Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STVV-fan »

Ondertussen verlengen Pol Garcia, Alex Debruyn, Hamza Massoudi en Nelson Balongo hun contract bij STVV.

Bronnen:
https://stvv.jp/news/club/20200331_5
https://stvv.jp/news/club/20200331_4
https://stvv.jp/news/club/20200331_3
https://stvv.jp/news/club/20200331_2
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Voor zij die geen Japans spreken: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... -4-spelers ;)

Garcia is een goede zaak, De Bruyn zal wel tot wat discussie leiden, Balongo en Massoudi lijkt mij een opportunistisch gokje wagen waarbij de potentiële baten opwegen tegen de onmiddellijke kosten.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 31 mar 2020, 16:16 Voor zij die geen Japans spreken: https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... -4-spelers ;)

Garcia is een goede zaak, De Bruyn zal wel tot wat discussie leiden, Balongo en Massoudi lijkt mij een opportunistisch gokje wagen waarbij de potentiële baten opwegen tegen de onmiddellijke kosten.
De Bruyn was einde contract dacht ik?

Kan je nooit gratis laten gaan, De Bruyn word fel opgehemeld in de (Waalse) media, wat ook zorgt voor interesse van andere clubs. Terecht dus dat zijn contract verlengd is, hopelijk is een ploeg zot genoeg om daar wat geld aan uit te geven
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door kenniksvanvoetbal »

miel schreef: 23 feb 2020, 11:45
pat@ schreef: 23 feb 2020, 11:39
ertee schreef: 23 feb 2020, 11:19 Antwerp(en):
- 525.000 inwoners
- Budget: 35,5 miljoen
- 4 landstitels, 2 bekers
- finale Europacup II (1993)

Laten we ons daarmee vergelijken, ja.
Gemiddeld 4/5000 supporters toen ze in tweede klasse speelden na al hun bovenvermelde trofeeën. Dat bewijst dat het overal mogelijk is om de successupporter terug naar het stadion te lokken. Wij moeten gewoon mikken op 8/9000 supporters. Dat lijkt me mogelijk.
Ja , als ze de azijn en de citroenen uit de handel halen :lol:
de azijnpissers en citroenen waren nochtans met veel meer dan wat er tegenwoordig nog overschiet........
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door BoemBoem »

Ik vraag mij af hoe ze in deze tijden transfers moeten regelen.. Ik zie die situatie de eerste maanden weinig veranderen,.. Als al die onderhandelingen via livechat moeten doorgaan vrees ik een zeer moeilijke bevalling.. Nu ja, voorlopig is het allemaal bijzaak, maar soms eens aan iets anders denken kan nooit kwaad he ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

Ik kom hier ook eens kijken ....
De hele dag coronavirus, daar wordt je niet blij van.
Positief als ik zou moeten zijn, verwacht ik opnieuw een competitie in augustus .......2021 !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

Westerlo licht de optie van Kurt Abrahams. Hebben wij hem verhuurt of verkocht? Indien verhuurt met of zonder aankoopoptie? Ik vind nog altijd dat die jongen bij ons te weinig kansen heeft gekregen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Kortrijk heeft zelfs in deze moeilijke tijden al 2 transfers gedaan. Nu we toch niet meer zoveel kunnen doen, laat ons eens gokken wanneer STVV een eerste versterking binnenhaalt.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 03 apr 2020, 18:10 Kortrijk heeft zelfs in deze moeilijke tijden al 2 transfers gedaan. Nu we toch niet meer zoveel kunnen doen, laat ons eens gokken wanneer STVV een eerste versterking binnenhaalt.
Ergens eind Juni denk ik.
Positivo
Berichten: 1923
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Positivo »

vdl schreef: 04 apr 2020, 13:29
voetballiefhebber schreef: 03 apr 2020, 18:10 Kortrijk heeft zelfs in deze moeilijke tijden al 2 transfers gedaan. Nu we toch niet meer zoveel kunnen doen, laat ons eens gokken wanneer STVV een eerste versterking binnenhaalt.
Ergens eind Juni denk ik.
Als de competitie al hervat
Ik doel dan op de competitie 2020-2021..... zal dat toch voor lege stadions zijn. Die gaan pas opnieuw heropenen als de crisis bedwongen is. Lees : Als er een vaccin is tegen het corona virus.

Wij speelden toch al zo goed voor een leeg stadion, misschien wel een voordeel voor stvv. Het voordeel van de grasmat (?!) blijft voor ons. Benieuwd hoe dit gaat evolueren ! Dat de wereld er de komende tijd wat anders gaat uitzien, is vanzelfsprekend dacht ik zo !

Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor de lonen van de spelers... of de invloed op nieuwe contracten.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Roman »

lindoke schreef: 02 apr 2020, 17:48 Westerlo licht de optie van Kurt Abrahams. Hebben wij hem verhuurt of verkocht? Indien verhuurt met of zonder aankoopoptie? Ik vind nog altijd dat die jongen bij ons te weinig kansen heeft gekregen.
Die mening deel ik ook volmondig. Nog maar eens een bewijs van hoe raar het kan lopen in het voetbal ! Samen met Gerkens speelde Kurt Abrahams een schitterende Play-off 2 nadat ze beiden, zeker in de eerste seizoenshelft, amper aan de bak kwamen in de reguliere competitie. Gerkens werd gekocht door Anderlecht en Abrahams kon weer niet meer in de ploeg geraken en werd verhuurd aan Westerlo. Spijtig want daar doet hij het ook weer zeer goed !
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Aankoopoptie op Endo werd blijkbaar gelicht. Daardoor ontvangt STVV 1,7 miljoen euro.

Sinani is dan weer onderweg naar Norwich city.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Volgens transfermarkt: 300 000 euro voor de huur + nu 1,7 miljoen, dus Endo heeft in totaal 2 miljoen opgeleverd. Aankoopprijs was volgens hetzelfde transfermarkt 1,45 miljoen. Een winst van 600 000 is niet slecht, maar ook niet top. Maar goed, misschien moeten we binnen enkele maanden concluderen dat de prijzen geïmplodeerd zijn en blij zijn dat we dit bedrag nog gekregen hebben.
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door pat@ »

Jacques schreef: 06 apr 2020, 13:41 Volgens transfermarkt: 300 000 euro voor de huur + nu 1,7 miljoen, dus Endo heeft in totaal 2 miljoen opgeleverd. Aankoopprijs was volgens hetzelfde transfermarkt 1,45 miljoen. Een winst van 600 000 is niet slecht, maar ook niet top. Maar goed, misschien moeten we binnen enkele maanden concluderen dat de prijzen geïmplodeerd zijn en blij zijn dat we dit bedrag nog gekregen hebben.
Volgens mij gaan er binnenkort veel jeugdspelers tussen de lijnen staan. Dit zal niet alleen bij ons zo zijn maar ook in het binnen- en buitenland.

Vele multinationals hebben nu al het water aan de lippen. Laat staan dat er nog 100 miljoen over zal zijn om PSG of andere Chelsea's te blijven bevoorraden.
De vraag is natuurlijk hoe lang die "realteitszin" zal blijven duren.

Als er iets positief is aan het corona gebeuren zal het zijn dat iedereen terug met de voetjes plat op de grond zal staan. Van Jan met de pet tot Jos met de Bentley en het zwembad. Zo ook in het voetballandschap.

Wat STVV betreft zijn we financieel redelijk gezond en hebben we nog wat ruimte. Als je ziet hoe andere profclubs in België nu aan het spartelen zijn mogen we blij zijn met DMM. Hoe hard zij getroffen zijn en de bijhorende maatregelen die getroffen zullen worden weten we binnen een paar maanden.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

pat@ schreef: 06 apr 2020, 17:11….
Wat STVV betreft zijn we financieel redelijk gezond en hebben we nog wat ruimte. Als je ziet hoe andere profclubs in België nu aan het spartelen zijn mogen we blij zijn met DMM. Hoe hard zij getroffen zijn en de bijhorende maatregelen die getroffen zullen worden weten we binnen een paar maanden.
Ik dacht dat DMM vooral bezig was met webgerelateerde zaken. Het is moeilijk in te schatten, maar misschien doen die nu zelfs net goede zaken in deze tijden en draaien die een grotere omzet... het zou me niet verwonderen en niet onlogisch zijn.

Vorig jaar was er wat mij betreft geen excuus om zo een dramatische zomermercato op te leveren. Het geld was er, en er was een meer dan goede basis. Maar zowel op vlak van kwaliteit, als op vlak van kwantiteit (uitgaand) als qua timing (te laat) zat het verkeerd.
Nu zijn die excuses er wél. Het doet niet meteen het beste verhopen.
Plaats reactie