Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

STVV-fan schreef: 01 okt 2020, 12:42
Henri is de man schreef: 01 okt 2020, 11:33 we op Belgenvlak echt met een dik probleem
En maar wenen als talentvolle Belgische jeugd niet naar STVV wil komen wegens "te weinig kansen", maar dan wel eigen jeugd met een A-kerncontract niet tot de Belgen rekenen die op het wedstrijdblad kunnen, als is het maar voor een plaats op de bank.... :bweik:
Omdat ze het niet kunnen vent. Ze kunnen het niet, anders hadden ze al lang veel meer kansen gehad.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Is Cacace geselecteerd bij zijn nationale ploeg tegen de rode duivels op 8 oktober ?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Jones schreef: 01 okt 2020, 13:33 Is Cacace geselecteerd bij zijn nationale ploeg tegen de rode duivels op 8 oktober ?
Ik dacht dat match tegen Nieuw-Zeeland niet doorging.
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tweety »

Match tegen Nieuw-Zeeland gaat niet door owv Corona reglementering in N-Z
De Duivels spelen tegen Ivoorkust in de plaats.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 01 okt 2020, 12:42 En maar wenen als talentvolle Belgische jeugd niet naar STVV wil komen wegens "te weinig kansen", maar dan wel eigen jeugd met een A-kerncontract niet tot de Belgen rekenen die op het wedstrijdblad kunnen, als is het maar voor een plaats op de bank.... :bweik:
Die talentvolle belgische spelers willen maar al te graag komen als ze zien hoeveel kansen beperkte jongens als Balongo, Wolke en Mmaee hier krijgen...
Je moet ze als club wel willen halen natuurlijk.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 01 okt 2020, 14:08
STVV-fan schreef: 01 okt 2020, 12:42 En maar wenen als talentvolle Belgische jeugd niet naar STVV wil komen wegens "te weinig kansen", maar dan wel eigen jeugd met een A-kerncontract niet tot de Belgen rekenen die op het wedstrijdblad kunnen, als is het maar voor een plaats op de bank.... :bweik:
Die talentvolle belgische spelers willen maar al te graag komen als ze zien hoeveel kansen beperkte jongens als Balongo, Wolke en Mmaee hier krijgen...
Je moet ze als club wel willen halen natuurlijk.
Bizar wel dat het grootste talent van de hoop, Van Dessel, nog geen enkele kans heeft gekregen dit seizoen. Nochtans de enige jongere in de kern waarvan ik verwacht dat het wel een degelijke speler kan worden voor ons.

Dat terzijde: de jeugd is terug helemaal opgebouwd vanaf nul, er zijn veel investeringen gedaan en talentvolle jongeren hebben de rangen versterkt en willen ook graag naar ons komen. Ik verwacht er wel wat van, maar het spreekt voor zich dat we de vruchten van die werking pas de komende jaren kunnen plukken. Op twee jaar tijd gaan we daar nog niet veel van zien tuurlijk, zouden ook dan moeilijk kunnen spreken van eigen jeugd aangezien die tot over twee jaar terug helemaal is leeggeroofd geweest omdat Roland er geen cent in stak.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Op dit moment vind ik de jeugd nog veel en veel te zwak voor de eerste ploeg. Met jeugd heb ik het over de spelers die al meegetraind hebben met de A-kern. Van hen allemaal schat ik Massoudi en Lathouwers het hoogste in.

Ik vind dus ook niet dat we nu een trainer of bestuur 'de schuld' moeten geven dat ze geen kansen krijgen want de generatie die nu meetraint is gewoon nog te zwak. We zullen het van de volgende generaties moeten hebben, ik verdiep me zelf niet echt in de jeugd, maar heb toch al vaak van anderen vernomen dat daar wel iets rondloopt.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

En de leute kan niet op voor de Japanners precies . In plaats van zich eindelijk ervan bewust te worden dat hier veel te veel middelmatige tot slechte buitenlanders gehuurd of gekocht worden en werden gooien ze er nog ene Griek bij op den hoop. Proficiat dwazen dat ge zijt , die nationaliteit liep hier nog niet rond . HOE ACHTERLIJK KAN JE ZIJN !! :bweik: :bweik: :headbang:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Mmae opgeroepen voor de Nationale ploeg van Marokko!

Het grote ongelijk van het forum :lol: ;)
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

Halenaar schreef: 01 okt 2020, 15:38 Mmae opgeroepen voor de Nationale ploeg van Marokko!

Het grote ongelijk van het forum :lol: ;)
Oei, dat zal zijn overdreven eigendunk nog een duw geven en nu kan hij in zijn ogen zeker niets meer fout doen en nog wat nonchalanter zijn.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Missé-Missé »

Halenaar schreef: 01 okt 2020, 15:38 Mmae opgeroepen voor de Nationale ploeg van Marokko!

Het grote ongelijk van het forum :lol: ;)
Kon ook nog voor Kameroen kiezen...

Bij de duivels missen we ook nog opvolging centraal achteraan :D
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Vermits men toen met die Zuma bezig was zal men zich er toch van bewust zijn dat er nog werk is op de rechterflank, aanvallend gezien. Durkin, brave gast maar moet nog veel boke’s eten.
Kent iemand nog een voetbalbelg die de nr 10 positie bekleedt en in het buitenland speelt ?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

Jones schreef: 01 okt 2020, 16:51 Vermits men toen met die Zuma bezig was zal men zich er toch van bewust zijn dat er nog werk is op de rechterflank, aanvallend gezien. Durkin, brave gast maar moet nog veel boke’s eten.
Kent iemand nog een voetbalbelg die de nr 10 positie bekleedt en in het buitenland speelt ?
Een oude bekende: https://www.transfermarkt.nl/tortol-lum ... ler/138679
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

De concurrentie zit ook niet stil :
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... lCFWfO7AoM
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Een 19-jarige van Inter huren...ze zullen geïnspireerd zijn door de straffe prestaties van Colidio zeker? :yes:

Heeft n.b. niets met talent te maken, wel met rendement.
Laatst gewijzigd door Jacques op 01 okt 2020, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie