Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Ik ben door niemand weggejaagd en sta nog steeds achter mijn opmerkingen ;)

Ik kreeg iets aangeboden en zag dat als een opportuniteit en ben daarom zo goed als gestopt met Stvv_eng. Ik ben nog steeds supporter dus af en toe zal ik toch eens iets posten vanwege mijn bereik...
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

AirMontella schreef: 30 sep 2020, 15:21
Jacques schreef: 30 sep 2020, 14:22
STVV-fan schreef: 30 sep 2020, 12:20
enrique schreef: 30 sep 2020, 11:04
Franz schreef: 30 sep 2020, 10:39 Ik ben het voor een keer eens met Roland als het over STVV gaat...
DMM zal wel degelijk ingrijpen als we in degradatiegevaar komen.
Naar 1B zakken zou hun project echt geen goed doen, de uitgaande transferbedragen zijn daar maar een klein percentage van wat je in 1A kan ontvangen.
Anderzijds zou het me niet verbazen moest DMM wachten tot de winter-mercato om tot actie over te gaan.
Voor hen is 14de ook goed hé.
Triestige situatie.
Btw, het is hier betrekkelijk stil rond sommige figuren
Zouden ze ne klop van de hamer hebben?
stvv_eng hebt ge zelf weggejaagd met jullie gezeik.

ik moet vooral heel hard op mijn tanden bijten, zodat er sommigen figuren niet bij Tompie gaan wenen omdat STVV-fan weeral eens "agressief" reageert.

Daarom reageer ik ook niet meer op posts en op die achterlijke, nieuw geopende topic :vomit: :kots: . De durf en het lef, schande... :rood:
Maarja, zo bolt dit forum wel.

Niks klop gehad dus
Samy, ben jij dat? :mrgreen:
Neeje, die zijn nickname zou Samy-fan zijn. :D (voor alle duidelijkheid, stvv-fan => dit is een grapje he, totaal niet op u gericht)
Ik vind hem eigenlijk nog wel goed gevonden.

@ VDL: zoals ik dus al zei: Bij Tompie gaan wenen vanwege de "agressieve" stijl.

Nurken dat je niet meer komt omdat zus en zo "fout" is ( in jullie ogen). Maar wanneer men zegt dat men het gaat veranderen "as you like it": "Nee, we komen niet terug want het zit dieper dan dat".
Nurken dat Roland de club niet kon verkopen (sponsors binnenhalen), maar nu wel lastig zijn dat de Japanners de ene na de andere partnership binnenhalen vanuit Azië en daarvoor (Superhelaas voor sommigen), Aziatische spelers "moet" binnenhalen.
Nurken dat men geen talentvolle jeugd meer kan aantrekken omdat ze te weinig kansen krijgen, maar dan wel de jeugdspelers met een A-kern contract niet bij de voetbalbelgen rekenen wantja, waarom ook niet?

Dan nog nurken en wijzen naar KV Mechelen (om de haverklap) om blijkbaar een punt te maken over de aanwezigheid van supporters (vanwege die bs "supportersparticipatie" en Belgen en zever), maar dan wel niet komen wanneer je onder De Roeck haast een gans seizoen op een PO I plek staat, dan wel niet van Stayen een hel maken onder Brys, om die fugge Louwagie en De Witte jankend terug te sturen naar huis op de laatste match van de reguliere competitie.
KVM mag degraderen, daar verkopen ze abonnementen als zoete broodjes in tweede klas.
Op nog geen 3 jaar tijd mag 1 voorzitter (bewezen) aan matchfixing doen en loopt er een onderzoek tegen een andere vanwege investeringen die niet katholiek zijn.

Hier maakt men met zin voor groots drama een topic aan om de "ondergang van STVV" aan te kondigen, volledig de schaamte voorbij.
Zo bollen die "realisten" wel.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door ertee »

STVV-fan schreef: 30 sep 2020, 17:48
AirMontella schreef: 30 sep 2020, 15:21
Jacques schreef: 30 sep 2020, 14:22
STVV-fan schreef: 30 sep 2020, 12:20
enrique schreef: 30 sep 2020, 11:04

Btw, het is hier betrekkelijk stil rond sommige figuren
Zouden ze ne klop van de hamer hebben?
stvv_eng hebt ge zelf weggejaagd met jullie gezeik.

ik moet vooral heel hard op mijn tanden bijten, zodat er sommigen figuren niet bij Tompie gaan wenen omdat STVV-fan weeral eens "agressief" reageert.

Daarom reageer ik ook niet meer op posts en op die achterlijke, nieuw geopende topic :vomit: :kots: . De durf en het lef, schande... :rood:
Maarja, zo bolt dit forum wel.

Niks klop gehad dus
Samy, ben jij dat? :mrgreen:
Neeje, die zijn nickname zou Samy-fan zijn. :D (voor alle duidelijkheid, stvv-fan => dit is een grapje he, totaal niet op u gericht)
Ik vind hem eigenlijk nog wel goed gevonden.

@ VDL: zoals ik dus al zei: Bij Tompie gaan wenen vanwege de "agressieve" stijl.

Nurken dat je niet meer komt omdat zus en zo "fout" is ( in jullie ogen). Maar wanneer men zegt dat men het gaat veranderen "as you like it": "Nee, we komen niet terug want het zit dieper dan dat".
Nurken dat Roland de club niet kon verkopen (sponsors binnenhalen), maar nu wel lastig zijn dat de Japanners de ene na de andere partnership binnenhalen vanuit Azië en daarvoor (Superhelaas voor sommigen), Aziatische spelers "moet" binnenhalen.
Nurken dat men geen talentvolle jeugd meer kan aantrekken omdat ze te weinig kansen krijgen, maar dan wel de jeugdspelers met een A-kern contract niet bij de voetbalbelgen rekenen wantja, waarom ook niet?

Dan nog nurken en wijzen naar KV Mechelen (om de haverklap) om blijkbaar een punt te maken over de aanwezigheid van supporters (vanwege die bs "supportersparticipatie" en Belgen en zever), maar dan wel niet komen wanneer je onder De Roeck haast een gans seizoen op een PO I plek staat, dan wel niet van Stayen een hel maken onder Brys, om die fugge Louwagie en De Witte jankend terug te sturen naar huis op de laatste match van de reguliere competitie.
KVM mag degraderen, daar verkopen ze abonnementen als zoete broodjes in tweede klas.
Op nog geen 3 jaar tijd mag 1 voorzitter (bewezen) aan matchfixing doen en loopt er een onderzoek tegen een andere vanwege investeringen die niet katholiek zijn.

Hier maakt men met zin voor groots drama een topic aan om de "ondergang van STVV" aan te kondigen, volledig de schaamte voorbij.
Zo bollen die "realisten" wel.
Sommige realisten zijn hier inderdaad eerder pessimisten (of negativisten, kies maar), maar jij bent een negationist. Gelukkig gaat het "maar" over voetbal, anders was het nog strafbaar.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 30 sep 2020, 17:48
AirMontella schreef: 30 sep 2020, 15:21
Jacques schreef: 30 sep 2020, 14:22
STVV-fan schreef: 30 sep 2020, 12:20
enrique schreef: 30 sep 2020, 11:04

Btw, het is hier betrekkelijk stil rond sommige figuren
Zouden ze ne klop van de hamer hebben?
stvv_eng hebt ge zelf weggejaagd met jullie gezeik.

ik moet vooral heel hard op mijn tanden bijten, zodat er sommigen figuren niet bij Tompie gaan wenen omdat STVV-fan weeral eens "agressief" reageert.

Daarom reageer ik ook niet meer op posts en op die achterlijke, nieuw geopende topic :vomit: :kots: . De durf en het lef, schande... :rood:
Maarja, zo bolt dit forum wel.

Niks klop gehad dus
Samy, ben jij dat? :mrgreen:
Neeje, die zijn nickname zou Samy-fan zijn. :D (voor alle duidelijkheid, stvv-fan => dit is een grapje he, totaal niet op u gericht)
Ik vind hem eigenlijk nog wel goed gevonden.

@ VDL: zoals ik dus al zei: Bij Tompie gaan wenen vanwege de "agressieve" stijl.

Nurken dat je niet meer komt omdat zus en zo "fout" is ( in jullie ogen). Maar wanneer men zegt dat men het gaat veranderen "as you like it": "Nee, we komen niet terug want het zit dieper dan dat".
Nurken dat Roland de club niet kon verkopen (sponsors binnenhalen), maar nu wel lastig zijn dat de Japanners de ene na de andere partnership binnenhalen vanuit Azië en daarvoor (Superhelaas voor sommigen), Aziatische spelers "moet" binnenhalen.
Nurken dat men geen talentvolle jeugd meer kan aantrekken omdat ze te weinig kansen krijgen, maar dan wel de jeugdspelers met een A-kern contract niet bij de voetbalbelgen rekenen wantja, waarom ook niet?

Dan nog nurken en wijzen naar KV Mechelen (om de haverklap) om blijkbaar een punt te maken over de aanwezigheid van supporters (vanwege die bs "supportersparticipatie" en Belgen en zever), maar dan wel niet komen wanneer je onder De Roeck haast een gans seizoen op een PO I plek staat, dan wel niet van Stayen een hel maken onder Brys, om die fugge Louwagie en De Witte jankend terug te sturen naar huis op de laatste match van de reguliere competitie.
KVM mag degraderen, daar verkopen ze abonnementen als zoete broodjes in tweede klas.
Op nog geen 3 jaar tijd mag 1 voorzitter (bewezen) aan matchfixing doen en loopt er een onderzoek tegen een andere vanwege investeringen die niet katholiek zijn.

Hier maakt men met zin voor groots drama een topic aan om de "ondergang van STVV" aan te kondigen, volledig de schaamte voorbij.
Zo bollen die "realisten" wel.
Maar gij valt steeds in herhaling kerel.
Waar de Japanners hun geld halen, kan mij geen zak schelen.
Wel de lokale verankering verwaarlozen, doordat er amper valabele Belgen in de kern zitten.
Nul comma nul communicatie met de achterban.
Ieder seizoen beginnen met een kern die niet in balans is.
Maar ja is volgens u toch niet waar, heel België ziet het, alleen jij niet.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

Georgios Vagiannidis zou mogelijk gehuurd worden. 19-jarige, Griekse rechtsachter van Inter Milaan. Maakte ik juni de overstap van Panathinaikos waar hij eerder dit jaar zijn profdebuut maakte en zelfs scoorde in zijn debuutmatch.

Stond in december in de belangstelling van onder meer Monaco en.... Racing Genk.

Bron: stvv_eng op Instagram
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Geen toeval dat hij onder contract ligt bij Inter lijkt me.
Net zoals Colidio.
Pinto of Tateishi hebben daar duidelijk een vriendje zitten.
19j. Heeft 1 match gespeeld voor Panatinaikos. Verder speelde hij daar bij de U20. Tekende deze zomer een contract voor 4j bij Inter.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

AirMontella schreef: 30 sep 2020, 22:43 Georgios Vagiannidis zou mogelijk gehuurd worden. 19-jarige, Griekse rechtsachter van Inter Milaan. Maakte ik juni de overstap van Panathinaikos waar hij eerder dit jaar zijn profdebuut maakte en zelfs scoorde in zijn debuutmatch.

Stond in december in de belangstelling van onder meer Monaco en.... Racing Genk.

Bron: stvv_eng op Instagram
Allemaal goed en wel maar eerst zien en dan geloven. Weer geen Belg. Ngawa, De norre en Walsh wel. Weer geen of weinig ervaring. Koop of huur dan De norre he. Koppige Jappen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Jones schreef: 30 sep 2020, 23:04
AirMontella schreef: 30 sep 2020, 22:43 Georgios Vagiannidis zou mogelijk gehuurd worden. 19-jarige, Griekse rechtsachter van Inter Milaan. Maakte ik juni de overstap van Panathinaikos waar hij eerder dit jaar zijn profdebuut maakte en zelfs scoorde in zijn debuutmatch.

Stond in december in de belangstelling van onder meer Monaco en.... Racing Genk.

Bron: stvv_eng op Instagram
Allemaal goed en wel maar eerst zien en dan geloven. Weer geen Belg. Ngawa, De norre en Walsh wel. Weer geen of weinig ervaring. Koop of huur dan De norre he. Koppige Jappen.
2 van de 3 namen die jij hier naar voren draagt hebben al bewezen te min te zijn op dit niveau. De Notre kan het niveau wel aan, maar wie wilt die zijn kop nog zien hier nadat hij fier zat te pronken met een 'fuck stvv' sticker?

Ik vind het profiel niet ideaal, maar liever gokken op een talent dan iemand die al gebuisd is geweest op het hoogste niveau.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Franz schreef: 30 sep 2020, 10:39 Ik ben het voor een keer eens met Roland als het over STVV gaat...
DMM zal wel degelijk ingrijpen als we in degradatiegevaar komen.
Naar 1B zakken zou hun project echt geen goed doen, de uitgaande transferbedragen zijn daar maar een klein percentage van wat je in 1A kan ontvangen.
Anderzijds zou het me niet verbazen moest DMM wachten tot de winter-mercato om tot actie over te gaan.
Voor hen is 14de ook goed hé.
Triestige situatie.
Als ze wachten tot de winter mercato zal het zeker te laat zijn. Een ploeg moet je bouwen en koop je niet effe snel samen, KV Mechelen dacht het ook op te lossen in januari door een achttal spelers te kopen het seizoen dat ze degradeerde.
Zelfde voorbeeld met Chelsea die een halve nieuwe ploeg bij elkaar gekocht hebben en het (nog) niet draait.
Nie zievere, speile!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

AirMontella schreef: 30 sep 2020, 22:43 Georgios Vagiannidis zou mogelijk gehuurd worden. 19-jarige, Griekse rechtsachter van Inter Milaan. Maakte ik juni de overstap van Panathinaikos waar hij eerder dit jaar zijn profdebuut maakte en zelfs scoorde in zijn debuutmatch.

Stond in december in de belangstelling van onder meer Monaco en.... Racing Genk.

Bron: stvv_eng op Instagram
En zeggen dat wij hier vroegen om onze Grieken terug te halen.. hun Nederlands is nog niet perfect van de Japanners, maar Grieken hadden ze toch al begrepen :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Bartman »

Ze halen wel de verkeerde terug dan
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door toyotacorolla »

Als het klopt, nog maar eens een verdedigende speler.
Leg de focus op een deftige spits, en middenvelder. :grappig:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Een vagina in de verdediging, hopelijk laat die niet teveel binnen :lollig: :grappig:
Kanarie1987
Berichten: 256
Lid geworden op: 08 jun 2019, 14:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Kanarie1987 »

En weer ne gast van 19’jaar. hopelijk bewijst hij ons diensten, maar hoopte toch als er nog iets bijkwam , die toch al enige ervaring had .. laat ons hopen dat ze nog afkomen met een centrale middenvelder die wat balvast is
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Heeft totnogtoe 60 minuten op het hoogste niveau gespeeld (waarin hij wel scoorde en een assist gaf), geen voetbalbelg en gaat gehuurd worden?
Kan best een groot talent zijn, maar zijn dat de jongens waarvan je verwacht dat ze de rug gaan rechten om uit deze negatieve spiraal te geraken?
Heb er toch wel wat bedenkingen bij
Plaats reactie