moet er een speler bijkomen die een beslissende pas kan geven en vooral een spits bij komen. Doelpunten maken zal moeilijk zijn.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Franz »

We moeten natuurlijk wel willen lezen wat Jacky exact zegt. Ik citeer:
“In mijn ogen weegt deze kern echter te licht om meer te ambiëren dan het behoud”, luidt het oordeel van Jacky Mathijssen in Het Belang van Limburg.
Hij zegt dus niet dat STVV zal zakken hé.
En volgens mij heeft hij gelijk: met DEZE kern zullen we net boven de degradatie spelen. En dat heeft niet alleen te maken met het feit dat we zelf (wat) zijn verzwakt, maar ook dat er nog een 5tal andere teams zijn die toch ook niet sterker zijn... Het is zoals Dreke stelde: 'De andere teams worden overschat'.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

moanverke schreef: 08 aug 2020, 12:28 Het is misschien ver gezocht, maar dat een Lucas en een Lee progressie gemaakt hebben, als ik sommige mag geloven, kun je deze ook beschouwen als een transfer. Deze spelers waren vorig seizoen onzichtbaar. Toch moet er een speler bijkomen die een beslissende pas kan geven en vooral een spits bij komen. Doelpunten maken zal moeilijk zijn.
Er wordt gezegd dat die progressie gemaakt hebben, maar dat zal nog moeten blijken.
Plaats reactie