Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Jacques schreef: 02 okt 2020, 10:43 Vooral pijnlijk dat het het 2de jaar op rij is. Vorig jaar een hoop flankaanvallers (waarvan niemand is doorgebroken) voor een systeem zonder flankaanvallers, dit jaar een hoop verdedigers waarvan ene met 3 speeldagen schorsing en ene voor de reserven (terwijl onze ananas wekelijks mag gudderen dat het gene naam heeft).
Vooraf werd (terecht) gezegd dat deze mercato bepalend zou zijn voor het oordeel over het transferbeleid van Tateishi en Pinto. Enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt is de conclusie dat het twee clowns zijn die grandioos gebuisd zijn. Ze zetten voor het tweede jaar op rij meer kwaad bloed dan dat ze iets deftig doen. Ik ben er klaar mee. Zeker in combinatie met die ivoren-torenmentaliteit die ze tentoonspreiden. Niks communicatie, niks verantwoording. Het beste dat ze nog kunnen doen, is hun boeltje pakken.
Zo is dat Jacques :toppie:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

"Bij Cercle zetten we in op het enerzijds ontwikkelen en opleiden van jonge, talentvolle spelers maar anderzijds ook om lokaal onze identiteit te accentueren en te versterken", verklaart technisch directeur Carlos Avina de beslissing. "Deze spelers stellen de toekomst van Cercle voor, niet alleen omdat het getalenteerde jongens zijn maar ook omdat ze de waarden van onze vereniging vertegenwoordigen."

Zo zou het moeten, dan nog een degelijke communicatie en is ineens heel veel opgelost !!!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Roman schreef: 02 okt 2020, 12:54 "Bij Cercle zetten we in op het enerzijds ontwikkelen en opleiden van jonge, talentvolle spelers maar anderzijds ook om lokaal onze identiteit te accentueren en te versterken", verklaart technisch directeur Carlos Avina de beslissing. "Deze spelers stellen de toekomst van Cercle voor, niet alleen omdat het getalenteerde jongens zijn maar ook omdat ze de waarden van onze vereniging vertegenwoordigen."

Zo zou het moeten, dan nog een degelijke communicatie en is ineens heel veel opgelost !!!
Sorry he maar :grappig:

Het zou hier eens moeten gebeuren, uw beste speler en absolute sterkhouder (Peeters) verkopen voor een appel en een ei en een toptrainer die absoluut wilt vertrekken omdat hij moet luisteren naar Monaco.

Wat het grote verschil is trouwens met ons beleid is zie ik niet, hier gaan ze ook proberen om onze lokale identiteit in de verf te steken via de jeugd...
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Halenaar schreef: 02 okt 2020, 13:11
Roman schreef: 02 okt 2020, 12:54 "Bij Cercle zetten we in op het enerzijds ontwikkelen en opleiden van jonge, talentvolle spelers maar anderzijds ook om lokaal onze identiteit te accentueren en te versterken", verklaart technisch directeur Carlos Avina de beslissing. "Deze spelers stellen de toekomst van Cercle voor, niet alleen omdat het getalenteerde jongens zijn maar ook omdat ze de waarden van onze vereniging vertegenwoordigen."

Zo zou het moeten, dan nog een degelijke communicatie en is ineens heel veel opgelost !!!
Sorry he maar :grappig:

Het zou hier eens moeten gebeuren, uw beste speler en absolute sterkhouder (Peeters) verkopen voor een appel en een ei en een toptrainer die absoluut wilt vertrekken omdat hij moet luisteren naar Monaco.

Wat het grote verschil is trouwens met ons beleid is zie ik niet, hier gaan ze ook proberen om onze lokale identiteit in de verf te steken via de jeugd...
Gij moogt eeuwig positief blijven en het beleid verdedigen, geen probleem
Het omgekeerde moet ook kunnen
Maar er staat een belangrijk woord in uwe laatste zin, proberen
Heb er een beetje moeite mee
Proberen is voor een klein deel hier voldoende
Maar dat is voor mij niet zo
Als ik mijn werk probeer goed te doen en het deugt niet, wordt mijn contract niet verlengd
Niemand gaat mij vertellen dat een ploeg die 8e eindigt alleen maar geluk heeft en de 16e alleen maar ongeluk
Ge moet risico's uitsluiten
En dit doen zij niet
Echt niet
Ze gooien het geld aan ramen en deuren uit en wat krijg je in de plaats?
Het blijkt dat ze de verhouding prijs/kwaliteit niet kennen
Of ze kennen de markt niet
Of ze hebben slechte raadgevers
Of...
Wat de jeugd betreft
De beste Belgische talenten zijn niet in het land te houden
Wat daarna komt, wil volgens u naar Sint-Truiden komen spelen
Denk het niet
Dus, ge moet u al behelpen met 3e en 4e keus
En dat is uw 1e ploeg ook
Of ge da nu graag hebt of niet, het is zo
Een klein deel zal dat toch weer tegenspreken, maar een groot gedeelte niet
STVV bestaat niet meer, zei iemand deze week tegen mij
En hij heeft gelijk
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Moet jij weten als je dit het beleid verdedigen noemt.

Feit is: Cercle begon de voorbereiding zonder trainer, een kern van maar 15 spelers aangevuld met beloften, liet hun sterkste speler gaan voor een peulschil, en de aanwinsten kwamen pas laat binnen. En dan is er nog feit dat het maar de b club is van Monaco.

'Zo zou het moeten' zeggen ze dan hier, hallo... Als jij dat een goed beleid noemt moet jij weten.

En gelieve aub niet te liegen en mij woorden in de mond te leggen wat betreft de jeugd. En als STVV toch niet meer bestaat in uw ogen, waarom dan hier blijven nurken? Om nog eens te voorspellen dat Muscat en Vrancken volgende week op straat liggen :roll:
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Over iemand anders zijn beleid, spreek ik mij niet uit
Lees wat er staat, het gaat over STVV
Toch nog dit, en dan stop ik, als jij alleen maar blinde volgers van het Japans beleid op het forum wil, dan ga je niet meer veel over houden
Ik zeg het u maar
Maar ik ga u gerust laten
Bye bye
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

Jacques schreef: 02 okt 2020, 10:43 Vooral pijnlijk dat het het 2de jaar op rij is. Vorig jaar een hoop flankaanvallers (waarvan niemand is doorgebroken) voor een systeem zonder flankaanvallers, dit jaar een hoop verdedigers waarvan ene met 3 speeldagen schorsing en ene voor de reserven (terwijl onze ananas wekelijks mag gudderen dat het gene naam heeft).
Vooraf werd (terecht) gezegd dat deze mercato bepalend zou zijn voor het oordeel over het transferbeleid van Tateishi en Pinto. Enkele dagen voor het sluiten van de transfermarkt is de conclusie dat het twee clowns zijn die grandioos gebuisd zijn. Ze zetten voor het tweede jaar op rij meer kwaad bloed dan dat ze iets deftig doen. Ik ben er klaar mee. Zeker in combinatie met die ivoren-torenmentaliteit die ze tentoonspreiden. Niks communicatie, niks verantwoording. Het beste dat ze nog kunnen doen, is hun boeltje pakken.
Inderdaad zo is het . In het begin dat die Japanners het boeltje overnamen had elke mens die iets of wat met STVV begaan was de hoop dat er eindelijk eens een deftige structuur en dito beleid zou komen. Die Japanners waaauuw , dat waren echte werkers . Die gingen het hier eens doen se . Eindelijk eens een echte visie en ze stonden symbool voor kwaliteit , eerlijkheid en duidelijkheid .....NIET DUS !! :zot: Een bende circus artiesten die hopeloos zijn op gebied van communicatie , een totaal gebrek aan kennis en visie ten toon spreiden , en dan nog zo arrogant zijn om te denken dat ze de waarheid in pacht hebben . Dictators , die iedereen wie niet in hun lijntje wil lopen naar de uitgang sturen.Waar is den tijd van Jef en Jef !! :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

enrique schreef: 02 okt 2020, 15:56 Over iemand anders zijn beleid, spreek ik mij niet uit
Lees wat er staat, het gaat over STVV
Toch nog dit, en dan stop ik, als jij alleen maar blinde volgers van het Japans beleid op het forum wil, dan ga je niet meer veel over houden
Ik zeg het u maar
Maar ik ga u gerust laten
Bye bye
Nogmaals: stop met uw leugens en mij woorden in de mond te leggen.

Ik ben al kritisch geweest tegenover de Japanners, maar ik geloof nog steeds dat dit project iets kan worden en deze kern talent genoeg heeft om de top 8 te halen. Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Als dit mij tot een blinde volger maakt moet jij weten, maar dat zegt meer over u dan over mij.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Cercle is nu niet bepaald de club waar ik mij aan zou spiegelen. Het enige dat op het eerste zicht beter lijkt(!), is dat er af en toe gecommuniceerd wordt met de fans door iemand die ook effectief wat te zeggen heeft in de club. De boodschap is echter quasi krak dezelfde als degene die DMM/Muranaka/Tateishi verkondigde bij de overname. Actions speak louder than words... Wat broodheer, trainer, transferbeleid, toeschouwersaantal etc. betreft zijn we momenteel eerder in hetzelfde bedje ziek dan dat de ene van de andere kan leren. Als ge omhoog wilt, kunt ge beter de ploegen die jaarlijks voor PO1 gaan als voorbeeld nemen dan de ploegen die vier seizoenen op vijf in het sukkelstraatje zitten.

Idem voor de tijden van Jef & Jef. Dat is een periode waar ik ook liever niet naar terug wil. Vertaald naar anno 2020 zou dat dan zoiets zijn als Pascal (Vossius) & Peter (Onkelinx) of iets in dien aard. Zit ik ook niet bepaald op te wachten...
Overdrijven is een kunst
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Halenaar schreef: 02 okt 2020, 16:12
enrique schreef: 02 okt 2020, 15:56 Over iemand anders zijn beleid, spreek ik mij niet uit
Lees wat er staat, het gaat over STVV
Toch nog dit, en dan stop ik, als jij alleen maar blinde volgers van het Japans beleid op het forum wil, dan ga je niet meer veel over houden
Ik zeg het u maar
Maar ik ga u gerust laten
Bye bye
Nogmaals: stop met uw leugens en mij woorden in de mond te leggen.

Ik ben al kritisch geweest tegenover de Japanners, maar ik geloof nog steeds dat dit project iets kan worden en deze kern talent genoeg heeft om de top 8 te halen. Rome is ook niet op 1 dag gebouwd. Als dit mij tot een blinde volger maakt moet jij weten, maar dat zegt meer over u dan over mij.
Ik niet
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Mannen stopt aub. De jeugd van deze generatie is gewoon veel te zwak.
Komt doordat ze pas terug zijn begonnen met investeren over een aantal jaar kunnen we dan zeggen of ze de jeugd wel of niet kansen geven.

Beleid heeft zijn mankementen gelijk eender welk beleid. Hopen dat ze verbeteren...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 02 okt 2020, 18:24 Mannen stopt aub. De jeugd van deze generatie is gewoon veel te zwak.
Komt doordat ze pas terug zijn begonnen met investeren over een aantal jaar kunnen we dan zeggen of ze de jeugd wel of niet kansen geven.

Beleid heeft zijn mankementen gelijk eender welk beleid. Hopen dat ze verbeteren...
Inderdaad ,een goeie jeugdwerking heeft wel wat jaren nodig om er de vruchten van te plukken.
Dan nog zal het moeilijk genoeg zijn om ze hier te houden.
STVV zal eerder moeten leven van de mannen die ergens anders naast de boot vallen, zoals we in het verleden deden ,met De Sart ,De Ceulaer ,Peeters en Gerkens.
Spijtig dat we dit seizoen niet voor zo een paar mogelijkheden gegaan zijn.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jean-Paul »

Stvv_eng schreef: 02 okt 2020, 18:24 Mannen stopt aub. De jeugd van deze generatie is gewoon veel te zwak.
Komt doordat ze pas terug zijn begonnen met investeren over een aantal jaar kunnen we dan zeggen of ze de jeugd wel of niet kansen geven.

Beleid heeft zijn mankementen gelijk eender welk beleid. Hopen dat ze verbeteren...
Hier kan ik me wel bij aansluiten, maar is het niet zo dat Stvv een jongen als Michiels naar Genk liet gaan?
En kan Steuckers niet in aanmerking komen om bij in eerste plaats de kern en later doorstoten naar het eerste elftal ?
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Stvv_eng »

Jean-Paul schreef: 02 okt 2020, 22:39
Stvv_eng schreef: 02 okt 2020, 18:24 Mannen stopt aub. De jeugd van deze generatie is gewoon veel te zwak.
Komt doordat ze pas terug zijn begonnen met investeren over een aantal jaar kunnen we dan zeggen of ze de jeugd wel of niet kansen geven.

Beleid heeft zijn mankementen gelijk eender welk beleid. Hopen dat ze verbeteren...
Hier kan ik me wel bij aansluiten, maar is het niet zo dat Stvv een jongen als Michiels naar Genk liet gaan?
En kan Steuckers niet in aanmerking komen om bij in eerste plaats de kern en later doorstoten naar het eerste elftal ?
Neen kan hij dus niet en dat komt doordat onze kern veel te veel spelers telt. Om nog degelijk te kunnen trainen moet je dus van spelers afkomen. Oftewel door ze teleur te stellen en niet meer te laten meetrainen (dus vb Balongo gaat weer met de jeugd) of je moet ze verpatsen. Een kern van ik denk 31 man is veel te veel voor stvv

En dat spelers vertrekken klopt, er is namelijk een ploeg in Limburg die een veel betere jeugdwerking heeft en dat is hun verdienste
Plaats reactie