Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Ik had ook liever een Belg met ervaring in onze competitie op die positie gezien, maar toch beter een echte RB dan helemaal niks. Slechter kunnen we er niet van worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Franz »

De verdedigende 'opportuniteiten' worden gestapeld op Stayen... nu weer een 19 jarige Griekse beginneling.
Het goede nieuws is dat deze speler een rechtsback is.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Ervaring heeft deze ploeg nodig, geen gaminkes die hier hun eerste ervaringen moeten opdoen op het hoogste niveau.

Talent alleen volstaat niet, maar ze zijn duidelijk NOG niet geleerd. Brugge NXT staat ook laatste.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Franz schreef: 30 sep 2020, 10:39 Ik ben het voor een keer eens met Roland als het over STVV gaat...
DMM zal wel degelijk ingrijpen als we in degradatiegevaar komen.
Naar 1B zakken zou hun project echt geen goed doen, de uitgaande transferbedragen zijn daar maar een klein percentage van wat je in 1A kan ontvangen.
Anderzijds zou het me niet verbazen moest DMM wachten tot de winter-mercato om tot actie over te gaan.
Voor hen is 14de ook goed hé.
Triestige situatie.
Ge moet er op voorhand voor zorgen dat ge niet in de problemen geraakt. Niet pas actie ondernemen als ge in de problemen zit. Maar op dat vlak was RD inderdaad een jarenlange ervaringsdeskundige, met als gevolg 2 degradaties op zijn conto.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Aldus Meekers voor de match op Cercle:
Alleen tegen Eupen was het ondermaats.
Ik zou ons puntentotaal de volgende drie matchen minstens verdubbeld willen zien. Zo niet, dan moeten we ons even in alle rust bezinnen.
Aldus Meekers na de supportersbrief:
Ik ga echter niet mee in die negatieve commentaren. De interne keuken kennende, is van een ramp alleszins geen sprake. Wat niet wil zeggen dat het niet gauw anders en beter moet.
Ik heb deze week een open en constructief gesprek gevoerd met de coach. En we zaten snel op dezelfde lijn. Met de selectie moei ik mij niet, maar we hebben overduidelijk te weinig ervaring in het team. Steppe. That’s it. Er is te weinig ruggengraat.
En wat doen we?
We huren een 19 jarige Griek van Inter... Sterk bezig...

Wat baten kaars en bril als de aap niet zienen wil...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Ervaring zat op Stayen: Teixeira weer geblesseerd en zal dus niet spelen tegen Kortrijk.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Vagiannidis.
Dat zou dan onze 18e buitenlander zijn, terwijl er maar 12 in de wedstrijdselectie kunnen zitten.
6 buitenlanders zitten dus wekelijks op de tribune.
Ondertussen blijven de zwakke belgen zeker van hun plaats. Kans blijft dus groot dat Wolke de voorkeur zal moeten krijgen op Vagiannidis.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Henri is de man »

STimVV schreef: 01 okt 2020, 10:56 Vagiannidis.
Dat zou dan onze 18e buitenlander zijn, terwijl er maar 12 in de wedstrijdselectie kunnen zitten.
6 buitenlanders zitten dus wekelijks op de tribune.
Ondertussen blijven de zwakke belgen zeker van hun plaats. Kans blijft dus groot dat Wolke de voorkeur zal moeten krijgen op Vagiannidis.
Dat ze De Ridder maar langs alle kanten intapen in de toekomst want als die er niet bij is zitten we op Belgenvlak echt met een dik probleem
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Binnenkort worden ze uitgesloten uit Belgische competitie
Waar moeten ze dan gaan spelen? :lol:
Zouden ze in de J-league mogen spelen?
Te weinig Japanners
Vergunning bouw Zuid tribune afgewezen
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 01 okt 2020, 10:56 Vagiannidis.
Dat zou dan onze 18e buitenlander zijn, terwijl er maar 12 in de wedstrijdselectie kunnen zitten.
6 buitenlanders zitten dus wekelijks op de tribune.
Ondertussen blijven de zwakke belgen zeker van hun plaats. Kans blijft dus groot dat Wolke de voorkeur zal moeten krijgen op Vagiannidis.
Vrees ik eerlijk gezegd ook voor.
Hij zal ofwel spelen, ofwel in de tribune zitten.
Als er een rechtsachter op de bank zal zitten, zal/moet het Wolke zijn.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 01 okt 2020, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Van Dessel 2 maanden uit met een blessure.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

lakie schreef: 01 okt 2020, 10:25 Aldus Meekers voor de match op Cercle:
Alleen tegen Eupen was het ondermaats.
Ik zou ons puntentotaal de volgende drie matchen minstens verdubbeld willen zien. Zo niet, dan moeten we ons even in alle rust bezinnen.
Aldus Meekers na de supportersbrief:
Ik ga echter niet mee in die negatieve commentaren. De interne keuken kennende, is van een ramp alleszins geen sprake. Wat niet wil zeggen dat het niet gauw anders en beter moet.
Ik heb deze week een open en constructief gesprek gevoerd met de coach. En we zaten snel op dezelfde lijn. Met de selectie moei ik mij niet, maar we hebben overduidelijk te weinig ervaring in het team. Steppe. That’s it. Er is te weinig ruggengraat.
En wat doen we?
We huren een 19 jarige Griek van Inter... Sterk bezig...

Wat baten kaars en bril als de aap niet zienen wil...
Ach ja, die zegt ook maar wat hij moet zeggen.
Doet mij van in het begin aan Morenne denken....
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

lakie schreef: 01 okt 2020, 10:25 Aldus Meekers voor de match op Cercle:
Alleen tegen Eupen was het ondermaats.
Ik zou ons puntentotaal de volgende drie matchen minstens verdubbeld willen zien. Zo niet, dan moeten we ons even in alle rust bezinnen.
Aldus Meekers na de supportersbrief:
Ik ga echter niet mee in die negatieve commentaren. De interne keuken kennende, is van een ramp alleszins geen sprake. Wat niet wil zeggen dat het niet gauw anders en beter moet.
Ik heb deze week een open en constructief gesprek gevoerd met de coach. En we zaten snel op dezelfde lijn. Met de selectie moei ik mij niet, maar we hebben overduidelijk te weinig ervaring in het team. Steppe. That’s it. Er is te weinig ruggengraat.
En wat doen we?
We huren een 19 jarige Griek van Inter... Sterk bezig...

Wat baten kaars en bril als de aap niet zienen wil...
Of hoe je koud en warm tegelijk kunt blazen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

Henri is de man schreef: 01 okt 2020, 11:33 we op Belgenvlak echt met een dik probleem
En maar wenen als talentvolle Belgische jeugd niet naar STVV wil komen wegens "te weinig kansen", maar dan wel eigen jeugd met een A-kerncontract niet tot de Belgen rekenen die op het wedstrijdblad kunnen, als is het maar voor een plaats op de bank.... :bweik:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Thuis tegen Kortrijk zal wel laatste kans voor Muscat zijn.

https://www.truineer.be/2020/10/meekers ... NoZvkmtOTU
Plaats reactie