Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Als het dreigt fout te lopen... gaan ze ingrijpen
Wat een bende achterlijke kwieten zijn dat
Als RD eerlijk is, wil hij zoiets toch niet in zijn bedrijf...

Ik kan mij al voorstellen hoe dat eerste gesprek tussen RD en die mentaal gehandicapte Japanners gelopen is

Weet u met hoeveel spelers het spelletje gespeeld wordt? Neen
Is een bal rond of een vierkant? Een vierkant
In welk land bevindt u zich? Brussel
Als u STVV overneemt en u doet uitgaande transfers, hoeveel...
OK, deal!!
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

AirMontella schreef: 28 sep 2020, 19:00 De uitspraken van Mmaee waarmee hij de schuld bij anderen legt, staan gewoon in de krant hoor.
Ik denk dat Mmaee probeert om Roland bij te benen qua aantal idiote uitspraken. Deze folie, waarbij hij zichzelf uit de wind probeert te zetten, maar eigenlijk vooral zijn eigen ploegmaats te kakken zet, kan zo bij in het rijtje met "ik beschouw mezelf als een van de leiders in de groep" en "ik denk niet dat ik vorig seizoen veel fouten gemaakt heb". :roll: Ge zou hem inderdaad geregeld tegen de muur willen plakken met zijne zever. Het is echt Pirard 2.0: meent veel van zichzelf, maar stelt eigenlijk gene zak voor.

Enfin, ik ben gerustgesteld nu Roland ons op het hart drukt dat DMM wel zal ingrijpen als het fout dreigt te lopen. Als er ene weet hoe ge voetbalclubs (meervoud) naar de klote kunt helpen, is het immers nonkel Roland wel. :yes:
Laatst gewijzigd door Jacques op 29 sep 2020, 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:
AirMontella schreef: 28 sep 2020, 19:00 De uitspraken van Mmaee waarmee hij de schuld bij anderen legt, staan gewoon in de krant hoor.
Ik denk dat Mmaee probeert om Roland bij te benen qua aantal idiote uitspraken. Kan zo bij in het rijtje met "ik beschouw mezelf als een van de leiders in de groep" en "ik denk niet dat ik vorig seizoen veel fouten gemaakt heb". Ge zou hem inderdaad geregeld tegen de muur willen plakken met zijne zever. Het is echt Pirard 2.0: meent veel van zichzelf, maar stelt eigenlijk gene zak voor.

Enfin, ik ben gerustgesteld nu Roland ons op het hart drukt dat DMM wel zal ingrijpen als het fout dreigt te lopen. Als er ene weet hoe hij voetbalclubs (meervoud) naar de klote kunt helpen, is het immers nonkel Roland wel. :yes:
Als er ene schuld heeft aan het feit dat de Japanners hier rondlopen, dan is het dezelfde nonkel.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Wat heeft Mmae juist gezegd? Want ik heb precies zijn uitspraken gemist...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Uit hbvl:
4. De spiegel van Mmaee

STVV probeert onder Muscat – theoretisch dan – van achteruit de opbouw te verzorgen en op die manier kansen te creëren. Op één goeie kopbal van de hardwerkende Suzuki na, kwam er echter niets. Het verzorgde voetbal dat moest vertrekken vanuit de verdediging, kwam nooit. “Van achteruit voetballen is nu eenmaal onze stijl. Maar ik kan niet alleen dat initiatief nemen, dan moet iedereen dat doen”, probeerde Mmaee zichzelf pijnlijk uit de wind te zetten op de persconferentie. Geen goede beurt, want Mmaee zelf moet zeker in de spiegel kijken.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

Toen Rd stvv overliet was de kern allesbehalve zwak
Steppe, Teixeira, DeNorre, Desart, Boli, Tomiyasu, Bezus, De Petter (!) Kotysch (!) Ceballos, Botaka, De Grieken ! Kijk maar eens waar veel van die mannen nu spelen ! ik vergeet er ja ... Damien .... maar nu is er méér dan ene magicien.

Op de reactie : “zoiets wil je toch niet in je bedrijf.”
Stvv is geen eigendom meer van Rd, dus ......
Verder wil ik het forum er aan herinneren dat RD zichzelf en de Japanners een bedenkperiode van een half seizoen gegeven heeft.

Misschien heeft stvv, Rd nog wel nodig !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Ik was net aan het denken: misschien is Stijn Vreven wel de ideale vervanger van Muscat?

Kind van het huis die bij vele supporters goed ligt, heeft al zeer goede resultaten behaald in zijn trainerscarrière en hij kan als geen ander het vuur aan de lont steken.

Heeft uiteraard ook wat nadelen, en volgens mij is het sowieso een trainer met een korte houdbaarheidsdatum, maar op dit moment is hij misschien wel de juiste man op de juiste plaats.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jan Bulder »

Positivo schreef: 29 sep 2020, 12:32 Toen Rd stvv overliet was de kern allesbehalve zwak
Steppe, Teixeira, DeNorre, Desart, Boli, Tomiyasu, Bezus, De Petter (!) Kotysch (!) Ceballos, Botaka, De Grieken ! Kijk maar eens waar veel van die mannen nu spelen ! ik vergeet er ja ... Damien .... maar nu is er méér dan ene magicien.

Op de reactie : “zoiets wil je toch niet in je bedrijf.”
Stvv is geen eigendom meer van Rd, dus ......
Verder wil ik het forum er aan herinneren dat RD zichzelf en de Japanners een bedenkperiode van een half seizoen gegeven heeft.

Misschien heeft stvv, Rd nog wel nodig !
Uw laatste zin is 100 bruggen te ver. Het is wel zo dat de laatste 2 seizoenen onder RD het sportieve beleid degelijk was, gezien de beperkte financiële inspanningen die geleverd werden. Ik was destijds niet zijn grootste fan, maar Bormans leverde wat dat betreft goed werk.

Een van de grootste problemen van RD was dat hij geen grotere sommen uitgaf om spelers aan te trekken. Daarom heb je wel een eigenaar nodig als DMM, zij durven dat wel. Alleen zo kan je een stap vooruit zetten. Natuurlijk heb je wel mensen nodig die dat geld kwalitatief besteden.

DMM zou dus best aanblijven als eigenaar, maar bepaalde beleidsfuncties moeten dringen anders ingevuld worden.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef: 29 sep 2020, 12:52 Ik was net aan het denken: misschien is Stijn Vreven wel de ideale vervanger van Muscat?

Kind van het huis die bij vele supporters goed ligt, heeft al zeer goede resultaten behaald in zijn trainerscarrière en hij kan als geen ander het vuur aan de lont steken.

Heeft uiteraard ook wat nadelen, en volgens mij is het sowieso een trainer met een korte houdbaarheidsdatum, maar op dit moment is hij misschien wel de juiste man op de juiste plaats.
Geef mij toch maar een tactisch sterkere trainer (zoals Brys was) - met alleen grinta kom je er niet
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef: 29 sep 2020, 13:03
Halenaar schreef: 29 sep 2020, 12:52 Ik was net aan het denken: misschien is Stijn Vreven wel de ideale vervanger van Muscat?

Kind van het huis die bij vele supporters goed ligt, heeft al zeer goede resultaten behaald in zijn trainerscarrière en hij kan als geen ander het vuur aan de lont steken.

Heeft uiteraard ook wat nadelen, en volgens mij is het sowieso een trainer met een korte houdbaarheidsdatum, maar op dit moment is hij misschien wel de juiste man op de juiste plaats.
Geef mij toch maar een tactisch sterkere trainer (zoals Brys was) - met alleen grinta kom je er niet
Met alleen maar grinta haal je niet de resultaten die Vreven behaald heeft hoor. Word in België op dat vlak toch wat onderschat vind ik.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef: 29 sep 2020, 13:05
Met alleen maar grinta haal je niet de resultaten die Vreven behaald heeft hoor. Word in België op dat vlak toch wat onderschat vind ik.
Zou goed kunnen - ik stel alleen vast dat zijn laatste trainersprestaties toch wel wat minder waren. Bovendien, Vreven lijkt me nu juist het omgekeerde van een ja-knikker. Ik zeg niet dat we een ja-knikker moeten hebben (integendeel !) maar ik vrees dat die hier nog rapper gaat buitenliggen dan Brys.
Het moet iemand zijn met ervaring denk ik die het bestuur kan duidelijk maken dat hun investeringen nog veel meer gaan renderen als je een mix maakt van jonge talenten en ervaren spelers ( en af toe nen belg dertussen kan ook geen kwaad...)
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door zipke373 »

Henri is de man schreef: 29 sep 2020, 13:20
Halenaar schreef: 29 sep 2020, 13:05
Met alleen maar grinta haal je niet de resultaten die Vreven behaald heeft hoor. Word in België op dat vlak toch wat onderschat vind ik.
Zou goed kunnen - ik stel alleen vast dat zijn laatste trainersprestaties toch wel wat minder waren. Bovendien, Vreven lijkt me nu juist het omgekeerde van een ja-knikker. Ik zeg niet dat we een ja-knikker moeten hebben (integendeel !) maar ik vrees dat die hier nog rapper gaat buitenliggen dan Brys.
Het moet iemand zijn met ervaring denk ik die het bestuur kan duidelijk maken dat hun investeringen nog veel meer gaan renderen als je een mix maakt van jonge talenten en ervaren spelers ( en af toe nen belg dertussen kan ook geen kwaad...)
Eigenlijk heb je dus een Belgische( of Europese) technisch directeur nodig... trainer is iets te beperkt om die boodschap te brengen, niet?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

In België kom je dan al snel uit bij Vercauteren, eventueel in tandem met Euvrard, zoals bij OHL. Ik ben niet zot van zijn manier van spelen, maar is tactisch wel voldoende onderlegd en heeft bij OHL bewezen in een rol van TD onder buitenlandse eigenaars te kunnen functioneren. Daar hangt echter een prijskaartje aan vast en als hij zijn neus al optrekt voor Genk (als T1), betwijfel ik of hij interesse in STVV (als TD) zal hebben.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 29 sep 2020, 14:07 In België kom je dan al snel uit bij Vercauteren, eventueel in tandem met Euvrard, zoals bij OHL. Ik ben niet zot van zijn manier van spelen, maar is tactisch wel voldoende onderlegd en heeft bij OHL bewezen in een rol van TD onder buitenlandse eigenaars te kunnen functioneren. Daar hangt echter een prijskaartje aan vast en als hij zijn neus al optrekt voor Genk (als T1), betwijfel ik of hij interesse in STVV (als TD) zal hebben.
Dat zou inderdaad het profiel moeten zijn...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enrique »

Positivo schreef: 29 sep 2020, 12:32 Toen Rd stvv overliet was de kern allesbehalve zwak
Steppe, Teixeira, DeNorre, Desart, Boli, Tomiyasu, Bezus, De Petter (!) Kotysch (!) Ceballos, Botaka, De Grieken ! Kijk maar eens waar veel van die mannen nu spelen ! ik vergeet er ja ... Damien .... maar nu is er méér dan ene magicien.

Op de reactie : “zoiets wil je toch niet in je bedrijf.”
Stvv is geen eigendom meer van Rd, dus ......
Verder wil ik het forum er aan herinneren dat RD zichzelf en de Japanners een bedenkperiode van een half seizoen gegeven heeft.

Misschien heeft stvv, Rd nog wel nodig !
Ge begrijpt mij verkeerd
RD heeft STVV idd verkocht aan hen, dat wist mijn kleine teen ook
Maar hij heeft er toch mee gesproken, met de overnemers?
Ik denk soms op kantoor, moest ik hier baas zijn, 'gij werkte hier niet'
Awel die 2 daar, Tadei en Pinto... , da zijn er wsl ook zo een paar
Waarom haal je die bedenktijd van een half jaar erbij?
Waarschijnlijk was dat om uit te kijken of hij nie meer kon vangen voor zijn clubke
Ach, ze kennen er allebei niks van
RD niet en die 2 idioten ook niet
Dus, hoe ging hij uitmaken of de overnemers iets van voetbal afweten
Het kon en het kan hem geen fluit schelen of stvv in goede handen was
Als hij zijn centen maar had
Plaats reactie