Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Guggenheimer »

enrique schreef: 18 sep 2020, 21:03
Guggenheimer schreef: 18 sep 2020, 00:49 Voor alle duidelijkheid : Ik wil de speler niet afbreken voor hij hier staat en ik ben blij te zien dat de meerderheid redelijk positief naar een transfer kijkt. Eindelijk wat eensgezindheid.

Maar : Ik snap eerlijk gezegd niet goed waar al dat optimisme vandaan over Filippov vandaan komt.

Hij mag dan al wat goals in zijn carriere gemaakt hebben maar de kerel gaat op zijn 28ste(jarig in oktober) aan zijn derde seizoen in eerste klasse beginnen. Maw hij speelde tot zijn 25ste in de tweede klasse en op zijn 21ste zelfs in de derde klasse.

Hier zijn statistieken op transfermarkt ( dus ik neem dit met een korreltje zout) : https://www.transfermarkt.nl/oleksandr- ... saison=ges

Op zijn 28ste (bijna) heeft Filippov 59 matchen in eerste klasse op de teller ( 47 in competitie, 10 in kampioenen play-off en 2 in degradatie play-off) en heeft daar in 21 goals gescoord. 21 in 59 is niet slecht, begrijp mij niet verkeerd maar slechts 59 matchen in eerste klasse ?

Alweer, ik wil de speler niet afbreken voor hij hier is. Het ziet er mij een degelijke transfer uit met een speler die misschien wat later op zijn beste niveau is gekomen. Maar ik vind de positieve reacties op het forum toch wat buiten proportie.

Dit is voor mij een opportuniteit. Niet een toptransfer die ambitie uitstraalt.
Ooit over Lorenzo Staelens gehoord?
Zie de post hierboven ... .
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Kanarie1987 schreef: 19 sep 2020, 18:18 Zou Julian araujo onze nieuwe rechtsachter worden ? STVV eng zette de post op z’n insta verhaal. Is nog maar 19 jaar en vaste waarde bij la Galaxy. Zat voor de 1 ste keer in de a selectie van Amerika . Zou een straffe transfer zijn
Zou inderdaad sterk zijn.
Speelt verdorie wel bij LA Galaxy...
In niet-corona-tijden spelen die voor een massa volk in een geweldig stadion.
ELKE huidige stvv-speler zou met zijn ogen dicht daar een contract tekenen als de aanbieding zou komen.
Zou straf zijn dat hij dan naar hier zou komen. Zelfs ietwat onbegrijpelijk... ik verwacht het alvast niet.
Laatst gewijzigd door STimVV op 19 sep 2020, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

http://cornerofthegalaxy.com/2020/09/10 ... lasico-ii/

And speaking of great performances, your hosts will dive into Julian Aruajo’s excellent start to the season and why MLS got it right when they said he wouldn’t be staying in the league for long. Get your Araujo kits quickly!
Zou wel straffe transfer zijn.
Galaxy gaat er wel van uit dat ie snel naar europa zal vertrekken en het heeft met Najar wel al een ervaren pion in de rangen die op zijn positie kan spelen.
Maar naar STVV? Dacht dat hij bij echt grote clubs op de radar stond.
Misschien speelt de aanwezigheid van Durkin daar in ons voordeel.
Of misschien liket hij gewoon iets dat in zijn feed komt omdat Durkin het geliked heeft ofzo en is het een scheet in een fles.

Maar indien niet, chapeau
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Julian Araujo

Team: LA Galaxy
Position: Right back
Age:19

Strengths: Araujo lives for those battles in the cage, and he wants to bring whoever he's playing against in there with him because he knows he's going to win. He basically said as much on Extratime two weeks ago ahead of the latest El Trafico, and on the pitch, it was Araujo outplaying his opposite number (again) and it was Araujo baiting Mark-Anthony Kaye into a game-changing red card. He is relentless, he is confident, and he is a plus athlete in terms of his quickness, agility and straight-line speed.
Plus he can ball.

This summer Guillermo Barros Schelotto has moved him to what is essentially a right midfield position in a 4-2-3-1 in a bid to shore up the entire team's defense, and it's worked. Araujo is not a high-level attacking talent, but he's smart about when to get forward, doesn't give it away cheaply, and can provide the final ball.

There's a reason the suitors for his signature two years ago were the Galaxy and Liverpool.

Needs to work on: He's not a high-level attacking talent despite having good feet and the ability to hit that final ball. If Araujo's going to move to the likes of Liverpool eventually... I mean, just look at how reliant Jurgen Klopp's team is on their fullbacks to unlock the game. Look at what Davies does for Bayern, or how crucial Adams often is when he plays at fullback or wingback for RB Leipzig.

Araujo is a throwback in that he's a defender first, even when playing at right midfield. In the youth ranks he was actually a center back, so those are his instincts.

I have few doubts he'll be a high-level defensive fullback for the next dozen years or so (once Schelotto moves him back there full time), but his ceiling is going to be determined by how dynamic he can become pushing forward.

What the future holds: I will be shocked if he's not the starting right back for both the Galaxy and the US U-20s next year, and he's a solid bet to be wearing the captain's armband for the U-20s to boot.

He's already on the radars of the biggest clubs in Europe. If he keeps playing for the next 18 months the way he's played for the past two, there will be a move.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door bert1924 »

Amerikanen,Colombianen,Japanners,Zuid koreanen, enz..........
Maar de noodzakelijke belgen zijn niet te vinden !!!!!!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

bert1924 schreef: 19 sep 2020, 22:23 Amerikanen,Colombianen,Japanners,Zuid koreanen, enz..........
Maar de noodzakelijke belgen zijn niet te vinden !!!!!!
Omdat die gewoon niet bestaan en mijne man met Caufriez en Buatu hebde twee belgen ;)
STVV-fan
Berichten: 6006
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

bert1924 schreef: 19 sep 2020, 22:23 Amerikanen,Colombianen,Japanners,Zuid koreanen, enz..........
Maar de noodzakelijke belgen zijn niet te vinden !!!!!!
"Noodzakelijk".....

:grappig: :grappig: :end:
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door bert1924 »

STVV- fan : belachelijk ventje !!! :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Meekers zegt op truineer.be dat er geen extra middenvelder komt want De ridder komt terug....
Man man. Waar is ux broodnodige aanvallende middenvelder ?
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Jones schreef: 19 sep 2020, 23:49 Meekers zegt op truineer.be dat er geen extra middenvelder komt want De ridder komt terug....
Man man. Waar is ux broodnodige aanvallende middenvelder ?
Hij vindt ook dat we goed spelen, elke week kansen afdwingen enzovoort.
Kan je nog meer onzin verkopen. Binnenkort gooien ze Muscat buiten en hebben ze weer een excuus om aan een ander project te beginnen.
Beleid van mijn .....
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Johan »

stvv veranderd in een kermisattractie.Een ploeg bouwen interresseert die jappen geen bal.En al wat er nu van spelers bijkomt gaat de tribuneop.Te weinig belgen en de ene buitenlander duwt de andere uit de kern.By the way, Muscat heeft mij ook nog niet weten bekoren met zijn belachelijke wissels. Garcia uit de ploeg houden en wegjagen. Onbegrijpelijk.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Jones schreef: 19 sep 2020, 23:49 Meekers zegt op truineer.be dat er geen extra middenvelder komt want De ridder komt terug....
Man man. Waar is ux broodnodige aanvallende middenvelder ?
Ik was het ook aan het denken. Als we naar 3-5-2 overschakelen zal Lee weer naar de 10 verhuizen en we weten dat dit geen meevaller was. Cacace of Matsubara moeten dan de hele lijn doen aan de linkerkant.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 19 sep 2020, 23:10
bert1924 schreef: 19 sep 2020, 22:23 Amerikanen,Colombianen,Japanners,Zuid koreanen, enz..........
Maar de noodzakelijke belgen zijn niet te vinden !!!!!!
"Noodzakelijk".....

:grappig: :grappig: :end:
Noodzakelijke kwalitatieve Belgen, maar volgens u geen probleem he, zien we aan de resultaten.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Stvv_eng schreef: 19 sep 2020, 22:49
bert1924 schreef: 19 sep 2020, 22:23 Amerikanen,Colombianen,Japanners,Zuid koreanen, enz..........
Maar de noodzakelijke belgen zijn niet te vinden !!!!!!
Omdat die gewoon niet bestaan en mijne man met Caufriez en Buatu hebde twee belgen ;)
Bekijk de selectie van morgen.
6 vd 7 Belgen zijn zeker dat ze op 't blad komen terwijl er daar 4 van zijn die zelfs in 1B niet kunnen volgen.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

https://www.transfermarkt.nl/kiril-desp ... ler/221540
Kunnen we zo iemand niet een seizoen huren, of halen.
Plaats reactie