Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jones »

Ik dek dat we weer op onze honger blijven zitten. Er gaat niks meer bijkomen. Zou me sterk verwonderen
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Dat gaan we morgen weten.
Verwacht ook nog weinig
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Het is dankzij Corona misschien niet het moment om te pokeren maar ik zou Schmidt toch nog verkopen. Hij is te goed om op de bank te zitten en we kunnen een Belg extra in de wedstrijdkern goed gebruiken. Dat het iemand uit de eigen jeugd is zal vele supporters deugd doen.
Johnny Lucas uitlenen dit seizoen. Ik heb nog geloof in die jongen maar hij moet minuten maken in 1B of de keukendivisie.
Nu Ito echt niet meer speelt kan je hem ook nog proberen te verkopen. Met Nakamura hebben we een eventuele vervanger op de tien in het 3-5-2 systeem.
Dat zijn dan al 3 buitenlandse spelers minder in de kern.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Granada heeft ook interesse in Mmae :zot:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Geel-Blauw »

Of zijn manager probeert STVV zo onder druk te zetten voor een beter contract?
Nie zievere, speile!
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

Mmae geniet interesse van Saint -Etienne en Granada .Niet twijfelen bij deze en verkopen aan de hoogste bieder .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

In ieder geval hebben we hier op de rubriek Zomertransfers 2020 .... 200 ! Pag. gehaald.

Wat de transfers betreft vind ik Cacace en Caufriez absoluut geen foute keuzes.... geef er ons 11 specifiek voor iedere positie gelijk die mannen en dan denk ik dat we vooruit kunnen kijken ..... Wat de andere transfers betreft : het kunnen niet allemaal voltreffers zijn.

De fouten liggen vooral vorig jaar.
Johnny Lucas, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki , Ito .... stuk voor stuk VEEL te weinig. Dat betaal je nu cash.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

fruitboerke schreef: 05 okt 2020, 08:47 Mmae geniet interesse van Saint -Etienne en Granada .Niet twijfelen bij deze en verkopen aan de hoogste bieder .
Wel weer een Voetbalbelg minder zeker .....?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door AirMontella »

Positivo schreef: 05 okt 2020, 08:52 In ieder geval hebben we hier op de rubriek Zomertransfers 2020 .... 200 ! Pag. gehaald.

Wat de transfers betreft vind ik Cacace en Caufriez absoluut geen foute keuzes.... geef er ons 11 specifiek voor iedere positie gelijk die mannen en dan denk ik dat we vooruit kunnen kijken ..... Wat de andere transfers betreft : het kunnen niet allemaal voltreffers zijn.

De fouten liggen vooral vorig jaar.
Johnny Lucas, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki , Ito .... stuk voor stuk VEEL te weinig. Dat betaal je nu cash.
Wel zorgen dat je fair blijft in beoordelingen he. ;) Je inschatting is wel heel erg zwart-wit.

Bijvoorbeeld Colombatto was vorig seizoen zeer goed. Die heeft nu een vormdip gehad, ingegeven door een positie/systeem/opstelling die hem totaal niet liggen. Om hem daarom te veroordelen tot 'veel te weinig' is even kort door de bocht als van Cauffriez al na 1 match te zeggen dat het een perfecte transfer is (voor alle duidelijkheid, die speelde zaterdag inderdaad top). Ik meen me te herinneren dat iedereen vorig jaar ook enthousiast was over Bushiri na zijn debuutmatch.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

In Standard speelt een snotbel van 19 jaar alles en iedereen naar huis momenteel
Da zie ik hier niet al te gauw gebeuren
Marktwaarde?
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

Positivo schreef: 05 okt 2020, 08:53
fruitboerke schreef: 05 okt 2020, 08:47 Mmae geniet interesse van Saint -Etienne en Granada .Niet twijfelen bij deze en verkopen aan de hoogste bieder .
Wel weer een Voetbalbelg minder zeker .....?
Zou niet echt een verlies zijn maar als Voetbalbelg natuurlijk wel ...
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

smol schreef: 05 okt 2020, 10:33
Positivo schreef: 05 okt 2020, 08:53
fruitboerke schreef: 05 okt 2020, 08:47 Mmae geniet interesse van Saint -Etienne en Granada .Niet twijfelen bij deze en verkopen aan de hoogste bieder .
Wel weer een Voetbalbelg minder zeker .....?
Zou niet echt een verlies zijn maar als Voetbalbelg natuurlijk wel ...
Zie het probleem niet echt hoor. Er lopen nog meer dan genoeg Belgen of Voetbalbelgen op de velden hier rond van het niveau Mmae.Haal gewoon een andere en wie weet betere vervanger .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Sacruzsa »

Stvv zou nu effe grote schoonmaak moeten houden en spelers waarvan ge weet dat er toch nooit iets van gaat komen verkopen .
Momenteel is de kern gewoon veel te groot en onevenwichtig .
Spelers als Mmae , Konaté en Nazon (en andere) verpatsen en er zal toch wel ergens ne deftige Belgische rechtsback en eventueel Ne 10 rondlopen zeker
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door smol »

fruitboerke schreef: 05 okt 2020, 10:41
smol schreef: 05 okt 2020, 10:33
Positivo schreef: 05 okt 2020, 08:53
fruitboerke schreef: 05 okt 2020, 08:47 Mmae geniet interesse van Saint -Etienne en Granada .Niet twijfelen bij deze en verkopen aan de hoogste bieder .
Wel weer een Voetbalbelg minder zeker .....?
Zou niet echt een verlies zijn maar als Voetbalbelg natuurlijk wel ...
Zie het probleem niet echt hoor. Er lopen nog meer dan genoeg Belgen of Voetbalbelgen op de velden hier rond van het niveau Mmae.Haal gewoon een andere en wie weet betere vervanger .
Klopt volledig, maar als je geen andere Belg gaat halen wordt het Belgenprobleem alleen maar groter. Ik zou eveneens voor een verkoop van Schmidt opteren en Van Marsenille als 2e doelman uitspelen of ergens nog proberen een wat oudere Belgische doelman op de kop te tikken. Verhulst was hiervoor trouwens de ideale oplossing geweest.
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

Volgens Hbvl Samy Mmaee wel degelijk op weg naar Saint Etienne ....

De jappen flikken het weer ....
Niet verbaasd zijn als ze straks Suzuki verlappen voor 3.. 4 miljoen ....
Plaats reactie