Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Geel-Blauw »

pat@ schreef: 06 okt 2020, 09:55
enrique schreef: 06 okt 2020, 09:41
Jean-Paul schreef: 06 okt 2020, 08:43 Het sportief plan mist duidelijk visie en gebrek aan kennis , onderschatting van de competitie en overschatting van de beschikbare spelers.
Dat kan toch niemand ontkennen zeker, daar moet je helemaal geen voetbalintellect voor zijn.
Puur competitief is het niet te snappen
De rangschikking interesseert hen niet
Dat is toch duidelijk
Gokken dat ze met het huidige materiaal erin blijven of niet
De 17e speelt testmatch om erin te blijven
Kan hen niks schelen, anders doe je zo niet
Je moet bijna denken dat ze in januari nog gaan proberen te verkopen wat te verkopen is en dan de club 'for sale'
1B of niet
Anders is dit niet te verklaren
In 2021 zullen we het wel weten
Dat is toch heel kort door de bocht. Als je dat van zin bent investeer je toch niet in Cacace, Caufriez en Filippov. Deze zijn toch gehaald om je ploeg sterker te maken. Lee had met wat minder pech al ne keer of vijf gescoord. Dat we nog een creatieve middenvelder en kwalitatieve Belgen missen blijft natuurlijk een feit.
De ploeg "for sale"? Dan gaan ze toch moeten wachten tot de crisis, die nog echt moet beginnen, door is.
Volgens econoom De Jonghe gaan er veel ploegen het moeilijk krijgen om het hoofd boven water te houden. Dat zijn heus niet allemaal ploegen uit de jupiler league hoor.

Teams zoals Rennes gaan de eerste zijn. Wie gaat Doku, een middelmatige topper die nog alles moet bewijzen, volgend seizoen komen halen voor 35 miljoen? In een normaal tijdperk komt Brighton of iets in die trend langs voor zo een speler. Het TV-geld is in de UK fel geslonken.
Het gebrek eraan zal volgende zomer Mercato duidelijk worden. Dan is de neerwaartse spiraal ingezet en ligt de boel zo goed als plat. Schalke 04 zit nu al op de rand vh faillissement.
:grappig:
Rennes die het moeilijk gaat hebben? Komaan zeg.
Die zijn net goed op weg om een stabiele subtopper te worden in de Ligue 1. Ze hebben een eigenaar die bij de rijkste ter wereld behoort, een goede jeugdopleiding en met Camavinga een 17 jarig talent die ondertussen al bij clubs als Real Madrid genoemd wordt.
Nie zievere, speile!
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Ismail Azzaoui 23jaar is ook een vrije speler, Belg en kan op de flank of op de 10 spelen.
Was eigendom van Wolfsburg.
Als dat geen interresant profiel is voor de Japanners.
Johan
Berichten: 406
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Johan »

probeer onze idiote fluttrainer eens te vertellen dat ze Ito moeten zijn kans geven. Is een zeer begaafde speler,kan de aanval op dreef brengen.
Maar ja als je de beste spelers weigert op te stellen , dan weet ik het ook niet meer.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

Walsh zou getekend hebben bij Mechelen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

vdl schreef: 06 okt 2020, 22:51 Ismail Azzaoui 23jaar is ook een vrije speler, Belg en kan op de flank of op de 10 spelen.
Was eigendom van Wolfsburg.
Als dat geen interresant profiel is voor de Japanners.
Was de voorbije 5jaar ook constant gekwetst. En geen kleine blessures.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jean-Paul »

Johan schreef: 06 okt 2020, 23:26 probeer onze idiote fluttrainer eens te vertellen dat ze Ito moeten zijn kans geven. Is een zeer begaafde speler,kan de aanval op dreef brengen.
Maar ja als je de beste spelers weigert op te stellen , dan weet ik het ook niet meer.
Begrijp ik ook niet goed was telkens uitblinker in de voorbereiding !
Wat loopt er mis?
Kan me ook niet inbeelden dat een trainer zijn betere spelers geen kansen meer geeft
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jean-Paul »

BoemBoem schreef: 07 okt 2020, 05:51 Walsh zou getekend hebben bij Mechelen.
We hebben toch Wolke dan heb je Walsh niet nodig 🙄
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Wij hebben een gebrek aan volwaardige belgische spelers en hadden geen rechtsback.
Op de laatste dag van de transferperiode gingen er 3 spelers met dat profiel naar een andere club. 3! Ze bestonden dus wel he... en waren haalbaar.
DeNorre naar OHL
VanCleemput naar Charleroi
Walsh naar KVM
Ondertussen huurden wij een 19-jarige griek.

Voor Mmaee vroegen ze blijkbaar 1,2 miljoen euro.
Botaka, uw kapitein, mocht weg voor 700k.
Bezus mocht weg voor 1M.
Hadden allemaal nog 1j contract. Allemaal heel logisch.. :roll:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Johan schreef: 06 okt 2020, 23:26 probeer onze idiote fluttrainer eens te vertellen dat ze Ito moeten zijn kans geven. Is een zeer begaafde speler,kan de aanval op dreef brengen.
Maar ja als je de beste spelers weigert op te stellen , dan weet ik het ook niet meer.
Als je al door 4 trainers gepasseerd wordt, ben je dan wel zo goed, je gaat me niet zeggen dat die er allemaal niks van kennen he.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door KNRI »

veel te klein...
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Missé-Missé »

:grappig:
KNRI schreef: 07 okt 2020, 11:55veel te klein...
:lol:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jean-Paul »

Het is eigenlijk niet te geloven.
Iedereen versterkt zich , alleen Stvv heeft voldoende kwaliteit om een probleemloos seizoen te draaien.
Ze zijn ook zeer ambitieus want de doelstelling was tussen de eerste acht uit te komen.
Men maakt zich zelfs zo sterk dat in hun ogen De Ridder de redder in nood, de man die de lijnen uitzet.
De Ridder een speler die nooit ofte nimmer als spelmaker fungeerde mits hij daar ook de kwaliteiten niet bezit en blessuregevoelig is.
Een speler , op de terugweg in zijn carriere die buiten de kern werd gezet bij het failliete Lokeren.
Een vechter, grote inzet, en een voorbeeldige mentaliteit.
Een dragende speler die moeten er ook zijn natuurlijk maar het is niet de speler die een manke en wankel team naar een hoger niveau stuwt.
Er is echter maar een verliezer , en dat is de supporter die geen enkele verantwoording moet afleggen en het falende bestuur heel kritisch mag beoordelen.
Spelers spelen volgende maand op een ander net als de coach en zijn hele sportieve staf.
Enkel wij blijven op post, maar de vraag is hoelang nog want de toestand is catastrofaal.
Het bestuur en met name DMM doet niet eens de moeite om de zwaar ontgoochelde supporters toe te spreken .
Enkel via Duchatelet kon je vernemen dat als de nood hoog is, de Japanners op tijd zullen ingrijpen.
Ik heb geen abonnement meer, ik neem een ticket als ik daar de mogelijkheid voor heb, maar voor de mensen die een abo hebben is dit verschrikkelijk en uitermate frustrerend.
Hoed af voor jullie want weer eens hebben ze vooral jullie bedot.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

Jean-Paul schreef: 07 okt 2020, 19:26 Ik heb geen abonnement meer, ik neem een ticket als ik daar de mogelijkheid voor heb, maar voor de mensen die een abo hebben is dit verschrikkelijk en uitermate frustrerend.
Hoed af voor jullie want weer eens hebben ze vooral jullie bedot.
Niet nodig. Ik voel mij alleszins niet bedot aangezien dat voor mij niet de belangrijkste reden is om een abonnement te nemen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Bartman »

Dreke schreef:
Jean-Paul schreef: 07 okt 2020, 19:26 Ik heb geen abonnement meer, ik neem een ticket als ik daar de mogelijkheid voor heb, maar voor de mensen die een abo hebben is dit verschrikkelijk en uitermate frustrerend.
Hoed af voor jullie want weer eens hebben ze vooral jullie bedot.
Niet nodig. Ik voel mij alleszins niet bedot aangezien dat voor mij niet de belangrijkste reden is om een abonnement te nemen.
Als ik dat zo lees maak je een goede kans om de laatste overgebleven abonnee te worden. Aan dit tempo is dat binnen maximum 3 jaar.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

Missé-Missé schreef: 07 okt 2020, 18:54 :grappig:
KNRI schreef: 07 okt 2020, 11:55veel te klein...
:lol:
Ge kunt het grappig vinden, maar kijk maar eens naar de G5 ploegen, de ploegen die PO1 spelen, wat de ambitie is.
Die ploegen hebben geen drie of vier kleine spelers op het veld staan.
Het moderne voetbal eist nu eenmaal atleten met loopvermogen en gestalte, kijk maar naar Brugge en Antwerpen.
Natuurlijk kan er eens een kleine speler tussen lopen, maar als je met Asamoha, Lee, Ito en Colombato gaat spelen, gaat dat net iets teveel van het goede zijn.
Brijs kaarte het vorige jaar ook al aan dat het een probleem was op stilstaande fases, maar ach het zal wel weer niet waar zijn.
Plaats reactie