Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Positivo
Berichten: 1938
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

AirMontella schreef: 05 okt 2020, 09:09
Positivo schreef: 05 okt 2020, 08:52 In ieder geval hebben we hier op de rubriek Zomertransfers 2020 .... 200 ! Pag. gehaald.

Wat de transfers betreft vind ik Cacace en Caufriez absoluut geen foute keuzes.... geef er ons 11 specifiek voor iedere positie gelijk die mannen en dan denk ik dat we vooruit kunnen kijken ..... Wat de andere transfers betreft : het kunnen niet allemaal voltreffers zijn.

De fouten liggen vooral vorig jaar.
Johnny Lucas, Durkin, Colombatto, Colidio, Suzuki , Ito .... stuk voor stuk VEEL te weinig. Dat betaal je nu cash.
Wel zorgen dat je fair blijft in beoordelingen he. ;) Je inschatting is wel heel erg zwart-wit.

Bijvoorbeeld Colombatto was vorig seizoen zeer goed. Die heeft nu een vormdip gehad, ingegeven door een positie/systeem/opstelling die hem totaal niet liggen. Om hem daarom te veroordelen tot 'veel te weinig' is even kort door de bocht als van Cauffriez al na 1 match te zeggen dat het een perfecte transfer is (voor alle duidelijkheid, die speelde zaterdag inderdaad top). Ik meen me te herinneren dat iedereen vorig jaar ook enthousiast was over Bushiri na zijn debuutmatch.
Ik schreef “ geen foute keuze “
Jij interpreteert dat als “ perfecte transfer “
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Ne Belgische centrale aanvallende middenvelder is nog nodig...
Voor de rest moeten we niks meer hebben... Kern is nu al meer dan groot genoeg.
En hopelijk vertrekken er nog een aantal, al dan niet op uitleenbasis...

-------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------------

------------------------------- Caufriez ------------------------- Texeira ----------------------------- Garcia -----------------------------

----- Sankhon -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ----

------------------------------------------------------ De Ridder ------------ Colombatto ----------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------ X ------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------- Suzuki --------------------- Filippov ---------------------------------------------------

Dit mag de ploeg worden....
Bank: Vanmarsenille, Buatu, Asamoah, Matsubara, Colidio, Ito/Nakamura, Lee
Tribune: Schmidt, Janssens, Durkin, Lucas, Van Dessel, Lathouwers
Weg: Konaté, Nazon, Mmaee, Balongo

Maar die 'X' moet echt wel ingevuld worden...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Wie is uwe man van de laatste pass?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door zipke373 »

enrique schreef: 05 okt 2020, 12:15 Wie is uwe man van de laatste pass?
X... :D
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door fruitboerke »

indien de gepaste vervangers en hopelijk Belgen of Voetbalbelgen gehaald worden mogen ze voor mijn part van Suzuki tot Colidio of andere Lucassen van de hand doen .De juiste prijs en postzegel op hun achterste .Ander en beter :geelblauw:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Esteeveevee
Berichten: 1047
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Esteeveevee »

Sammy Mmaee naar Frankrijk.

Eind jaren 60 tot halverwege de jaren 70 behaalde de club zijn grootste successen. Diverse prijzen werden binnengehaald. Ook werd in seizoen 1975/76 de Europacup I-finale gehaald, die met 1-0 werd verloren van Bayern München. Geen enkele Franse club haalde meer landstitels binnen dan Saint-Étienne.


Goeie transfer voor hem en STVV.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

lakie schreef: 05 okt 2020, 11:39 Ne Belgische centrale aanvallende middenvelder is nog nodig...
Voor de rest moeten we niks meer hebben... Kern is nu al meer dan groot genoeg.
En hopelijk vertrekken er nog een aantal, al dan niet op uitleenbasis...

-------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------------

------------------------------- Caufriez ------------------------- Texeira ----------------------------- Garcia -----------------------------

----- Sankhon -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ----

------------------------------------------------------ De Ridder ------------ Colombatto ----------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------ X ------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------- Suzuki --------------------- Filippov ---------------------------------------------------

Dit mag de ploeg worden....
Bank: Vanmarsenille, Buatu, Asamoah, Matsubara, Colidio, Ito/Nakamura, Lee
Tribune: Schmidt, Janssens, Durkin, Lucas, Van Dessel, Lathouwers
Weg: Konaté, Nazon, Mmaee, Balongo

Maar die 'X' moet echt wel ingevuld worden...
Suzuki brengt voor mij gewoon te weinig. Filippov kunnen we nog niet voldoende inschatten. Ik zou op dit moment altijd Lee zetten in steun van een van die 2. Van Lee komt er op dit moment tenminste wel wat gevaar.
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

zipke373 schreef: 05 okt 2020, 12:17
enrique schreef: 05 okt 2020, 12:15 Wie is uwe man van de laatste pass?
X... :D
Jacky...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Jan Bulder schreef: 05 okt 2020, 12:55
lakie schreef: 05 okt 2020, 11:39 Ne Belgische centrale aanvallende middenvelder is nog nodig...
Voor de rest moeten we niks meer hebben... Kern is nu al meer dan groot genoeg.
En hopelijk vertrekken er nog een aantal, al dan niet op uitleenbasis...

-------------------------------------------------------------------- Steppe --------------------------------------------------------------------

------------------------------- Caufriez ------------------------- Texeira ----------------------------- Garcia -----------------------------

----- Sankhon -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Cacace ----

------------------------------------------------------ De Ridder ------------ Colombatto ----------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------ X ------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------- Suzuki --------------------- Filippov ---------------------------------------------------

Dit mag de ploeg worden....
Bank: Vanmarsenille, Buatu, Asamoah, Matsubara, Colidio, Ito/Nakamura, Lee
Tribune: Schmidt, Janssens, Durkin, Lucas, Van Dessel, Lathouwers
Weg: Konaté, Nazon, Mmaee, Balongo

Maar die 'X' moet echt wel ingevuld worden...
Suzuki brengt voor mij gewoon te weinig. Filippov kunnen we nog niet voldoende inschatten. Ik zou op dit moment altijd Lee zetten in steun van een van die 2. Van Lee komt er op dit moment tenminste wel wat gevaar.
Akkoord...
Maar ik denk dat probleem Suzuki kan opgelost zijn als uw middenveld beter rendeert. Filippov is inderdaad nog afwachten.
Maar in de spits gaan ze niemand nieuw meer halen.
Lee, inderdaad, een van de gevaarlijkste spelers laatste wedstrijden, maar in een 3-5-2 achter de spits komt hij te kort. In steun van 1 spits kan inderdaad een optie zijn, al zie ik hem liever op de flank.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Jan Bulder schreef: 05 okt 2020, 12:55
Suzuki brengt voor mij gewoon te weinig. Filippov kunnen we nog niet voldoende inschatten. Ik zou op dit moment altijd Lee zetten in steun van een van die 2. Van Lee komt er op dit moment tenminste wel wat gevaar.
Volledig akkoord.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Positivo schreef: 05 okt 2020, 11:35 Volgens Hbvl Samy Mmaee wel degelijk op weg naar Saint Etienne ....

De jappen flikken het weer ....
Niet verbaasd zijn als ze straks Suzuki verlappen voor 3.. 4 miljoen ....
Ik ga een kaarsje branden bij het paterke van hasselt...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Je kan ook spelen met 1 diepe spits. Filippov OF Suzuki.
En dan met 2 spelers die in steun spelen van die éne diepe spits. In balverlies kom je dan in een 5-4-1. in Balbezit in een 3-4-3.
Voor de 2 spelers in steun van 1 diepe spits kan je dan voor 2 posities kiezen uit 4 spelers: Lee, Ito, Nakamura en Colidio.
Als diepe spits mogen Suzuki en Filippov knokken voor een basisplek.

Sankhon--------Asamoah (DeRidder)---Colombatto--------------Cacace--
--------------Lee (Colidio)-----------------Ito (Nakamura)------------------
-------------------------------Suzuki (Filippov)------------------------------
Lee en Ito kunnen dan afwisselend de flank wat opzoeken waar ze beter tot hun recht komen.

Onder Brys speelden we ook met 1 diepe spits en 2 in steun.
Boli was uw diepe centrale spits en Bezus + Kamada speelden er achter als 2 nummers 10.

Gezien de ontstellend zwakke match van zowel Suzuki én Filippov heb ik mijn twijfels van dat duo in een 2-spitsensysteem.
pat@
Berichten: 1081
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Positivo schreef: 05 okt 2020, 11:35 Volgens Hbvl Samy Mmaee wel degelijk op weg naar Saint Etienne ....

De jappen flikken het weer ....
Niet verbaasd zijn als ze straks Suzuki verlappen voor 3.. 4 miljoen ....
Mmaee weg en in de plaats waarschijnlijk iemand (Lathouwers) van rond de kerktoren met beide voetjes op de grond die zijn plaats in de kern overneemt. Lathouwers zal op zijn minst toch even veel/weinig kunnen als Samy. Eerst nog even afwachten tot er een definitief akkoord is. Eerder ontkurk ik niets. :party:
Laatst gewijzigd door pat@ op 05 okt 2020, 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Wanneer we van Mmaee afgeraken kan Sankhon perfect zijn positie innemen. Sankhon zijn beste positie blijft in mijn ogen rechts in een 3-mansdefensie. Buatu als back-up.
Het ideale is dan dat we een belgische meerwaarde konden strikken om als aanvallende rechtsback te spelen. (met Vagiannidis als back-up)
Van mij mogen ze vandaag een zot bod doen op Ciranni van Moeskroen. (kapitein, belg, rechtsback)
Maar Moeskroen gaat die natuurlijk zomaar niet naar een degradatiekandidaat laten vertrekken schat ik. Daarom dus een ZOT bod. (1 miljoen + Wolke + Lucas + Nazon + Balongo) :D
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

STimVV schreef: 05 okt 2020, 14:42
Maar Moeskroen gaat die natuurlijk zomaar niet naar een degradatiekandidaat laten vertrekken schat ik. Daarom dus een ZOT bod. (1 miljoen + Wolke + Lucas + Nazon + Balongo) :D
Met gewoon 1 miljoen te bieden hebt ge wss meer kans ;)
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie