Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Brusselmans schreef: 06 nov 2020, 12:16 Ik probeer me op uw niveau te plaatsen ... het is gelukt blijkbaar !
:onfire:
uhu... volledig...
Gaat gij dan in Hapoel kijken he... Nu, staan we op hetzelfde niveau...

Er zijn er veel die het ergens goed doen en ergens anders niet...
Dat is niet alleen bij stvv zo...
Maja, elke kans is goed om te schieten op Brys...
Ik stel dan vast dat veel spelers die onder Brys niet speelden het nog steeds niet zo geweldig doen allemaal...
En dan stel ik ook vast dat Brys het bij Leuven WEL opnieuw goed doet.
Een ploeg die enorm achter stond op ons en ondertussen ook weer voor ons staat (en dan heb ik het niet over de rangschikking).
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

lakie schreef: 06 nov 2020, 12:07 Ale kakt maar weer op Brys...
De man die een ploeg die net gepromoveerd is, waar men tot vlak voor de start van de competitie niet wist in welke afdeling men ging voetballen, waar transfers in allerijl moesten gebeuren, toch wel redelijk vlot laat voetballen, nietwaar?
En waar staan wij ondertussen?
Schei toch uit man...
Kort door de bocht. Ik wil het allemaal nog wel zien bij OHL. Bij ons is hij ook goed gestart. Maar daarna werd het minder. En ja, dat lag ook aan het kader waarin hij moest werken. Maar voor een deel ook aan hemzelf.

Wat betreft Acolatse: die bracht hier niet voldoende. Daar was zowat iedereen het toch over eens?
A loyal football fan only supports the shirt...
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Dreke schreef: 06 nov 2020, 12:58
lakie schreef: 06 nov 2020, 12:07 Ale kakt maar weer op Brys...
De man die een ploeg die net gepromoveerd is, waar men tot vlak voor de start van de competitie niet wist in welke afdeling men ging voetballen, waar transfers in allerijl moesten gebeuren, toch wel redelijk vlot laat voetballen, nietwaar?
En waar staan wij ondertussen?
Schei toch uit man...
Kort door de bocht. Ik wil het allemaal nog wel zien bij OHL. Bij ons is hij ook goed gestart. Maar daarna werd het minder. En ja, dat lag ook aan het kader waarin hij moest werken. Maar voor een deel ook aan hemzelf.

Wat betreft Acolatse: die bracht hier niet voldoende. Daar was zowat iedereen het toch over eens?
Lieg ik dan?
Het is toch wel duidelijk dat hij goed werk levert bij OHL?
OHL mocht in principe niet promoveren... uiteindelijk toch, wanneer wist men dit? Heel kort op de competitiestart... Transfers moesten toen nog gebeuren...
Hier lag het vooral aan het kader waarin hij moest werken... deels ook aan zijn koppigheid inderdaad... alleen lijkt hij meer en meer gelijk te krijgen over veel spelers die niet speelden...
Had men hier wat meer naar Brys geluisterd, dan hadden we nu iets om op te bouwen en stonden we veel verder... daar ben ik 100% zeker van...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

Voor wanneer de topic "Wintertransfers"...om te discussiëren waar we onze 22 miljoen EURO aan gaan opsouperen.... de spits van de nationale ploeg van Sri Lanka, de nº 10 van Eritrea....? :grappig:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

lakie schreef: 06 nov 2020, 17:00 Had men hier wat meer naar Brys geluisterd, dan hadden we nu iets om op te bouwen en stonden we veel verder... daar ben ik 100% zeker van...
Dat denk ik ook wel en dat staat eigenlijk los van hetgeen hij nu bij OHL doet. De situatie was misschien niet langer werkbaar, maar ongeveer een jaar na zijn ontslag moet je concluderen dat hij bij driekwart van de aankopen gelijk had dat hij ze gewoon in de tribune zette. Lucas, Ito, Lee, Konaté,... hebben in tussentijd kansen gekregen maar een jaar later nog altijd geen stempel kunnen drukken, Durkin en Colombatto lijken zelfs minder te presteren dan onder Brys. Ze hebben dik tegen hun goesting moeten teruggrijpen naar de driemansverdediging van onder Brys en Asamoah terug laten starten op het middenveld.
Als we het met deze ploeg redden, zal dat meer te danken zijn aan de erfenis van Brys dan aan het transferbeleid van Tateishi en Pinto of de tactische meesterzetten van Muscat. Punt.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Een mogelijk nuttige toevoeging aan de staf om ons holderdebolder-aanvalsspel op orde te krijgen: Luc Nilis
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/11/11/
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door STimVV »

Jacques schreef: 12 nov 2020, 10:38 Een mogelijk nuttige toevoeging aan de staf om ons holderdebolder-aanvalsspel op orde te krijgen: Luc Nilis
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/11/11/
Luc Wie??
Daar heeft Tateishi nog nooit van gehoord.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Vouch »

Jacques schreef: 12 nov 2020, 10:38 Een mogelijk nuttige toevoeging aan de staf om ons holderdebolder-aanvalsspel op orde te krijgen: Luc Nilis
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/11/11/
Geniale voetballer, maar qua (spitsen)trainer al overal geweest en vertrokken. Zelfs bij Venlo VV moest hij vertrekken... Ik vrees dat hij in de categorie "Maar goed dat hij kon voetballen" past.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

Vouch schreef: 12 nov 2020, 16:12
Jacques schreef: 12 nov 2020, 10:38 Een mogelijk nuttige toevoeging aan de staf om ons holderdebolder-aanvalsspel op orde te krijgen: Luc Nilis
https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 020/11/11/
Geniale voetballer, maar qua (spitsen)trainer al overal geweest en vertrokken. Zelfs bij Venlo VV moest hij vertrekken... Ik vrees dat hij in de categorie "Maar goed dat hij kon voetballen" past.
Ik heb daar ooit, ongeveer 30 jaar geleden een paar trainingen van gehad, toen Luc Nilis, als (waarschijnlijk betaald) genodigde, aan jonge voetballers de knepen van het vak kwam aanleren. Ik herinner me dat die de ene na de andere bal keihard in de winkelhaak joeg, over de plastic muurtjes heen en vanuit alle mogelijke hoeken, maar niet dat er meer dan een paar gemompelde woorden uitkwamen. Misshien zat die daar dik tegen zijn goesting, of wist hij niet wat zeggen tegen zo een hoop snotbengels, maar hij kwam niet bepaald als een groot communicator of motivator over. Eerder een introvert persoon, misschien kwam dat door zijn carrièreverloop en de (persoonlijke) problemen die daaruit voortkwamen of misschien is dat altijd zijn karakter geweest en zijn een deel van zijn problemen daardoor veroorzaakt. Dat zou ongetwijfeld een topkerel zijn binnen een goed draaiend geheel om de techniek bij te schaven en zijn ervaring te delen, maar dat lijkt me nu toch niet onmiddelijk de persoon om hier, in de huidige chaotische situatie, te droppen om daarop te beginnen bouwen naar de toekomst toe... Dat wens ik hem eerlijk gezegd niet toe. :stvv:
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door metser »

Luc nilis..... de ideale man om wedstrijden te verkopen of om in het drugsmileu te komen. Buiten laten zulke types
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lindoke »

metser schreef: 12 nov 2020, 16:30 Luc nilis..... de ideale man om wedstrijden te verkopen of om in het drugsmileu te komen. Buiten laten zulke types
How jong, dat is er toch over hoor. Dat die man een gokprobleem had is algemeen bekend. Van de rest heb ik nooit iets vernomen. In ieder geval is het iemand die het respect van iedere voetballiefhebber verdient heeft. Daarbovenop is zijn vader ook nog een kanarie geweest.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 12 nov 2020, 17:03
metser schreef: 12 nov 2020, 16:30 Luc nilis..... de ideale man om wedstrijden te verkopen of om in het drugsmileu te komen. Buiten laten zulke types
How jong, dat is er toch over hoor. Dat die man een gokprobleem had is algemeen bekend. Van de rest heb ik nooit iets vernomen. In ieder geval is het iemand die het respect van iedere voetballiefhebber verdient heeft. Daarbovenop is zijn vader ook nog een kanarie geweest.
Morgen is Luc Nilis trouwens te gast bij de MIDMID podcast, ook te bekijken via YouTube. Ik wil hier even reclame voor maken, omdat ik dit een uitstekende podcast vind.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Yellow Feaver »

Naar aanleiding van het interview in hbvl. Tex nieuw contract geven of niet?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Yellow Feaver schreef: 14 nov 2020, 11:13 Naar aanleiding van het interview in hbvl. Tex nieuw contract geven of niet?
Voor mij niet, ondanks zijn verdiensten hier.

Heeft serieuze blunders gemaakt in het begin van het seizoen, en zelfs als ik dat achterwege laat is zijn niveau al van vorig seizoen serieus dalende. Ik heb ook de indruk dat het hem allemaal niet zoveel interesseert, in tegenstelling tot bv. De Ridder. En hij weegt bovendien serieus door op het loon.

Ander en beter wat mij betreft dus.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door enerkey »

Ik denk dat hij zelf ook graag terug naar Portugal wil. Maar de vraag van dat contract beantwoorden moet naar mijn mening nu nog niet. Hij staat maar net terug in de basis. Laat hem eerst wat wedstrijden spelen. Na de winterstop kan je nog altijd zien.
Plaats reactie